Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2011, 17:36
Verwijderd
Nee.
Advertentie
Verwijderd
Goed, tijd om te gaan, fijn weekend jongens!
Verwijderd
Citaat:
Daarom juist!
Ik heb jo (de letter naast de i doe het hier niet ) nog wel in overweging genomen trowens! Echt!
Omdat ik je vaak grappig vind, intelligent en dapper, wat ik laatst al zei.

Zo, heb je die toch in de pocket.
Oud 16-12-2011, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daarom juist!

Is het normaal als je gaat hallucineren van drank?
Volgensmij is dat alleen weggelegd voor mensen met een heel rijke fantasie. Ik ga ook hallucineren van drank.
Oud 16-12-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Have fun!
Oud 16-12-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij is dat alleen weggelegd voor mensen met een heel rijke fantasie. Ik ga ook hallucineren van drank.
Met de zelfgestookte bocht in obscure oostbloklanden hoef je daar geen rijke fantasie voor te hebben denk ik
Oud 16-12-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Doei!

Citaat:
Ik heb jo (de letter naast de i doe het hier niet ) nog wel in overweging genomen trowens! Echt!
Omdat ik je vaak grappig vind, intelligent en dapper, wat ik laatst al zei.

Zo, heb je die toch in de pocket.
Dank je! Maar ik bedoelde het vooral als, eh, ik weet niet meer precies hoe... een soort grapje, geloof ik. Maar ik ben niet helemáál helder.

Citaat:
Huhu. Wie weet. Ik zag net een man en ik wist HEEL zeker dat hij een postduif vrijliet met een brief. Dus ik zei 'omfg die man had een postduif' en die man hoorde dat en keek me peinzend aan - 'nee, ik stak een sigaret op'. Terwijl ik verder niet echt heel dronken ben ofzo.

Citaat:
Met de zelfgestookte bocht in obscure oostbloklanden hoef je daar geen rijke fantasie voor te hebben denk ik
Wat zelfgestookt. We hebben het gewoon gekocht. (Wat niet zegt dat iemand anders het niet zelf gestookt heeft, maar daar weten wij niets van. Het smaakte wel heel smerig.)
Oud 16-12-2011, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij ook sann! Doe voorzichtig! Ik zorg wel voor je muis
Oud 16-12-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
D
Dank je! Maar ik bedoelde het vooral als, eh, ik weet niet meer precies hoe... een soort grapje, geloof ik. Maar ik ben niet helemáál helder.
Oh oh, wat loop je allemaal te z ipen voor obscre Sovjet-rommel?
Oud 16-12-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Oh oh, wat loop je allemaal te z ipen voor obscre Sovjet-rommel?
Ik weet het niet! De helft bier uit een kiosk en de andere helft ook een soort bier van een of andere vage kennis van een goede kennis die hij uit Belarus had meegenomen.
Oud 16-12-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet! De helft bier uit een kiosk en de andere helft ook een soort bier van een of andere vage kennis van een goede kennis die hij uit Belarus had meegenomen.
klinkt goed
Oud 16-12-2011, 17:54
Verwijderd
Waarom vraagt zich niemand hardop af of ik soms ongesteld moet worden als ik duidelijk mezelf in de weg zit. Het lucht zo op als je weet hoe het komt.
Oud 16-12-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
klinkt goed
Jahè!

Citaat:
Waarom vraagt zich niemand hardop af of ik soms ongesteld moet worden als ik duidelijk mezelf in de weg zit. Het lucht zo op als je weet hoe het komt.
Ja, precies. Als je ongesteld bent kan men het tenminste nog rúíken.

/beetje vieze post
Oud 16-12-2011, 18:00
Verwijderd
Nouja, moet het nog worden, een dezer dagen. Maar het duurde dus een baaldag lang voor ik deed, en ik me maar afvragen wat er mis met me was.
Oud 16-12-2011, 18:03
Martiño
Martiño is offline
Ik zal het over een paar dagen vragen

Zak jij ook af naar het zuidelijke komend weekend?
Oud 16-12-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het over een paar dagen vragen

Zak jij ook af naar het zuidelijke komend weekend?
Nee ja nee dat hoeft nou ook weer niet (juist van te voren ben ik irritant, over een paar dagen is er juist niks meer aan de hand ).

Ja, ik greep het maar aan weer eens te gaan, ook al vieren we geen kerst.
Oud 16-12-2011, 18:17
Martiño
Martiño is offline
Oh, dus daar komt dat door Even de kalender aanpassen voor volgend jaar, brb.

Oke! Doen jullie helemaal niks?
Oud 16-12-2011, 18:25
Verwijderd
Nope. Nouja, whisky zuipen en misschien naar de film of zo.
Oud 16-12-2011, 19:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
De strijd om Tiener van het Jaar 2011 gaat om toptalent/wonderkind Erik van den Boom (gymnasium afgesloten op zijn 14e, en nu al succesvol dj) en...Britt Dekker. :\

Het zou een SCHANDE zijn voor Nederland als Britt zou winnen.
Oud 16-12-2011, 19:18
Verwijderd
Ik vind de combinatie van in Playboy staan en Tiener van het jaar zijn een beetje viezig aandoen ;(
Oud 16-12-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
De strijd om Tiener van het Jaar 2011 gaat om toptalent/wonderkind Erik van den Boom (gymnasium afgesloten op zijn 14e, en nu al succesvol dj) en...Britt Dekker. :\

Het zou een SCHANDE zijn voor Nederland als Britt zou winnen.
Met je poes in de playboy is een TOPprestatie ja

iedere debiel is tegenwoordig DJ
Oud 16-12-2011, 19:22
Martiño
Martiño is offline
Ik val in de regel niet op jonge jongetjes maar Lucas Jussen is wel erg leuk. Zijn broertje is ook niet lelijk maar toch echt een beetje te jong.
Oud 16-12-2011, 19:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Dat jochie is 14 én gewoon superslim.
Oud 16-12-2011, 19:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Die kortzichtigheid valt me tegen van je, Joris.
Oud 16-12-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Die kortzichtigheid valt me tegen van je, Joris.
::Ddd;d;:
Oud 16-12-2011, 19:26
Martiño
Martiño is offline
Ik vind eigenlijk alle kandidaten beter dan Britt Dekker. Hoewel ik dat GTST-meisje nu weer niet zo bijzonder vind, zo moeilijk is dat nu ook weer niet voor een 19-jarige, acteren in een soap, "model zijn" en een singletje uitbrengen (nouja, misschien wel het dansgedeelte dat ze doet, dan kan natuurlijk op niveau zijn. Jan Kooijman danste ook bij Scapino en acteerde in soaps, wat maar aantoont dat acteren in soaps zo makkelijk is dat je het zonder veel moeite met een prestigieuze baan bij het scapino ballet kan combineren).
Oud 16-12-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Slimheid is niet echt leeftijdgerelateerd.
Oud 16-12-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
een prestigieuze baan bij scapino
hier moest ik wel even om giechelen ja flauw, en ja ik weet heus wel wat er bedoeld wordt. MAAR TOCH
Oud 16-12-2011, 19:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
::Ddd;d;:
Ja, nou lach er maar om! Maar er komt heel wat bij kijken hoor! Je moet blond zijn. Je moet je schaamhaar netjes bijscheren, zonder rode bultjes. Je moet een week niet gegeten hebben, en terwijl je daar op de rand van de verhongering staat, moet je ook nog eens zwoel in de camera kijken.
Oud 16-12-2011, 19:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, maar hij heeft wel iets bereikt wat veel mensen nooit zullen bereiken.
Citaat:
hier moest ik wel even om giechelen ja flauw, en ja ik weet heus wel wat er bedoeld wordt. MAAR TOCH
Ik vind het maar wat stom dat Scapino die naam gebruikt. Zo impliceren ze goedkoop te zijn, terwijl iedereen weet dat kaartjes voor het ballet superduur zijn.
Oud 16-12-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou lach er maar om! Maar er komt heel wat bij kijken hoor! Je moet blond zijn. Je moet je schaamhaar netjes bijscheren, zonder rode bultjes. Je moet een week niet gegeten hebben, en terwijl je daar op de rand van de verhongering staat, moet je ook nog eens zwoel in de camera kijken.
Oud 16-12-2011, 19:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik bedoel, op je 14e al succes hebben als dj EN daarnaast ook nog eens hoogbegaafd zijn is al heel wat meer dan die wandelende neus genaamd Britt.
Noedelhap
Noedelhap is offline
He Uice en Dober, ik lees net over Hitchens:

"Hij was heel erg voor een politici die opkomen voor vrijheid en democratie. soort actieve interventie politiek. Om die reden was hij ook voor de interventie in Irak, en fan van George W. Bush. Een linkse aanhanger van Bush, ja.' "

Hm.
Martiño
Martiño is offline
Maar was je serieus over die DJ opmerking moesasji?
Oud 16-12-2011, 19:35
Martiño
Martiño is offline
Ach, Mozart heeft vast ook hoongelach moeten verduren. En die hoefde niet eens bij Matthijs aan tafel te komen, dat bleef hem gelukkig bespaard.
Oud 16-12-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind eigenlijk alle kandidaten beter dan Britt Dekker. Hoewel ik dat GTST-meisje nu weer niet zo bijzonder vind, zo moeilijk is dat nu ook weer niet voor een 19-jarige, acteren in een soap, "model zijn" en een singletje uitbrengen (nouja, misschien wel het dansgedeelte dat ze doet, dan kan natuurlijk op niveau zijn. Jan Kooijman danste ook bij Scapino en acteerde in soaps, wat maar aantoont dat acteren in soaps zo makkelijk is dat je het zonder veel moeite met een prestigieuze baan bij het scapino ballet kan combineren).
Kun je niet combineren, hij deed het voordat hij in GTST ging spelen.

Citaat:
Oud 16-12-2011, 19:36
Verwijderd
wat is er te rollen?
Oud 16-12-2011, 19:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kun je niet combineren, hij deed het voordat hij in GTST ging spelen.
Hij heeft ook een vaste gastrol gehad in ONM en toen speelde hij nog wel bij Scapino

Citaat:
Ik had de post achteraf aangepast. Eerst stond er alleen scapino. Vandaar dat Moz moezt lachen.

Niet zo snel op je danserteentjes getrapt zijn, eric schätzlein.
Oud 16-12-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel, op je 14e al succes hebben als dj EN daarnaast ook nog eens hoogbegaafd zijn is al heel wat meer dan die wandelende neus genaamd Britt.
Ik heb geen idee wie Britt is, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.

Wut?
Oud 16-12-2011, 19:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb geen idee wie Britt is, maar je hebt ongetwijfeld gelijk.

Wut?
Een lelijke blonde snol die op tv kwam in Take Me Out, en Meisjes In De Jungle, en nu in de Playboy staat, terwijl ze ondertussen ontzettend dom, lomp en zwakzinnig doet. Ze is soms in al haar domheid nog wel grappig, maar om daar nou bijna Tiener van het Jaar voor te worden...
Oud 16-12-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Een lelijke blonde snol die op tv kwam in Take Me Out, en Meisjes In De Jungle, en nu in de Playboy staat, terwijl ze ondertussen ontzettend dom, lomp en zwakzinnig doet. Ze is soms in al haar domheid nog wel grappig, maar om daar nou bijna Tiener van het Jaar voor te worden...
Ooooooooo, die Britt! Die ook dat nummer van, wie is het, Loca People ofzo, gecoverd heeft?

Haha.
Oud 16-12-2011, 19:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Omg, Theo Maassen is ontzettend leuk in Motel de Jong
Oud 16-12-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Bleeeeh ik ben vet moe. Daarom heb ik mezelf een vrije dag gegeven, dus ik mag lekker bankhangen en tv kijken enzo
Citaat:
Maar was je serieus over die DJ opmerking moesasji?
Ja!
Oud 16-12-2011, 19:57
Verwijderd
op je 14 gymnasium al hebben afgrond, dan heb je ook geen normaal leven. en dat lijkt me niet leuk, kwa leeftijdsverscvhil.

oja hoi!!!
Oud 16-12-2011, 20:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
op je 14 gymnasium al hebben afgrond, dan heb je ook geen normaal leven. en dat lijkt me niet leuk, kwa leeftijdsverscvhil.

oja hoi!!!
Het is ook niet leuk als je geforceerd wordt om in een klas te zitten waarbij iedereen onder je niveau zit (dus waar je gedwongen wordt om in een langzamer tempo te werken eigenlijk en met mensen om te gaan die qua denkniveau op jou achterliggen, dat kan enorm frustrerend zijn). En er zijn scholen voor hoogbegaafde kinderen, dus dan gaan ze wel met leeftijdsgenoten om en kunnen daar ook beter mee relateren
Oud 16-12-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
He Uice en Dober, ik lees net over Hitchens:

"Hij was heel erg voor een politici die opkomen voor vrijheid en democratie. soort actieve interventie politiek. Om die reden was hij ook voor de interventie in Irak, en fan van George W. Bush. Een linkse aanhanger van Bush, ja.' "

Hm.
Ik veronderstel dat ook hij het niet eens was met de aangeleverde "aanleiding" wat betreft de non-existente WMD en de belabberde uitvoering.
Oud 16-12-2011, 20:05
Verwijderd
Het lijkt me sowieso wel frustrerend als je zo slim bent, want de rest in je omgeving is dat niet. En dan is alles wat voor jou logisch is, lastig voor anderen en dan duurt het zo lang voordat ze het begrijpen enzo. Lijkt me dan. Misschien is het wel helemaal niet zo.
Oud 16-12-2011, 20:13
Verwijderd
Ligt eraan in welke omgeving je zit hè.
Oud 16-12-2011, 20:14
Verwijderd
Die jongen had het erg naar zijn zin in de zesde klas en kon het ook gewoon goed vinden met z'n klasgenoten. Tenminste, zo zag het er wel uit op tv<!
Oud 16-12-2011, 20:15
Verwijderd
Willen jullie even allemaal vrolijke verhaaltjes vertellen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten