Advertentie | |
|
![]() |
|
Okee, nu begrijp ik het dus niet meer. Je veinst ziener terwijl je mij eerst het idee gaf dat je denkt dat iemand anders de ziener is. Ziener veinzen is een misdaad van de ergste soort in dit spel.
(echte ziener, houd je er alsjeblieft buiten!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap er werkelijk geen bal meer van. Van dit hele spel niet. Het enige wat ik wil is zeggen voordat ik dood ga wie er verdacht is. |
![]() |
|
Ik wijzig mijn stem naar Repelsteel. In eerste instantie stemde ik alleen op Queasy omdat ik geen echte verdachten had en haar speelstijl de vervelendste vond, maar ik denk nu toch echt dat Repelsteel een slechterik is en van Queasy weet ik dit niet zeker.
||
Citaat:
Je bent je ervan bewust dat dat ons de echte ziener kan kosten?
|
Ik moet zeggen dat ik Repelsteel persoonlijk niet zo verdacht vind. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar in het vorige spel had ie zijn wolf zijn vrij snel verraden door zijn (ietwat domme) commentaar.
Kan zijn dat ie daardoor nu voorzichtiger is, maar omdat dit pas zijn 2e spel is heeft hij nog niet echt een 'speelstijl' in mijn ogen, vind het zo moeilijk te bepalen of dit gewoon is hoe hij speelt, of dat ik dit verdacht moet vinden.
|
Oké, foutje
![]() Stemlijstje Queasy 1. Etmakas 5. Sweetsmile 9. Repelsteel 10. Little Phoebe 12. Absinthe 13. Mutant 15. Furby Feeder Repelsteel 3. Sherlock 6. VeGs 8. Queasy 11. DaT 14. Bright Blue 16. Sabir Little Phoebe 4. Dott 7. Daboman 12. Twinkebel Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
Pietje (wolf, die bijna hangt): Ik vind Jantje heel erg verdacht. Vertrouw hem alsjeblieft niet! Klaasje (ziener): Nu vind ik Pietje wel verdacht. Hij kan helemaal niet weten dat Jantje slecht is. En vervolgens eet Pietje Klaasje.
|
Misschien toch maar wisselen, want dit is niet de eerste keer dat ze de ziener in gevaar brengt. Gelukkig liep het de vorige keer wel goed af.
Aan de andere kant kan dat ook weer betekenen dat ze zich niet bewust is van het gevaar van zo'n opmerking en dan zou ik het dus eigenlijk niet zo zwaar moeten laten meewegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En iedereen die bijna hangt probeert zichzelf te redden. Plus dat ik niet geloof dat de ziener zich er dan mee zou bemoeien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je maakt het niet echt beter voor jezelf nu. Kijk, stel je wás de ziener, dan gaf je nu sowieso te veel namen in je post. De ziener kan immers pas drie functies weten. Dan moeten de overlevende spelers dus gaan kiezen uit de te veel spelers die jij noemt. Nog een reden om te weten dat je de ziener niet bent ![]() En verder ben ik met Daboman in dezen. |
![]() |
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik stem op Repelsteel, omdat ik denk dat we heel veel van zijn dood kunnen afleiden. Hij speelt (zachtjes gezegd) niet zo slim, en ik blijf erbij dat zijn switch over zijn gevoel bij geel nogal vaag over kwam. Ook omdat Rops aangaf dat het raar was, en rops vervolgens wordt opgegeten.
|
Verwijderd
|
Ik vind ook dat je er wel erg makkelijk intrapt. In elk geval blijf ik er wél bij dat Queasy niet te vertrouwen is, zoals ik al eerder zei trap ik niet meer in de 'ik speel gewoon dom en omg, ik snap het niet'-spelletjes van spelers die het inderdaad vaak dom spelen en niet snappen.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Bedoel je dat Queasy dit probeerde?: 'Queasy ziet dat ze dood gaat. Ze roept daarom nog een paar namen die ze verdenkt. Absinthe reageert daarop. Queasy stelt vervolgens dat 'iedereen op Absinthe moet stemmen, want die is écht slecht'. Aangezien ze geen ziener is, kan ze dit niet weten. Mogelijk gevolg: de échte ziener stormt het topic binnen en zegt tegen Quesy: 'Dat kun jij helemaal niet zeker weten', daarmee implicerend dat hij weet dat Quesy geen ziener kan zijn (en daarmee weer implicerend dat hijzelf de ziener is.)' Ofwel: Queasy is slecht, en probeert de ziener uit te lokken. Ofwel: Quesy is ziener, en geeft informatie door. Ofwel: Queasy is dorpeling, en geeft haar 'laatste wil' door, en heeft daarbij niet door dat ze iets te fanatiek is in haar verdachtmakingen (en eventuele gevolgen daarvan). Ik ga voor optie 3. Dat Queasy ziener is, geloof ik niet. Daarvoor noemt ze te veel namen. Ik was net van haar af als verdachte voor de verraderspost door mijn nieuwe theorie. En als wolf zou het helemaal stom zijn om na de uitslag nog te beweren dat je op Dott had gestemd, dus dat lijkt me uitgesloten. Dus dit lijkt me eerder exact dezelfde actie als Geel vorige ronde uithaalde. Of het handig is, is dan weer een tweede. Citaat:
Of slaat dit op een eerder spel? (Als het om dit spel gaat, dan uiteraard niet noemen waar het op sloeg... ![]() |
![]() |
|
Ja Vegs, dat bedoel ik inderdaad
![]() Ik weet ook niet wie de ziener is. Maar het is dus wel zo dat queasy een speler/speelster waarvan zij impliceerde te denken dat het de ziener was in gevaar heeft gebracht. In mijn ogen dan he ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel ja. Laten we vooral de ziener offeren. Zelfs al hebben we geen tovenaar, dan nog zou het een stomme actie zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde dat, áls ze de ziener is, de kans groot is dat ze opgevreten wordt 's nachts. En we hebben geen tovenaar om haar te beschermen. Maar dan nóg zou ik niet iemand hangen die ik verdenk als ziener. Laat de wolven die maar opeten; dan komt die informatie ook vrij. Ik hang liever iemand die ik verdenk als wolf. En als de wolven besluiten de ziener niet te eten, omdat ze bijvoorbeeld bang zijn zichzelf te verdacht te maken, dan kan de ziener juist meer info verzamelen. Dus ik mis elke logica om zelf de ziener te gaan hangen. Tenzij je er van overtuigd bent dat ze geliefde is, maar dat kan je niet weten. En nogmaals, ik denk niet dat Queasy ziener is. Dan had ze het wel handiger aangepakt met het benoemen van haar verdachten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 Dott | 500 | 21-01-2011 11:28 |