Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben zelden-tot-nooit boos. Als ik wel boos ben dan ben ik doorgaans boos op
- mensen die hun vak niet verstaan en maar wat roepen - mensen die hun vak niet verstaan - mensen, DIE ![]()
|
Volgens mij ben ik nooit echt boos geweest. Wel een beetje op mezelf afgelopen za. nacht dat ik mijn sleutels was vergeten, maar dat was ook gewoon stom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, ik weet niet of ik daar boos of geïrriteerd van word. Boos word ik meer op iemand die wat dichter bij me in de buurt staat. Mensen die je hoog hebt zitten en die je teleurstellen, of mensen die je kwetsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt boos ben ik maar heel zelden. Wel heb ik geregeld een "KGGRRRR"-gevoel (ook naar mezelf toe, one might add) maar met de jaren heb ik dat aardig weten te camoufleren zodat het niet echt opvalt.
Waar ik wel nijdig om kan worden is wanneer ik ergens (geconcentreerd) mee bezig ben mensen me met (domme) vragen lastig gaan vallen. Of erger nog; gaan "meedenken" of suggesties opperen terwijl het mijn area of expertise is en niet dat van hen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik ben natuurlijk ook wel echt boos op allerlei kunsthatende politici die hun vak niet verstaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het meest boos word ik nog wel, denk ik, als mensen me verkeerd begrijpen en dat zelfs na uitleg blijven volhouden en dan daarop allerlei andere dingen (over mij) baseren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij had ik dat toen ook even afgereageerd op mijn rugzak, die met een fraaie trap tegen een gebouw aanvloog ![]()
||
Citaat:
|
|