Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2011, 14:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmm, ik deed net met mama een autismetest, waarbij vrouwen meestal rond de 15 scoren en mannen rond de 17. Ik scoor 26 en mama zal nog hoger scoren ben ik bang. Oeioei..
Advertentie
Oud 02-04-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Wat je ook kan doen, is hem begraven en de plek goed markeren, en dan na twee of drie weken weer opgraven. Maar dan moet je wel geduld hebben natuurlijk.
Heb ik al eens met een ander dier geprobeerd (een haas die nog helemaal netjes op het fietspad lag en nu in de achtertuin ligt), maar later heb ik gehoord dat dat geen goed idee was, want het schijnt heel lang te duren voordat zo'n dier onder de grond is kaalgevreten en tegen de tijd dat het zo ver is kun je het niet meer terugvinden omdat de grond verschuift. Hij ligt er nu al sinds november of zo en in mei ga ik hem maar eens proberen op te graven, want ik kan me niet voorstellen dat er echt niks van terug te vinden valt.
Oud 02-04-2011, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee ik ook niet, als er heuse aardverschuivingen van meters zijn merk je dat echt wel
Oud 02-04-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik deed net met mama een autismetest, waarbij vrouwen meestal rond de 15 scoren en mannen rond de 17. Ik scoor 26 en mama zal nog hoger scoren ben ik bang. Oeioei..
Oh ik deed een keer zo'n test en scoorde ook veel hoger dan gemiddeld. Maar ik word dan ook omringd door autisten dus zo langzamerhand zal ik het zelf ook wel een beetje worden.
Oud 02-04-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Nee ik ook niet, als er heuse aardverschuivingen van meters zijn merk je dat echt wel
Ja ik weet dat het onwaarschijnlijk klinkt, maar het schijnt dus echt zo te zijn. Door alle beestjes enzo die in de grond krioelen. Volgens de meneer die ik erover sprak kan een heel paard na een jaar zo twintig meter verderop liggen. Maar misschien ben ik wel erg goedgelovig.
Oud 02-04-2011, 14:43
Verwijderd
Zou wel grappig zijn als mijn haas straks opeens bij de buren ligt.
Oud 02-04-2011, 14:54
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja ik weet dat het onwaarschijnlijk klinkt, maar het schijnt dus echt zo te zijn. Door alle beestjes enzo die in de grond krioelen. Volgens de meneer die ik erover sprak kan een heel paard na een jaar zo twintig meter verderop liggen. Maar misschien ben ik wel erg goedgelovig.
Een kerkhof met ondergrondse beweging.
Oud 02-04-2011, 15:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En grafrovers dan? Die stalen toch lijken uit graven? Maar die hebben gewoon op de plek gegraven waar dat beestje ook de grond in gegaan is?
Oud 02-04-2011, 15:50
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Heb ik al eens met een ander dier geprobeerd (een haas die nog helemaal netjes op het fietspad lag en nu in de achtertuin ligt), maar later heb ik gehoord dat dat geen goed idee was, want het schijnt heel lang te duren voordat zo'n dier onder de grond is kaalgevreten en tegen de tijd dat het zo ver is kun je het niet meer terugvinden omdat de grond verschuift. Hij ligt er nu al sinds november of zo en in mei ga ik hem maar eens proberen op te graven, want ik kan me niet voorstellen dat er echt niks van terug te vinden valt.
Het kan wel, een vriend van mij heeft zn kat begraven en later weer uit de grond gehaald en het skelet in elkaar gelijmd. Maar hoe lang dat precies duurt weet ik niet.
Oud 02-04-2011, 15:53
Verwijderd
Het hangt ook heel erg van je grondsoort af, lijkt me. Of je graaft je tuin af.
Oud 02-04-2011, 16:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG Ik heb echt helemaal een werkschema gemaakt voor mijn huiswerk voor deze week en voor mijn langetermijnprojecten *trots*
Oud 02-04-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
ik werk hier natuurlijk niet aan mee, maar ik raad tere zielen af te kijken in het topic met de vraag waarom deadlock geband is. vooral niet de laatste pagina.
Ik snap niet zo goed wat er zo erg aan de tweede pagina is
Oud 02-04-2011, 16:39
Verwijderd
Zeau, briljant terrasje en wat was ze weer ouderwets mooi, leuk, lief en interessant. En oh ja; lesbisch </V-lid>
Oud 02-04-2011, 16:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Iemand aanwezig?
Oud 02-04-2011, 16:41
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Zeau, briljant terrasje en wat was ze weer ouderwets mooi, leuk, lief en interessant. En oh ja; lesbisch </V-lid>
Alles kan kapot.
Verwijderd
Citaat:
Iemand aanwezig?
Ja, ik. Maar of je wat aan me hebt is natuurlijk een heel ander verhaal
Verwijderd
Ik heb zondag een Engels presentatie en op het detail dat ik geen Engels kan na heb ik echt een goed verhaal.
Oud 02-04-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Alles kan kapot.
Nee, nee. Dit ligt bepaald anders en dit kan niet kapot noch mag ze hier ooit lucht van krijgen
Oud 02-04-2011, 16:48
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik heb trouwens een extreem hoekige kaaklijn, mannelijk zat dames?

Oud 02-04-2011, 16:49
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Nee, nee. Dit ligt bepaald anders en dit kan niet kapot noch mag ze hier ooit lucht van krijgen
Vooral op het internet zetten dan.
Oud 02-04-2011, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waar ken ik haar stem van? Ik dig hun echt keihard trouwens

Spoiler
Oud 02-04-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Vooral op het internet zetten dan.
Oh ik weet heel goed wat ik op het intarwebs zet en wat niet hoor, no worries
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
LP
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RP
Oud 02-04-2011, 16:52
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hoe is het schatje?
Oud 02-04-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Spoiler
Ik vind de nummerkeuze voor haar stem en persoontje echt te fout voor woorden. Doet het nummer geen recht aan. Wél een fatsoenlijke opname though, LP..
Oud 02-04-2011, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RP: Goed met jou?
Dobermann: Jaaaaaaajaaaa. Hoewel ik ook met verbazing naar de kwaliteit zat te luisteren
Oud 02-04-2011, 16:59
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Goed, ik mis je wel een beetje..
Oud 02-04-2011, 17:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hihi
Oud 02-04-2011, 17:12
Verwijderd
Ik zit een beetje muziek te zoeken voor vanavond maar er is altijd één persoon die overal op aan het zeiken is. Dus het moet een beetje middle of the road zijn maar tóch een beetje bevrediging bieden voor de eh, "meer ervaren" luisteraar. Tips?
Oud 02-04-2011, 17:13
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
je lacht zo leuk <3

Maar even alle gekheid op een stokje, mijn kunstgeschiedenisboek ligt nog bij jou... Denk ik.. Hoop ik

Ligt die bij jou?
Oud 02-04-2011, 17:18
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik zit een beetje muziek te zoeken voor vanavond maar er is altijd één persoon die overal op aan het zeiken is. Dus het moet een beetje middle of the road zijn maar tóch een beetje bevrediging bieden voor de eh, "meer ervaren" luisteraar. Tips?

Oud 02-04-2011, 17:21
Verwijderd
Skrillex is hartverzakkingmateriaal, Adele mm dat zou eventueel kunnen maar daar krijg ik zélf de vlekkentering van, RHCP vind ik alleen oud werk tof en dát is dan weer te funky en "druk" voor de Grote Zeikstraal, Bob Marley kan ik niet meer horen en Beck is ook maar matige middelmatigheid.

That being said; ik waardeer je input enorm, keep it up!
Oud 02-04-2011, 17:22
Geel
Geel is offline
Godverdomme! Ik schrok me de pleuris net want ik dacht dat ik 2700 woorden aan verslag helemaal voor niets had geschreven! Heb de onderzoeksvraag maar veranderd. Nu wordt het verslag wel een beetje krom - maar ja, het moest gisteren worden ingeleverd dus het boeit me allemaal niet meer zoveel
Oud 02-04-2011, 17:24
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb zondag een Engels presentatie en op het detail dat ik geen Engels kan na heb ik echt een goed verhaal.
Ik moet nog steeds lachen als ik aan je vocaroo opname denk waarin je engels sprak
Oud 02-04-2011, 17:41
Verwijderd
Nog 5 minuten en dan is de penne&meatballs klaar!
Oud 02-04-2011, 17:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RP, liefje, ik heb gekeken, maar ik kan het nergens vinden. Sorry! <3
Oud 02-04-2011, 17:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
norwood rangers list to do

quad rijden
seks met Mc Kauw hebben (??)
pretpark
castlefest (dansen!!!!!!!!!)
kreeften vangen (met mijn eigen handen, dit beloof ik aan jullie, groetjes Wendy)
alcohol drinken
Oud 02-04-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog steeds lachen als ik aan je vocaroo opname denk waarin je engels sprak
In Soviet Russia, language speaks you!
Oud 02-04-2011, 18:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh mijn hete huisgenootje vraagt wanneer we nou eindelijk samen gaan koken, inclusief 'liefs' en een hartje!
Ik denk dat ze het begint te voelen, dat haar vriendje ver weg woont.
Oud 02-04-2011, 18:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In Soviet Russia, language speaks you!
In Soviet Russia, joke makes you!
Oud 02-04-2011, 18:46
Rationeel
Rationeel is offline
Lekker de hele dag in het zonnetje gezeten, het eerste beetje neger zit er weer op
En straks naar een middelbareschoolreünie, een echte
Oud 02-04-2011, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[filmpje]

Spoiler
Veel te hoog en 'schattig' gezongen. Ze moet iets meer variëren in hoog en laag.
Oud 02-04-2011, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
En terrasje @ Almere was prima te doen Morgen schijnt het weer minder te worden, heb ik gehoord
Oud 02-04-2011, 18:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik begin morgen mijn speed-shape-up-programma, want vrijdag zie ik vriendjelief weer en dan moet ik natuurlijk wel zo strak mogelijk in mijn vel zitten.
Oei en over 3 minuten begint het concert waar ik heen zou gaan! Snel!
Oud 02-04-2011, 18:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
norwood rangers list to do

quad rijden
seks met Mc Kauw hebben (??)
pretpark
castlefest (dansen!!!!!!!!!)
kreeften vangen (met mijn eigen handen, dit beloof ik aan jullie, groetjes Wendy)
alcohol drinken
Is dit norwood vanachter mckauw's account?
Oud 02-04-2011, 19:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke autistische trekjes heb je dan?
Oud 02-04-2011, 19:02
Verwijderd
ik geloof dat 26 de gemiddelde score is voor forumers
Oud 02-04-2011, 19:04
Verwijderd
Ik wil die test wel zien!
Oud 02-04-2011, 19:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik geloof dat 26 de gemiddelde score is voor forumers