Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En speculoos is ook geen speculaas, want het is Belgische speculaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een anekdote gestuurd waarin mijn vader tegen mijn broertje zei: "Ga de tafel dekken!" (stilte) "Hee, ben je doof!" Broertje kijkt op: "Huh, wat voor geloof?" Maar zulke goede anekdotes willen ze niet daar bij de DD. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Werd het papier hier maar opgehaald. Ik moet het zelf wegbrengen naar een container bij de kringloopwinkel. Inmiddels staat er een gigántische doos vol oud papier in de keuken, helemaal vol en al heel vaak aangestampt (dat doe ik door er vol in te springen met mijn dikke ass ;(). Nu is hij zo zwaar dat ik hem van mn leven niet meer verplaatst krijg.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vraag me af hoe ze reageren op zielige brieven. Dat je vader is overleden tijdens het lezen van de Donald Duck, ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik stoorde me ook altijd aan mensen die hun brief ludiek openden met 'Donzige Duck!' of 'lief verenkussen'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Aanhef - Reactie op de brief, keuze tussen: * Haha, wat grappig *naam* ![]() * Jeetje, wat verdrietig *naam* ![]() * Tjonge, wat een avontuur, *naam* ![]() * -vrije tekst in het geval van lastige vragen- - Irrelevante anekdote van Donald - "Hopelijk stuur je nog eens een brief!" |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de naam van de briefschrijver werd altijd genoemd in het antwoord.
|
Oh, ik heb ook twee keer achterop de VPRO-gids gestaan. De laatste keer deed ik me voor als achttienjarig meisje. Een jongen had geschreven dat hij moeite heeft de gel uit zijn haar te krijgen, en ik had geschreven dat hij geen gel in zijn haar moest doen omdat leuke meisjes daar niet van houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|