Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De maker van de Transformer-speelgoedpoppen, Hasbro, heeft Asus aangeklaagd. De Taiwanese technologiefabrikant zou met zijn Transformer Prime-tablet inbreuk op het merkrecht van Hasbro maken. Het bedrijf eist een verkoopstop in de VS.
Ik word een beetje doodziek van dat gezeik over patenten, merkrechten, designrechten en noem maar op ![]() |
![]() |
|
De dakdekker (wellicht zelfs Dick de Dakdekker, zoals de vorige keer!) moet weer eens komen (nu voor de lekkage bij mijn huisgenoot :facepalm), maar hij is al een half uur te laat, en ik wil douchen, maar hij moet ook in mijn kamer om mijn lekkage te bekijken
![]()
|
whahaahaa, heb tegen de automaat-o rugby meter geknald,
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik betaalde net 4 euro in de bus voor een kaartje naar huis (busrit van 5 mninuutjes). Je reinste oplichting! En dat terwijl ik al vier (!) maal tevergeefs heb geprobeerd om mijn saldo van mijn ov-chipkaart op te laden, maar geen van die faalautomaten deed het. Nu maar online besteld, en heel hard hopen dat er straks in de bus een ophaalautomaatje hangt en de buschauffeur zo vriendelijk is dat ik daar mijn kaart eerst even langs mag halen, anders ben ik mooi de pepernoot. Fijn systeem verder hoor, maar dan moet het wel naar behoren weren.
||
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Nou, de dakdekker is net weer weg. Dat hielp ook niks. Hij heeft niets gerepareerd, alleen gekeken, want eerst moet Lefier de opdracht geven
![]() Oh en hij kwam binnen, ik hoorde hem tegen mijn huisgenoot zeggen "Ja, ik ben hier al eerder geweest, ik ben zo ongeveer kind aan huis!" Toen zag hij mij en riep joviaal "Haaaa, Maayke!" De dakdekker weet mijn naam ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|