Advertentie | |
|
![]() |
|
Voetbal ook echt. Bahbah.
Ik heb gewerkt in de bux in Den Haag. Eerst kut, want je kan natuurlijk niks vinden in een onbekende winkel en de Haagse collega's hadden er echt een kkzooi van gemaakt, maar daarna was het flink lachen geblazen en trololo'en en stom zingen en dansen. ![]() Srsly, team Leiden pwnt de boel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fucking melig. En we werken echt duizent keer sneller. We gingen toen we klaar waren nog effe een drankje halen bij de Haagse collega's die ons weer overnamen en dat duurde echt ZO lang. omg. ![]() ![]() Morgen avond komen ze bij ons werken. Kijken of dat wat wordt, of dat ze de winkel ontploft achterlaten.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb er echt totaal geen behoefte aan. Als het een gevalletje was van 'droog staan', had ik er vast wel wat aan gedaan op een gegeven moment (want het is niet zo dat ik totaal geen mannelijke aandacht krijg), maar ik wil het gewoon niet.
edit: Ik maak dus ook geen panda-grappen om te verdoezelen dat ik het eigenlijk heel erg vind ofzo, want het zal me echt aan m'n kont roesten. Ik ben nou eenmaal zo en vind 't prima. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |