Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 21:02
Verwijderd
En ook omdat onze handen vies zijn natuurlijk.
Advertentie
Oud 11-06-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
ik heb een tijdje terug een meisje ontmoet op een feestje en ze stuurt zulke leuke brieven
!!! Vertel!
Oud 11-06-2011, 21:05
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik vind het maar een zeikerd. Bovendien is zijn was nu een wasmachinebezettingsmacht en dat kan natuurlijk niet.
Oud 11-06-2011, 21:05
Verwijderd
niets vertel, haar brieven zijn gewoon supergrappig ik vind mezelf soms een beetje hak op tak maar zij schrijft echt dingen die als een stuiterbal in een karaokebar zijn.
Oud 11-06-2011, 21:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dettol! steriele handschoenen! een flesje alcohol door de was gooien
Oud 11-06-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
niets vertel, haar brieven zijn gewoon supergrappig ik vind mezelf soms een beetje hak op tak maar zij schrijft echt dingen die als een stuiterbal in een karaokebar zijn.
Als je ooit eens tijd over hebt mag je wel een brief aan me schrijven hoor!
Oud 11-06-2011, 21:07
Pierrot
Pierrot is offline
Dettol inderdaad, maar wel die automatische zeepmachine, want anders moet je dat smerige pompje aanraken.

Dat willen kinderen niet.
Oud 11-06-2011, 21:09
Verwijderd
Nananaa naa youuu are the music in meehee (8)
Oud 11-06-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar een zeikerd. Bovendien is zijn was nu een wasmachinebezettingsmacht en dat kan natuurlijk niet.
Hij is wel meer dan een zeikerd en dit is nog een van de minst vervelende dingen. Ik was morgenochtend wel, want ik heb geen zin in tirades.

Citaat:

Citaat:
dettol! steriele handschoenen! een flesje alcohol door de was gooien
Oud 11-06-2011, 21:10
Pierrot
Pierrot is offline
Ik stel me nu ook een kerel voor die op hoge poten je kamer binnenstormt omdat er iemand aan z'n was heeft gezeten, .
Oud 11-06-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me nu ook een kerel voor die op hoge poten je kamer binnenstormt omdat er iemand aan z'n was heeft gezeten, .
Dat is precies wat er gebeurt.
Oud 11-06-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Als je ooit eens tijd over hebt mag je wel een brief aan me schrijven hoor!
oh leuk vind ik leuk. Brieven schrijven
Oud 11-06-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:
oh leuk vind ik leuk. Brieven schrijven
Ik ook! Zal ik je mijn adres pm'en?
Oud 11-06-2011, 21:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij denkt dus dat het gaat stinken als je het in een wasmand legt en laat liggen, o.a. daarom mag dat niet van hem.
Als het niet droog in de wasmand ligt, gaat het wel zuur ruiken, maar dan moet die luie noob maar gewoon zijn was direct in de droger gooien of ophangen.
Oud 11-06-2011, 21:15
Pierrot
Pierrot is offline
Natte was gaat altijd stinken als het opeengepakt is, of het nou in de wasmachine, wasmand of vuilnisbak ligt.
Oud 11-06-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Zal ik je mijn adres pm'en?
is goed
Oud 11-06-2011, 21:16
Pierrot
Pierrot is offline
Alhoewel, in een veld vol bloemen weet ik niet. Daar zouden ze eens onderzoek naar moeten doen.
Oud 11-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Als het niet droog in de wasmand ligt, gaat het wel zuur ruiken, maar dan moet die luie noob maar gewoon zijn was direct in de droger gooien of ophangen.
Ja nee snap ik/bedoel ik ook (ik ben te moe of zo en zeg de hele tijd net niet goed wat ik bedoel). Maar hij vindt het dus wel OK als het uren in de wasmachine ligt. Ik heb nu zin om het alsnog eruit te halen, puur om hem te jennen, maar dan is mijn was pas om middernacht klaar en dat vind ik te laat.
Oud 11-06-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Alhoewel, in een veld vol bloemen weet ik niet. Daar zouden ze eens onderzoek naar moeten doen.
Als het zoveel is dat er geen lucht bij kan komen waarschijnlijk wel.

Handdoeken waar het weer in zit zijn echt kapot irritant.
Oud 11-06-2011, 21:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja nee snap ik/bedoel ik ook (ik ben te moe of zo en zeg de hele tijd net niet goed wat ik bedoel). Maar hij vind het dus wel OK als het uren in de wasmachine ligt. Ik heb nu zin om het alsnog eruit te halen, puur om hem te jennen, maar dan is mijn was pas om middernacht klaar en dat vind ik te laat.
Oh, ok.
Oud 11-06-2011, 21:27
Geel
Geel is offline
Kat! Forum jij (nu ook) op offline-modus?
Oud 11-06-2011, 21:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Huh, forumen op offlinemodus?
Oud 11-06-2011, 21:30
Verwijderd
Onzichtbaar denk ik.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren! Het is vast weer één van je 'leuke' grappen. Ja. Dat zal het zijn. Ik negeer het maar.
Verwijderd
Citaat:
Kat! Forum jij (nu ook) op offline-modus?
Ja!
Oud 11-06-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Dat je altijd als offline staat, ook als je stiekem wel online bent. Onzichtbaarheid, ja.

Citaat:
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren! Het is vast weer één van je 'leuke' grappen. Ja. Dat zal het zijn. Ik negeer het maar.
Doe 's niet zo bitchy.
Oud 11-06-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Eh whut?
Oud 11-06-2011, 21:32
Verwijderd
Ik ga morgen naar madurodam jongens
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, het was geen grap. Ik vond het nogal raar omdat je natuurlijk niet kan forumen als je offline bent, maar je bedoelt dus dat je onzichtbaar bent.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga morgen naar madurodam jongens
Oo! Is dat leuk? Wat doe je daar? Dat is zo'n ministad toch?
Oud 11-06-2011, 21:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, het was geen grap. Ik vond het nogal raar omdat je natuurlijk niet kan forumen als je offline bent, maar je bedoelt dus dat je onzichtbaar bent.
Aha. Nou. Ja. Dat bedoelde ik.
Oud 11-06-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Oo! Is dat leuk? Wat doe je daar? Dat is zo'n ministad toch?
Ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest! Zo'n ministad ja Met allemaal belangrijke gebouwen (en minder belangrijke gebouwen) uit Nederland op schaal nagebouwd! En daarna waarschijnlijk naar Scheveningen, het strand op <3
Oud 11-06-2011, 21:34
Geel
Geel is offline
En, ik ben niet bitchy!
Oud 11-06-2011, 21:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest! Zo'n ministad ja Met allemaal belangrijke gebouwen (en minder belangrijke gebouwen) uit Nederland op schaal nagebouwd! En daarna waarschijnlijk naar Scheveningen, het strand op <3
Wat een windag
Oud 11-06-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Wat een windag
En ook nog met hele gave mensen!
Oud 11-06-2011, 21:36
Geel
Geel is offline
Gave mensen zijn ook gaaf, ja.
Verwijderd
Madurodam, daar ben ik al 100 jaar niet meer geweest.
Verwijderd
Citaat:
En, ik ben niet bitchy!
Vroeger, als ik ruzie had met iemand, ging ik bij mijn moeder uithuilen. 'Hij is zo stoooo-hom!' Maar dat mocht ik nooit zeggen van haar, want 'mensen zijn niet stom, ze doen alleen maar stom'. Dus. Deze levenswijsheid wilde ik graag delen om te laten zien wat een wijs persoon mijn moeder soms is.
En ik weet toch dat jij niet bitchy bent! Maar daar moet je ook naar handelen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ahja, Madurodam. Ben er één keer geweest. Wel grappig.
Verwijderd
Citaat:
Gave mensen zijn ook gaaf, ja.
Uhu
Oud 11-06-2011, 21:37
Geel
Geel is offline
Citaat:
Vroeger, als ik ruzie had met iemand, ging ik bij mijn moeder uithuilen. 'Hij is zo stoooo-hom!' Maar dat mocht ik nooit zeggen van haar, want 'mensen zijn niet stom, ze doen alleen maar stom'. Dus. Deze levenswijsheid wilde ik graag delen om te laten zien wat een wijs persoon mijn moeder soms is.
En ik weet toch dat jij niet bitchy bent! Maar daar moet je ook naar handelen.
Ik deed anders ook niet bitchy.
Verwijderd
Ik ben nooit in Madurodam geweest, maar wel in Miniatuur Walcheren! Daar hadden ze Zeeland in het klein nagebouwd.
Verwijderd
Citaat:
Wel een beetje raar!
Verwijderd
Thanks voor de foto's Sann
Verwijderd
Citaat:
"Een van je 'leuke' grappen"
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben volgens mij één keer in Madurodam geweest. Je hebt er ook een Zeeuwse versie van, waar ik een paar keer ben geweest. Spuit elf heet die.
Geel
Geel is offline
Ik ben ook nooit in Madurodam geweest. Maar het lijkt met echt gaaf om er ééns heen te gaan.
Oud 11-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nooit in Madurodam geweest, maar wel in Miniatuur Walcheren! Daar hadden ze Zeeland in het klein nagebouwd.
Citaat:
Ik ben volgens mij één keer in Madurodam geweest. Je hebt er ook een Zeeuwse versie van, waar ik een paar keer ben geweest. Spuit elf heet die.
:boks:
Oud 11-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Thanks voor de foto's Sann
Geen dank!
Oud 11-06-2011, 21:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee, het is leuk als je 8 bent. Daarna verveel je je dood.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten