Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ah oké
Thematiek van het boek heeft wat weg van dat van Pan's Labyrinth.
Advertentie
Oud 18-04-2011, 19:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn:
[filmpje]

Het is een beetje een kutfilmpje hoor, maar gemaakt door een kennis van mij.
Spoiler
haha, en dan een stukje Weedeater filmen; alles behalve "experimenteel" of "avant", maar gewoon bier zuipende hillbilliemetalheads

Dit past beter:

Carn
Carn is offline
Citaat:
Thematiek van het boek heeft wat weg van dat van Pan's Labyrinth.
Hmm. de realiteit ontvluchten dmv een droomwereld?
Verwijderd
Citaat:
haha, en dan een stukje Weedeater filmen; alles behalve "experimenteel" of "avant", maar gewoon bier zuipende hillbilliemetalheads

Dit past beter:

[filmpje]
Alcest
Oud 18-04-2011, 19:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, Alcest, daar ga ik waarschijnlijk heen in mei, spelen als support van Primordial.
Oud 18-04-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm. de realiteit ontvluchten dmv een droomwereld?
Mja, zoiets ja. In een (spannende) fantastiewereld vluchten, waar je bang voor bent, maar die je tegelijkertijd helpt om met de (veel engere) werkelijkheid om te gaan. Of zoiets.
Oud 18-04-2011, 19:34
Missy
Missy is offline
Ik ga even een aantal biertjes omfixen tot ons bedrijf biertjes!
Oud 18-04-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
[filmpje] there we go.

miiihihihihihi
Oud 18-04-2011, 19:36
Verwijderd
Overwerk is een bitch, ben ik pas om kwart over 8 thuis
Oud 18-04-2011, 19:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, Alcest, daar ga ik waarschijnlijk heen in mei, spelen als support van Primordial.
Nice. 013? Ik ben ook van de partij

@Absinthe: Misschien kan jij het ook nog wel waarderen
Oud 18-04-2011, 19:39
Verwijderd
Hmm, die zou ik nog graag weer eens willen zien, moet maar eens uitzoeken wanneer dat is enzo.
Oud 18-04-2011, 19:40
Verwijderd
Oh Absinthe heb jij al plannen voor Konginnenacht?
Carn
Carn is offline
30 mei in 013 Tilburg, 31 mei in Doornroosje Nijmegen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Nee, Doornroosje. Een vriend van mij woont in Nijmegen.
Oud 18-04-2011, 19:41
Verwijderd
ik teken zwevende eilandjes en typmachines en ik drink een biertje bij. Prima leven zo!
Oud 18-04-2011, 19:41
Carn
Carn is offline
Jammer. In dat geval krijg je geen biertje van me, even op en neer naar Nijmegen is me iets teveel van het goede.
Oud 18-04-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
30 mei in 013 Tilburg, 31 mei in Doornroosje Nijmegen
Dat komt goed uit, dan zijn mijn examens net klaar
Oud 18-04-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:

Oh, dan zal ik het maar eens luisteren zeker!

Citaat:
Oh Absinthe heb jij al plannen voor Konginnenacht?
Ehm... is Koninginnenacht 29 op 30 april? Want dan heb ik nog geen plannen. De 30e moet ik werken helaas. En als ik klaar ben voeg ik me bij Mickel of hij bij mij, geloof ik
Oud 18-04-2011, 19:50
Verwijderd
Ik geloof dat ik een koortsblaar of iets heb. Of gewoon een blaar-achtig iets. Waar kan dat op duiden en wat doe ik eraan? Hebben ze daar van die speciale doorzichtige pleistertjes voor ofzo? Bij de AH XL? Want dan fiets ik daar nog even heen.
Oud 18-04-2011, 19:51
Verwijderd
Spoiler

het is echt heel rustgevend om rotsen te tekenen
Oud 18-04-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:

Ehm... is Koninginnenacht 29 op 30 april? Want dan heb ik nog geen plannen. De 30e moet ik werken helaas. En als ik klaar ben voeg ik me bij Mickel of hij bij mij, geloof ik
Hoe laat moet je werken? We gaan met een hele zooi dames naar het Foute Oranje Feest in de Winkel van Sinkel Melite gaat waarschijnlijk ook mee en E. is er natuurlijk ook bij. Als je wilt ben je van harte welkom!
Oud 18-04-2011, 19:52
Verwijderd
Het is wel lady's only, want dat is al 7 jaar de traditie bij ons
Verwijderd
koortsblaar, verminderde weerstand!
Verwijderd
bestaat de winkel van sinkel echt?
Oud 18-04-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Oud 18-04-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat moet je werken? We gaan met een hele zooi dames naar het Foute Oranje Feest in de Winkel van Sinkel Melite gaat waarschijnlijk ook mee en E. is er natuurlijk ook bij. Als je wilt ben je van harte welkom!
's Avonds. Uurtje of 7 geloof ik.
Maar het is dus de nacht van 29 op 30? Want dan vind ik het wel een goed plan
Oud 18-04-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
koortsblaar, verminderde weerstand!
Ja, meer vitamientjes eten en drinken dus
Oud 18-04-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
's Avonds. Uurtje of 7 geloof ik.
Maar het is dus de nacht van 29 op 30? Want dan vind ik het wel een goed plan
Jep die nacht! Het is alleen te hopen dat we nog zoveel kaarten kunnen krijgen, want als iedereen komt zijn we met een mannetje (vrouwjte ) of 25/30.
Oud 18-04-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:

De bediening is slecht en de feesten zijn fout.
Verwijderd
Citaat:
Het is wel lady's only, want dat is al 7 jaar de traditie bij ons
Dat lijkt me voor de mannen ook alleen maar prettiger
Carn
Carn is offline
Citaat:
Spoiler

Overigens moet je dan ook bestand zijn tegen een avondje rondlopen tussen langharig, voornamelijk lelijke, mannelijke, met een technische baan of bètastudie studerend metalheads. Als het even kan nog een beetje (licht) autistisch ook!

Citaat:
Ik geloof dat eerste
Carn
Carn is offline
ow fuck ik heb 5 mei in gedachten
Oud 18-04-2011, 19:56
Carn
Carn is offline
gevalletje "laat maar"
Oud 18-04-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Jep die nacht! Het is alleen te hopen dat we nog zoveel kaarten kunnen krijgen, want als iedereen komt zijn we met een mannetje (vrouwjte ) of 25/30.
Jeumineu! Waar heb je al die vrouwen opgeduikeld dan?
Meneer lichttechnicus had het trouwens ook nog over 90s feesten in de Winkel van Sinkel enzo, dat die wel grappig zijn.
Oud 18-04-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

De bediening is slecht en de feesten zijn fout.
oh dat, die ken ik wel want gekke pilaren
Oud 18-04-2011, 19:57
Carn
Carn is offline
ik ben er nog nooit in de WVS geweest maar volgens mij is het ook totaal niet mijn tent
Oud 18-04-2011, 19:58
Verwijderd
het gaat sowieso al mis als je een gebouw kent vanwege de malle architectuur en niet vanwege de waanzinnig rare feestjes of de makkelijk te onthouden naam
Verwijderd
Citaat:

Overigens moet je dan ook bestand zijn tegen een avondje rondlopen tussen langharig, voornamelijk lelijke, mannelijke, met een technische baan of bètastudie studerend metalheads. Als het even kan nog een beetje (licht) autistisch ook!
Nou, stel dat, dan blijf ik wel gewoon een beetje bij jou in de buurt. Want langharige lelijkerds vind ik eng

Citaat:
ow fuck ik heb 5 mei in gedachten
Citaat:
gevalletje "laat maar"
Gevalletje 'laat maar' als in, ik heb niks gezegd? Of 'laat maar' als in dat oranje feest in de Winkel van Sinkel kan me gestolen worden?
Verwijderd
Citaat:
Jeumineu! Waar heb je al die vrouwen opgeduikeld dan?
Meneer lichttechnicus had het trouwens ook nog over 90s feesten in de Winkel van Sinkel enzo, dat die wel grappig zijn.
Veul mensen uit Zwolle (dispuutsvriendinnetjes ) plus iedereen die verder mee wil. De 'standaard' koninginnenachtgroep is zo'n 25 man.
Oud 18-04-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
oh dat, die ken ik wel want gekke pilaren
Rationeel Michelangelo stenen penissen naamzoek.
Verwijderd
Wat doen jullie 5 mei?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, stel dat, dan blijf ik wel gewoon een beetje bij jou in de buurt. Want langharige lelijkerd vind ik eng

Gevalletje 'laat maar' als in, ik heb niks gezegd? Of 'laat maar' als in dat oranje feest in de Winkel van Sinkel kan me gestolen worden?
laat maar als in "ik heb niets gezegd", maar het is ook van toepassing op de WvS ;P
Oud 18-04-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
ik ben er nog nooit in de WVS geweest maar volgens mij is het ook totaal niet mijn tent
Ik ben er op het foute feest geweest en dat was briljant, dus in het oranje zal het ook wel dikke prima zijn. Verder moet je er inderdaad zo ver mogelijk uit de buurt blijven
Verwijderd
Citaat:
Wat doen jullie 5 mei?
Utrecht! Toch?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat doen jullie 5 mei?
Utrecht, vanaf 13:00 mezelf wegdrinken in Park Transwijk want dat deden de Nederlanders vast ook op 5 mei 1945 .
Oud 18-04-2011, 20:01
Verwijderd
Ok Ik ben waarschijnlijk in Zwolle, jammer
Oud 18-04-2011, 20:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben er op het foute feest geweest en dat was briljant, dus in het oranje zal het ook wel dikke prima zijn. Verder moet je er inderdaad zo ver mogelijk uit de buurt blijven
Mijn mensenhaat is waarschijnlijk niet bestand tegen de drukte, foute muziek en waarschijnlijk de meeste "type mensen"
Oud 18-04-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn mensenhaat is waarschijnlijk niet bestand tegen de drukte, foute muziek en waarschijnlijk de meeste "type mensen"
Ik denk dat je het niet aan zou kunnen inderdaad
Oud 18-04-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Ik ben niet bang/Io non ho paura.
oeh, ammaniti? die heb ik ook net gelezen. Ammaniti is <333
Oud 18-04-2011, 20:21
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Correctie: de zondagavonden zijn prima te doen (al blijft het personeel verschrikkelijk).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten