Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom geef je geen antwoord op mijn wedervraag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de beste jongeman windows wil, wil de jongeman windows, waarom dan aan komen zetten met linux? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Je attitude stinkt, beste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, jij koopt dus ALLE films en muziek en tv-series die je goed vindt nadat je ze hebt gedownload en gekeken? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Man, man. Doe eens niet zo treurig. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dude, ik koop alle shit die ik goed vind ook, maar voor iets als windows zou ik geen geld neerleggen. Daar vind ik 't niet belangrijk genoeg voor. Sowieso zou ik geen ander besturingssysteem downloaden, want zo'n nerd ben ik niet.
![]() Anyway, lief doen tegen elkaar en kusje geven enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En is het werkelijk waar zo moeilijk om op een beschaafde manier te argumenteren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, mag ik je er op wijzen dat jij begon met "flikker toch op man" en "14m dobermann"? Kthxbai! |
![]() |
||
Citaat:
Als ik filmpjes kan kijken en kan internetten ben ik al blij zat, de rest boeit me niet zo. En welke muts? Waarom kijk jij de voice?!
|
De enige reden om Win7 te KOPEN is omdat je geen gezeik wilt met die stomme Genuine Advantage check en talloze work-arounds moet doen om maar die updates te krijgen. Voor 100 euro kun je gewoon jarenlang genieten van legale software dus het is me het geld wel waard.
Maar als WGA en cdkeys niet bestonden, had ik het ook wel gedownload. Ik gun Microsoft mijn geld niet en een heilig boontje ben ik ook niet. Alhoewel Win7 wel een fijn product is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh, waarom vraag je dat? |
![]() |
||
Citaat:
Aber gut, de nerdjes die zelf hun computers helemaal in elkaar flansen kunnen best dokken voor een besturingssysteem, ja.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-10-2011 om 08:46. |
![]() |
|
|