Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen dat liedje uitkwam vond ik die clip zo fascinerend. En ik vond het zo gek dat al die outfits zo anders waren. Ook een met van die Indische gewaden 'n shit. Toen dacht ik dat ze gewoon allemaal deernes hadden opgetrommeld en gevraagd of ze hun mooiste kleren aantrokken, dat verklaarde het
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de laatste jaren is het ene jaar bruin het nieuwe zwart, dan marineblauw het nieuwe zwart, dan gewoon weer zwart het nieuwe zwart en dan wit het nieuwe zwart. In de jaren 90 kon het niemand iets schelen welke kleur zwart was dat jaar, want je trok toch een fel kleurtje aan
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kijk Tros, zo doe je dat als je het songfestival wil winnen zonder te hoeven zeiken over 'oostblok-vriendjespolitiek'. Je stuurt iemand die er leuk uitziet en zuiver kan zingen, die bovendien een opvallende skill heeft, met een liedje dat voor songfestivalbegrippen fris en origineel is, en zet er interessante dansers eromheen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En nog 1 clipje. Toen ik gisteravond na mijn avonddienst naar huis reed, kwam toen ik bijna thuis was dit liedje op de radio. Het was net of ze speciaal voor mij een slaapliedje draaiden <3
(deze heeft trouwens veel mooier geluid, maar geen clip) |
![]() |
|
|