Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Wow, wacht even, was Kensington écht Abnormaal?

Ik vond hem op Onzin altijd een debiel, maar dacht dat ie gewoon een n00b was, die het internetleven iets te serieus nam.
Ik ken Abnormaal niet eens </forumn00b>
Advertentie
Oud 03-11-2011, 22:43
Martiño
Martiño is offline
Ik heb trouwens een stomme avond gehad. Ik dacht een gezellige avond te gaan hebben bij een jongeman, maar we hebben alleen maar voetbal gekeken. Zonde van de best lekkere fles wijn, had een goedkopere meegenomen als ik dat wist.
Oud 03-11-2011, 22:44
Verwijderd
Voetbal
Oud 03-11-2011, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Pff, vond het maar matig allemaal. Uiteindelijk allemaal gelijkspel.
Oud 03-11-2011, 22:46
Verwijderd
psv was hilarisch op het eind hoor!
Verwijderd
ik vind computers niet langer leuk.
Verwijderd
Oud 03-11-2011, 22:47
Verwijderd
Nee, dat is niet grappig
Oud 03-11-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een stomme avond gehad. Ik dacht een gezellige avond te gaan hebben bij een jongeman, maar we hebben alleen maar voetbal gekeken. Zonde van de best lekkere fles wijn, had een goedkopere meegenomen als ik dat wist.
Je date-date? Zo ja, wat jammer en suf!
Oud 03-11-2011, 22:49
Martiño
Martiño is offline
Oh nee hoor, het was geen date. Het was gewoon een jongen die hier in de buurt woon en ik via via ken.
Oud 03-11-2011, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Overigens maakt date-date de laatste dagen een beetje weinig contact. Maar zijn voorganger sms't me nu wel dagelijks.
Oud 03-11-2011, 22:51
Verwijderd
Oh gelukkig, dan is het maar een beetje jammer.
Oud 03-11-2011, 22:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh gelukkig, dan is het maar een beetje jammer.
Nouja, ik had wel een iets minder saaie avond verwacht. Had net zo goed thuis saai naar de TV kunnen kijken.
Oud 03-11-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 03-11-2011, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Voetbal ook echt. Bahbah.

Ik heb gewerkt in de bux in Den Haag. Eerst kut, want je kan natuurlijk niks vinden in een onbekende winkel en de Haagse collega's hadden er echt een kkzooi van gemaakt, maar daarna was het flink lachen geblazen en trololo'en en stom zingen en dansen.
Srsly, team Leiden pwnt de boel!
Oud 03-11-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 03-11-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:

Ik heb gewerkt in de bux in Den Haag. Eerst kut, want je kan natuurlijk niks vinden in een onbekende winkel en de Haagse collega's hadden er echt een kkzooi van gemaakt, maar daarna was het flink lachen geblazen en trololo'en en stom zingen en dansen.
Het klinkt echt als een leuke bijbaan! Gezellig team dan inderdaad
Oud 03-11-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:

Trimm! Ik zag laatst wat in Den Haag en moest meteen aan jou denken:

Oud 03-11-2011, 22:58
Martiño
Martiño is offline
Hahaha, dobermann imagetag fail! *wijst en lacht*

Edit: oeh, sneaky hoor, snel aanpassen
Oud 03-11-2011, 22:59
Verwijderd
Oh, wat ik nog wou zeggen trouwens. Ik ging nieuwe handschoenen kopen, en toen kwam ik panda-handschoenen tegen, en toen moest ik aan Trimm denken jij had daar toch laatst een afbeelding van?
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, dobermann imagetag fail! *wijst en lacht*
Awh, busted
Verwijderd
Martino, dan had je in Lederhosen moeten gaan!
Martiño
Martiño is offline
Trimm, het is tijd dat jij eens van dat panda-imago afkomt. Dat is allemaal nergens voor nodig!
Oud 03-11-2011, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het klinkt echt als een leuke bijbaan! Gezellig team dan inderdaad
Ik was er met m'n tofste 'hardgaan en bierzuipen jeeuj metuuuul' collegin.
Fucking melig. En we werken echt duizent keer sneller. We gingen toen we klaar waren nog effe een drankje halen bij de Haagse collega's die ons weer overnamen en dat duurde echt ZO lang. omg.
Morgen avond komen ze bij ons werken. Kijken of dat wat wordt, of dat ze de winkel ontploft achterlaten.
Oud 03-11-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

|Woont Pip daar in de Buurt?
Oud 03-11-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
|Woont Pip daar in de Buurt?
Mwah, kwartiertje lopen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino, dan had je in Lederhosen moeten gaan!
Helaas, vanochtend ingeleverd. Die lederhosen leverden me iets te veel aandacht op.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]

Hehehehe.
Citaat:
Trimm, het is tijd dat jij eens van dat panda-imago afkomt. Dat is allemaal nergens voor nodig!
Zo ben ik nou eenmaal, Martin. Ik ga tegen jou toch ook niet zeggen dat je eens van dat homo-imago afmoet.
Oud 03-11-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Mwah, kwartiertje lopen.
Oh dat kan dan nog steeds overal zijn.
Oud 03-11-2011, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Helaas, vanochtend ingeleverd. Die lederhosen leverden me iets te veel aandacht op.
Overigens heb ik het natuurlijk over de lederhosen gehuurd bij kledingverhuur Wishing Well in den bosch.
Oud 03-11-2011, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Zo, genoeg reclame.
Oud 03-11-2011, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo ben ik nou eenmaal, Martin. Ik ga tegen jou toch ook niet zeggen dat je eens van dat homo-imago afmoet.
Ja he zeg, daar kan ik toch ook niks aan doen!
Oud 03-11-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Oh dat kan dan nog steeds overal zijn.
Hehe, juh. Jij woont ook in DH?
Oud 03-11-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik het natuurlijk over de lederhosen gehuurd bij kledingverhuur Wishing Well in den bosch.
Citaat:
Zo, genoeg reclame.

*meezingt*
Oud 03-11-2011, 23:05
Martiño
Martiño is offline
Het stomme vind ik eigenlijk dat een vriend (die steward is) vandaag weer sinds lange tijd in de stad is, en ik liever dan met hem iets had afgesproken, vooral omdat hij morgen weer gaat vliegen. Maarja, too bad.
Oud 03-11-2011, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja he zeg, daar kan ik toch ook niks aan doen!
Nou ja, ditto hier.
Oud 03-11-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Hehe, juh. Jij woont ook in DH?
Yesch, druk bezig met de integratie.
Oud 03-11-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Yesch, druk bezig met de integratie.
Als je het maar laat dat smerige accent over te nemen En het ehm, kleurrijke gebruik van de Haagsche Ziekte. Da's ook niet echt charmant. Hoewel ik er vaak wel om moet lachen En soms ook zélf in de mond neem omdat ik geen ruggengraat heb als het gaat om "meelullen" in accenten/woordgebruik
Oud 03-11-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ditto hier.
Ja maar is dat zo? Ben je echt a-seksueel of sta je gewoon al heel lang droog waardoor er gewenning optreedt en je welhaast gaat geloven dat het zo wel goed is en je niet zo nodig ooit nog anders wil? (en er dan dus maar panda-grappen en grollen over maakt). Niet lullig bedoelt hoor, maar ik vraag het me wel echt af.
Oud 03-11-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Als je het maar laat dat smerige accent over te nemen En het ehm, kleurrijke gebruik van de Haagsche Ziekte. Da's ook niet echt charmant. Hoewel ik er vaak wel om moet lachen En soms ook zélf in de mond neem omdat ik geen ruggengraat heb als het gaat om "meelullen" in accenten/woordgebruik
Ik denk niet dat ik als Limburger heel snel een Haagse tongval krijg. En wat is dat, de Haagse Ziekte?
Oud 03-11-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb er echt totaal geen behoefte aan. Als het een gevalletje was van 'droog staan', had ik er vast wel wat aan gedaan op een gegeven moment (want het is niet zo dat ik totaal geen mannelijke aandacht krijg), maar ik wil het gewoon niet.
edit:
Ik maak dus ook geen panda-grappen om te verdoezelen dat ik het eigenlijk heel erg vind ofzo, want het zal me echt aan m'n kont roesten. Ik ben nou eenmaal zo en vind 't prima.
Oud 03-11-2011, 23:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik als Limburger heel snel een Haagse tongval krijg. En wat is dat, de Haagse Ziekte?
Volgensmij heel veel kanker zeggen. Of tering.
Oud 03-11-2011, 23:14
Verwijderd
Hmmmkay. Maf. Maar wel fijn dat het je dus echt niet boeit, qua frustraties en zo.
Oud 03-11-2011, 23:15
Martiño
Martiño is offline
Maar dan op zn haags. Dus Kankaaaah en Teereng
Oud 03-11-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij heel veel kanker zeggen. Of tering.
Oh dat doe ik niet. Ben laatst wel voor het eerst publiekelijk en luidkeels uitgescholden voor kutwijf, door een fietser die een heel klein beetje moest uitwijken omdat ik een stap achteruit zette zonder te kijken. Waar mijn moeder bij was, die vond DH meteen een stuk minder leuk.
Oud 03-11-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Oei, je hebt nog een lange weg te gaan wat betreft inburgeren De Haagsche Ziekte is natuurlijk kanker. Kankâh. Je kunt het bijna overal voor gebruiken, met name als vervanging van werkwoorden
Oud 03-11-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Oh dat doe ik niet. Ben laatst wel voor het eerst publiekelijk en luidkeels uitgescholden voor kutwijf, door een fietser die een heel klein beetje moest uitwijken omdat ik een stap achteruit zette zonder te kijken. Waar mijn moeder bij was, die vond DH meteen een stuk minder leuk.
Verkeer in DH is een drama joh, allemaal mongolen die niet op- of omkijken.
Oud 03-11-2011, 23:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, ik weet niet in welk vroom stukje Limburg jij bent opgevoed, maar zulke fraaie verwensingen worden in de zuidelijke provincies ook wel gebezigd hoor.
Oud 03-11-2011, 23:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verkeer in DH is een drama joh, allemaal mongolen die niet op- of omkijken.
Zelfde geldt voor Den Bosch, gisteren weer bijna aangereden. Vandaag weer een paar fraaie uitwijkmanoeuvres mogen uitvoeren tijdens het fietsen.
Oud 03-11-2011, 23:18
Verwijderd
ook hier weer even reposten

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten