Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 16:41
Verwijderd
Advertentie
Oud 16-05-2011, 16:41
Verwijderd
+ bier kan altijd
Oud 16-05-2011, 17:11
Verwijderd
Hoeveel centimeter je ondermaat is ligt ook heel erg aan je bouw als je een smalle ribbenkast hebt, is 65 iets anders dan wanneer je dat niet hebt. Als ik 1 mm vet op m'n ribbenkast heb red ik dat nog niet, en anderen hebben dat nog met 10 mm vet op hun ribbenkast. Maar op zich is tenger dan wel het juiste woord
Oud 16-05-2011, 17:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoeveel centimeter je ondermaat is ligt ook heel erg aan je bouw als je een smalle ribbenkast hebt, is 65 iets anders dan wanneer je dat niet hebt. Als ik 1 mm vet op m'n ribbenkast heb red ik dat nog niet, en anderen hebben dat nog met 10 mm vet op hun ribbenkast. Maar op zich is tenger dan wel het juiste woord
Ik heb dus een ondermaat 65, maar ik heb er eigenlijk niet de bouw voor. Ik heb gewoon een smalle ribbenkast. Ik zou eigenlijk minimaal 70 of eigenlijk misschien wel 75 'moeten' hebben.
Oud 16-05-2011, 17:23
Verwijderd
Ik heb een heel slanke taille/ondermaat, maar ik heb toch gewoon 75. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand 65 heeft, die voor de rest een gewoon normaal figuur heeft
Lorelei, je bent toch verder niet heel mager? Wat ik me herinner in ieder geval niet.
Oud 16-05-2011, 17:25
Verwijderd
Bereid je maar voor,
want hier zijn we weer hoor!
Om de wereld van verder verval te behoeden.
om de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen.
Om dichter bij de sterren te kunnen komen!
Jessie!
En James!
Team Rocket is nog altijd sneller dan het licht,
dus vecht als een man of geef je over en zwicht!
Meow ogen dicht!

Oud 16-05-2011, 17:35
Carn
Carn is offline
zo. chagrijnig --> niet koken --> maaltijdsalade + GoT = al wat minder chagrijnig
Oud 16-05-2011, 18:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
65 is echt heel tenger hoor, dat heeft bijna niemand
Citaat:
oei! dan ga ik omlaag in de omvang... 65E?
Ghehe... 60F is t hier
Oud 16-05-2011, 18:13
snoopy
snoopy is offline
Maar ben ook wel klein (1.62 cm)
Oud 16-05-2011, 18:16
Verwijderd
Ik heb echt een mooie tafel gekocht. 2 jaar oud, nieuw waarde 900 euro, betaald 75 euro inclusief bezorging en montage
Oud 16-05-2011, 18:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb een heel slanke taille/ondermaat, maar ik heb toch gewoon 75. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand 65 heeft, die voor de rest een gewoon normaal figuur heeft
Lorelei, je bent toch verder niet heel mager? Wat ik me herinner in ieder geval niet.
Nee, ik ben helemaal niet heel mager. Ik ben redelijk slank, maar ook totaal niet tenger. Maar mijn ribbenkast is gewoon redelijk klein of zo. Redelijk plat. Maar zoals ik al zei, een 75 zou waarschijnlijk logischer zijn bij m'n figuur, maar ik heb toch echt een 65.

Volgens mij ben ik niet slanker dan jij..
Oud 16-05-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben helemaal niet heel mager. Ik ben redelijk slank, maar ook totaal niet tenger. Maar mijn ribbenkast is gewoon redelijk klein of zo. Redelijk plat. Maar zoals ik al zei, een 75 zou waarschijnlijk logischer zijn bij m'n figuur, maar ik heb toch echt een 65.

Volgens mij ben ik niet slanker dan jij..
Ja en zo ben ik rond mijn ribben best mager, maar heb ik voor mijn lengte een bredere ribbenkast en kom ik op 70 uit (en kan ik van sommige merken 75 ook hebben). Het idee dat het congrueert met centimeters heb ik al lang geleden losgelaten, want dat doet het echt niet.
Oud 16-05-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een mooie tafel gekocht. 2 jaar oud, nieuw waarde 900 euro, betaald 75 euro inclusief bezorging en montage
Ipv de tafel die je nu op je 'slaap'kamer hebt?
Oud 16-05-2011, 18:25
Carn
Carn is offline
YES

EEN ONTHOOFD PAARD

ik ben zo blij als een kind Carn <3 Game of Thrones <3
Oud 16-05-2011, 18:26
Carn
Carn is offline
ook een dickshot en een gaydude die een andere gaydude scheert.
Oud 16-05-2011, 18:27
Verwijderd
Weet iemand waar je luistertoetsen van Spaans van het CITO kunt oefenen?
Oud 16-05-2011, 18:27
Verwijderd
spoilers!!!!
Oud 16-05-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ipv de tafel die je nu op je 'slaap'kamer hebt?
Nee, dit is een eettafel. Dus meer ipv die tafel die nu in de keuken staat
Maar ik zet hem in de andere helft van Arjan's kamer.
Oud 16-05-2011, 18:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
spoilers!!!!
woops
Oud 16-05-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is een eettafel. Dus meer ipv die tafel die nu in de keuken staat
Maar ik zet hem in de andere helft van Arjan's kamer.
Maar waar ga je 'm voor gebruiken dan?
Lekker weer nutteloos geld uitgegeven? :')

Als je nog geld kwijt moet, ho-oi!
Oud 16-05-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
woops
Ik loop inmiddels precies een week achter met kijken
Oud 16-05-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Maar waar ga je 'm voor gebruiken dan?
Lekker weer nutteloos geld uitgegeven? :')

Als je nog geld kwijt moet, ho-oi!
Gewoon als eettafel. En het is helemaal niet nutteloos, want ik had geen eettafel en als ik verhuis heb ik nu een fucking mooie eettafel, voor erg weinig. Dus ik zie niet in waarom dit nutteloos geld uitgeven is. Sowieso bestaat er niet iets als nutteloos geld uitgeven, want je stimuleert de economie er altijd mee
Oud 16-05-2011, 18:36
Verwijderd
Maar je hebt nu toch ook een eettafel?
Oud 16-05-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt nu toch ook een eettafel?
Ja maar die is vies en oud en die ga ik echt niet meenemen als ik verhuis, dus dan had ik toch een nieuwe tafel moeten kopen.
Oud 16-05-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Gewoon als eettafel. En het is helemaal niet nutteloos, want ik had geen eettafel en als ik verhuis heb ik nu een fucking mooie eettafel, voor erg weinig. Dus ik zie niet in waarom dit nutteloos geld uitgeven is. Sowieso bestaat er niet iets als nutteloos geld uitgeven, want je stimuleert de economie er altijd mee
Kazet naamzoek!
Oud 16-05-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ja maar die is vies en oud en die ga ik echt niet meenemen als ik verhuis, dus dan had ik toch een nieuwe tafel moeten kopen.
Ga je verhuizen dan?
Oud 16-05-2011, 18:41
Verwijderd
economie schmeconomie.
Oud 16-05-2011, 18:42
Verwijderd
Ik wil ook verhuizen.
Oud 16-05-2011, 18:43
Verwijderd
Ik niet, ik zit hier prima
Oud 16-05-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ga je verhuizen dan?
Op termijn
Oud 16-05-2011, 18:49
Verwijderd
oeh, zometeen de docu/interview over/met Maxima

*verheugt zich al*
Oud 16-05-2011, 19:05
Verwijderd
Het is House time
Oud 16-05-2011, 19:06
Carn
Carn is offline
GoT was AWESOME. Ik kirde van blijdschap
Oud 16-05-2011, 19:09
Gary Brown
Gary Brown is offline
Citaat:
Bereid je maar voor,
want hier zijn we weer hoor!
Om de wereld van verder verval te behoeden.
om de mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Om de kwaadaardigheid van liefde aan te tonen.
Om dichter bij de sterren te kunnen komen!
Jessie!
En James!
Team Rocket is nog altijd sneller dan het licht,
dus vecht als een man of geef je over en zwicht!
Meow ogen dicht!

[afbeelding]
Die is oud, maar goud
Oud 16-05-2011, 19:18
Carn
Carn is offline
"would you like to sample a warm French baguette"

Goeie pickupline.
Oud 16-05-2011, 19:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja en zo ben ik rond mijn ribben best mager, maar heb ik voor mijn lengte een bredere ribbenkast en kom ik op 70 uit (en kan ik van sommige merken 75 ook hebben). Het idee dat het congrueert met centimeters heb ik al lang geleden losgelaten, want dat doet het echt niet.
Volgens mij klopt het bij mij wel met centimeters, maar is het dus wel onverwacht gezien de rest van mijn bouw.
Oud 16-05-2011, 19:21
Verwijderd
Ik heb een basilicumplantje, en ik voel mezelf heel oer, als ik er blaadjes vanaf haal om in een gerecht te doen
Oud 16-05-2011, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
1985 brought us the gayest music video of all time:
Oud 16-05-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een basilicumplantje, en ik voel mezelf heel oer, als ik er blaadjes vanaf haal om in een gerecht te doen
oer?
Oud 16-05-2011, 19:26
snoopy
snoopy is offline
Ik las hoer
Oud 16-05-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
oer?
Oer, ja. OER! *wappert met okselhaar*
Oud 16-05-2011, 19:32
Verwijderd
helden
Oud 16-05-2011, 19:42
Verwijderd
Huiselijke taferelen van Wim-Lex en Maxima en de kinderen <33 Ik hou daar zo van.

Amalia kan heel mooi zingen!!
Oud 16-05-2011, 19:43
Verwijderd
Vreemd. Ik kreeg net een sms van ene Paul, onbekend nummer, dat 'we woensdag een roulatiesysteem in blokuren kunnen doen' en nog wat praktische dingetjes. Volgens mij had ik al eens eerder van hem een sms gehad die ik niet begreep. Dus ik stuur maar eens terug: 'Dat was waarschijnlijk een smsje naar het verkeerde nummer..? Groet, Minke'
Krijg ik terug: 'Sorry Minke. x, tot woensdag!'
Whut?
Oud 16-05-2011, 19:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vreemd. Ik kreeg net een sms van ene Paul, onbekend nummer, dat 'we woensdag een roulatiesysteem in blokuren kunnen doen' en nog wat praktische dingetjes. Volgens mij had ik al eens eerder van hem een sms gehad die ik niet begreep. Dus ik stuur maar eens terug: 'Dat was waarschijnlijk een smsje naar het verkeerde nummer..? Groet, Minke'
Whut?
of iemand heeft je stiekem ingeschreven voor een uitgebreide sexorgie; gezien het roulatiesysteem!

bwahahahahahhaa.

dus.
Oud 16-05-2011, 19:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oer, ja. OER! *wappert met okselhaar*
Oud 16-05-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
of iemand heeft je stiekem ingeschreven voor een uitgebreide sexorgie; gezien het roulatiesysteem!

bwahahahahahhaa.

dus.
Zou ook kunnen, gaan we wel echt naar Augustus Oklahoma komende woensdag???
Oud 16-05-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Whut?
Oud 16-05-2011, 20:16
Carn
Carn is offline
mooi hardloopweertje. brb.
Oud 16-05-2011, 20:17
Verwijderd
Het was gisteravond trouwens ook ontzettend druk in Enschede we moesten met allemaal rare kronkels rijden om thuis te komen, want de hele singel stond stampvol dronken, vlagzwaaiende en vuurwerkafstekende mensen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten