Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou je rologen, maar dan denk je dat ik het bevestig ![]() quis: nuvaring, mja misschien maar daar ben ik in mei of zo al meegestopt..
||
Citaat:
Trouwens, nu we het toch over koken hebben, wat deed jij ook alweer in die bimi-pannenkoeken behalve bimi, pannenkoeken, spek en paddenstoelen? Ik denk dat ik ze dinsdag ga maken als ik bezoek krijg.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar GAAF dat het zo goed beviel dat je het ook voor je eigen gasten gaat maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Huhu, special guest zelfs ![]() Maar ik wil het eigenlijk al heel lang, is er gewoon nog nooit van gekomen. En het is prima pannenkoekenweer nu!
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het verbaasde me eigenlijk enorm dat er niks van al dat gedoe rondom Amersfoort te merken was toen ik net van Assen naar Groningen ging, terwijl er zó vaak vertraging is op dat traject op zondagavond.
||
Citaat:
![]() Nee ik heb eigenlijk nergens last van. Ik ben niet chagrijnig. Ik heb geen buikpijn. Ik heb geen rugpijn. Maar EK BLOEI AS N VÈRREKN! ![]()
Laatst gewijzigd op 23-10-2011 om 20:03. |
![]() |
|
|