Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 17:42
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hé, die zag ik eergister!

Cate Blanchett en Judi Dench zijn echt top ja
Spoiler
Wel vond ik dat
Spoiler


9,2/10
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Oud 21-11-2011, 22:58
Verwijderd
The usual suspects
Minder goed dan ik verwachtte, maar ik verwachtte er dan ook heel veel van. Wel goede spanning en goede acteurs.

Seven
Had ik nog nooit gezien Tof.

The Ides of March
Veel beter dan verwacht. Toffe sfeer, goede acteurs, goed script en een paar topscènes met een fijne spanning
Oud 22-11-2011, 04:15
Verwijderd
Another Year

Wat zijn Mike Leigh-films toch altijd een verademing. Geen opsmuk, geen glamour, geen fancy ingewikkeld plot, maar gewoon echte mensen en echte situaties.
Het is mooi in zijn films dat er allerlei onderhuidse dingen spelen, maar dat de film slechts registreert. Als je een beetje behept bent met het juiste inlevingsvermogen en gevoel is het een erg interessante 2 uur.
Heerlijk relaxed om te bekijken, hoewel ik zeker snap dat het niet aan iedereen besteed is, want zoveel gebeurt er (zeker in deze film) niet.

Iets minder dan Secrets & Lies, door het iets teveel ontbreken van plot en ontwikkelingen, maar alsnog

8/10
Oud 22-11-2011, 09:10
Verwijderd
Oud 22-11-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
The usual suspects
Minder goed dan ik verwachtte, maar ik verwachtte er dan ook heel veel van. Wel goede spanning en goede acteurs.
Ik heb die film nooit begrepen. Allemaal positieve reviews maar toen ik hem uiteindelijk zag vond ik het maar doorsnee matige zooi. Misschien nog eens een keer kijken, maar ik kon in ieder geval niet ontdekken waarom mensen enthousiast waren.
Oud 22-11-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die film nooit begrepen. Allemaal positieve reviews maar toen ik hem uiteindelijk zag vond ik het maar doorsnee matige zooi. Misschien nog eens een keer kijken, maar ik kon in ieder geval niet ontdekken waarom mensen enthousiast waren.
Dat had ik dus ook een beetje.
Oud 23-11-2011, 14:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb die film nooit begrepen. Allemaal positieve reviews maar toen ik hem uiteindelijk zag vond ik het maar doorsnee matige zooi. Misschien nog eens een keer kijken, maar ik kon in ieder geval niet ontdekken waarom mensen enthousiast waren.
Veel mensen waren destijds natuurlijk erg onder de indruk van
Spoiler
Nu is het dat een beetje gedateerd.

The Room

Ik had verwacht dat ie in de bioscoop met veel publiek nog grappiger zou zijn, maar als praktisch iedereen die er is de film al kent, valt dat wat tegen. "You're tearing me apart, Lisa!" is leuk als Tommy het zegt, niet als een zaal vol hipsters met hem meepraat. The Room blijft toch het leukst om te kijken met een groep mensen die hem nog niet gezien hebben. Desalniettemin weer goed gelachen, en weer een paar nieuwe, geestige details ontdekt. Het blijft met stip de beste slechte film die er is.

Kwaliteit: 2.5/10
Vermaak: 10/10

Troll 2

Wat het in ieder geval niet is, is de slechtste film ooit gemaakt. Niemand die Manos: Hands of Fate gezien heeft, zal beweren dat Troll 2 net zo slecht is, en zelfs Manos heeft nog wel een paar films onder zich.

Troll 2 heeft natuurlijk een aantal hilarisch campy scènes, maar de grappigste momenten zijn vaak meer absurd dan slecht. Bovendien is veel van de humor duidelijk bewust, is er niet heel veel mis met het acteerwerk, en is de film nooit echt saai. Door de verrassend hoge kwaliteit viel ie helaas iets tegen als campvermaak, maar ja.

Kwaliteit: 6/10
Vermaak: 7.5/10
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 14:23.
Oud 23-11-2011, 18:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Uice, heb je plan 9 from outer space ook gezien?

50/50

Op zich een typische film, maar door het onderwerp wat minder doorsnee. Ik vond dat de combinatie van drama en humor in deze film goed werkte .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 24-11-2011, 00:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, heb je plan 9 from outer space ook gezien?
Ja. Ook geen superslechte film, en ook niet heel hilarisch, op een paar scènes na.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Veel mensen waren destijds natuurlijk erg onder de indruk van
Spoiler
Nu is het dat een beetje gedateerd.
Ik vond hem dermate saai dat ik al lang niets meer van de film kan herinneren behalve dat Kevin Spacey erin speelde. Ik weet niets meer van de twist en blijkbaar was hij ook niet zo bijzonder.
Oud 29-11-2011, 12:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
This Boy's Life

Conventioneel drama dat nergens boven de middenmoot uitstijgt. Hier en daar ongelooflijk cheesy, en ondanks een wat slecht script, doen Leonardo DiCaprio en Robert de Niro het wel goed.

6/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 17:05
Verwijderd
Drive
Vond de sfeer wel fijn, goede muziek. Verder ook gewoon een lekkere film, maar ik vond 'm verder niet heel bijzonder. Prima vermaak hoor, maar ik had er na allerlei lovende kritieken echt meer van verwacht.
Cijfer... hmmm, ik zeg:

7/10
Oud 06-12-2011, 09:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Boxer

Drama over de IRA met Daniel Day Lewis, een bokser die net een gevangenisstraf heeft uitgezeten voor betrokkenheid bij een aanslag oid. Hij wil z'n leventje en sportschool weer opbouwen maar komt weer in dezelfde shit terecht, maar ja, dat krijg je als je gewoon weer terug gaat naar je oude buurt waar je oude kennissen en vrienden nog wonen.
Hoop poeha dus, wel goed geacteerd allemaal maar het oogt allemaal nogal gedateerd. Lijkt erg op het andere IRA-drama In the Name of Our Father, ook met Daniel.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-12-2011, 11:13
Verwijderd
Stakeland

Onverwachts best vermakelijke vampierenfilm. Cliché bij tijd en wijlen (hoe kan het het ook anders) maar weet toch tot het (matige) einde vast te houden dankzij degelijk acteerwerk van de relatief onbekend cast en een geloofwaardige post-apocalyptische wereld. Absoluut geen topper, maar een heel degelijk tussendoortje.

6.5/10
Oud 06-12-2011, 11:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Far from Heaven

Heel mooi, zowel stilistisch als qua acteerwerk. Het tijdsbeeld is heel mooi en geloofwaardig weergegeven, en je ziet ook dat er veel aandacht aan is besteed om je het idee te geven dat het een film uit de jaren '50 is, ipv een film die in 2000 is opgenomen die over de jaren '50 gaat. Dat is zo goed gedaan dat het bijna de aandacht afleidt van de film zelf, maar fraai acteerwerk en een prima script voorkomen dat.

9/10
__________________
you're not my demographic
Oud 07-12-2011, 12:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Rum diary

Leuke film, maar ik had een wat rauwere film verwacht denk ik.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 07-12-2011, 14:56
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The Thing 2011 - 4/10

Lol, wat een faal. Het enige positieve is dat de film qua art direction trouw is aan de Carpenter-film. En vooruit, de creature-designs zijn op zich ook lekker freaky.

Jammer dus van de waardeloze cgi en het totale gebrek aan spanning. En het gebrek aan interessante personages. En het gebrek aan fatsoenlijke continuiteit met The Thing 1982, ondanks dat Van Heijningen eerder zei hier hoge prioriteit aan te willen geven.

Deze film is een belediging voor zowel Carpenter als Bottin.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 07-12-2011, 15:49
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Hævnen (In a Better World)

Ik vond deze film heel erg goed. Acteerwerk was erg overtuigend en het ik kon helemaal meegaan in het verhaal. Enige minpuntje is misschien de (onrealistische?) afloop.

8,5/10
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Oud 09-12-2011, 00:29
Verwijderd
Wall-E

Wow, echt geweldig. Wat ontzettend creatief en origineel. Prachtig vormgegeven, ook al zijn we dat gewend van Pixar. Heel leuke vondsten, origineel creatief verhaal, hartverwarmende momenten. Ik vind dit misschien wel (na Finding Nemo, omdat die ook heel grappig is en ik die keer op keer kan kijken) Pixars beste film die ik tot nu toe heb gezien.

9,5/10
Oud 09-12-2011, 08:20
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
New Kids Nitro
Vermakelijk, maar meer ook écht niet. Het is dat m'n vriend hem graag wilde zien :')

6/10
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 09-12-2011, 22:30
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
New Kids Nitro

Best leuk. Leuker dan de eerste. Had wel steeds een beetje het gevoel van "straks gaat het echt grappig worden" maar dat kwam niet echt. Er zitten wel een aantal leuke grappen in die je niet ziet aankomen, dat maakt New Kids wel speciaal.

Ik vond het wel jammer dat een aantal van de leukste grappen al in de trailer zaten.
7/10
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 09-12-2011, 23:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
50/50 (2011)

Ja, wel grappig. Joseph Gordon-Levitt speelt wel goed, Seth Rogen is een matig acteur maar wel grappig, Anjelica Huston is sterk in een kleine rol, Anna Kendrick was irritant.
't Ligt qua drama/komedie een beetje in het midden van de twee. Af en toe grappig, af en toe drama, maar het blijft allemaal erg luchtig en oppervlakkig. Het keek wel lekker weg.

7/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 10-12-2011, 12:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hysteria

Met dit gegeven hadden ze veel meer kunnen (moeten!) doen! Af en toe was de film wel grappig, maar over het algemeen vond ik alles een beetje zwakjes. En Gyllenhaal als activist/ dolle Mina/ whatever stond er ook wat raar naast. Het had allemaal beter uitgediept moeten worden en alles anders enzo en dan was het een toffe film geweest
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-12-2011, 21:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Lion King II: Simba's Pride

Aan de saaie kant, en nergens spannend of interessant genoeg om de aandacht erbij te houden. Dom einde ook. Leuk voor als je op een zondag niks te doen hebt, misschien.

5/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-12-2011, 00:29
Verwijderd
Aanrijding in Moscou

Wat ontzettend fijn <3 En Gent hè <3 En er zat ineens een bekende van me in, in een bijrolletje
Oud 11-12-2011, 09:59
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Nova Zembla

Was benieuwd hoe Doutzen Kroes het zou doen, omdat ik mij normaal wel erger aan haar manier van praten. Maar ze praatte eens een keer bijna normaal in de film! Ik vond het een leuke film, redelijk waarheidsgetrouw. Aanrader!
Oud 11-12-2011, 15:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
The Addams Family

Toevallig op TV, eigenlijk best leuk om weer eens te zien. Het verhaal heeft niet veel om het lijf, maar de consistente morbide stijl en de manier waarop Morticia en Wednesday worden weergegeven door Anjelica Huston en Christina Ricci maakt het toch leuk om naar te kijken.

Snow White and the Seven Dwarfs

Klassiek in elk opzicht Bijna 80 jaar oud, maar nog steeds is de animatie mooi om naar te kijken en moet ik grinniken om de visuele grappen. De mate van detail in de animatie en achtergronden is zo hoog en mooi dat ik af en toe bijna de film wilde pauzeren om het beter te kunnen bekijken. Het is jammer dat het verhaal tegen het einde een beetje gehaast wordt afgerond, en ik vind de stem van Sneeuwwitje af en toe een beetje tenenkrommend, maar het blijft een mooie film die nog steeds tot de top behoort.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-12-2011, 16:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nova Zembla

Was benieuwd hoe Doutzen Kroes het zou doen, omdat ik mij normaal wel erger aan haar manier van praten. Maar ze praatte eens een keer bijna normaal in de film! Ik vond het een leuke film, redelijk waarheidsgetrouw. Aanrader!
Ze kan er weinig aan doen dat ze zo praat, zo praten Friezen nu eenmaal.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-12-2011, 18:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ze kan er weinig aan doen dat ze zo praat, zo praten Friezen nu eenmaal.
Zij praat wel heel raar hoor.

En sorry DaT, maar ik vond Nova Zembla echt kut
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 11-12-2011, 19:04
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik bedoel niet het accent zelf, maar meer hoe het haar mond uitkomt.
Juist dat proberen om haar accent te verbergen maakt het zo vreemd.
Vreemde lipspanning e.d.

Iedereen ook zijn eigen mening, maar kun je je mening onderbouwen?
Oud 11-12-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ze kan er weinig aan doen dat ze zo praat, zo praten Friezen nu eenmaal.
En ze kan er ook niets aan doen dat ze alleen om haar uiterlijk gecast is.
Oud 11-12-2011, 19:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Iedereen ook zijn eigen mening, maar kun je je mening onderbouwen?
Dat was niet zo naar jou bedoeld he, maar naar Dingaantouwtje omdat hij erin speelt.

Ik vond de montage af en toe wat raar, ergens in het begin zat een hele lelijke overgang. En toen ze bijvoorbeeld in het ijs vast kwam te zitten, kreeg je alleen maar beelden te zien van de binnenkant van het schip. Misschien konden ze dit niet goed in beeld brengen, maar het haalt wel een groot deel van de geloofwaardigheid weg. Van het liefdeskoppel zag ik ook geen vonken en Doutzen was vooral mooi aan het zijn. Op een gegeven moment worden ze aangevallen door een ijsbeer en daar vond ik de muziek echt totaal misplaatst. Verder had ik de hele film het idee dat ik in een kijkdoos zat te kijken, de 3D effecten maakten het beeld nogal plat. En ik vond de personages wat vlak. En ik vond de film saai.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 12-12-2011, 01:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ze kan er ook niets aan doen dat ze alleen om haar uiterlijk gecast is.
Dat wordt ook ruiterlijk toegegeven door haarzelf en Oerlemans.

Ik neem het Arnie wel kwalijk, want er zijn genoeg knappe actrices (hoewel ik heb vernomen dat Doutzen het schijnbaar niet slecht doet, maargoed, met genoeg takes krijg je vanzelf wel iets fatsoenlijks), maar ik neem het haar niet kwalijk. En die stem, tja, we spreken nu eenmaal niet allemaal hetzelfde Nederlands. En als mij zo'n rol werd aangeboden zou ik hem ook met beide handen aangrijpen.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-12-2011, 08:22
Verwijderd
Dat weet ik
Oud 12-12-2011, 09:37
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Harvey (1950)
Grappige film over een man en z'n denkbeeldige vriend of púca, een konijn. Leuker dan ik had verwacht! James Stewart is zo aardig dat je geen hekel aan hem kunt krijgen en de subtiele sociale kritiek is leuk. Sommige andere personages zijn alleen soms een beetje vervelend.

8/10
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 12-12-2011, 10:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Warrior (2011) 8/10

Sport/familiedrama over twee broers die meedoen aan een vechtsporttournooi, en natuurlijk elkaar treffen. Goede rollen van Nick Nolte als ex-alcoholistische vader en Tom Hardy als broer 1, de oorlogsveteraan met een trauma. Verder een beetje het Rocky-format, maar met weinig cliche's (je ontkomt ze toch niet in dit genre), en een wat realistische, grauwe sfeer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-12-2011, 14:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
The fighter

Ja, toffe film. Het onderwerp sprak me niet echt aan, maar omdat ik the wrestler ook tof vond leek het me wel een goed idee om me weer eens aan zo'n film te wagen. En een super dunne Christian Bale! Echt knap

Puss in boots

Leuker dan verwacht . Ik had niet verwacht dat puss in zijn eentje een hele film kon dragen, maar het viel mee. Ik vond vooral de poezige momenten van puss leuk
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 14-12-2011, 10:28
Verwijderd
Oh brother, where art thou?
Ik had er meer van verwacht, vond hem een beetje tegenvallen. Niet slecht hoor, maar zeker ook geen hoogvlieger.

Drift
Vage film, vond er weinig aan.

Carnage
Fantastisch <3 Precies het soort film waar ik van hou en ik wil het ook zelf een keer spelen, of desnoods regisseren. Maar wat een acteurs en wat een heerlijke situaties <3

Heidi
Jaja Vroeger moest ik er altijd bij huilen, en nu had ik hem eindelijk gevonden en was ik bang dat ie heel erg zou tegenvallen, maar... ik moest er weer bij huilen

In Bruges
Bijzonder vermakelijke film. Verder leuk om Brugge in een film te zien.
Oud 14-12-2011, 14:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Carnage
Fantastisch <3 Precies het soort film waar ik van hou en ik wil het ook zelf een keer spelen, of desnoods regisseren. Maar wat een acteurs en wat een heerlijke situaties <3
Dit dus. Heerlijke film, fantastisch om het onderliggende subtiele en niet-zo-subtiele spel te zien, hoe onbewust bondgenootschapjes tussen alle personages worden gesloten om ze vervolgens weer te verbreken door middel van knallende ruzie, en hoe in het begin alles schuilgaat achter een laag nepperige beleefdheid, die laagje na laagje wordt afgebroken totdat ze in een diepe put terecht komen waar iedereen gewoon een schijthekel aan elkaar blijkt te hebben. <3
__________________
you're not my demographic
Oud 15-12-2011, 17:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
The fighter

Ja, toffe film. Het onderwerp sprak me niet echt aan, maar omdat ik the wrestler ook tof vond leek het me wel een goed idee om me weer eens aan zo'n film te wagen. En een super dunne Christian Bale! Echt knap
Dan is Warrior ook de moeite waard
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-12-2011, 11:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Dan is Warrior ook de moeite waard
Thanks, ga ik kijken
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-12-2011, 12:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dr. Horrible's Sing-Along Blog

Enorm leuk en goed gedaan door Patrick Neil Harris, dat hij kon zingen wist ik al wel door Glee. Bedacht door Joss Whedon, en als je in zijn adresboekje staat, kom je er ook niet meer uit. Dat blijkt wel door de rol van Nathan Fillion, die het trouwens ook geweldig doet en Felicia Day (Buffy kenners kennen haar als potential uit seizoen 7) speelt het leuk en kan ook nog eens prima zingen.
Prima vermaak dus.
8/10

The Green Lantern

Hallo Ryan Reynolds! In volle glorie, wat een sexy man. Dit is een goede film voor man en vrouw. Ik heb me prima vermaakt met deze film, zelfs als Ryan kleren aan had. Erg vermakelijk, gewoon lekker om naar te kijken.
8/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-12-2011, 20:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
New Year's Eve

NRC had er onder andere het volgende over te melden:
Citaat:
De mozaïekfilm is dood, dat maakt deze geparfumeerde drol duidelijk. Een braakbal van glycerine, karamel en gesmolten plastic, zo onecht dat zelfs de bloopers 'product placement' zijn, zo cynisch en ongeïnspireerd dat Robert De Niro en Hilary Swank voor straf al hun Oscars moeten inleveren.


Ik heb me desondanks prima vermaakt met de 'geparfumeerde drol'. Inderdaad een slechte film, maar ach, verstand op nul goed te doen.

Film: 4/10
Vermaak: 7/10
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-12-2011, 09:53
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Dr. Horrible's Sing-Along Blog

Enorm leuk en goed gedaan door Patrick Neil Harris, dat hij kon zingen wist ik al wel door Glee. Bedacht door Joss Whedon, en als je in zijn adresboekje staat, kom je er ook niet meer uit. Dat blijkt wel door de rol van Nathan Fillion, die het trouwens ook geweldig doet en Felicia Day (Buffy kenners kennen haar als potential uit seizoen 7) speelt het leuk en kan ook nog eens prima zingen.
Prima vermaak dus.
8/10
Felicia Day zit ook in de webserie The Guild, over MMORPG-verslaafden. Heel leuk, checken! watchtheguild.com - en bedankt voor deze tip trouwens, die ga ik vanavond kijken

OT: Letters from Iwo Jima - 8/10
Ik kon er in het begin moeilijk inkomen, maar het einde was prachtig en ik snap waarom veel mensen hem mooi vinden.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 19-12-2011, 23:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Felicia Day zit ook in de webserie The Guild, over MMORPG-verslaafden. Heel leuk, checken! watchtheguild.com - en bedankt voor deze tip trouwens, die ga ik vanavond kijken
Daar kan ik mijn vriend vast ook wel enthousiast voor maken, dus jij ook bedankt voor de tip /offtopic
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2011, 00:15
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
In Time
De boodschap is zo subtiel als een knalgele landwalvis maar daarbuiten is dit gewoon een prima film.
7.5-8 ofzo.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 20-12-2011, 17:24
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
UP
Ik vond hem heel erg leuk. Zo schattig dat het kleine jongetje opgroeit tot een oude opa.
Er zat humor maar ook drama in.
8/10
Oud 20-12-2011, 19:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Clue - 6/10

Zo dan, weet ik ook gelijk weer waar Capcom de visuele inspiratie vandaan haalde voor de Resident Evil-reeks. Ik denk dat ik minimaal 70% van de locaties terug heb zien, lol.

Maar verder een domme film met een grappige vibe. Soms zelfs érg grappig.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-12-2011, 23:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Requiem for a Dream

Deze film stond al heel erg lang op mijn lijstje om nog eens te kijken. Ik had enigzins rekening gehouden met een teleurstelling, niet vanwege de film zelf, maar de verwachtingen waren hoog. Voldeed zeker aan de verwachtingen, kan deze film vele mensen aanraden .

8,5/10


Dogville

Anders dan anders. Dit is een film waar je even aan moet wennen, de manier waarop het gefilmd is had ik nooit eerder gezien. De intro is erg lang, bijna irritant lang, maar deze tijd heb je echt even nodig om 'in' de film te komen. Was zeker de moeite waard.

8,5/10


Fijn om weer eens wat goede films te kijken na een zootje bagger .


New Kids Nitro

Spoiler


Verder, tja, verwachtingen waren (uiteraard) niet zo hoog. Maar heb nog een aantal keer kunnen glimlachen. De mongolen in de zaal hielpen trouwens ook niet mee om er een succes van te maken .

6/10
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-12-2011, 00:17
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Rampart - 6/10

Harrelson ownt als de typische corrupte agent, maar hij moet het wel doen met een graatmager scenario, minieme karakterontwikkeling en een raar einde. Minder dan vermakelijk wordt het tot die tijd gelukkig nergens, maar de leegte is opvallend.


Lars and the Real Girl - 7/10

Bijzonder aardig. Leuk gegeven, prima spel, soms mooie dialogen en lekker-quirky-maar-niet-banaal. Ik had alleen nergens het idee met iets geweldigs te maken te hebben, maar misschien moet ik hem nog eens zien. Op een goede dag.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148
Verwijderd
500 16-08-2009 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.