Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2011, 09:55
Verwijderd
Voet amputeren is dan de enige oplossing ben ik bang!
Advertentie
Oud 07-10-2011, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Boven de knie, voor de zekerheid.
Oud 07-10-2011, 10:02
Verwijderd

Oud 07-10-2011, 10:04
Verwijderd
Kutfox

The Simpsons zal niet lang meer doorgaan
Oud 07-10-2011, 10:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, waarom is het zo koud in m'n kamer?
Oud 07-10-2011, 10:14
Verwijderd
NS komt reizigers met buikgriep tegemoet
“Ook als je rauwe vis bij een kiosk hebt gegeten, moet je de sprinter kunnen nemen”
cc ckls
Door Richard van der Toren • vrijdag 7 oktober 2011, 10:58

De NS komt eindelijk met oplossingen voor Sprinter-reizigers die worden overvallen door buikgriep. In iedere sprinter komt een noodpakket beschikbaar dat hulp biedt bij ‘alle mogelijke’ slecht opererende lichaamsfuncties. Het noodpakket bestaat uit papieren handschoenen, een ‘bodysuit’, een handleiding en een klein spuitbusje om de medereiziger te ontzien.

De vervoerder wil zo de onrust onder reizigers wegnemen. “Sommige van onze reizigers gaan graag naar verre landen als India en België, of eten een lichtbruine haring bij Vis van de Vries. Ook die mensen moeten na afloop de sprinter durven nemen.” Voor extreme gevallen kunnen de bodysuits (witte, vochtabsorberende pakken) worden ingezet. “Mocht een noodgeval van welke aard dan ook zich voordoen, dan kun je het gewoon laten lopen, en het pak in principe gewoon de hele dag aanhouden. Het houdt geurtjes binnen en lekt niet. En als je, laten we zeggen, op meer dan één manier last van je maag hebt, is dat ook geen probleem. Gewoon je hoofd even binnen het pak, alles laten gaan, en hoofd weer naar buiten. Zo heb je nergens last, en je medereizigers ook niet. Een win-win situatie.”

Het voordeel van het pak is dat het, in tegenstelling tot de plaszak, niet in een lege cabine gebruikt hoeft te worden. “Perfect toch? Je kunt het gewoon laten lopen, zonder te zoeken naar een vrij hokje of plekje in de hoek van de coupé. Wanneer je uiteindelijk weer thuiskomt trek je het gewoon uit, je gooit je kleren in de wasmachine en het pak kan bij het afval. Zo gepiept.” De NS werkt momenteel ook aan een bevallingspakket, zodat ook aanstaande moeders die niet in het juiste treinsoort dreigen te bevallen, dat op een veilige en hygienische wijze kunnen doen. Of ook de vaak gesuggereerde masturbatiecoupé voor hoge nood wordt ingericht wil de NS bevestigen noch ontkennen.
Oud 07-10-2011, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 07-10-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Kutfox

Oud 07-10-2011, 10:24
Verwijderd
indeed

Ik ben naar college, ciao!
Oud 07-10-2011, 10:39
The Larch
The Larch is offline
Ik heb niets om aan te trekken. Ik wilde net kleren kopen, maar ik was mijn geld vergeten. Het leven is moeilijk!
Oud 07-10-2011, 10:52
The Larch
The Larch is offline
Is Bierkoning een troll?
Oud 07-10-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Kutfox

waaaa?
Oud 07-10-2011, 10:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
NS komt reizigers met buikgriep tegemoet
“Ook als je rauwe vis bij een kiosk hebt gegeten, moet je de sprinter kunnen nemen”
cc ckls
Door Richard van der Toren • vrijdag 7 oktober 2011, 10:58

De NS komt eindelijk met oplossingen voor Sprinter-reizigers die worden overvallen door buikgriep. In iedere sprinter komt een noodpakket beschikbaar dat hulp biedt bij ‘alle mogelijke’ slecht opererende lichaamsfuncties. Het noodpakket bestaat uit papieren handschoenen, een ‘bodysuit’, een handleiding en een klein spuitbusje om de medereiziger te ontzien.

De vervoerder wil zo de onrust onder reizigers wegnemen. “Sommige van onze reizigers gaan graag naar verre landen als India en België, of eten een lichtbruine haring bij Vis van de Vries. Ook die mensen moeten na afloop de sprinter durven nemen.” Voor extreme gevallen kunnen de bodysuits (witte, vochtabsorberende pakken) worden ingezet. “Mocht een noodgeval van welke aard dan ook zich voordoen, dan kun je het gewoon laten lopen, en het pak in principe gewoon de hele dag aanhouden. Het houdt geurtjes binnen en lekt niet. En als je, laten we zeggen, op meer dan één manier last van je maag hebt, is dat ook geen probleem. Gewoon je hoofd even binnen het pak, alles laten gaan, en hoofd weer naar buiten. Zo heb je nergens last, en je medereizigers ook niet. Een win-win situatie.”

Het voordeel van het pak is dat het, in tegenstelling tot de plaszak, niet in een lege cabine gebruikt hoeft te worden. “Perfect toch? Je kunt het gewoon laten lopen, zonder te zoeken naar een vrij hokje of plekje in de hoek van de coupé. Wanneer je uiteindelijk weer thuiskomt trek je het gewoon uit, je gooit je kleren in de wasmachine en het pak kan bij het afval. Zo gepiept.” De NS werkt momenteel ook aan een bevallingspakket, zodat ook aanstaande moeders die niet in het juiste treinsoort dreigen te bevallen, dat op een veilige en hygienische wijze kunnen doen. Of ook de vaak gesuggereerde masturbatiecoupé voor hoge nood wordt ingericht wil de NS bevestigen noch ontkennen.
Oud 07-10-2011, 11:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
waaaa?
Ja, de productiekosten worden te hoog, en de stemacteurs willen geen (te grote) salarisverlaging.

OT:

Oud 07-10-2011, 11:27
Verwijderd
Ja, ik begrijp dat ze geen salarisverlaging willen. Als je al zo de eindjes aan elkaar moet knopen met een schamele acht miljoen per jaar
Oud 07-10-2011, 11:28
Verwijderd
Nee, flauw. Logisch dat ze niet ineens de helft minder willen gaan verdienen. Maar toch. Meh.
Oud 07-10-2011, 11:31
The Larch
The Larch is offline

Ik vind dit aan de ene kant heel mooi en aan de andere kant krijg ik er een ontzettende lachstuip van.
Oud 07-10-2011, 11:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik begrijp dat ze geen salarisverlaging willen. Als je al zo de eindjes aan elkaar moet knopen met een schamele acht miljoen per jaar
Ja, voor ons is dat veel geld, voor hun de norm. In hun geval zou ik ook wel zoiets vragen en zou ik het ook niet leuk vinden om een salarisverlaging te krijgen terwijl ik er niks voor terug krijg. Bovendien hebben ze een voorstel gedaan tot het inleveren van tig procent, maar de producers wilden nog minder betalen dan dat.
Oud 07-10-2011, 11:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, flauw. Logisch dat ze niet ineens de helft minder willen gaan verdienen. Maar toch. Meh.
Nja, loopt wel los Misschien is het schaamteloze promotie voor het nieuwe seizoen en trappen we er allemaal in.
Oud 07-10-2011, 11:41
Verwijderd
:''''''''D
Oud 07-10-2011, 11:46
Verwijderd
Teh fuck, een retourtje Leeuwarden zonder korting kost 42,60
Oud 07-10-2011, 11:47
Verwijderd
Laat m'n verjaardagscadeau verder maar zitten, broertje
Verwijderd
ik heb de katten gewogen. Pioen weegt 3,2 kg en schro weeg 3,9 kg. Echt leuk dat m'n liefjes zo lekker klein zijn gebleven <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Au, m'n nek
Oud 07-10-2011, 11:48
Verwijderd
Totdat er toiletten zijn ingebouwd vind ik het een prima tijdelijke oplossing, maar die wc's moeten er, wat mij betreft, uiteindelijk toch echt wel komen. Ik ben in de landen om Nederland heen ook nog geen treinen tegengekomen zonder wc's, met uitzondering van metro, RER, S-Bahn en vergelijkbare diensten, maar in die gevallen is het vaak wel begrijpelijk.
Oud 07-10-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Teh fuck, een retourtje Leeuwarden zonder korting kost 42,60
ja niet leuk he!
Spoiler
Oud 07-10-2011, 11:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ja dat weet ik. Dat had ik al gezien. Onbegrijpelijk.
Oud 07-10-2011, 11:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb 158 woorden op papier! Nog maar 842
Oud 07-10-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
ik heb de katten gewogen. Pioen weegt 3,2 kg en schro weeg 3,9 kg. Echt leuk dat m'n liefjes zo lekker klein zijn gebleven <3
wat een kleintjes idd!
Oud 07-10-2011, 11:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Totdat er toiletten zijn ingebouwd vind ik het een prima tijdelijke oplossing, maar die wc's moeten er, wat mij betreft, uiteindelijk toch echt wel komen. Ik ben in de landen om Nederland heen ook nog geen treinen tegengekomen zonder wc's, met uitzondering van metro, RER, S-Bahn en vergelijkbare diensten, maar in die gevallen is het vaak wel begrijpelijk.
Ja, vind ik ook. Helaas beschouwt de NS het blijkbaar als een permanente oplossing omdat ze te lam zijn om een fatsoenlijk toilet in te bouwen.
Oud 07-10-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
ja niet leuk he!
Spoiler
Hihi, nu hoop ik dat m'n broertje zondag zegt: HE IK HEB IEMAND ONTMOET.
Oud 07-10-2011, 12:10
Verwijderd
Het is trouwens wel zo dat NS niet de enige vervoerder is met treinen zonder toilet: ook Arriva (alleen Merwede-Lingelijn), Syntus en Connexxion rijden met materieel zonder (toegankelijk) toilet.

En ik bedenk me net iets: ook de treinen op Heerlen-Aachen-Stolberg Altstadt (dienst uitgevoerd door DB Regio NRW) hebben geen toilet.
Oud 07-10-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Kutfox

Nou ja, het ligt natuurlijk niet alleen aan Fox, vind ik dan.
Oud 07-10-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-10-2011, 12:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Onbegrijpelijk.
Hoezo?
Oud 07-10-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
:;:;D nee want ik weet zeker dat hij geen zus heeft
Oud 07-10-2011, 12:44
Verwijderd
of heb je echt stiekem een spaansindobroertje?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kutfox

nee, er is een kans dat het niet lang meer zal doorgaan. Dat is wat anders hè.
Verwijderd
Citaat:
:;:;D nee want ik weet zeker dat hij geen zus heeft
Verdorie
Noedelhap
Noedelhap is offline
Heb je een nieuwe vlam Luud?
Verwijderd
Misschien schaamt ie zich voor me
Oud 07-10-2011, 12:45
Verwijderd
ik moet echt hardop lachen om dat beeld ging ook al bijna een familiefoto photoshoppen
Oud 07-10-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
ik moet echt hardop lachen om dat beeld ging ook al bijna een familiefoto photoshoppen
Oud 07-10-2011, 12:49
Verwijderd
Waar ken je 'm van Luud?
Oud 07-10-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-10-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik. Dat had ik al gezien. Onbegrijpelijk.
Mee eens, dit is toch absurd?
Oud 07-10-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
of heb je echt stiekem een spaansindobroertje?
Oh ik zie dit nu pas. Nee mijn broertje is behoorlijk. Ehm. Arisch.
Oud 07-10-2011, 12:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ik zie dit nu pas. Nee mijn broertje is behoorlijk. Ehm. Arisch.
Van het agrarische ras

Regels voor berichten