Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja, het is wel heel goed om te studeren wat je leuk vindt, omdat je dan waarschijnlijk gemotiveerder bent en dus ook beter wordt in wat je moet leren. Er zijn wel een paar studies die ik persoonlijk zou afraden (antropologie bijvoorbeeld, kun je niks meer mee), maar ach, ieder zijn ding. Je hebt al best een helder beeld van welke ''dingen'' je wilt doen en beroepskeuzentesten en open dagen e.d. kunnen daar vanzelf een of meerdere studies aan plakken. Dus blijf vooral bedenken wat je kunt en wil, maar meer in abstracto, niet te concreet want dat staar je jezelf al snel blind op een ding. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens is mijn 'leuk' -> mensen écht helpen. Dat is denk ik zoals Quis zegt mijn ''roeping''.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 20:19. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Belastingrecht is op de UU niet eens verplicht. Formeel strafrecht is mijn struikelblok, overigens. Belastingrecht ben ik nog best oke doorheen gegaan. Oh en met huwelijkvermogensrecht had ik ook wel moeite. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Azèche naamzoek! Bureau Yaken heeft een mysterie opgelost! We vroegen ons toch af hoe het kwam dat het suiker op prjanjiki (of je het dat ook precies schrijf
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 21:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En! Omfggggg. ![]() ![]()
Spoiler
*prjaniki-boks* En ik weet ook niet hoe je het schrijft. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||