Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
ja, raar is dat. Zo was 'werkeloos thuiszitten' bij ons altijd uit den boze, maar mn pa's nieuwe vrouw doet dat dus al jaren met allerlei bullshit redenen . Ik hoorde van mn zusje dat hij nu ook 'chronisch vermoeid' is; wat wil je met zo'n mens in huis
Oh jezus.
Dat is mijn vader ook trouwens Maar dat heeft weinig met haar te maken, daar zat ie eigenlijk al jaren tegenaan en nu ie ineens noodgedwongen fulltime (lees; 7 volle dagen in de week als je zo toegewijd en perfectionistisch bent als hij) moest gaan werken, was het niet echt meer een verrassing.
Advertentie
Oud 16-06-2011, 12:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ergens is er wat voor te zeggen hoor, maar gymles gaat natuurlijk over meer dan alleen 'het is gezond, voor de fatties enzo'. Het gaat over samenwerken, het is vaak zo dat kinderen/jongeren die moeite hebben met leren nu net wél eens kunnen uitblinken in gym... Daarbij is het ook wel eens goed tussen alle lessen waarin ze aan tafeltjes zitten te pennen en consumeren, een uurtje of twee los kunnen gaan.
In een sportpas-systeem werkt dat ook veel beter. Dan gaan de "fatties" iets doen dat ze leuk (of niet al te stom) vinden, en dan zitten ze waarschijnlijk met lotgenoten te badmintonnen ofzo. Ik denk dat dat ook veel beter is voor hun sociale ontwikkeling en zelfvertrouwen.
Oud 16-06-2011, 12:54
Edelweiss
Edelweiss is offline
"Basketbal is een non-contactsport". "Je mag de tegenstander niet aanraken".

Hoe dubbelop?
Oud 16-06-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Samenwerken moet je ook heel regelmatig bij andere vakken, voor losgaan tussen de lessen is er de pauze, en ik vind het verder niet de verantwoordelijkheid van de school om te zorgen dat iedereen wel een vak heeft waarin ze kunnen uitblinken.
Wel erg makkelijk geredeneerd hoor.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
zo, dat was mijn pauze. ARBEID
Dat was een korte pauze!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh jezus.
Dat is mijn vader ook trouwens Maar dat heeft weinig met haar te maken, daar zat ie eigenlijk al jaren tegenaan en nu ie ineens noodgedwongen fulltime (lees; 7 volle dagen in de week als je zo toegewijd en perfectionistisch bent als hij) moest gaan werken, was het niet echt meer een verrassing.
mwah, true, mn pa heeft dat ook, altijd kwaliteitswerk afleveren. Maar hij is geen held met planningen en financiën, dus ik kan me ook wel voorstellen dat ie teveel werk heeft aangenomen, hehe.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Tresi Barros, ik ben medium en ik ben helderziend, - horend, -wetend, -voelend, -ruikend, -proevend, -wetend en ik praat met overledenen.
Oud 16-06-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
mwah, true, mn pa heeft dat ook, altijd kwaliteitswerk afleveren. Maar hij is geen held met planningen en financiën, dus ik kan me ook wel voorstellen dat ie teveel werk heeft aangenomen, hehe.
Herkenbaar ja. En zonde van je kwaliteiten en toewijding.
Oud 16-06-2011, 12:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wtf? Groep 0 ofzo?
Nee groep 1, maarja sommige kinderen zijn dan net 4 en blijkbaar leren ze dat thuis niet goed ofzo.

Citaat:
"Basketbal is een non-contactsport". "Je mag de tegenstander niet aanraken".

Hoe dubbelop?
Basketbal is juist best wel een contactsport. Althans, beuken!
Oud 16-06-2011, 12:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind de stripjes uit Schokkend Nieuws erg grappig en dat voelt een beetje onterecht.

Het komt door het taalgebruik, denk ik. "Geef mij die zak snoep maar, vieze jongen." "Ik heb een hartige taart in deze val gevangen." Het is grappig op een soort trage, bijna vervelende manier. Dat je eerst een beetje voor je uit staart en je schouders ophaalt maar dan toch op lage toon moet grinniken. "Hu-ghuuu.."

Volkert naamzoek, misschien vind jij ze ook leuk.
Haha, ik vind ze ook grappig, vooral om het idee dat half Nederland dit leest en werkelijk geen reet van dit soort humor zal snappen.
Oud 16-06-2011, 12:59
Carn
Carn is offline
hehe, doet me denken aan de sparringsregels bij ITF Taekwon-do:

Officieel semi-contact, je mag dus niet aanvallen met het doel iemand KO te slaan/trappen. Maar als met een defensieve actie je tegenstander toch KO gaat krijg je krijg je geen waarschuwing/minpunten. Aan de lijve ondervonden, zo'n haaktrap tegen je smoel is best apart als je dan opeens op de grond liggend weer bijkomt
Oud 16-06-2011, 12:59
Verwijderd
Ik vond gym echt super <3 en dankzij mijn stiefvader waren cijfers voor gym bij ons afgeschaft. (iets met aan iedereen zevens geven tot ze er mee stopten)
Oud 16-06-2011, 13:00
Verwijderd

I want.
Verwijderd
Citaat:
Wel erg makkelijk geredeneerd hoor.
Nouja, het is gewoon zo. Althans, je hebt natuurlijk wel gelijk in dat er (los van de fatties) meer voordelen zitten aan gym, maar die wegen niet op tegen de nadelen, en ze wegen ook niet op tegen de voordelen van een sportpassysteem.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Basketbal is juist best wel een contactsport. Althans, beuken!

Ik beuk alleen de jongens aan de kant met voetbal . Want ik ben niet snel en niet zo goed, dus dan hinder ik maar gewoon . Al vind ik voetbal (op school uiteraard) wel erg leuk om te spelen .
Oud 16-06-2011, 13:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier moet ik ook om lachen.

[afbeelding]

Vooral vanwege "Ik draag mijn kraag omhoog en ik moet de hele dag ontzettend poepen."
"Ik heb al gepoept! Hou daar eens mee op!"
MiBe
MiBe is offline
Dat tentamen was echt kut
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dat tentamen was echt kut
Waarover? Lo?
Verwijderd
Oh baby, Lily Munster ain't got nothing on you!

Geile track is dit toch
Oud 16-06-2011, 13:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind de stripjes uit Schokkend Nieuws erg grappig en dat voelt een beetje onterecht.

Het komt door het taalgebruik, denk ik. "Geef mij die zak snoep maar, vieze jongen." "Ik heb een hartige taart in deze val gevangen." Het is grappig op een soort trage, bijna vervelende manier. Dat je eerst een beetje voor je uit staart en je schouders ophaalt maar dan toch op lage toon moet grinniken. "Hu-ghuuu.."

Volkert naamzoek, misschien vind jij ze ook leuk.
Ik vind Tomaat vrij kut (die staat in SN), maar zijn andere dingen zijn wel goed. Met name de wereld die hij gemaakt heeft vind ik mooi.
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het is gewoon zo. Althans, je hebt natuurlijk wel gelijk in dat er (los van de fatties) meer voordelen zitten aan gym, maar die wegen niet op tegen de nadelen, en ze wegen ook niet op tegen de voordelen van een sportpassysteem.
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.
Maar goed, ik heb ook nooit echt hinder ondervonden aan de gymlessen. Ik was geen ster in balspellen (alleen softbal en volleybal gingen redelijk) en vond het ook niet superleuk, maar mijn zelfvertrouwen is er nooit door gekrenkt ofzo. Dat scheelt misschien.
Carn
Carn is offline
Peter Steele <3
Verwijderd
Citaat:
"Ik heb al gepoept! Hou daar eens mee op!"
Ja. Ik moet er gewoon weer hardop om lachen :')
Schrödinger
Schrödinger is offline

lekker nummertje
Oud 16-06-2011, 13:03
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Waarover? Lo?
Politicologie.
Oud 16-06-2011, 13:04
Carn
Carn is offline
E.coli-uitbraak in Frankrijk treft kinderen

Mooier kan bijna niet, kinderen, en zijn nog eens Fransen ook! Dit moet haast wel het werk zijn van een sinister groot bedrijf in biomedisch farmaceutisch bedrijf met een aversie tegen kinderen die uit Frankrijk komen.

Oud 16-06-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Tomaat vrij kut (die staat in SN), maar zijn andere dingen zijn wel goed. Met name de wereld die hij gemaakt heeft vind ik mooi.
Ik vind Tomaat ook grappig

Citaat:
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.
Maar goed, ik heb ook nooit echt hinder ondervonden aan de gymlessen. Ik was geen ster in balspellen (alleen softbal en volleybal gingen redelijk) en vond het ook niet superleuk, maar mijn zelfvertrouwen is er nooit door gekrenkt ofzo. Dat scheelt misschien.
Mijn zelfvertrouwen is er ook niet door gekrenkt, maar dat maakt nog niet dat ik het geen verspilling van mijn tijd vond, en dat ik moeilijk begrip kan opbrengen voor hun doelen (aangezien die beter bereikt kunnen worden met een ander systeem).

Maar goed, we worden het er niet over eens, zo te zien. Gelukkig hoeft dat ook niet.
Oud 16-06-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
E.coli-uitbraak in Frankrijk treft kinderen

Mooier kan bijna niet, kinderen, en zijn nog eens Fransen ook! Dit moet haast wel het werk zijn van een sinister groot bedrijf in biomedisch farmaceutisch bedrijf met een aversie tegen kinderen die uit Frankrijk komen.

[afbeelding]
Misschien moeten ze Milla Jojovich even bellen
Oud 16-06-2011, 13:07
Verwijderd
Ik heb me toch een partij gezond bloed jongens
Uice
Uice is offline
Lekker nummertje.

Verwijderd
Citaat:
Oud 16-06-2011, 13:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Toch geen aids van deadlock ?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Misschien moeten ze Milla Jojovich even bellen
die films zijn een schande.
Verwijderd
Citaat:
Dat baseer je op je onderbroekje, of eh, wat

Citaat:
die films zijn een schande.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gotsamme, en ook twee keer '-wetend'
Oud 16-06-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn zelfvertrouwen is er ook niet door gekrenkt, maar dat maakt nog niet dat ik het geen verspilling van mijn tijd vond, en dat ik moeilijk begrip kan opbrengen voor hun doelen (aangezien die beter bereikt kunnen worden met een ander systeem).

Maar goed, we worden het er niet over eens, zo te zien. Gelukkig hoeft dat ook niet.
Oh, dan zei iemand anders dat net, sorry.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lekker nummertje.

[filmpje]
In de categorie 'varia Melvii':

Uice
Uice is offline
Ik heb ook gezond bloed, hoewel een iets te lagen bloeddruk.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Politicologie.
"Politicologie, ook wel politieke wetenschappen genoemd, is een discipline binnen de sociale wetenschappen die zich bezighoudt met het bestuderen van politiek. "

Zoiets?
Verwijderd
Citaat:
Toch geen aids van deadlock ?
Nee, zijn verkrachting heeft geen zin gehad!
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch maar even fijn om te weten
Oud 16-06-2011, 13:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
"Politicologie, ook wel politieke wetenschappen genoemd, is een discipline binnen de sociale wetenschappen die zich bezighoudt met het bestuderen van politiek. "

Zoiets?
Ja, dat had ie op moeten schrijven. Dan had ie een 10 gehad.
Verwijderd
Citaat:
Dat baseer je op je onderbroekje, of eh, wat

Ik heb van de week bloed laten prikken. 4 blauwe plekken
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hé, ik wist niet dat Melvins en Tool samengewerkt hebben.
Oud 16-06-2011, 13:11
Verwijderd
Ik vond gym vreselijk. Vooral buitengym, wat een nachtmerrie.
Oud 16-06-2011, 13:11
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nee, zijn verkrachting heeft geen zin gehad!
Béter! .

Citaat:
Ja, dat had ie op moeten schrijven. Dan had ie een 10 gehad.
Haha wat een sarcasme zeg.
Oud 16-06-2011, 13:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn bloed is ruim drie jaar geleden voor het laatst onderzocht. Toen had ik geen hiv en syfilis. Verder zal het ook wel gezond geweest zijn, want ik mocht bloed geven.
Oud 16-06-2011, 13:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hé, ik wist niet dat Melvins en Tool samengewerkt hebben.
oh, dat zijn twee handen op een buik, die gasten. Of ze ook veel hebben opgenomen weet ik eigenlijk niet
Oud 16-06-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn bloed is ruim drie jaar geleden voor het laatst onderzocht. Toen had ik geen hiv en syfilis. Verder zal het ook wel gezond geweest zijn, want ik mocht bloed geven.
Toen niet?
Oud 16-06-2011, 13:13
Carn
Carn is offline
Next Xbox, PS4 will be 10x as powerful
Here in "a couple of years," says Carmack

Arme Nintendo.

Regels voor berichten