Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 19:33
Verwijderd
Oh, en gelden op een forum de gebruikelijke sociale omgangsvormen ja? Dan doen veel forumers toch iets goed fout
Met citaat reageren
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
oh, en gelden op een forum de gebruikelijke sociale omgangsvormen ja? dan doen veel forumers toch iets goed fout
Met citaat reageren
Carn
Carn is offline
het is gewoon een fucking Jodencomplot!
Oud 20-09-2011, 19:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
het is gewoon een fucking Jodencomplot!
want die steken graag hun NEUS in ANDERSMANS ZAKEN bwahahahahahasha
Oud 20-09-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
want die steken graag hun NEUS in ANDERSMANS ZAKEN bwahahahahahasha
godver
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Jawel, het feestje is in de vergelijking het forum.

Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik ben niet zozeer nieuwsgierig en betrokken als verbaasd dat men zo gepikeerd reageert.
Er is nogal wat verschil tussen een openbaar forum en een besloten feestje. Niet alles hoeft open en bloot op het internet te belanden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dit is het meettopic, waar het logisch is dat er nagepraat wordt, zeker gezien we op de meet allemaal nogal ver heen waren en er weinig na te praten viel. Als je het vervelend vindt om 'gegiechel' over hoe leuk het was, aan te moeten horen/te moeten lezen, moet je gewoon uit het topic wegblijven, vind ik.
Ik zeg toch niks over het napraten? Ga gerust je gang hoor, leuk dat het leuk was, etc Het is alleen raar dat men zo hard in de verdediging schiet, want het was ook altijd logisch dat er foto's gepost werden, dus het is niet vreemd dat daar een enkele keer naar gevraagd wordt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
want die steken graag hun neus in andersmans zaken bwahahahahahasha
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je het niet kenbaar maken, als je niet tegen discussie kan.
En djiez, zoals je misschien hebt kunnen concluderen had ik nog niet gelezen wat Rationeel zei toen ik mijn reactie gaf. Pff.
Je veronderstelt dat ik de perikelen rond het vrijgeven van foto's niet ken maar dat is niet waar. Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom men zich zo druk maakt. Daar valt verder ook niet over te discussiëren. Dat besef ík maar al te goed.

Verder interesseert het me geen ruk en moet iedereen vooral doen en niet doen waar hij/zij zich comfortabel bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:52
Verwijderd
Afwastijd!

Ah, verkeerde topic
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:52
Verwijderd
Zeg jongens, waar blijven de foto's!?

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 19:59
Verwijderd
Ik zie ze wel een keertje
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De reden dat er geen foto's zijn is omdat het eigenlijk een saai kutfeestje was en iedereen heel de avond in een kringetje heeft gezeten met limonade en blokjes kaas.

PS:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-09-2011 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:17
Uice
Uice is offline
Ik moet zeggen dat ik het best asociaal vind dat er geen foto's gepost zijn. Je hebt toch een zekere verplichting als je iets gedaan hebt, daarvan op het internet bewijsmateriaal te plaatsen. Hoe moeten wij nu weten of die hele meeting überhaupt heeft plaatsgevonden?

Aan de andere kant, het is natuurlijk ook wel erg ongepast om mensen zo expliciet te vragen of ze foto's hebben van iets waar ze over vertellen, dus ik snap de felle reactie van de mensen die er waren. Ik zou ook geschokt en gekwetst zijn.

Oplossing: in het vervolg direct foto's posten, zodat de vraag niet gesteld hoeft te worden, en het forum nooit meer geteisterd zal worden door zo'n drama als zonet.
Oud 20-09-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
De reden dat er geen foto's zijn is omdat het eigenlijk een saai kutfeestje was en iedereen heel de avond in een kringetje heeft gezeten met limonade en blokjes kaas.

PS:

Spoiler
Wtf, ik heb hier echt niks van meegekregen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het best asociaal vind dat er geen foto's gepost zijn. Je hebt toch een zekere verplichting als je iets gedaan hebt, daarvan op het internet bewijsmateriaal te plaatsen. Hoe moeten wij nu weten of die hele meeting überhaupt heeft plaatsgevonden?

Aan de andere kant, het is natuurlijk ook wel erg ongepast om mensen zo expliciet te vragen of ze foto's hebben van iets waar ze over vertellen, dus ik snap de felle reactie van de mensen die er waren. Ik zou ook geschokt en gekwetst zijn.

Oplossing: in het vervolg direct foto's posten, zodat de vraag niet gesteld hoeft te worden, en het forum nooit meer geteisterd zal worden door zo'n drama als zonet.
Drinken in m'n neus, auw
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:28
Verwijderd
Ik wil een gepaste -smiley posten richting Uice en Trimm, maar twee quotes zo onder elkaar met enkel een smiley eronder is lelijk. Wat een dilemma. Gelukkig valt het op te lossen door gewoon dit gedachteproces uit te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:34
Verwijderd
Ik heb thuis gekeken en sta inderdaad op drie foto's en op de derde sta ik afgrijselijk ik weet niet wat ik hier aan het doen was
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:34
Verwijderd
Props dat je afgrijselijke foto's van jezelf post. Ik wil afgrijselijke foto's van mezelf niet eens zien. :')
Ik vind trouwens dat je mooi haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:37
Verwijderd
Na zo veel ophef kon ik natuurlijk niet over een foto praten zonder ze te laten zien! Stel je voor

En mijn haar lijkt roodachtig op deze foto, of ligt dat aan mijn beeldscherm?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:38
Verwijderd
Sarah <33
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even voor de goede orde: uiteraard is het volledig aan de aanwezigen om te beslissen wel/geen foto's te plaatsen. Dat gezegd hebbende: ik begrijp eigenlijk niet waarom er zo ontzettend fel gereageerd moet worden op zo'n non-discussie.
Oud 20-09-2011, 20:44
Verwijderd
Oh is dit al fel?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een teer hartje.
Oud 20-09-2011, 22:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, 'vroeger' was het haast traditie om na een meet de gemaakte foto's te posten. (Traditie, net als Prinsjesdag, en daar hebben we ook allemaal van genoten, toch? ) Logisch dat (vooral) thuisblijvers dan ook wel even een sfeerimpressie willen, omdat het altijd al gebruikelijk was.

Maar de laatste tijd heerst ineens het voorzichtige vooraf pm'en, met dat geveto enzo. Ik snap best dat je niet stomdronken met je hoofd op internet wil, maar wegshoppen kan ook, dus ik snap die moeilijkdoenerij en dat geheimzinnige verder niet zo.

De fotomakers hebben natuurlijk alle recht om het niet te doen, en de kritieken naast zich neer te leggen, maar iets minder fel reageren mag ook, want sommige mensen houden er gewoon van om foto's te zien van hun medeforumers, waar ze zoveel om geven dat ze graag op de hoogte blijven van hun wel, wee en kotsmomenten.

Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
Oud 20-09-2011, 22:10
Verwijderd
en ondertussen staan er ook al van 3 verschillende forumers foto's van die meet online
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:

PS:

Spoiler
Citaat:
Ik heb thuis gekeken en sta inderdaad op drie foto's en op de derde sta ik afgrijselijk ik weet niet wat ik hier aan het doen was
[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, 'vroeger' was het haast traditie om na een meet de gemaakte foto's te posten. (Traditie, net als Prinsjesdag, en daar hebben we ook allemaal van genoten, toch? ) Logisch dat (vooral) thuisblijvers dan ook wel even een sfeerimpressie willen, omdat het altijd al gebruikelijk was.

Maar de laatste tijd heerst ineens het voorzichtige vooraf pm'en, met dat geveto enzo. Ik snap best dat je niet stomdronken met je hoofd op internet wil, maar wegshoppen kan ook, dus ik snap die moeilijkdoenerij en dat geheimzinnige verder niet zo.

De fotomakers hebben natuurlijk alle recht om het niet te doen, en de kritieken naast zich neer te leggen, maar iets minder fel reageren mag ook, want sommige mensen houden er gewoon van om foto's te zien van hun medeforumers, waar ze zoveel om geven dat ze graag op de hoogte blijven van hun wel, wee en kotsmomenten.

Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 22:38
Verwijderd
Men wat een gezeur, van beide kanten

Oh en ik vind het bijzonder ongepast dat Trimm mijn duim post zonder mijn toestemming
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 00:00
TopDrop
TopDrop is offline
pics or it didn't happen
Oud 21-09-2011, 02:54
Verwijderd
Citaat:

^.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 07:02
Verwijderd
Citaat:

Ik had moeite mijn koffie in mijn mond te houden. Zo word je wel goed wakker, zeg.

Citaat:

Ik ben het er niet mee eens dat het een traditie was. Het woord traditie wordt te snel gebruikt, en te snel misbruikt om rechten aan te ontlenen.

Citaat:
Men wat een gezeur, van beide kanten

Oh en ik vind het bijzonder ongepast dat Trimm mijn duim post zonder mijn toestemming
Nu weten we dat het jouw duim is!!~!!~!! *wijs*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 07:50
Rationeel
Rationeel is offline
ow jongens.....

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 08:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waar blijven die foto's nou?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 09:22
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik ben het er niet mee eens dat het een traditie was. Het woord traditie wordt te snel gebruikt, en te snel misbruikt om rechten aan te ontlenen.
Oeh, mag die op een tegeltje? Ik heb doorgaans een hekel aan "tradities"
Oud 21-09-2011, 09:30
Verwijderd
Een hekel aan tradities hebben begint onderhand wel een traditie te worden zeg.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 09:53
Carn
Carn is offline
Oud 21-09-2011, 09:55
Verwijderd
Heel vroegah eindigden meets altijd bij de McDonalds en met de Scheveningenmeet van 200...7? besloten we dat wij dat nu eens anders zouden gaan doen en gingen we pizza eten! Sindsdien eindigden meets altijd met pizza, en ik denk dat die traditie is doorbroken met de Amersfoortmeet, want sinds die tijd eindigen meets volgens mij vaak met alcohol.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Heel vroegah eindigden meets altijd bij de McDonalds en met de Scheveningenmeet van 200...7? besloten we dat wij dat nu eens anders zouden gaan doen en gingen we pizza eten! Sindsdien eindigden meets altijd met pizza, en ik denk dat die traditie is doorbroken met de Amersfoortmeet, want sinds die tijd eindigen meets volgens mij vaak met alcohol.
Een bijzonder goede ontwikkeling dus
Overigens is die traditie al doorbroken op de Delftmeet, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Een bijzonder goede ontwikkeling dus
Oh dat kan, daar was ik niet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oeh, mag die op een tegeltje? Ik heb doorgaans een hekel aan "tradities"
Op een traditioneel Delfts Blauw tegeltje?
Oud 21-09-2011, 10:23
Rationeel
Rationeel is offline
slavernij was ook een traditie
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een zeiktopic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
slavernij was ook een traditie
Ja, beetje flauw dat dat ineens afgeschaft werd.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 11:19
Verwijderd
Jullie hebben het er maar zwaar mee.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 11:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zijn daar foto's van?
Oud 21-09-2011, 11:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jullie hebben het er maar zwaar mee.
nou nee, 'jullie' hebben het er klaarblijkelijk zwaar mee

maar goed, blijkbaar is het dus raar dat ik liever niet heb dat er foto's van mij in dronken toestand op internet worden verspreid.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 11:53
flyaway
flyaway is offline
Ik vind dit een heel grappig topic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 13:33
Verwijderd
Gelukkig was het een heel erg leuke meet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 13:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nou nee, 'jullie' hebben het er klaarblijkelijk zwaar mee

maar goed, blijkbaar is het dus raar dat ik liever niet heb dat er foto's van mij in dronken toestand op internet worden verspreid.

Spoiler
I see what you did there!
Reageren

Regels voor berichten