Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 17:46
Verwijderd
ik ga maar eens zout happen. moest van die dokter-figuur, de wereld draait door. letterlijk.
Advertentie
Oud 20-10-2011, 17:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe komt het dat Firefox als ik soms iets aanklik, even 100% CPU load, 10 seconden lang, waardoor ik een zandlopertje te zien krijg en ik niks meer kan?
Oud 20-10-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Vroeger heb ik een keertje stoned in de klas gezeten en ik heb me behoorlijk ongelukkig gevoeld. Dat was eens maar nooit weer, ik werd er tamelijk nerveus en para van. Blijkbaar ben ik daar te braaf voor
Een vriend van me heeft dat ook eens gedaan, leek hem wel leuk, maar hij werd echt helemaal raar, echt para. Toen heb ik 'm met een vriendin naar huis gebracht en stond z'n vader alleen maar te grijnzen bij de aanblik van zijn zoon
Oud 20-10-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt het dat Firefox als ik soms iets aanklik, even 100% CPU load, 10 seconden lang, waardoor ik een zandlopertje te zien krijg en ik niks meer kan?
Omdat Firefox.
Oud 20-10-2011, 17:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat Firefox.
Welke browser raad je dan aan?
Oud 20-10-2011, 17:51
Verwijderd
Ik heb Chrome en die vind ik heel fijn!
Oud 20-10-2011, 17:53
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik realiseerde me helemaal niet dat идти 30 betekenissen had. Wtf 30 Al is het niet héél verrassend want het is een simplex en die hebben altijd massa's betekenissen. Maar toch. Dertig, wtf veel.
Wat in godesname is een simplex?

En, ja, ga jij ze maar allemaal overscrhijven. Heel veel zijn ook min of meer hetzelfde, maar dan NET IETS ANDERS. >:-(
Oud 20-10-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Para, heb je nog contact gehad met Azerty?
Nee, ik ben net een uurtje wakker. Een beetje vanwege ziek-zijn, maar eigenlijk vooral vanwege gisteren op een goddeloze tijd naar bed. Misschien moeten we ze mailen, dan staat het ook zwart op wit.
Oud 20-10-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Welke browser raad je dan aan?
Ik heb gewoon IE. Dat zal wel helemaaaal note done zijn, maar dikke /care met pruimen, ik heb er echt nooit problemen mee.
Oud 20-10-2011, 17:55
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Vroeger heb ik een keertje stoned in de klas gezeten en ik heb me behoorlijk ongelukkig gevoeld. Dat was eens maar nooit weer, ik werd er tamelijk nerveus en para van. Blijkbaar ben ik daar te braaf voor
Ik heb afgelopen woensdag (wacht, dat is gisteren. ) voor het eerst halfdronken in de klas gezeten en het was ook niet echt aan te bevelen. Maar dat was sowieso heel raar - volgens mij ben ik pas sinds, zeg, een uurtje of wat weer echt helder.
Oud 20-10-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb afgelopen woensdag (wacht, dat is gisteren. ) voor het eerst halfdronken in de klas gezeten en het was ook niet echt aan te bevelen. Maar dat was sowieso heel raar - volgens mij ben ik pas sinds, zeg, een uurtje of wat weer echt helder.
Zeg, doe je wel een beetje rustig aan, of ben je de Russische drankgewoontes al aan het overnemen?
Oud 20-10-2011, 17:57
Verwijderd
Ik zat vroeger geregeld stoned in de klas, trouwens. Dat leek in alle nuchterheid altijd een beter idee dan het was, want het is verder helemaal niet leuk, inderdaad. Vooral als er dan onverwacht opeens een tentamen of luistertoets was, hoewel ik dan meestal wel negens en tienen haalde vanwege een uiteindelijke reactie van "OMG DIT IS BOEIEND EN SUPERLEUK".

Eigenlijk is dronken in de klas zitten stommer, want dan wil je je juist misdragen maar het mag niet.
Oud 20-10-2011, 18:00
Verwijderd
ik mag geen sigaret anders kan ik het huis uit, maar ze laten me wel met een familieetentje veel drinken.
Oud 20-10-2011, 18:01
Verwijderd
Ik mag niet blowen, dan word ik het huis uit gegooid. Maar ondertussen vraagt mijn moeder wel heel nieuwsgierig of ik heel toevallig wel misschien weet wat dat voor gevoel geeft, jaja.
Oud 20-10-2011, 18:02
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Zeg, doe je wel een beetje rustig aan, of ben je de Russische drankgewoontes al aan het overnemen?
Ik neem ze inderdaad wat sneller over dan goed is, ja. Volgens mij heb ik ook veel alcoholistengenen van mijn vaderskant overgeorven en alles.

Citaat:
Ik zat vroeger geregeld stoned in de klas, trouwens. Dat leek in alle nuchterheid altijd een beter idee dan het was, want het is verder helemaal niet leuk, inderdaad. Vooral als er dan onverwacht opeens een tentamen of luistertoets was, hoewel ik dan meestal wel negens en tienen haalde vanwege een uiteindelijke reactie van "OMG DIT IS BOEIEND EN SUPERLEUK".

Eigenlijk is dronken in de klas zitten stommer, want dan wil je je juist misdragen maar het mag niet.
Ik wil me niet misdragen als ik dronken ben. Of nouja, als schelden misdragen is, dan wel. Maar verder heeft het vooral als effect dat ik als een glimlachende klapmongool rondloop, alles uit mijn handen laat vallen, onsamenhangende verhalen ophang over uiteenlopende onderwerpen. En ik wil slapen. Zoiets.
/sog
Oud 20-10-2011, 18:04
The Larch
The Larch is offline
Ohnee met de genen valt het mee want mijn vader is helemaal niet verwant aan zijn familie. Even vergeten.
Oud 20-10-2011, 18:06
Verwijderd
dat zout happen werkt echt, nou dokter je wordt nog eens goed.
Oud 20-10-2011, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb Chrome en die vind ik heel fijn!
Hmmm. Dat is een browser die ik nog niet geprobeerd heb!

Citaat:
Ik heb gewoon IE. Dat zal wel helemaaaal note done zijn, maar dikke /care met pruimen, ik heb er echt nooit problemen mee.
Hmmm. Die zit toch vol met veiligheidsissues enzo? Ik ben een beetje huiverig voor IE, want ik hoor er alleen maar slechte verhalen over idd. Ik ben verder niet anti-Microsoft, dus als IE goed is dan kan ik die ook wel even een keertje proberen!

Dobermann/Deadlock andere geeks naamzoek.
Oud 20-10-2011, 18:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Als je dronken bent is et /care of het niet mag.

Een keer in de brugklas kwam een meisje (14 waren we toen) straalbezopen de klas binnen met Muziek. Ze ging op de tafel liggen lallen midden in de les en vond het supergrappig. Wij toen ook wel, maar de leraar was minder geamuseerd.
Oud 20-10-2011, 18:10
The Larch
The Larch is offline
Ik heb op deze computer Opera, op de andere Chrome en eerst IE, en het maakt me echt he-le-maal niks uit. Wat me wel uitmaakt, is dat ik net per ongeluk op een paar ё's de puntjes heb geschreven en nu vind ik dat ik dat op alle ё's moet doen, voor de volledigheid, maar dan moet ik alles weer na gaan lezen om puntjes op de ё's te zetten en dat is ook weer zoiets.
Oud 20-10-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Hmmm. Die zit toch vol met veiligheidsissues enzo? Ik ben een beetje huiverig voor IE, want ik hoor er alleen maar slechte verhalen over idd. Ik ben verder niet anti-Microsoft, dus als IE goed is dan kan ik die ook wel even een keertje proberen!

Dobermann/Deadlock andere geeks naamzoek.
Ja hallo, als je het aan hen vraagt Die zeggen natuurlijk nooit IE. Maar wat bedoel je met veiligheidsissues?
Oud 20-10-2011, 18:15
Verwijderd
Maarja, dan luister je toch lekker alleen naar geeks.
Oud 20-10-2011, 18:21
The Larch
The Larch is offline
Als ik veel achter elkaar in het Russisch schrijf wordt mijn б altijd vanzelf heel mooi. Of nouja, eigenlijk niet zo heel mooi, maar ik vind hem wel mooi. De Ж, Ш en Щ ondergaan hetzelfde proces. Alleen de я, ы, ю en ч worden echt veel lelijker.
Oud 20-10-2011, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja hallo, als je het aan hen vraagt Die zeggen natuurlijk nooit IE. Maar wat bedoel je met veiligheidsissues?
Nouja, dat je gehaxxord wordt en dat er allemaal veiligheidslekken inzitten waardoor je creditcardgegevens en passwords direct doorgestuurd worden naar Al-Qaida.

Maar I might give it a try. Wel kut dat mijn geliefde Firefox met zijn prima bladwijzerwerkbalk zo brak werkt
Oud 20-10-2011, 18:23
The Larch
The Larch is offline
O NOES HET VOLGENDE WOORD. Ik had niet goed gekeken, dus dacht dat het alleen dit was:

Spoiler

Dat is prima te doen. Maar ik was niet achterdochtig genoeg - er blijkt een soort spoiler te zijn die je open kan klappen en het is dit:

Spoiler

Het is vast niet allemaal relevant, m
Oud 20-10-2011, 18:25
The Larch
The Larch is offline
Er verdwijnen woorden in mijn post. Wat ik wilde zeggen, is: het is vast niet allemaal relevant, maar ik heb al geen zin om het allemaal te lezen, laat staan om het op te schrijven!
Oud 20-10-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Als ik veel achter elkaar in het Russisch schrijf wordt mijn б altijd vanzelf heel mooi. Of nouja, eigenlijk niet zo heel mooi, maar ik vind hem wel mooi. De Ж, Ш en Щ ondergaan hetzelfde proces. Alleen de я, ы, ю en ч worden echt veel lelijker.
Ik kan nu echt niet meer normaal in het russisch schrijven, krijg je overal weer latijnse letters,ik heb vooral moeite met D.
Oud 20-10-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat je gehaxxord wordt en dat er allemaal veiligheidslekken inzitten waardoor je creditcardgegevens en passwords direct doorgestuurd worden naar Al-Qaida.

Maar I might give it a try. Wel kut dat mijn geliefde Firefox met zijn prima bladwijzerwerkbalk zo brak werkt
Wat een onzin allemaal.
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik kan nu echt niet meer normaal in het russisch schrijven, krijg je overal weer latijnse letters,ik heb vooral moeite met D.
Alfabetten door elkaar halen is inderdaad een bitch. In het Nederlands schrijf ik een beetje vreemd, half-vast, en in het Russisch gewoon in schrijfletters aan elkaar. Daarom als ik in het Nederlands aan elkaar schrijf, maak ik altijd fouten. Al gaan vooral p, р, п en r nogal door elkaar. In het Russisch ook, zeker toen ik net veel in het Russisch moest schrijven, gaan woorden die met пр- beginnen heel vaak fout en dan staat er rr.

Ik heb ook wel eens mijn eigen naam zo fout geschreven, dat was een beetje faal.
Verwijderd
Citaat:
Wat in godesname is een simplex?

En, ja, ga jij ze maar allemaal overscrhijven. Heel veel zijn ook min of meer hetzelfde, maar dan NET IETS ANDERS. >:-(
Spoiler vanwege lang en saai voor de meeste mensen.

Spoiler

En ik heb nog overwogen om dat ook te gaan overschrijven! Om m'n handschrift te verbeteren.
Oud 20-10-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin allemaal.
Het is geen onzin, IE was tot voor kort zo lek als een mandje. Ik geloof dat het pas vanaf IE8 een beetje is gaan meevallen met hoe onveilig 'ie is.
Oud 20-10-2011, 18:33
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Spoiler vanwege lang en saai voor de meeste mensen.

Spoiler

En ik heb nog overwogen om dat ook te gaan overschrijven! Om m'n handschrift te verbeteren.
O dat! Ja, dat is gaaf. Aspectparen hebben iets lievigs, vind ik. Maar ze halen het niet bij hoe tof dat toevoegen van suffixen is. <3 Dat vind ik echt een geweldige uitvinding. Bedankt voor het uitleggen!

Ik hoop dat mijn handschrift zich inderdaad verbetert, dan heeft het nog nut. Nu schrijf ik als een klapmongool in het Russisch, terwijl ik in het Nederlands een mooi doorschreven kriebelhandschrift heb.
Oud 20-10-2011, 18:34
The Larch
The Larch is offline
Gelukkig, het lange verhaal over de aarde is helemaal niet relevant. <3
Oud 20-10-2011, 18:43
Verwijderd
Maar je hebt overal suffixen, dat is verder niet zo heel bijzonder.

Aspectparen daarentegen <3 Aspectparen zijn mijn lievelings.
Oud 20-10-2011, 18:45
The Larch
The Larch is offline
Maar Russische suffixen zijn anders dan andere, omdat... ik kan niet uitleggen waarom! Omdat ze zo precies zijn, denk ik, en heel subtiel en toch zo belangrijk. <3 En soms niet subtiel, maar gewoon regelrecht betekenisveranderend. <3

Wat niet wegneemt dat mijn lievelingsgrammaticading de tweede naamval is.
Oud 20-10-2011, 18:50
The Larch
The Larch is offline
Zou ik de letterlijke betekenis van 'regen' mogen verkorten tot 'dat natte spul dat uit de lucht valt in de herfst'?
Oud 20-10-2011, 18:51
Verwijderd
Waarom de tweede?
Oud 20-10-2011, 18:56
Verwijderd
gvd ik kan weer eens niet smsen wat is HOLLANDS NIEUWE toch een WAARDELOZE provider.
Oud 20-10-2011, 18:58
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Waarom de tweede?
Omdat hij zo... zo fijn is, gewoon. Vooral als je hem gebruikt om te zeggen dat iets er niet is. ('Космонавта нет'). Alsof er een astronaut is die een soort van, eh, rondvliegende substantie is die zich deels hier en deels ergens anders kan bevinden, maar in ieder geval is er van die hele astronaut hier helemaal niets. En in het meervoud is hij ook fijn. У меня книг много klinkt gewoon alsof je je alle boeken van de wereld moet visualiseren, en daarvan liggen er heel veel bij mij thuis, ofzo. <3 Dat was waarschijnlijk ook de bedoeling, maar ik vind het heel fijn. Daarom houd ik ook heel veel van delende lidwoorden, maar die heeft het Russisch dan weer niet. Nederlands ook niet, dat is ook heel jammer.

En aan de tweede naamval is ook fijn dat hij zoveel vormen heeft. <3 Vergelijk: шапок, друзей, металлов, роз... dat soort dingen.

O en hoe hij in de levendregel zit vind ik ook tof, maar dat heeft niet echt een reden dat ik dat leuk vind. Ik vind de hele levendregel gewoon zonder reden heel leuk.
Oud 20-10-2011, 19:07
The Larch
The Larch is offline
Ik zie in dat dit waarschijnlijk een zeldzaam saai nerdgesprek lijkt en om het topic niet te killen nodig ik iedereen uit om over iets leuks te praten. Oude Grieken of zo, daar maak ik nu huiswerk over.
Oud 20-10-2011, 19:09
Thomas.
Thomas. is offline
hoe is het met je huiswerk?
Oud 20-10-2011, 19:10
The Larch
The Larch is offline
Prima, ik moet alleen nog negen paar paroniemen vinden en dan ben ik klaar. Of nouja, daarvoor moet ik kijken of ik zo slim ben geweest om op te schrijven wat paroniemen zijn, maar die kans lijkt me niet zo groot, want dat was de les van woensdag. Waarbij ik beneveld was, dus.
Oud 20-10-2011, 19:11
The Larch
The Larch is offline
Hee, ik kan dat zo overschrijven van wikipedia. Maar ik vind paroniemen wel tof, nu ik zo lees wat het zijn, en het is een leuk ding om over na te denken. Dat ga ik wel doen vlak voor ik ga slapen, lekker paroniemen bedenken. <3
Oud 20-10-2011, 19:12
Thomas.
Thomas. is offline
Oud 20-10-2011, 19:12
The Larch
The Larch is offline
?
Oud 20-10-2011, 19:13
Thomas.
Thomas. is offline
het klinkt meer als straf
Oud 20-10-2011, 19:14
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
het klinkt meer als straf
Het is geen straf. Al ons huiswerk is ongeveer zo.
Oud 20-10-2011, 19:17
Thomas.
Thomas. is offline
ik had dat eerst ook, met grieks en latijn.

maar sinds een paar weekjes heb ik dat niet meer, wat een stuk rustiger is
Oud 20-10-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Het is geen straf. Al ons huiswerk is ongeveer zo.
IDD,ik kan het wel zeggen.
Oud 20-10-2011, 19:18
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ik had dat eerst ook, met grieks en latijn.

maar sinds een paar weekjes heb ik dat niet meer, wat een stuk rustiger is
Latijn. <333333333

Regels voor berichten