Citaat:
Ja op dat moment waarschijnlijk wel. Maar ik ben sowieso iemand die weinig slaapt. Ik had toen gewoon twee keuzes; of die inslaappillen en dan op een normale tijd wakker worden of einde baan. Maar ik ben altijd een problematische slaper geweest en ik slaap nu doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dat is omdat er gewoon niet genoeg uren in een dag zitten. Na 8 uur slaap word ik ongelofelijk uitgerust wakker.
|
Ah, dan ben jij één van de mensen met (wat je bioritme betreft) van nature een korter etmaal. Ook problematisch om te rijmen met een regelmatig rooster, ja. Wel lekker dat je uitgerust wakker wordt, ik heb dat echt bijna nooit. Als in, ik weet nog zo'n beetje iedere keer dat dat gebeurde omdat het zo'n zeldzaam feest is

:')
Citaat:
Wat werd jou voorgeschreven dan? Want ik krijg eerder het vermoeden dat je een placebo voorgeschreven hebt gekregen. Slaappillen werken gewoon.
|
Nou, dat eerste was een benzodiazepine en dat werkte inderdaad als een tierelier. Maar wat het tweede was vraag ik me nu ook al een paar jaar af, want het had zeker een effect, alleen bepaald niet het gewenste. Het doosje moet nog ergens op mijn oude kamer liggen en ik heb er al een paar keer naar gezocht, maar 'm nooit teruggevonden, jammer genoeg.