Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Right.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik wil dit ook helemaal niet, maar ineens gebeurt dat dan. Stomme kut liefde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "show us the sign!" "Lets talk and only with eye-contact, and listen to sad music" Maar al met al: het is geen verkeerd programma
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 1x vijf minuten van over de streep gezien.
Eerst moest iedereen over de streep die zich ooit gekwetst had gevoeld door een klasgenoot. 95% van de scholieren trok meteen over de streep. De andere 5% keek elkaar even aan en gingen toen ook maar. Met volgens mij de achterliggende gedachte 'anders denken ze nog dat wij het hebben gedaan'. Daarna moest iedereen over de streep die ooit last had gehad van discriminatie. Er werd niet gesproken over racisme, er werd duidelijk discriminatie gezegd. Eerst gingen een hoop zwarte kinderen. Daarna ging één aziatisch meisje, daarna volgde de rest van de aziaten (achterliggende gedachte: 'oh, zij gaat, dus aziaten mogen ook). De blanke kinderen bleven allemaal staan. Het lijkt me sterk dat geen van hen ooit last heeft gehad van discriminatie omdat ze vrouw of juist man waren, gelovig of juist atheïstisch etc - ik denk eerder dat ze niet durfden omdat de andere blanke kinderen ook niet gingen. Zo zorgde een opdracht die voor saamhorigheid moest zorgen, juist voor verdeeldheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ligt aan m'n accent, ik zeg altijd is
||
Citaat: