Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker dat mijn moeder zit te zuchten en roept: Geef dat kind gewoon een nieuwe laptop, ik ben dit gezeur hélemaal zat!
Zo gaat het hier dus ook, precies hetzelfde
Advertentie
Oud 24-10-2011, 20:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Helemaal geen nut!

Mij ook! Althans er ligt een doos in de hoek van de kamer met daarin een lederhose, ik zie er lichtjes tegenop om die open te maken en dat ding te passen en in de spiegel te kijken
Ooooh, je snapt zeker wel dat je dat nu gaat doen en foto's gaat maken.

Onder het mom van een supporting crew op het forum.. we zullen je een peptalk geven en zo Maar dat kan alleen als er eerst foto's gemaakt worden
Oud 24-10-2011, 20:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, sinds wanneer is 'flabbergasted' ineens een geaccepteerd woord in Nederlands taalgebruik?
Ik weet wel dat er door veel mensen Engelse termen worden gebruikt voor woorden waarvoor ook een hele passende Nederlands variant bestaat, maar nu hoor ik ineens een eo-presentator zeggen: "Zo, nu voel je je wel flabbergasted, zeker?"

Doe eens niet! Ik vind dat een mooi woord en dat moet niet verziekt worden door van dat volk als eo-presentatoren.
Oud 24-10-2011, 20:40
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ja, maar kon je dan bijvoorbeeld ook geen kaas eten, of andere producten waar melk in verwerkt zat? Want anders is het dus niet zo'n probleem. Ik drink zelf ook nooit melk en daar mis ik niks aan.
Maar de lekkerste dingen zoals brood en pasta en koekjes en duizent andere dingen helemaal niet meer kunnen eten lijkt me dan echt onwijs klote.
Wel, maar als het nodig was geweest, had ik het redelijk gemakkelijk kunnen laten staan.
Maar, ja, een glutenallergie is inderdaad keikut. Maar het heeft geen zin om je daar nu al over te... hoe heet dat. Dat je nu al gaat bedenken hoe naar het is. Het is inderdaad kut, maar als het zo is, is het zo en ik weet zeker dat het haar uiteindelijk goed zou lukken.

En, ahw. *Lorelei aait*
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, je snapt zeker wel dat je dat nu gaat doen en foto's gaat maken.

Onder het mom van een supporting crew op het forum.. we zullen je een peptalk geven en zo Maar dat kan alleen als er eerst foto's gemaakt worden
Echt niet die laat ik nog lekker even in de verpakking zitten!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
?
msn
Oud 24-10-2011, 20:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Echt niet die laat ik nog lekker even in de verpakking zitten!

Wij gaan lekker met de taxi naar de locatie Je mag natuurlijk mee als je wil
Oud 24-10-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:

Wij gaan lekker met de taxi naar de locatie Je mag natuurlijk mee als je wil
Ik mocht van Sanne ter plekke omkleden op de wc de metro in en de trein in lijkt me niet zo geslaagd met zo'n ding

Ik heb er ook zo'n lomp hoedje bij
Oud 24-10-2011, 20:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik mocht van Sanne ter plekke omkleden op de wc de metro in en de trein in lijkt me niet zo geslaagd met zo'n ding

Ik heb er ook zo'n lomp hoedje bij
En terecht. Hoedjes horen erbij
Oud 24-10-2011, 20:46
Verwijderd
Ik zit te twijfelen of ik voor de foutheid voor een Gunter snorretje ga voor die avond
Oud 24-10-2011, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Ohja kut, vergeten te bellen, morgen even doen.

Ik zie er ook een beetje tegenop om met dat ding in de trein te zitten, maar aan de andere kant is het het Halloweenweekend, dus ik denk niet dat het heel veel rare blikken gaat trekken.
Oud 24-10-2011, 20:48
The Larch
The Larch is offline
Ik kom echt overal pakjes sigaretten tegen waar ze niet horen de laatste tijd. Op de wc, in mijn jaszak, in mijn bed. Hoe komen die daar? Wat moeten ze van me?
Oud 24-10-2011, 20:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zit te twijfelen of ik voor de foutheid voor een Gunter snorretje ga voor die avond
Als je een themafeestje hebt, moet je helemaal losgaan uiteraard. Dat is het enige moment dat je dat ongegeneerd kunt doen dus ik zeg: doen!
Oud 24-10-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Als je een themafeestje hebt, moet je helemaal losgaan uiteraard. Dat is het enige moment dat je dat ongegeneerd kunt doen dus ik zeg: doen!
kan mijn foute overhemd ook de kast uit
Oud 24-10-2011, 20:51
Verwijderd
HUH kan iemand mij uitleggen. Als ik klik op het knopje formatteer, dan wordt toch gewoon de schijf gewist? Er is toch niet nog een ander knopje formatteer wat het NOG completer doet, of wel?
Oud 24-10-2011, 20:51
Verwijderd
En ik ben weer studeren!
Oud 24-10-2011, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
HUH kan iemand mij uitleggen. Als ik klik op het knopje formatteer, dan wordt toch gewoon de schijf gewist? Er is toch niet nog een ander knopje formatteer wat het NOG completer doet, of wel?
Als ik het goed heb onthouden is formatteren eigenlijk het wissen van de inhoudsopgave van je schijf. Dit betekent dat de data niet echt wordt "gewist", maar dat de index naar die data wordt gewist, en dat zodra er nieuwe data op de schijf wordt gezet, dan pas de oude data wordt overschreven.

Ik kan me voorstellen dat er een optie is waarbij je formatteert, maar ook de oude data automatisch een keer laat overschrijven en dan pas echt wordt gewist.
Oud 24-10-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-10-2011, 20:56
Verwijderd
Normaal worden bestanden verspreidt opgeslagen op de harde schijf. Door middel van formatteren wordt alles dicht bij elkaar gezet en komt er dus ruimte vrij en kan de pc de bestanden sneller vinden.
Oud 24-10-2011, 20:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Normaal worden bestanden verspreidt opgeslagen op de harde schijf. Door middel van formatteren wordt alles dicht bij elkaar gezet en komt er dus ruimte vrij en kan de pc de bestanden sneller vinden.
Dat is defragmenteren
Oud 24-10-2011, 20:58
Verwijderd
i just did like wut, oeps, je hebt gelijk.
Carn
Carn is offline
http://www.velthuiskliniek.nl/over-d...herm-van-tits/
Verwijderd
Huh dat is toch defragmenteren of loop ik nu echt alles door elkaar te halen ?

Laat eigenlijk ook maar. Mijn hoofd zit zo vol met allemaal dingen dat ik er geen fuck meer van snap. Van niets ook. Ik denk dat ik maar gewoon ga slapen, want ik ben nu echt zó klaar mee. Ik kan toch niet studeren, en ook geen film kijken, en boeken lezen wordt hem ook even niet
Oud 24-10-2011, 20:59
Martiño
Martiño is offline
Oud 24-10-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom formatteer je niet met behulp van de Windows-installatieprocedure vanaf een DVD? Of gaat het niet om je 'C:'?
Oud 24-10-2011, 21:02
Verwijderd
Grapjas.
Oud 24-10-2011, 21:03
Verwijderd
Jawel, en dat hebben we gedaan denk ik. Ik deed die windows dvd erin, en toen kreeg je van: Windows installeren en dan kreeg je een scherm met alle schijven (C: en D en dan had je de optie om ze te formatteren. En dat hebben we gedaan! En je had ook nog optie tot verwijderen bedenk ik me nu, had ik die dan moeten nemen?

Mijn vader wil dat ik het doe door bij Computer naar beheren te gaan, en dan schijfbeheer, en dan met de rechtermuisknop voor Formetteren te kiezen. Maar dat kan niet eens bij mij want het staat in het grijs, niet in het zwart.
Oud 24-10-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Jawel, en dat hebben we gedaan denk ik. Ik deed die windows dvd erin, en toen kreeg je van: Windows installeren en dan kreeg je een scherm met alle schijven (C: en D en dan had je de optie om ze te formatteren. En dat hebben we gedaan! En je had ook nog optie tot verwijderen bedenk ik me nu, had ik die dan moeten nemen?

Mijn vader wil dat ik het doe door bij Computer naar beheren te gaan, en dan schijfbeheer, en dan met de rechtermuisknop voor Formetteren te kiezen. Maar dat kan niet eens bij mij want het staat in het grijs, niet in het zwart.
Het heeft 0,0 nut om nog een keer te FORMATTEREN niet defragmenteren (edit)
Oud 24-10-2011, 21:13
Verwijderd
Ga jij eens studeren! Ik leid je helemaal af met al mijn vragen en zeurposts
Oud 24-10-2011, 21:16
Verwijderd
Ik had weer even een artikel geskimt dus ik mocht weer even kijken van mezelf.
Oud 24-10-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik had weer even een artikel geskimt dus ik mocht weer even kijken van mezelf.
Dan heb je ook tijd om een foto van jezelf in je pakkie te maken!
Oud 24-10-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:

Neuh, de eerste manier is de juiste. Wat je pa wil kan niet.
Oud 24-10-2011, 21:25
Verwijderd
Oh . Ik heb nu een mail naar mijn oom gestuurd, want dat wou mijn vader ook graag. Ik hoop dat hij even bevestigd dat ik het beste een andere harde schijf kan proberen, want dan denk ik dat mijn ouders dat wel willen betalen en dat zou erg fijn zijn.
Oud 24-10-2011, 21:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lorelei naamzoek: Ik ben aan je ding bezig hoor. Hoop dat 't nog optijd is als ik 't vannacht opstuur.
Oud 24-10-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Oh . Ik heb nu een mail naar mijn oom gestuurd, want dat wou mijn vader ook graag. Ik hoop dat hij even bevestigd dat ik het beste een andere harde schijf kan proberen, want dan denk ik dat mijn ouders dat wel willen betalen en dat zou erg fijn zijn.
Waarom verdenk je de HDD?
Oud 24-10-2011, 21:40
Verwijderd
Pfff het was toch allemaal wel een hele rare week en dag.
Oud 24-10-2011, 21:41
Verwijderd
Omdat ik iemand heb gevonden met hetzelfde probleem . En dat is op zich best wel apart, aangezien veel mensen last hebben van 100% CPU gebruik, maar wel allemaal met 1 proces. En deze gast had het met meerdere processen die elkaar afwisselen. HP (ja, ook een HP) heeft toen geconstateerd dat de fout in de HDD zat.
Oud 24-10-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je ook tijd om een foto van jezelf in je pakkie te maken!
Dat heb ik niet!
Oud 24-10-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Omdat ik iemand heb gevonden met hetzelfde probleem . En dat is op zich best wel apart, aangezien veel mensen last hebben van 100% CPU gebruik, maar wel allemaal met 1 proces. En deze gast had het met meerdere processen die elkaar afwisselen. HP (ja, ook een HP) heeft toen geconstateerd dat de fout in de HDD zat.
Kijk wel uit dat je er niet voor niets teveel geld in steekt.
Oud 24-10-2011, 21:46
Verwijderd
Als er iets is wat mijn ouders niet doen
Oud 24-10-2011, 21:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb echt nooit geweten dat ovulatie zo'n pijn kan geven, ik kan niet eens normaal lopen, dat is toch niet normaal meer? /binnenkomer
Oud 24-10-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Hee Quis, jij was toch degene die ... En je hebt dus ook in Maastricht gewoond? Ik vind het grappig toevallig
Ja. Maar dat mag je wel weer weghalen.
Oud 24-10-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt nooit geweten dat ovulatie zo'n pijn kan geven, ik kan niet eens normaal lopen, dat is toch niet normaal meer? /binnenkomer
Awh *knuffel*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, het is echt een pretje om vrouw te zijn!
Verwijderd
Citaat:
Sanne bezorgt mij al de hele dag stress. Zelfs als ze niet aanwezig is.
Nja Waarom?

Edit: dit had natuurlijk met je sms te maken, sorry ik was in de kroeg!
Oud 24-10-2011, 22:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Awh *knuffel*
Ja, poep . Maar een nacht goed slapen, en dan hopen dat ik kan fietsen morgen. Verre van leuk, dit .
Oud 24-10-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Nja Waarom?
Ze is zo hilarisch. Maar nee, hetgeen jij insinueerde is niet het geval, dat is inmiddels al uitgesloten.
Oud 24-10-2011, 22:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, het is echt een pretje om vrouw te zijn!
Het lijkt wel of mijn follikels na twee jaar pilslikken denken: jeeej! knallen met die eieren! Auw.
Oud 24-10-2011, 22:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze is zo hilarisch. Maar nee, hetgeen jij insinueerde is niet het geval, dat is inmiddels al uitgesloten.
Lekker suipeeh
Oud 24-10-2011, 22:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het lijkt wel of mijn follikels na twee jaar pilslikken denken: jeeej! knallen met die eieren! Auw.

Regels voor berichten