Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2011, 23:33
Verwijderd
OV-fietsaboonnement, ja. Dan kun je fietsen van de NS huren op de meeste stations.
Advertentie
Oud 21-10-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik mag van de NS''op dit moment'' geen OV-fietsabonnement aanvragen. Al die foutmeldingen altijd.
Oud 21-10-2011, 23:43
Verwijderd
Btw, Theo Maassen was goed
Oud 21-10-2011, 23:44
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
OV-fietsaboonnement, ja. Dan kun je fietsen van de NS huren op de meeste stations.
Nog nooit van gehoord

Maar wel handig!
Oud 21-10-2011, 23:44
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

Welke show was het?
Oud 21-10-2011, 23:45
Verwijderd
Try out van de nieuwe; Met alle respect.
Oud 21-10-2011, 23:49
Thomas.
Thomas. is offline
Als de definitieve show uitkomt, ga ik misschien wel wat kaartjes halen

Met sponsoring van m'n ouders natuurlijk
Oud 21-10-2011, 23:50
Verwijderd
Succes met de loting dan
Oud 21-10-2011, 23:51
Verwijderd
Ja nogal. Bij de uitleg over die foutmelding staat ook niet meer dan ''probeer het later nog eens of bel de klantenservice.'' Lekker dan. Ik ga morgen wel naar het loket en net zo lang zeuren tot ze het erop zetten of me iets tijdelijks geven.

Citaat:
Oud 21-10-2011, 23:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik mag van de NS''op dit moment'' geen OV-fietsabonnement aanvragen. Al die foutmeldingen altijd.
Ik had laatst een foutmelding 'the impossible has happened'. Oh..
Oud 21-10-2011, 23:57
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja nogal. Bij de uitleg over die foutmelding staat ook niet meer dan ''probeer het later nog eens of bel de klantenservice.'' Lekker dan. Ik ga morgen wel naar het loket en net zo lang zeuren tot ze het erop zetten of me iets tijdelijks geven.
altijd die niet werkende sites en trage klantenservice overal
Oud 22-10-2011, 00:15
Verwijderd
Windows 7 Home Premium OEM kost je maar liefst 90 euro of zo en is die centen meer dan waard. Scrubs.
Oud 22-10-2011, 00:17
Verwijderd
14m dobermann
Oud 22-10-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
14m dobermann
Nee, hoor. Het snijdt niet veel hout om, pak 'm beet, 1k neer te leggen voor hardware maar vervolgens te beroerd bent om een paar tientjes voor een degelijk OS waarmee je die hardware kunt benutten neer te leggen. Het is, in dat opzicht, net zo essentieël als de videokaart van 200 euro. Of de PSU van 60 euro.
Oud 22-10-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoor. Het snijdt niet veel hout om, pak 'm beet, 1k neer te leggen voor hardware maar vervolgens te beroerd bent om een paar tientjes voor een degelijk OS waarmee je die hardware kunt benutten neer te leggen. Het is, in dat opzicht, net zo essentieël als de videokaart van €200 euro.
Kan jij een videokaart downloaden?
Oud 22-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Kan jij een videokaart downloaden?
Reductio ad absurdum, congrats.

Je kunt namelijk wél Linux gratis downloaden. Gratis alternatieven genoeg, toch?
Oud 22-10-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Reductio ad absurdum, congrats.

Je kunt namelijk wél Linux gratis downloaden. Gratis alternatieven genoeg, toch?
Niks absurd aan, dat snap je zelf ook wel, waarom voor windows 7 betalen als je hem ook kan downloaden minus die ene update die checkt of je windows 7 legitiem is?
Oud 22-10-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Niks absurd aan, dat snap je zelf ook wel, waarom voor windows 7 betalen als je hem ook kan downloaden minus die ene update die checkt of je windows 7 legitiem is?
Omdat het produkt het waard is én omdat het the right thing to do is als jij je heil niet kunt vinden in produkten die wél gratis en legaal kunt downloaden.

Waarom geef je geen antwoord op mijn wedervraag?
Oud 22-10-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Omdat het produkt het waard is én omdat het the right thing to do is als jij je heil niet kunt vinden in produkten die wél gratis en legaal kunt downloaden.

Waarom geef je geen antwoord op mijn wedervraag?

Als de beste jongeman windows wil, wil de jongeman windows, waarom dan aan komen zetten met linux?
Oud 22-10-2011, 00:37
Verwijderd
Right thing to do, flikker toch op man. Zodra jij al je films koopt en al je muziek koopt kan je met dat argument aankomen.
Oud 22-10-2011, 00:38
Verwijderd
Ik kan dus met dat argument aankomen.
Oud 22-10-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Als de beste jongeman windows wil, wil de jongeman windows, waarom dan aan komen zetten met linux?
Als de beste jongeman per se Windows wil omdat geen enkel ander produkt, dat wél gratis en legaal te gebruiken is aansluit op zijn behoeftes, hoort hij gewoon te betalen. Klaar, simple as that. En nogmaals; het snijdt geen hout wél bakken met geld aan hardware uit te geven maar níet aan essentieële software "omdat je dat wél kunt downloaden".

Citaat:
Right thing to do, flikker toch op man. Zodra jij al je films koopt en al je muziek koopt kan je met dat argument aankomen.
Laat ik nou net vrijwel alles dat ik écht de moeite waard vind aanschaffen. Los daarvan bezoek ik frequent films, concerten en houd ik -tot ergernis van Pip- van merchandise.

Je attitude stinkt, beste.
Oud 22-10-2011, 00:42
Verwijderd
nerdfight!
Oud 22-10-2011, 00:42
Verwijderd
Citaat:
nerdfight!
Nee, hoor. Dit heeft weinig met nerdisme te maken
Oud 22-10-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Als de beste jongeman per se Windows wil omdat geen enkel ander produkt, dat wél gratis en legaal te gebruiken is, hoort hij gewoon te betalen. Klaar, simple as that. En nogmaals; het snijdt geen hout wél bakken met geld aan hardware uit te geven maar níet aan essentieële software "omdat je dat wél kunt downloaden".

Laat ik nou net vrijwel alles dat ik écht de moeite waard vind aanschaffen.

Je attitude stinkt, beste.
Het is irrelevant of je het de moeite waard vindt of niet, je maakt je schuldig aan exact hetzelfde als ik.

Maar goed, jij koopt dus ALLE films en muziek en tv-series die je goed vindt nadat je ze hebt gedownload en gekeken?
Oud 22-10-2011, 00:44
Verwijderd
En natuurlijk snijdt dat wel hout, immers is bij het ene wel de mogelijkheid daartoe op een zeer makkelijke manier en bij de andere niet!
Oud 22-10-2011, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sowieso, windows 7, pfff. Toen ze met die reclame aankwamen voor die windows 7 party met oma's en negers, hoefde 't van mij al niet meer.
Oud 22-10-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Het is irrelevant of je het de moeite waard vindt of niet, je maakt je schuldig aan exact hetzelfde als ik.

Maar goed, jij koopt dus ALLE films en muziek en tv-series die je goed vindt nadat je ze hebt gedownload en gekeken?
Sanne en Para zijn bij me thuis geweest en hebben mijn verzameling DVD's en CD's gezien. Moet ik je ook een batterij foto's sturen van alle festivalbandjes, bandshirts, collector items und so weiter sturen voor je me gelooft?

Man, man. Doe eens niet zo treurig.

Citaat:
En natuurlijk snijdt dat wel hout, immers is bij het ene wel de mogelijkheid daartoe op een zeer makkelijke manier en bij de andere niet!
Oud 22-10-2011, 00:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dude, ik koop alle shit die ik goed vind ook, maar voor iets als windows zou ik geen geld neerleggen. Daar vind ik 't niet belangrijk genoeg voor. Sowieso zou ik geen ander besturingssysteem downloaden, want zo'n nerd ben ik niet.

Anyway, lief doen tegen elkaar en kusje geven enzo.
Oud 22-10-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Dude, ik koop alle shit die ik goed vind ook, maar voor iets als windows zou ik geen geld neerleggen. Daar vind ik 't niet belangrijk genoeg voor. Sowieso zou ik geen ander besturingssysteem downloaden, want zo'n nerd ben ik niet.

Anyway, lief doen tegen elkaar en kusje geven enzo.
Verwijder 't eens van je PC en bekijk nog eens of je het niet belangrijk genoeg vindt
Oud 22-10-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Sanne en Para zijn bij me thuis geweest en hebben mijn verzameling DVD's en CD's gezien. Moet ik je ook een batterij foto's sturen van alle festivalbandjes, bandshirts, collector items und so weiter sturen voor je me gelooft?

Man, man. Doe eens niet zo treurig.

Beantwoord mijn vraag gewoon, ja of nee? Dit heeft niks met treurigheid te maken, je doet gewoon exact hetzelfde als hetgeen wat je zo graag wilt veroordelen, dat het in mindere mate is doet er voor de rest geen zak toe.

En is het werkelijk waar zo moeilijk om op een beschaafde manier te argumenteren?
Oud 22-10-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Beantwoord mijn vraag gewoon, ja of nee? Dit heeft niks met treurigheid te maken, je doet gewoon exact hetzelfde als hetgeen wat je zo graag wilt veroordelen, dat het in mindere mate is doet er voor de rest geen zak toe.

En is het werkelijk waar zo moeilijk om op een beschaafde manier te argumenteren?
Ja, dat doe ik. Mijn "still-to-buy" lijst is vrij groot, maar 't komt er zeer zeker ooit van. Verder: ik ben wel klaar met deze "discussie".

Overigens, mag ik je er op wijzen dat jij begon met "flikker toch op man" en "14m dobermann"? Kthxbai!
Oud 22-10-2011, 00:53
Verwijderd
Flikker toch op is toch best ok?
Oud 22-10-2011, 00:56
Verwijderd
Wat jij wil joh, wat jij wil.
Oud 22-10-2011, 00:59
Verwijderd
Nja ik heb gewoon erg grote moeite met doing the right thing als het gaat om grote corporaties die grossieren in het tegenovergestelde daarvan.
Oud 22-10-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Wat jij wil joh, wat jij wil.
Oud 22-10-2011, 01:06
Verwijderd
Whehe mooi dat die hoog-sensitieve muts lekker op d'r bek gaat in TVoH
Oud 22-10-2011, 01:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Verwijder 't eens van je PC en bekijk nog eens of je het niet belangrijk genoeg vindt
Ik zei ook ANDER besturingssysteem, want ik gebruik gewoon wat er standaard bij m'n computer/laptop geleverd wordt.
Als ik filmpjes kan kijken en kan internetten ben ik al blij zat, de rest boeit me niet zo.

En welke muts? Waarom kijk jij de voice?!
Oud 22-10-2011, 01:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
De enige reden om Win7 te KOPEN is omdat je geen gezeik wilt met die stomme Genuine Advantage check en talloze work-arounds moet doen om maar die updates te krijgen. Voor 100 euro kun je gewoon jarenlang genieten van legale software dus het is me het geld wel waard.

Maar als WGA en cdkeys niet bestonden, had ik het ook wel gedownload. Ik gun Microsoft mijn geld niet en een heilig boontje ben ik ook niet. Alhoewel Win7 wel een fijn product is.
Oud 22-10-2011, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zei ook ANDER besturingssysteem, want ik gebruik gewoon wat er standaard bij m'n computer/laptop geleverd wordt.
Als ik filmpjes kan kijken en kan internetten ben ik al blij zat, de rest boeit me niet zo.

En welke muts? Waarom kijk jij de voice?!
Als je 't ding in de winkel gekocht hebt, heb je gewoon een legale versie van Windows, heur.

Eh, waarom vraag je dat?
Oud 22-10-2011, 01:51
Verwijderd
Hahah, dat pakkie van Johan Derksen in VI van vandaag
Oud 22-10-2011, 02:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je 't ding in de winkel gekocht hebt, heb je gewoon een legale versie van Windows, heur.

Eh, waarom vraag je dat?
Ja, derp, ik snap dat ik een legale versie van windows heb, maar ik bedoelde meer dat ik er niet voor zou betalen om de boel te updaten naar bijv. Windows 7. Ik werk gewoon met vista, hoe kut dat ook is.

Aber gut, de nerdjes die zelf hun computers helemaal in elkaar flansen kunnen best dokken voor een besturingssysteem, ja.
Oud 22-10-2011, 02:01
Verwijderd
Mijn vraag sloeg op TVoH.

Ik heb 't wel gezien met wauwelen over softwarelicenties.
Oud 22-10-2011, 02:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En mijn antwoord sloeg op je eerste opmerking.

En tvoh...Tsja...ik had niet verwacht dat jij dat vrijwillig zou kijken. Ik moet er vaak een beetje van wenen. En grienen.
Oud 22-10-2011, 02:09
Verwijderd
welterusten stelletje chagrijnies
Oud 22-10-2011, 02:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten, stekelbaarsje.
Oud 22-10-2011, 02:21
Verwijderd
Citaat:
En tvoh...Tsja...ik had niet verwacht dat jij dat vrijwillig zou kijken. Ik moet er vaak een beetje van wenen. En grienen.
Ik zit vol verrassingen.
Oud 22-10-2011, 07:32
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dat wil ik best, als ik weet waarom!
Omdatehhhm. Omdat ik hoopte dat dat mijn destructiedrang een beetje zou inperken. Maar nu ben ik weer met een of ander constructief project bezig, dus het hoeft niet meer.

Laatst gewijzigd op 22-10-2011 om 08:46.
Oud 22-10-2011, 09:19
Verwijderd
Hoera Mijn laptop doet het nog steeds en is super super snel

en er zit geen hp shit op , alhoewel hp zich alsnog op mijn laptop heeft genesteld, maar oke dat is 1 ding, en niet triljoen.

En goedemorgen trouwens!
Oud 22-10-2011, 09:27
Verwijderd
Hoi!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten