Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een rustdag, zonder skype en zonder ik-reageer-gelijk-op-sms'jes-beloftes.
ja, ik waardeer het dat ik mijn grenzen zo duidelijk aangeef ![]() en ik waardeer ook dat ik straks gewoon weer lekker opnieuw ga beginnen met mensen leren kennen in mijn nieuwe woonplaats, lijkt me fijn, en zo weinig bemoeienis in nieuwe plaatsen <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rome - Nera. Het is lang geleden dat ik een heel album achter elkaar wilde horen, laat staan dat ik er speciaal voor opbleef en ondertussen niet veel anders wilde doen dan luisteren.
[edit] De rest van hun discografie liegt er ook niet om. Ik wil heel graag gaan slapen maar ik kan niet ophouden :') Ffffffffffuu wat een meesters. Dit is mijn 41.000ste post, trouwens, zag ik net toevallig. Prima onderwerp om 'm aan te wijden ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2011 om 07:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
De mooie cassette die ik voor mijn verjaardag ga krijgen van mijn vriend, zijn ouders en mijn ouders <3. En ik waardeer het al helemaal dat 'ie al onder mijn bed heb liggen en er dan af en toe naar kan kijken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waardeer het leven weer
![]() Als dit allemaal mislukt kom ik het uithuilen op het niet-waardeer topic xD
|
Ik ben aangenomen!!!! wooeee
Echt een topbaan met leuke mensen hij had nog 20 solicitanten maar na mij heeft hij die allemaal afgezegt xD ik heb echt nul ervaring en ben tamelijk lui maar heb blijkbaar goede indruk gemaakt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() [stommegrap]haha twee getrouwde vrouwen die een vingerplant nemen ![]() ![]() ![]() En ot: ik waardeer dat het bijna kerstvakantie is! En kerst. En ehm, dat ik dus bijna kan uitslapen. Slapen. <3 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, om die grap was het ook. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik waardeer de NS. Ja echt. Want de laatste keer dat ik écht vertraging had was bij mijn vorige tentamens, dus echt 6 weken geleden. In de tussentijd ben ik in ieder geval 2 keer thuis geweest, en dit wordt de 3de keer. Dus ik heb nu al iets van 13 gereisd zonder vertraging
![]() ![]() |
![]() |
|
Er kwam ineens (dagen eerder dan gedacht) een monteur langs en die heeft de wasmachine gefikst.
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Ik waardeer dat het vakantie is!!! En ik waardeer de baan waarbij ik ben aangenomen!! En dit: Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik toch ooit maar weer naar de mis ben geweest.
![]() ![]() ![]() En het is zo mooi om helemaal in het donker de kerk in te gaan, en er dan uit te komen en dan is het licht. <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Christmas: Celebrating an unmarried teenage mom giving birth in a stable, to a baby who grew up to be a prominent activist for peace, love and anti-capitalist values; who preferred the company of honest prostitutes to that of the religious elite; who partook in radical direct action against the banking system, and was publicly executed as an enemy of state.
My prayer today is: let his wisdom guide all who call themselves Christians in this world." -Oshan Anand. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 |