Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2011, 05:47
Verwijderd
Goedemorgen.
Advertentie
Oud 22-12-2011, 05:48
Verwijderd
Mijn god, hoor ik nou Britt op de radio?
Oud 22-12-2011, 06:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn god, hoor ik nou Britt op de radio?
Ze is slaapgast in het Glazen Huis.
Oud 22-12-2011, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Ze is slaapgast in het Glazen Huis.
Unf. Wat een tragedie, kommer ende kwel dat ik op dit onzalige tijdstip dat oeverloze geratel van Britt moet aanhoren
Oud 22-12-2011, 06:34
Verwijderd
Over precies 1 jaar is het zo ver. Althans, dat beweren de aluhoedjes die afgaan op de Mayakalender. Volgens die kalender is 21 december 2012 de laatste dag.

In de Mayamythologie ligt de scheppingsdatum op 11 augustus van het jaar 3114 voor Christus en eindigt de telling op 21 december 2012.

Op veel fora op internet speculeren mensen over de betekenis van die dag. Sommigen zijn er van overtuigd dat op die dag het einde der tijden zal aanbreken. Er zijn zelfs mensen die hun spaargeld opmaken omdat je er na 2012 toch niets meer aan hebt.

Whehe. Wat zou de wereld toch stom zijn zonder domme mensen.
Oud 22-12-2011, 06:38
Verwijderd
Oeh, The Power of Love door Anneke op 3FM <3
Oud 22-12-2011, 06:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Unf. Wat een tragedie, kommer ende kwel dat ik op dit onzalige tijdstip dat oeverloze geratel van Britt moet aanhoren
Mwah, ze is niet veel aan het woord, vind ik. Ik vind haar zelfs een beetje saai. Ze zit maar de hele tijd op haar stoel te NIKSEN.
Oud 22-12-2011, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ze is niet veel aan het woord, vind ik. Ik vind haar zelfs een beetje saai. Ze zit maar de hele tijd op haar stoel te NIKSEN.
'Niks' is toch ook een synoniem voor Britt?
Oud 22-12-2011, 06:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
En weer Ode the the Bouncer! Stefenootje naamzoek
Oud 22-12-2011, 06:42
Verwijderd
Citaat:
En weer Ode the the Bouncer! Stefenootje naamzoek
Is dat het "anthem" voor SR11 of zo? Ik zit er niet echt bewust in geloof ik
Oud 22-12-2011, 06:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat het "anthem" voor SR11 of zo? Ik zit er niet echt bewust in geloof ik
Yep.
Oud 22-12-2011, 06:57
Verwijderd
De maker van de Transformer-speelgoedpoppen, Hasbro, heeft Asus aangeklaagd. De Taiwanese technologiefabrikant zou met zijn Transformer Prime-tablet inbreuk op het merkrecht van Hasbro maken. Het bedrijf eist een verkoopstop in de VS.

Ik word een beetje doodziek van dat gezeik over patenten, merkrechten, designrechten en noem maar op Overigens wel een gemiste kans van Asus, want ik veronderstel dat er een fabelachtige samenwerking te bedenken is waarbij het echt een win-winsituatie wordt voor zowel Asus als Hasbro.
Oud 22-12-2011, 07:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het ook achterlijk van Asus om die naam te gebruiken, dus ik snap Hasbro wel.
Oud 22-12-2011, 07:27
Verwijderd
ik heb lekker chil 3uur les en eerste uur vrij.
Oud 22-12-2011, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook achterlijk van Asus om die naam te gebruiken, dus ik snap Hasbro wel.
Nou ach, "Transformer" an sich vind ik niet zo schokkend. Dat ze er "Prime" aan hebben toegevoegd is op z'n zachtst gezegd inderdaad niet handig
Oud 22-12-2011, 07:42
Verwijderd
Citaat:
ik heb lekker chil 3uur les en eerste uur vrij.
Yay hurrah voor niet leren!
Oud 22-12-2011, 07:45
Verwijderd
Hey, een liedje dat Sanne me linkte een paar dagen geleden wordt nu gedraaid op 3FM, Smith & Burrows. Best mooi.
Oud 22-12-2011, 08:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
k ben blij! vandaag heb ik alleen nog een kerstborrel, een concert, en naar mijn vriendje!
Oud 22-12-2011, 09:00
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 22-12-2011, 09:19
Verwijderd
Zo. De spullen zijn zo'n beetje ingepakt. Nu nog uitzoeken of ik een afspraak heb om tien voor half vijf of op de vijfentwintigste dag.
Oud 22-12-2011, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
De dakdekker (wellicht zelfs Dick de Dakdekker, zoals de vorige keer!) moet weer eens komen (nu voor de lekkage bij mijn huisgenoot :facepalm), maar hij is al een half uur te laat, en ik wil douchen, maar hij moet ook in mijn kamer om mijn lekkage te bekijken
Oud 22-12-2011, 10:09
Verwijderd
Grappig hoe zwerf- c.q. wilde katten het concept "Kom en krijg buitensporig veel liefde en aandacht!" niet kennen; alsof ze een volstrekt andere taal spreken vergeleken met normale huis-, tuin- en keukenkatten
Oud 22-12-2011, 10:17
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
whahaahaa, heb tegen de automaat-o rugby meter geknald, core 435 heb arm gedrukt met mr bloemendal en heb net een duet gezongen op karaoke machine met bloemendal al weer xD
Oud 22-12-2011, 10:18
Verwijderd
Citaat:
whahaahaa, heb tegen de automaat-o rugby meter geknald, core 435 heb arm gedrukt met mr bloemendal en heb net een duet gezongen op karaoke machine met bloemendal al weer xD
WTB [Orb of Neverending Proper Translations]
Oud 22-12-2011, 10:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het tijd voor warme pistoletjes met ham en gesmolten kaas en italiaanse kruiden.
Oud 22-12-2011, 10:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb zo'n lief boek gekocht
Oud 22-12-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het tijd voor warme pistoletjes met ham en gesmolten kaas en italiaanse kruiden.
Bruin brood met belegen komijnenkaas en sambal hier

Citaat:
Ik heb zo'n lief boek gekocht
Het boek zeurt niet, nee? bah-dun-tsssj!
Oud 22-12-2011, 10:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, en er staan wel woorden is als 'lustig' en 'schielijk'. <3
Oud 22-12-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ahh, nice. Mooi, zorgvuldig taalgebruik vind ik altijd lovenswaardig.
Oud 22-12-2011, 10:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah mooi zo Volgens mij kan je dat prima!
Volgens mij ook wel, ja .
Oud 22-12-2011, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jahe. Het is zo'n voorleesboek voor aan de piano, dus ook met regeltjes muziek ertussen voor effectakkoorden, en het is in de jaren '20 geschreven. Prima ding voor kinderen.
Oud 22-12-2011, 11:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik betaalde net 4 euro in de bus voor een kaartje naar huis (busrit van 5 mninuutjes). Je reinste oplichting! En dat terwijl ik al vier (!) maal tevergeefs heb geprobeerd om mijn saldo van mijn ov-chipkaart op te laden, maar geen van die faalautomaten deed het. Nu maar online besteld, en heel hard hopen dat er straks in de bus een ophaalautomaatje hangt en de buschauffeur zo vriendelijk is dat ik daar mijn kaart eerst even langs mag halen, anders ben ik mooi de pepernoot. Fijn systeem verder hoor, maar dan moet het wel naar behoren weren.
Oud 22-12-2011, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Jahe. Het is zo'n voorleesboek voor aan de piano, dus ook met regeltjes muziek ertussen voor effectakkoorden, en het is in de jaren '20 geschreven. Prima ding voor kinderen.
Dit schreeuwt om een Vocaroo'tje
Oud 22-12-2011, 11:04
Verwijderd
Ik heb gisteren mezelf getrakteerd op een Logitech G400. En een nieuw toetsenbordje. Denk dat de G400 mijn oude G5 maar gaat vervangen.
Oud 22-12-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 22-12-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Dokter Sarah? Branderigheid in gewrichten, kan dat RSI zijn of voelt dat heel anders?
RSI is afgeschaft, het heet nu CANS ofwel heel nietszeggend 'complaints of arms, neck and shoulders'

Maar overbelaste gewrichten kunnen wel branderig voelen, ja.
Oud 22-12-2011, 11:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bert, Ernie en Elmo in het GH
Oud 22-12-2011, 11:33
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd om te stofzuigen.
Oud 22-12-2011, 11:36
Verwijderd
Tijd om me maar eens nuttig in te zetten op m'n werk!
Oud 22-12-2011, 11:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die gast van Studio Killers belt eventjes naar Gerard
Oud 22-12-2011, 11:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ahhhhhwww <3

Oud 22-12-2011, 11:50
Verwijderd

Citaat:

« Previous Lunchtime Links | Bad Dad of the Day Next »

What Hath Taxidermy Wrought of the Day

What Hath Taxidermy Wrought of the Day

What Hath Taxidermy Wrought of the Day: Mad taxidermist Enrique Gomez De Molina of Miami is facing up to five years behind bars and up to a quarter million in fines for importing body parts of rare and exotic animals to create a series of creepy hybrid sculptures.

The Magic City’s very own Dr. Franken-Testa apparently never bothered to obtain permits to import the skins and cadavers of the animals he used in his “creations,” instead opting to have accomplices smuggle cobras, hornbills, pangolins, and other endangered species by wrapping them in carbon paper.

Two of his sculptures recently sold at a local art fair for $100,000.

De Molina claims he is was just trying to raise awareness of the dangers associated with genetic engineering, but pleaded guilty to the charges just the same.

His sentencing will take place on March 2.
Oud 22-12-2011, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij ook wel, ja .
Oud 22-12-2011, 11:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit schreeuwt om een Vocaroo'tje
Ik zal mijn best doen zodra ik hem een paar keer geoefend heb
Oud 22-12-2011, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, de dakdekker is net weer weg. Dat hielp ook niks. Hij heeft niets gerepareerd, alleen gekeken, want eerst moet Lefier de opdracht geven Dus nu lekker wachten totdat Lefier eindelijk geld heeft om het hele dak te gaan vervangen..

Oh en hij kwam binnen, ik hoorde hem tegen mijn huisgenoot zeggen "Ja, ik ben hier al eerder geweest, ik ben zo ongeveer kind aan huis!" Toen zag hij mij en riep joviaal "Haaaa, Maayke!" De dakdekker weet mijn naam Typerend voor de situatie...
Oud 22-12-2011, 12:17
Miekje*
Miekje* is offline
Pas reageerde mijn zus heel stom toen ik zei: 'Ik heb vandaag niet zo veel gedaan op school, we behandelden alles wat ik al wist. Nou moet ik zeggen dat ik qua kennisniveau wel iets bovengemiddeld zit, al klinkt dat misschien een beetje raar.' En toen zei ze: 'Ja, sorry, maar dat klinkt echt heel stom hoor! Doe even normaal!' En ze meende het ook nog . Het is ook nooit goed. Als ik een keer trots ben op mezelf, ben ik stom en arrogant en als ik iets een keer niet goed vind van mezelf en dat zeg, vis ik volgens haar steeds naar complimentjes. Ja, eeeh, nu weet ik het ook niet meer hoor.
Oud 22-12-2011, 12:18
Verwijderd

Oud 22-12-2011, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pas reageerde mijn zus heel stom toen ik zei: 'Ik heb vandaag niet zo veel gedaan op school, we behandelden alles wat ik al wist. Nou moet ik zeggen dat ik qua kennisniveau wel iets bovengemiddeld zit, al klinkt dat misschien een beetje raar.' En toen zei ze: 'Ja, sorry, maar dat klinkt echt heel stom hoor! Doe even normaal!' En ze meende het ook nog . Het is ook nooit goed. Als ik een keer trots ben op mezelf, ben ik stom en arrogant en als ik iets een keer niet goed vind van mezelf en dat zeg, vis ik volgens haar steeds naar complimentjes. Ja, eeeh, nu weet ik het ook niet meer hoor.
Onzin. Ik ken je verder natuurlijk niet echt, maar volgens mij bén je ook echt slimmer dan de gemiddelde mbo'er. Niks mis mee om alles uit jezelf te willen halen.
Carn
Carn is offline
epic!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh hah, wat vet

Regels voor berichten