Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 21:37
Verwijderd
Ik vergeet altijd wat dat betekent maar het zal wel niet goed zijn.

Kusje hoor, jij bent ook lief.

Later als ik groot ben kan ik tegen mijn (klein)kinderen vertellen dat ik nooit afstudeerde omdat ik maar bleef forumen en series kijken. Dan is een baby krijgen toch een beter excuus. Dus nu ga ik echt, verdomme.
Advertentie
Oud 13-06-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat ik altijd genegeerd wordt als ik enthousiast ben over vrouwenseries

Met vriendelijke groet,

Een onzekere Gilmore Girls fan.
d/t-fout alert!!
Oud 13-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ja op dat moment waarschijnlijk wel. Maar ik ben sowieso iemand die weinig slaapt. Ik had toen gewoon twee keuzes; of die inslaappillen en dan op een normale tijd wakker worden of einde baan. Maar ik ben altijd een problematische slaper geweest en ik slaap nu doordeweeks niet meer dan 6 uur. En dat is omdat er gewoon niet genoeg uren in een dag zitten. Na 8 uur slaap word ik ongelofelijk uitgerust wakker.
Ah, dan ben jij één van de mensen met (wat je bioritme betreft) van nature een korter etmaal. Ook problematisch om te rijmen met een regelmatig rooster, ja. Wel lekker dat je uitgerust wakker wordt, ik heb dat echt bijna nooit. Als in, ik weet nog zo'n beetje iedere keer dat dat gebeurde omdat het zo'n zeldzaam feest is :')

Citaat:
Wat werd jou voorgeschreven dan? Want ik krijg eerder het vermoeden dat je een placebo voorgeschreven hebt gekregen. Slaappillen werken gewoon.
Nou, dat eerste was een benzodiazepine en dat werkte inderdaad als een tierelier. Maar wat het tweede was vraag ik me nu ook al een paar jaar af, want het had zeker een effect, alleen bepaald niet het gewenste. Het doosje moet nog ergens op mijn oude kamer liggen en ik heb er al een paar keer naar gezocht, maar 'm nooit teruggevonden, jammer genoeg.
Verwijderd
Citaat:
Die werkte in een supermarkt waar woonde er niet naast. En die heeft haar account laten verwijderen.
Is dit een grol, of begin je te dementeren?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Had je nu maar Jon gepijpt!
Ik zou het bijna overwegen
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat ik altijd genegeerd wordt als ik enthousiast ben over vrouwenseries

Met vriendelijke groet,

Een onzekere Gilmore Girls fan.
Wijf.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net The Hangover 2 gaan kijken, bedankt.
Graag gedaan, maar ik heb zelfs voor ik hem had gezien het einde al kunnen raden.
Oud 13-06-2011, 21:39
Carn
Carn is offline
ik moet Boardwalk Empire nog steeds afkijken ;/
Oud 13-06-2011, 21:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
The Usual Suspects
Oud 13-06-2011, 21:40
Verwijderd
Mijn 'probleem' met Boardwalk Empire is hetzelfde als met Treme. Ik vind het goede series, maar ergens toch een beetje saai ofzo, waardoor ik me er nooit toe kan zetten om een aflevering aan te zetten Met Treme heb ik het erger trouwens. BE wel afgezien.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waldo Jeffers had reached his limit.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moet Breaking Bad nog steeds afkijken. Hm, eigenlijk niet zoveel zin meer, S1 was leuk, maar wordt het nog beter?
Verwijderd
Citaat:
Is dit een grol, of begin je te dementeren?
Ik snap niet De Sanders was toch niet náást je huis En de Aldi ook niet
Oud 13-06-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
The Usual Suspects
Ja die film stond nog op mijn to do list, tot laatst in een andere film of serie een personage zei:

Spoiler

Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet De Sanders was toch niet náást je huis En de Aldi ook niet
Spar?
Verwijderd
Citaat:
Mijn 'probleem' met Boardwalk Empire is hetzelfde als met Treme. Ik vind het goede series, maar ergens toch een beetje saai ofzo, waardoor ik me er nooit toe kan zetten om een aflevering aan te zetten Met Treme heb ik het erger trouwens. BE wel afgezien.
Zeg maar van het niveau; oh leuk! En dan toch zo bezig kunnen zijn met je computer dat je niet meer goed oplet wat er nou eigenlijk in de serie gebeurt.
Verwijderd
Citaat:
Ja die film stond nog op mijn to do list, tot laatst in een andere film of serie een personage zei:

Spoiler

Ooooh, dat suckt echt zwaar. Dan is de hele film verneukt.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik moet Breaking Bad nog steeds afkijken. Hm, eigenlijk niet zoveel zin meer, S1 was leuk, maar wordt het nog beter?
Het is best leuk, maar ik denk dat S2 en S3 wel iets minder zijn dan S1.
Oud 13-06-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Spar?
Er werd gezegd SUPERmarkt ja
Verwijderd
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, dat suckt echt zwaar. Dan is de hele film verneukt.
Mja en het is niet zo dat ik dat ga vergeten ofzo, daarvoor moet ik toch echt meer drugs gebruiken :') ah well
Verwijderd
Citaat:
Een echt nelatonineprobleem kan behoorlijk ongzond zijn. Melatonineproces zorgt er ook voor dat organen gaan zuiveren en rusten en zo. Daarnaast is het de vraag of je goed slaapt als je ritme zo verstoort is (ik sliep bijv niet diep genoeg) wat ook weer gevolgen heeft.
Ja, ik lees de laatste tijd steeds vaker dat er een vrij precieze hoeveelheid slaap is die je eigenlijk moet aanhouden, want een tekort of een teveel aan slaap/melatonine/andere shizzle die gebeurt als je slaapt heeft kennelijk nogal rampzalige gevolgen op je levensverwachting.

Niet dat ik me daar veel van aantrek, een verstokte roker zijnde, maar toch.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Spoiler

Ja, dat verpest de hele film ook volledig.
Oud 13-06-2011, 21:43
Verwijderd
En nu lekker douchen!
Verwijderd
Nu wil ik heel graag zien wat er onder die spoiler staat, maar ik moet die film nog zien.
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik heel graag zien wat er onder die spoiler staat, maar ik moet die film nog zien.
Ja, blijkbaar is dat dus de clou. Dus niet klikken
Oud 13-06-2011, 21:44
Verwijderd
Ik ga ook eens even douchen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Klik niet! Ik zag het in ieder geval niet aankomen.
Verwijderd
Citaat:
Don't do eeeeet!

Serieus, doe het niet. Dan hoef je de film niet meer te zien..
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mjah, kan er me wel iets bij voorstellen. Ik moet nog aan S2 beginnen van Treme ;/ En Treme vond ik toch wat leuker dan Boardwalk Empire uiteindelijk gezien de setting en de muziek etc . Maar goed, beiden geen The Wire natuurlijk
Oud 13-06-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Mjah, kan er me wel iets bij voorstellen. Ik moet nog aan S2 beginnen van Treme ;/ En Treme vond ik toch wat leuker dan Boardwalk Empire uiteindelijk gezien de setting en de muziek etc . Maar goed, beiden geen The Wire natuurlijk
Er is ook bijna niets dat zo blijft vasthouden als The Wire, hoewel ik Oz ook wel heel erg vet vond.
Oud 13-06-2011, 21:45
Verwijderd
Nu wil ik het alleen maar méér!

Maar ik wacht wel geduldig tot ik 'm gezien heb.
Oud 13-06-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik het alleen maar méér!

Maar ik wacht wel geduldig tot ik 'm gezien heb.
Ik weet hoe het voelt. Ik wil ook altijd alles weten, maar de film is te geniaal om hem te laten verpesten.
Oud 13-06-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
.sann 97
Absinthe 42
Quis 2.0 29
Oud 13-06-2011, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Niet klikken idd, de eerste keer dat ik de film zag, vond ik het een toffe plottwist.
Oud 13-06-2011, 21:49
Verwijderd
Oz <3 Die heb ik denk ik al vijf keer helemaal gezien.
Misschien moet ik The Wire dan toch nog maar een keer proberen. Het is ook mans favoriete serie. De vorige keer haakte ik af na twee of drie eps wegens meh.
Oud 13-06-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik weet hoe het voelt. Ik wil ook altijd alles weten, maar de film is te geniaal om hem te laten verpesten.
Nu moet ik helemaal huilen dat ik hem nu niet meer kan kijken
Oud 13-06-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik The Wire dan toch nog maar een keer proberen. Het is ook mans favoriete serie. De vorige keer haakte ik af na twee of drie eps wegens meh.
Oz was geniaal. En The Wire is op een bepaalde manier gemaakt, daar moet je even aan wennen. Het is echt een topserie.
Oud 13-06-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nu moet ik helemaal huilen dat ik hem nu niet meer kan kijken

Ik heb hem meerdere malen gezien en hij blijft wel goed, hoor. Maar dat moment waarop je zo'n WTF-gevoel krijgt is wel weg aangezien je het al weet..
Verwijderd
Citaat:
Heeft hij Universe gevolgd?
Verwijderd
Ik kijk juist altijd spoilers van films en series. Dan zie ik hoe het verder gaat en dan kan ik rustig kijken
Oud 13-06-2011, 21:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
The Wire
Oud 13-06-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Heeft hij Universe gevolgd?
SG? Ik geloof het wel.
Oud 13-06-2011, 21:53
Verwijderd
Oud 13-06-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
SG? Ik geloof het wel.
Wat vond hij ervan?
Oud 13-06-2011, 21:54
Verwijderd
Gnork, ik zag dat je een spoilertje maakte over Gooische vrouwen (maakt mij niet uit verder) en concludeerde daaruit dat je al in eind seizoen 3 zit ofzo? Doe je snel
Carn
Carn is offline
ik vond er niet veel aan
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja, The Wire, ook weer zo'n serie waar ik ws. nooit aan toe zal komen.
Verwijderd
Citaat:
ik vond er niet veel aan
Ik vroeg het aan T via K en dus niet aan M
Oud 13-06-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
SG? Ik geloof het wel.
Ja ik ben ook benieuwd. SG1 en Atlantis waren natuurlijk goed, maar ik weet nog steeds niet of ik me ook moet wagen aan Universe, want anders wordt het zo'n ranzige anticlimax en daar heb ik geen zin in..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten