Advertentie | |
|
![]() |
|
De afwas die er nu in de keuken staat + keuken dweilen + kamer stofzuigen + computer stofvrij maken van binnen + badkamer schoonmaken + was in de machine doen + bed opmaken zou mij wel minstens een half uur kosten, denk ik zo.
|
Verwijderd
|
Ik maak ook elke dag de keuken schoon maar dat is een kwestie van vijf minuutjes fornuis, aanrecht en gootsteen afvegen met een nat doekje. Ik ga niet elke dag de keukenkastjes uitsoppen ofzo
![]() Als ik geen vaatwasser zou hebben, zou ik een halfuur per dag wel kunnen halen. En als ik alles zelf zou doen ook wel denk ik. |
![]() |
|
Oei, ik merk toch wel dat ik vrij weinig huishoudelijks heb gedaan toen dit topic een beetje gezakt was
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of niet caren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Beetje AH-mandjes stelen
![]() OT: ik ben een slechte huisvrouw. Er staat heel veel afwas en ik heb al heel lang niet meer gestofzuigd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat zou vet zijn ![]()
|
Verwijderd
|
6 wasjes weggewerkt gister! maar dat is natuurlijk heel slecht omdat een goede huisvrouw het natuurlijk niet tot 6 wasjes op laat lopen
![]() oh en ik heb de keuken opgeruimd, 2 keer de afwasmachine gevuld en geleegd, kastjes heringericht en spullen weggegooid. Less is more in de keuken! |
![]() |
|
Ik ben heel burgerlijke dingen aan het doen! Ik ben wasjes aan het draaien, ik heb zojuist mijn bed af gehaald en nu ben ik aan het opruimen. Vervolgens ga ik straks mijn cavia's schoonmaken, de spullen van de cavia's opruimen en mijn kamer van boven tot onder soppen. En dan slaap ik vanavond in een brandschoon bed in een brandschone kamer
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is niet vandaag, want ik ben al heel productief geweest. Ik heb namelijk de ramen gelapt.
Spoiler
|
![]() |
|
|