Advertentie | |
|
![]() |
|
Btw, sinds wanneer is 'flabbergasted' ineens een geaccepteerd woord in Nederlands taalgebruik?
Ik weet wel dat er door veel mensen Engelse termen worden gebruikt voor woorden waarvoor ook een hele passende Nederlands variant bestaat, maar nu hoor ik ineens een eo-presentator zeggen: "Zo, nu voel je je wel flabbergasted, zeker?" Doe eens niet! Ik vind dat een mooi woord en dat moet niet verziekt worden door van dat volk als eo-presentatoren. ![]()
||
Citaat:
Maar, ja, een glutenallergie is inderdaad keikut. Maar het heeft geen zin om je daar nu al over te... hoe heet dat. Dat je nu al gaat bedenken hoe naar het is. Het is inderdaad kut, maar als het zo is, is het zo en ik weet zeker dat het haar uiteindelijk goed zou lukken. ![]() En, ahw. *Lorelei aait* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat er een optie is waarbij je formatteert, maar ook de oude data automatisch een keer laat overschrijven en dan pas echt wordt gewist.
|
Verwijderd
|
Huh
![]() ![]() ![]() Laat eigenlijk ook maar. Mijn hoofd zit zo vol met allemaal dingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jawel, en dat hebben we gedaan denk ik. Ik deed die windows dvd erin, en toen kreeg je van: Windows installeren
![]() ![]() Mijn vader wil dat ik het doe door bij Computer naar beheren te gaan, en dan schijfbeheer, en dan met de rechtermuisknop voor Formetteren te kiezen. Maar dat kan niet eens bij mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|