Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie kun je daarvoor tegen zn smoel slaan?
Advertentie
Oud 25-01-2011, 12:15
Verwijderd
Ach, geen nood, m'n parentes komen zo en dan mogen zij fijn op het huis passen terwijl ik proviand ga halen.

Of ik neem m'n mama mee, dan gaat zij betalen, .
Oud 25-01-2011, 12:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Of ik neem m'n mama mee, dan gaat zij betalen, .
Dat is dus niet alleen hier zo .
Oud 25-01-2011, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
w00t, nieuwe bandjes
Oud 25-01-2011, 12:23
Verwijderd
wtf, in de je zal het maar hebben van vorige week zit een meisje dit eruitziet en doet zoals zwaar gehandicapten dat doen. Op haar 14e kreeg ze een hersenonderzoek en bleek ze kwa IQ en alles prima in orde te zijn. Tot die tijd dacht iedereen dus dat ze heel dom enzo was.
Nu studeert ze en heeft ze assistenten die haar bij alles helpen, ze heeft een letterkaart en die kan ze gebruiken met behulp van de assistent, want ze heeft haar lichaam ook niet onder controle en kan ook niet praten.
Oud 25-01-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
wtf, in de je zal het maar hebben van vorige week zit een meisje dit eruitziet en doet zoals zwaar gehandicapten dat doen. Op haar 14e kreeg ze een hersenonderzoek en bleek ze kwa IQ en alles prima in orde te zijn. Tot die tijd dacht iedereen dus dat ze heel dom enzo was.
Nu studeert ze en heeft ze assistenten die haar bij alles helpen, ze heeft een letterkaart en die kan ze gebruiken met behulp van de assistent, want ze heeft haar lichaam ook niet onder controle en kan ook niet praten.
wat een intense marteling
Oud 25-01-2011, 12:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een vreselijk leven moet je dan gehad hebben .
Oud 25-01-2011, 12:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik verveel me.
Oud 25-01-2011, 12:38
Verwijderd
ah, die animaties ken ik natuurlijk al. En volgens mij heb ik die serie een keer gekeken bij levensbeschouwing?
in de categorie rare animaties:

Oud 25-01-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Oh hč wat akelig
Oud 25-01-2011, 12:43
Verwijderd
in een oudere je zal het maar hebben een gast zonder handen en voeten. Hij is echt vet handig en kan eigenlijk alles. Zelfs een peuk aansteken
Oud 25-01-2011, 12:49
Verwijderd
en een ander wijf met een angst voor overgeven. Wat een irritante aandachtshoer
Oud 25-01-2011, 12:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
in een oudere je zal het maar hebben een gast zonder handen en voeten. Hij is echt vet handig en kan eigenlijk alles. Zelfs een peuk aansteken
Citaat:
Ik ga die aflevering nu ook kijken .
Oud 25-01-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
ah, die animaties ken ik natuurlijk al.
Dit. En die documentaire komt me ook bekend voor.

Ik ga nu slapen dus ik heb geen tijd om iets uit te zoeken, maar hier heb je een greep uit m'n YouTube favorites.

http://www.youtube.com/watch?v=667slY8WIyo (<333)
http://www.youtube.com/watch?v=rJyJIxiktPs
http://www.youtube.com/watch?v=cEcUTMpyRLY (doorspoelen naar 2:20 als je je verveelt of naar 4:30 als je je héél erg verveelt, niet kijken als je niet tegen dierenleed kan en tevens Jaeger naamzoek want geschiedenis)
http://www.youtube.com/watch?v=ybEjyGmVub8
http://www.youtube.com/watch?v=Li8u3q9XRWw
http://www.youtube.com/watch?v=XuKjBIBBAL8
http://www.youtube.com/watch?v=Y2KkGFuRLew
http://www.youtube.com/watch?v=pBWy2ImaRyA

En dingen van David Firth. Die link ik niet want ik kan niet kiezen welk filmpje ik dan doe, dus dat duurt allemaal veel te lang. Slapen moet ik, niet kiezen.
Oud 25-01-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Huhu, op mijn middelbare school zat een meisje dat ook zogenaamd een angst voor overgeven had, en daar maakte ze graag lekker veel drama van. Maar één keer was ze erg dronken en kotste ze over zichzelf heen, dat was erg grappig.
Oud 25-01-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Huhu, op mijn middelbare school zat een meisje dat ook zogenaamd een angst voor overgeven had, en daar maakte ze graag lekker veel drama van. Maar één keer was ze erg dronken en kotste ze over zichzelf heen, dat was erg grappig.
Oud 25-01-2011, 13:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
uitzending gemist!

http://fuldans.se/?v=dysdxwzjpd
met zijn zwieparmen

Nu heb ik dat liedje weer een week in mijn hoofd
Verwijderd
haha fuldans
Verwijderd
en wat n00dles zegt. en dat vind ik helemaal niet erg!
Oud 25-01-2011, 13:09
Verwijderd
Kijk, een stemtopic!
Oud 25-01-2011, 13:09
Miekje*
Miekje* is offline
Godver die Regina is wel een beetje een dramaqueen hoor . "Ik ga maar even iemand zoeken die vannacht bij me kan blijven, want ik doe me nog iets aan!"
Oud 25-01-2011, 13:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en wat n00dles zegt. en dat vind ik helemaal niet erg!
Ik kan het ook wel waarderen!

Fleur Agema zou op zich nog best aantrekkelijk kunnen zijn als ze niet telkens zulke lege dingen zou uitkramen. Als ze bijvoorbeeld eh, gewoon wetenschapper was geweest met een D66-mentaliteit, ofzo.
Oud 25-01-2011, 13:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik dacht dus precies hetzelfde!

ffs, alsof je gaat kotsen van alleen maar ademen. En ze wou ook geen water drinken uit een glas, vanwege de bacteriën en dan kon ze ziek worden enzo, maar dan drink ze wel uit een rietje... uit de rietjesbak waar iedereen met z'n klauwen in zit te graaien.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het ook wel waarderen!

Fleur Agema zou op zich nog best aantrekkelijk kunnen zijn als ze niet telkens zulke lege dingen zou uitkramen. Als ze bijvoorbeeld eh, gewoon wetenschapper was geweest met een D66-mentaliteit, ofzo.
En als ze niet zo'n raar lachje had gehad.
Verwijderd
Ja, inlevingsvermogen is ook een kunst.
Oud 25-01-2011, 13:12
Verwijderd
ik wist niet eens hoe ze er uitziet. maar na even gegoogleimage kan ik zeggen dat ik haar geen pvv-hoofd vind hebben
Oud 25-01-2011, 13:13
Verwijderd
dat angst voor overgeven is trouwens wel een heuse fobie. althans dat kan het zijn. zoals bij alle fobieën (?) is het merendeel van de mensen die het claimt te hebben gewoon een aansteller
Oud 25-01-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht dus precies hetzelfde!

ffs, alsof je gaat kotsen van alleen maar ademen. En ze wou ook geen water drinken uit een glas, vanwege de bacteriën en dan kon ze ziek worden enzo, maar dan drink ze wel uit een rietje... uit de rietjesbak waar iedereen met z'n klauwen in zit te graaien.
hahaha ja idd
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik ruimde even mijn tabs op, en dan kom ik ineens weer die dansende Wilfried van Fuldans tegen Hij staat nog echt als een aap te swingen op stilte.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dat angst voor overgeven is trouwens wel een heuse fobie. althans dat kan het zijn. zoals bij alle fobieën (?) is het merendeel van de mensen die het claimt te hebben gewoon een aansteller
Ik weet dat het echt is, ken ook iemand die het heeft, maar die doet niet zo debiel als dat wijf.
Oud 25-01-2011, 13:16
Verwijderd
is het vermakelijk of alleen maar annoying? anders ga ik het ook eens kijken
Oud 25-01-2011, 13:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
egon naamzoek:

Ik keek net op je website...

<333333333333333333
Verwijderd
Citaat:
hahaha ja idd
Dat gaat gewoon verder dan emetofobie.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die kerel zonder armen en benen is een toffe peer.
Verwijderd
Citaat:
nou die kerel zonder armen en benen is zeer vermakelijk! Die zit in dezelfde uitzending.
Missy
Missy is offline
Zon.
Oud 25-01-2011, 13:18
Verwijderd
gmta boks
Miekje*
Miekje* is offline
Ze doet echt of ze doodgaat als ze iets eet, ik bedoel, je hoeft het niet zó te laten blijken. Valerio zit haar ook wel een beetje te pesten ermee heb ik het idee.
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ruimde even mijn tabs op, en dan kom ik ineens weer die dansende Wilfried van Fuldans tegen Hij staat nog echt als een aap te swingen op stilte.
Ik had net exact hetzelfde, en ik had hem nét uitgedaan toen hij hierboven weer gequote werd, dus nu heb ik hem weer aanstaan.

Nej jag kan inte dansa
Verwijderd
Citaat:
Ze doet echt of ze doodgaat als ze iets eet, ik bedoel, je hoeft het niet zó te laten blijken. Valerio zit haar ook wel een beetje te pesten ermee heb ik het idee.
uhuh 'zeg dat kan niet hoor, hier staat geen datum op!'
Oud 25-01-2011, 13:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
gmta boks

Citaat:
Volgens mij probeert hij gewoon uit te vinden hoe ver het gaat bij haar, maar hij pusht niet. Zoals bij dat uitgaan: Hij ging wel met haar in een totaal afgelegen ruimte zitten (gezellig!) en haalde wat te drinken voor als ze mss toch dorst kreeg. Dat vind ik geen pesten, dat is proberen een onmogelijk iemand te helpen.
Oud 25-01-2011, 13:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
uhuh 'zeg dat kan niet hoor, hier staat geen datum op!'
"Durf jij dat stukje kip te eten?"
"Even kijken of het gaar is, ja. Jahoor!" * in mond steekt*
"Oh, want die vond ik er nou niet zo lekker uitzien."

Oud 25-01-2011, 13:24
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, die hebben we ook weer gehad.
Oud 25-01-2011, 13:25
Verwijderd
Ahhw, mijn soortvanzusje in Noorwegen praat al zo'n anderhalf jaar ALLEEN maar over Justin Bieber en nu gaat ze naar een concert van hem <3
Oud 25-01-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
egon naamzoek:

Ik keek net op je website...

<333333333333333333
welke, blog of website?
Oud 25-01-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik weet wel dat het een heuse fobie kan zijn, maar in haar geval was dat niet zo. Om een indicatie te geven van haar persoonlijkheid: ik zat een keer heel lang met een mandarijn te spelen. Toen ik hem eindelijk ging pellen riep ze opeens "HE JE HEBT EEN MANDARIJN WTFFFF ZIEN DIE ER ZO UIT WAT VIIIEEEEESSS". Toen bleek dat ze nog nooit een ongepelde mandarijn had gezien, omdat haar moeder al haar fruit altijd schilde en in partjes naar haar kamer bracht. Ze lustte dus ook absoluut geen fruit dat niet geschild en gesneden aan haar geserveerd werd.
Oud 25-01-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik weet wel dat het een heuse fobie kan zijn, maar in haar geval was dat niet zo. Om een indicatie te geven van haar persoonlijkheid: ik zat een keer heel lang met een mandarijn te spelen. Toen ik hem eindelijk ging pellen riep ze opeens "HE JE HEBT EEN MANDARIJN WTFFFF ZIEN DIE ER ZO UIT WAT VIIIEEEEESSS". Toen bleek dat ze nog nooit een ongepelde mandarijn had gezien, omdat haar moeder al haar fruit altijd schilde en in partjes naar haar kamer bracht. Ze lustte dus ook absoluut geen fruit dat niet geschild en gesneden aan haar geserveerd werd.
hâh hoe kan dat? Hoe kan iemand nog nooit een mandarijn gezien hebben? Liep ze nooit door supermarkten of over markten of zo?
Oud 25-01-2011, 13:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*fruitverhaal*
Wtf.

Regels voor berichten