Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik vind U2 het mannenequivalent van Bon Jovi; core business is gezapige, zaaddodende en ondermaatse mainstreamrock voor de uitgebluste, aan een burnout lijdende midlifecrisishuisvrouwen.

Om maar te zwijgen over YEAHYEAHYEAHYEAH-Bono. Wat een tenenkrommende zeepneus, zeg. Met z'n zonnebril.

En Coldplay is natuurlijk het gehandicapte resultaat van een kruising tussen U2 en Bon Jovi.
zeepneus en helemaal eens
Advertentie
Oud 15-04-2011, 09:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wel een beetje hypocriet van Matthijs, hoewel ik U2 een hoop laffe kak vind is zijn muzieksmaak niet veel beter.
Oud 15-04-2011, 09:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Binnenkort weer een nieuwe Rome:

Citaat:
This release will only be available on vinyl and features two tracks from the soon-to-be-released album 'A Cross Of Wheat' which is the first of the upcoming trilogy 'Die Ästhetik der Herrschaftsfreiheit':
classy black 10" vinyl
with elaborate (laser-engraved) etching on the B-side
coverprint on specially thick paper (300g, matt)
exclusive 10" extended mix of 'Our Holy Rue'
strictly limited to 999 copies
Gone! Gone are the days of mellow and lush ballads, it seems - for this is Rome at its rawest! As an artist JeRome Reuter remains completely unpredictable, which may come as a shock to those who discovered Rome as a Chanson Noir outfit: What you are looking for is gone for good! 'Our Holy Rue' is a harsh, industrial beauty: relentless and uncompromising. And the rather folkish song 'The Merchant Fleet' is an instant classic, dedicated to JeRome's brotherhood of the sea!
Oud 15-04-2011, 10:14
Pierrot
Pierrot is offline
.
Oud 15-04-2011, 10:23
Verwijderd
godVERKAKKAKAKKAKA
Oud 15-04-2011, 10:23
Verwijderd
Even een provinciaalvraagje. Als je in Amsterdam met de bus moet, maar je hebt geen OV-chipkaart, moet je dan een anonieme kaart kopen? Waar moet dat dan en hoeveel kost het?
Oud 15-04-2011, 10:24
Verwijderd
volgens mij mag ik niet afstuderen van de kosmos. Scanner, printer, en computer binnen 24 uur kapot gegaan ;d;;;D
Oud 15-04-2011, 10:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
godVERKAKKAKAKKAKA
Oud 15-04-2011, 10:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Even een provinciaalvraagje. Als je in Amsterdam met de bus moet, maar je hebt geen OV-chipkaart, moet je dan een anonieme kaart kopen? Waar moet dat dan en hoeveel kost het?
Heb je geen Voordeelurenkaart? Daar zit een chip op, die hoef je dan alleen maar op te laden.
Oud 15-04-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen Voordeelurenkaart? Daar zit een chip op, die hoef je dan alleen maar op te laden.
Die heb ik niet.
Oud 15-04-2011, 10:26
Verwijderd
grafhoerenteringzooi
Oud 15-04-2011, 10:30
Verwijderd
Die site is ZO onduidelijk. En nu kan ik het woord 'chipkaart' niet meer zien. Ik ga zo wel even op het station vragen of zo.
Oud 15-04-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Anonieme OV-chipkaart
Ga voor een anonieme OV-chipkaart naar een balie van OV-bedrijven, verkoopautomaten op stations, diverse tabakspeciaalzaken (zoals Primera), supermarkten (AH en C1000) en bij sommige Bruna's. Check locaties met anonieme OV-chipkaarten bij u in de buurt (nieuw venster). Een anonieme OV-chipkaart is vier tot vijf jaar geldig.

http://www.ov-chipkaart.nl/allesover...rt/waartekoop/

Kost 7,50.

Eventueel kun je ook een dagkaart kopen bij het busbedrijf in Amsterdam, die is, geloof ik, 7 euro en dan kun je onbeperkt reizen. (Op de anonieme kaart moet je nog saldo zetten, maar die kun je dus wel vaker gebruiken daarna).
Oud 15-04-2011, 10:32
Verwijderd
Bij de servicebalie van de NS op Amsterdam Centraal (dus waar je ook treintickets enzo aan de balie kunt kopen) kun je ze halen, dat kun je vast wel vinden En daar kunnen ze je ook wel meer info geven.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die heb ik niet.
Amagad!
Verwijderd
Ahhh, dank jullie.
Oud 15-04-2011, 10:35
Verwijderd
hey, hoe kan dat eigenlijk? Iedere keer na het opstarten loopt de computer vast. Het klokje, de icoontjes, de startbalk, alles. Behalve de pop-ups van avast, die kan ik wel wegklikken. En als ik lang genoeg wacht verdwijnt alles en zie ik alleen nog maar het bureaublad. Zonder icoontjes en startbalk en alles. Alles verdwijnt dan en ik kan nergens op klikken of typen? De koeling is het niet, hij voelt helemaal niet warm.
Oud 15-04-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Amagad!
Een mens kan niet alles hebben.

Citaat:
hey, hoe kan dat eigenlijk? Iedere keer na het opstarten loopt de computer vast. Het klokje, de icoontjes, de startbalk, alles. Behalve de pop-ups van avast, die kan ik wel wegklikken. En als ik lang genoeg wacht verdwijnt alles en zie ik alleen nog maar het bureaublad. Zonder icoontjes en startbalk en alles. Alles verdwijnt dan en ik kan nergens op klikken of typen? De koeling is het niet, hij voelt helemaal niet warm.
Omg, we hebben dezelfde virusscanner! :boks:

En verder heb ik géén idee.
Oud 15-04-2011, 10:37
Verwijderd
nou, dan ben ik flink wat afstudeerwerk kwijt
Oud 15-04-2011, 10:38
Verwijderd
Oei.

Kun je hem niet naar een reparateur brengen? Dan kunnen ze vaak toch nog wel wat dingen redden?
Oud 15-04-2011, 10:47
Verwijderd
Jongens, als je een pakje kaas hebt met plakjes en er staat op 'na openen beperkt houdbaar' hoe lang is dat dan?
Oud 15-04-2011, 10:47
Verwijderd
Tot het onprettig gaat ruiken of er schimmel op komt.
Oud 15-04-2011, 10:50
Verwijderd
Kaas kan best wel even mee. Wat Etmakas zegt. Je merkt dat zelf wel als het niet meer kan, volgens mij.
Oud 15-04-2011, 10:51
Verwijderd
Hm, het ziet er nog wel goed uit, maar hij is al wel 2/3 weken open ofzo, en dat lijkt me toch wel 'beperkt' overschrijden.
Oud 15-04-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Tot het onprettig gaat ruiken of er schimmel op komt.
precies!
hoewel je die schimmel er natuurlijk ook af kan halen en dan de rest opeten. Voor de smetvreespolitie iew komt zeggen : dat doen ze in kaaswinkels ook.
Oud 15-04-2011, 10:52
Verwijderd
whaattt? No money! HIER! suk a kok!
Oud 15-04-2011, 10:52
Verwijderd
Citaat:
precies!
hoewel je die schimmel er natuurlijk ook af kan halen en dan de rest opeten. Voor de smetvreespolitie iew komt zeggen : dat doen ze in kaaswinkels ook.
Oh dat vind ik ook geen probleem, maar op plakjes kaas gaat dat wat moeilijker
Oud 15-04-2011, 10:53
Verwijderd
Dan kan je de schimmel uitknippen!
Oud 15-04-2011, 10:53
Verwijderd
nu vind ik het bijna jammer dat er geen schimmel opzit.
Oud 15-04-2011, 10:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Probeer eens ctrl+alt+del en dan een programma opstarten (new task), en dan explorer.
Oud 15-04-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Probeer eens ctrl+alt+del en dan een programma opstarten (new task), en dan explorer.
ctrl alt del doet het ook niet, dat probeer ik natuurlijk gelijk als eerste, malle schrö!
Oud 15-04-2011, 10:56
Verwijderd
Je ziet het bij kaas ook wel vaak aan de randen. Als die echt donkerder geworden zijn, is het misschien ook wel eens tijd voor nieuwe kaas.
Oud 15-04-2011, 10:56
Verwijderd
Ik repareer dingen meestal door erop te slaan. En als dat niet werkt ga ik huilen en wachten tot iemand komt die het fixt of tot ik weer moed heb verzameld om nog een keer te slaan.
Oud 15-04-2011, 10:58
Verwijderd
ik vind nooit zo erg als er dingen stuk gaan, lekker een beetje open maken en friemelen. Net als gisteren, uren lang de contactpuntjes reinigen is best rustgevend. Maar dan moet het daarna wel weer werken en afstuderen is al stressvol genoeg.
Oud 15-04-2011, 10:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ctrl alt del doet het ook niet, dat probeer ik natuurlijk gelijk als eerste, malle schrö!
Staat je werk op dezelfde partitie als Windows? Zo nee, gewoon even formatteren.
Oud 15-04-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Wel een beetje hypocriet van Matthijs, hoewel ik U2 een hoop laffe kak vind is zijn muzieksmaak niet veel beter.
Waar luistert onze omhooggevallen gymnast naar eigenlijk?
Oud 15-04-2011, 11:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als hier nog utrechtenaars zitten die avocado nodig hebben.. Er is op het vredenburgplein boerenmarkt en ik was er net, de biologische avocado's daar zijn rijper èn goedkoper dan de niet-biologische bij de albert heijn.
Oud 15-04-2011, 11:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waar luistert onze omhooggevallen gymnast naar eigenlijk?
Van die hipsterzooi geloof ik.
Oud 15-04-2011, 11:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh bij kaas hangt het ook wel af van de prijs. Als je kaas van 20 euro de kilo hebt gekocht is hij veel langer houdbaar, omdat weggooien zonde is van het geld. Dat is mijn policy
Oud 15-04-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Staat je werk op dezelfde partitie als Windows? Zo nee, gewoon even formatteren.
Ik had wat animaties op mijn bureaublad staan. Facepalm voor mezelf

wat is partitie? (nog een facepalm voor mezelf!) (ach, zo leer ik elke dag bij)
ik heb al mijn muziek op de D schijf, ben ik die kwijt?
Oud 15-04-2011, 11:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als hier nog utrechtenaars zitten die avocado nodig hebben.. Er is op het vredenburgplein boerenmarkt en ik was er net, de biologische avocado's daar zijn rijper èn goedkoper dan de niet-biologische bij de albert heijn.
Ik denk dat je op de markt weinig vertrouwen kan hebben in het al dan niet biologisch zijn van de producten. Niet dat het mij verder iets uitmaakt, hoor.
Oud 15-04-2011, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Partitie = schijf. Meestal staat Windows op de C, als je de C formatteert blijft alles op de D en verder gewoon staan.
Oud 15-04-2011, 11:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

In principe hoef je alleen C te formatteren. En C en D zijn dus partities. En als je het nog verder opdeelt E, F, etc ook.
Oud 15-04-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme Schrö, wat een kakadvies

Probeer eens te achterhalen of je onlangs, voor de problemen begonnen, applicaties of drivers hebt geïnstalleerd of geupdatet. Als je kunt pinpointen, verwijder dat stukje software in de veilige modus.

Als dat geen soelaas biedt; opstarten in veilige modus waarbij je alles moet bevestigen en kijk waar het mis gaat.

Ook kun je de Event Log nakijken op curiosa.
Oud 15-04-2011, 11:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Of je kunt systeemherstel gebruiken, een paar dagen terugzetten en kijken of dat dezelfde problemen geeft hm?
Oud 15-04-2011, 11:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Godverdomme Schrö, wat een kakadvies

Probeer eens te achterhalen of je onlangs, voor de problemen begonnen, applicaties of drivers hebt geïnstalleerd of geupdatet. Als je kunt pinpointen, verwijder dat stukje software in de veilige modus.

Als dat geen soelaas biedt; opstarten in veilige modus waarbij je alles moet bevestigen en kijk waar het mis gaat.

Ook kun je de Event Log nakijken op curiosa.
Ik ben erg lui en formatteer meestal gewoon bij de geringste problemen, wordt 'ie ook sneller van en het werkt altijd.
Oud 15-04-2011, 11:22
Verwijderd
Jongens, houd een sop over formatteren, seriously

Als je band lek is koop je toch ook geen nieuwe fiets
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben erg lui en formatteer meestal gewoon bij de geringste problemen, wordt 'ie ook sneller van en het werkt altijd.
Ik ben in het algemeen te lui om te formatteren..
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kan ook geen banden plakken.
Oud 15-04-2011, 11:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou goed, veilige modus en systeemherstel probeer ik meestal ook wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten