Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder interesseert het me geen ruk en moet iedereen vooral doen en niet doen waar hij/zij zich comfortabel bij voelt. |
![]() |
|
De reden dat er geen foto's zijn is omdat het eigenlijk een saai kutfeestje was en iedereen heel de avond in een kringetje heeft gezeten met limonade en blokjes kaas.
PS:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 20-09-2011 om 20:13. |
![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik het best asociaal vind dat er geen foto's gepost zijn. Je hebt toch een zekere verplichting als je iets gedaan hebt, daarvan op het internet bewijsmateriaal te plaatsen. Hoe moeten wij nu weten of die hele meeting überhaupt heeft plaatsgevonden?
Aan de andere kant, het is natuurlijk ook wel erg ongepast om mensen zo expliciet te vragen of ze foto's hebben van iets waar ze over vertellen, dus ik snap de felle reactie van de mensen die er waren. Ik zou ook geschokt en gekwetst zijn. Oplossing: in het vervolg direct foto's posten, zodat de vraag niet gesteld hoeft te worden, en het forum nooit meer geteisterd zal worden door zo'n drama als zonet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Even voor de goede orde: uiteraard is het volledig aan de aanwezigen om te beslissen wel/geen foto's te plaatsen. Dat gezegd hebbende: ik begrijp eigenlijk niet waarom er zo ontzettend fel gereageerd moet worden op zo'n non-discussie.
|
Ja, 'vroeger' was het haast traditie om na een meet de gemaakte foto's te posten. (Traditie, net als Prinsjesdag, en daar hebben we ook allemaal van genoten, toch?
![]() Maar de laatste tijd heerst ineens het voorzichtige vooraf pm'en, met dat geveto enzo. Ik snap best dat je niet stomdronken met je hoofd op internet wil, maar wegshoppen kan ook, dus ik snap die moeilijkdoenerij en dat geheimzinnige verder niet zo. De fotomakers hebben natuurlijk alle recht om het niet te doen, en de kritieken naast zich neer te leggen, maar iets minder fel reageren mag ook, want sommige mensen houden er gewoon van om foto's te zien van hun medeforumers, waar ze zoveel om geven dat ze graag op de hoogte blijven van hun wel, wee en kotsmomenten. Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heel vroegah eindigden meets altijd bij de McDonalds en met de Scheveningenmeet van 200...7? besloten we dat wij dat nu eens anders zouden gaan doen en gingen we pizza eten! Sindsdien eindigden meets altijd met pizza, en ik denk dat die traditie is doorbroken met de Amersfoortmeet, want sinds die tijd eindigen meets volgens mij vaak met alcohol.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens is die traditie al doorbroken op de Delftmeet, maar dat terzijde. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Kollumer Oproer #1797 Verwijderd | 500 | 16-05-2015 10:48 | |