Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2011, 21:44
Verwijderd
ik vertel het echt nooit. Meestal sloop ik een object of typ ik een waanzinnig boos verhaal dat nooit bij de desbetreffende persoon terecht komt :") /droeftoeter
Advertentie
Oud 23-08-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
ik vertel het echt nooit. Meestal sloop ik een object of typ ik een waanzinnig boos verhaal dat nooit bij de desbetreffende persoon terecht komt :") /droeftoeter
Oei Ik denk dat ik jou niet als voorbeeld moet nemen dan
Oud 23-08-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Bwaah. Vertellen jullie het altijd als je een beetje boos bent op iemand of doen jullie ook wel eens nah laat maar?
Doorgaans maak ik een zorgvuldige kosten/baten-afweging.
Oud 23-08-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Mja ik ook, maar vandaag kom ik er niet uit.
Oud 23-08-2011, 21:49
Verwijderd
Leg het voor aan het internet, dan wegen wij de kosten en de baten wel af
Oud 23-08-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Word.
Oud 23-08-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:

Nee toch maar niet.
Oud 23-08-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Bwaah. Vertellen jullie het altijd als je een beetje boos bent op iemand of doen jullie ook wel eens nah laat maar?
Ik denk iets te vaak nah laat maar

Alleen laat ik het dan vooral ook in mijn hoofd
Oud 23-08-2011, 21:52
Verwijderd
Ik vind bozig zijn ook maar een stomme emotie.
Oud 23-08-2011, 21:53
Verwijderd
*Bloemetjes rondstrooi*
Oud 23-08-2011, 21:54
Verwijderd
Ja, ik vind mezelf iets te vaak onterecht bozig, en dan kom ik er later achter of wordt men mij verteld dat het helemaal niet zo onterecht was.
Oud 23-08-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
ja dat vertel ik wel ja meestal.
Oud 23-08-2011, 21:55
Verwijderd
Je bereikt er vaak ook zo weinig mee, behalve dat diegene het weet. Prf.
Oud 23-08-2011, 21:56
Verwijderd
Overigens ben ik niet zo vaak boos, dus als ik het ben vind ik het meestal ook wel terecht Behalve de wcruzie van vorig jaar, die niet echt
Oud 23-08-2011, 22:00
Verwijderd
Ik ben nooit een beetje boos, alleen soms een beetje geïrriteerd. En dat laat ik meestal niet merken, want chagrijnig zijn en 'ik haat alles ' denken is amusanter. Vooral als het daadwerkelijk iemands schuld is, want dan kun je zo lekker passief-agressief doen en subtiel drama schoppen. /biatchhhhh

Het is alleen zelden iemands schuld als ik chagrijnig ben, het is meestal een algemene misère.
Oud 23-08-2011, 22:01
Verwijderd

<3
Oud 23-08-2011, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nooit een beetje boos, alleen soms een beetje geïrriteerd. En dat laat ik meestal niet merken, want chagrijnig zijn en 'ik haat alles [afbeelding]
' denken is amusanter. Vooral als het daadwerkelijk iemands schuld is, want dan kun je zo lekker passief-agressief doen en subtiel drama schoppen. /biatchhhhh

Het is alleen zelden iemands schuld als ik chagrijnig ben, het is meestal een algemene misère.
Subtiel drama schoppen is de andere optie inderdaad
Oud 23-08-2011, 22:03
Verwijderd
Ik vind vrouwen toch zo gaaf he
Oud 23-08-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt heel erg aan de persoon waarop ik dan een beetje bozig zou zijn, en hoe onze 'conflictcultuur' is. Met de ene persoon wordt 'alles' besproken, dus ook minder fijne emoties en irriaties, met de andere is het beter het te laten overwaaien. En het ligt er ook nog eens aan waar het om gaat, als het een eenmalig iets is dat verder geen invloed zal hebben op onze vriendschap, klaag ik er liever bij andere mensen over dan dat ik er in die vriendschap een punt van ga maken, is het iets structureels of iets waardoor ik me echt niet meer goed voel, probeer ik heel moedig te zijn en het aan te kaarten.
Maar meestal zit me gewoon niet zoveel dwars en als het wel zo is ben ik zo bang dat het verkeerd wordt opgevat en uitmondt in een ruzie of zo dat ik meestal toch maar laat overwaaien, of zoals Absinthe alleen in mijn hoofd mee bezig ben.

Citaat:
Nouja dit dus eigenlijk, maar dan in v-lid-taal.
Oud 23-08-2011, 22:06
Verwijderd
ah shit, ik probeerde heel subtiel een beetje beltegoed te ronselen omdat ik mijn internetbankierapparaat in breda heb laten liggen, maar het ging niet helemaal goed :")
Verwijderd
Citaat:
Je bereikt er vaak ook zo weinig mee, behalve dat diegene het weet. Prf.
Ja, true.
Gevaar is wel dat je dan ineens al die stomme pietluttige dingetjes eruit gooit als het een keer écht ruzie wordt, want vergeten lukt niet zomaar. /wijf
Verwijderd
Citaat:
Overigens ben ik niet zo vaak boos, dus als ik het ben vind ik het meestal ook wel terecht Behalve de wcruzie van vorig jaar, die niet echt

Ik ben ook niet zo vaak boos hoor. Ook niet in mijn hoofd.
Oud 23-08-2011, 22:11
Verwijderd
Wat is de wc-ruzie?
Oud 23-08-2011, 22:12
Verwijderd
Elien en Sanne die ruziën op Lowlands over welke wc ze in moeten gaan.
Oud 23-08-2011, 22:16
Verwijderd
Was vorig jaar, toen ging het opeens even helemaal mis daarop
Verwijderd
Tering wat kan ik sommige dingen niet uitstaan. </V-lid>
Verwijderd
Nou ja eigenlijk ging het natuurlijk ergens anders over, maar het kwam eruit toen ik naar een ander wc 'gebouw' wilde dan elien
Oud 23-08-2011, 22:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoi.
Oud 23-08-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
elien en sanne die ruziën op lowlands over welke wc ze in moeten gaan.
Oud 23-08-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:

Ik ben ook niet zo vaak boos hoor. Ook niet in mijn hoofd.
Ik ook niet, maar de keren dat lijken daardoor soms juist zo'n issue. Maar over het algemeen zijn mijn vrienden gewoon heel goed opgevoed en goed uitgezocht en ben ik alleen boos op instanties, bedrijven, personen aan loketten, of random wildvreemden die kut doen.
Oud 23-08-2011, 22:23
Carn
Carn is offline
Ik ben zelden-tot-nooit boos. Als ik wel boos ben dan ben ik doorgaans boos op
- mensen die hun vak niet verstaan en maar wat roepen
- mensen die hun vak niet verstaan
- mensen, DIE
Oud 23-08-2011, 22:25
Verwijderd
ik ben nu echt héél boos om het feit dat mijn map met alle ingescande diertjes en insecten is verdwenen, gewoon, verwijderd vanaf mijn bureaublad?
Oud 23-08-2011, 22:26
Carn
Carn is offline
Volgens mij ben ik nooit echt boos geweest. Wel een beetje op mezelf afgelopen za. nacht dat ik mijn sleutels was vergeten, maar dat was ook gewoon stom.
Oud 23-08-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
- mensen, DIE
Dat is echt een soort onrecht waartegen een procesgang zou moeten bestaan, ja. Co-assistent die doodleuk aan mijn vriendin vraagt ''waar ze ook alweer was,'' tijdens een onderzoek bij mij. Sterf, stuk onbenul, sterf.

Oud 23-08-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
- mensen, DIE
Eens.
Nou ja, ik weet niet of ik daar boos of geïrriteerd van word.
Boos word ik meer op iemand die wat dichter bij me in de buurt staat. Mensen die je hoog hebt zitten en die je teleurstellen, of mensen die je kwetsen.
Oud 23-08-2011, 22:28
Verwijderd
Ik denk dat het ook de ergste ruzie was van het afgelopen iets meer dan een jaar En hij duurde 3 minuten.
Oud 23-08-2011, 22:30
Verwijderd
Echt boos ben ik maar heel zelden. Wel heb ik geregeld een "KGGRRRR"-gevoel (ook naar mezelf toe, one might add) maar met de jaren heb ik dat aardig weten te camoufleren zodat het niet echt opvalt.

Waar ik wel nijdig om kan worden is wanneer ik ergens (geconcentreerd) mee bezig ben mensen me met (domme) vragen lastig gaan vallen. Of erger nog; gaan "meedenken" of suggesties opperen terwijl het mijn area of expertise is en niet dat van hen.
Oud 23-08-2011, 22:30
Verwijderd
dingen kwijtraken vind ik toch wel iets van de meest hatelijke dingen
Oud 23-08-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt een soort onrecht waartegen een procesgang zou moeten bestaan, ja. Co-assistent die doodleuk aan mijn vriendin vraagt ''waar ze ook alweer was,'' tijdens een onderzoek bij mij. Sterf, stuk onbenul, sterf.

Ja, dan zou ik ook boos worden inderdaad. Mensenkinderen
En ik ben natuurlijk ook wel echt boos op allerlei kunsthatende politici die hun vak niet verstaan.
Oud 23-08-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
dingen kwijtraken vind ik toch wel iets van de meest hatelijke dingen
OCD ftw; ik ben zelden iets kwijt
Oud 23-08-2011, 22:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eens.
Nou ja, ik weet niet of ik daar boos of geïrriteerd van word.
Boos word ik meer op iemand die wat dichter bij me in de buurt staat. Mensen die je hoog hebt zitten en die je teleurstellen, of mensen die je kwetsen.
In dat geval ben ik zelden boos, doch regelmatig geïrriteerd of teleurgesteld. Maar goed, ik heb volgens mij ook nog nooit ruzie gehad.
Verwijderd
he wat graf, ik ben gewoon een heel boek kwijt. Nooit meer iets maken op de computer van mijn ouders
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan zou ik ook boos worden inderdaad. Mensenkinderen
En ik ben natuurlijk ook wel echt boos op allerlei kunsthatende politici die hun vak niet verstaan.
Alles wat ze wel deed deed ze ook nog eens fout, dus de arts moest het allemaal over doen. Lekker hoor, als je geen simulatiepatiënt bent.

Maar het meest boos word ik nog wel, denk ik, als mensen me verkeerd begrijpen en dat zelfs na uitleg blijven volhouden en dan daarop allerlei andere dingen (over mij) baseren.
Oud 23-08-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het ook de ergste ruzie was van het afgelopen iets meer dan een jaar En hij duurde 3 minuten.
Ik weet er dus echt vrij weinig nog van. Ik kan me alleen de locatie herinneren en dat er kort iets aan de hand was en blijkbaar trok ik nogal een :confused"-hoofd, en het had dus iets met de wc te maken, maar verder weet ik het allemaal niet meer.
Oud 23-08-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
he wat graf, ik ben gewoon een heel boek kwijt. Nooit meer iets maken op de computer van mijn ouders
Het kan toch niet zomaar weg zijn? Heeft er een systeemherstel plaatsgevonden of zo?
Oud 23-08-2011, 22:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
OCD ftw; ik ben zelden iets kwijt
Ik heb geen last van wat voor OCD dan ook maar mn sleutels, telefoon en portemonnee ben ik praktisch nooit kwijt; dus als dat dan gebeurd dan is het wel een momentje van Fuuuuuuu

Volgens mij had ik dat toen ook even afgereageerd op mijn rugzak, die met een fraaie trap tegen een gebouw aanvloog
Oud 23-08-2011, 22:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lijkt me stug. Computers gooien niet vanzelf iets weg.
Verwijderd
Citaat:
In dat geval ben ik zelden boos, doch regelmatig geïrriteerd of teleurgesteld. Maar goed, ik heb volgens mij ook nog nooit ruzie gehad.
Mja, of ik kom verkeerde mensen tegen of ik stel te hoge eisen Ik vrees soms het laatste
Verwijderd
Citaat:
Het kan toch niet zomaar weg zijn? Heeft er een systeemherstel plaatsgevonden of zo?
ik denk het niet want echt alleen die map is weg. Denk dat mijn vader hem heeft weggesmeten omdat de pc bijna vol is en hij het downloaden opeens heeft uitgevonden / irritant.
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me stug. Computers gooien niet vanzelf iets weg.
Maar ouders misschien wel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten