Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2012, 16:54
Martiño
Martiño is offline
Oud 13-03-2012, 00:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 13-03-2012, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Italiaanse burgemeester verbiedt doodgaan
Laatste update: 12 maart 2012 15:46 info
Bekijk op de kaart .ROME - De burgemeester van het Zuid-Italiaanse dorp Falciano heeft zijn inwoners opgedragen ''voor zover mogelijk niet het tijdelijke voor het eeuwige leven te verruilen''.

Foto: Thinkstock In het dorp vlak bij Caserta is namelijk geen begraafplaats en ruzie met het naburige dorp maakt het ook onmogelijk mensen daar ter aarde te bestellen.

Falciano, met ongeveer 4000 inwoners, werd bijna 50 jaar geleden afgescheiden van het naburige Carinola. Bij die gemeentelijke herindeling kwam de begraafplaats echter volledig op grondgebied van Carinola.

Begin jaren '90 kwamen beide gemeenten overeen de begraafplaats uit te breiden. Maar in de praktijk gebeurde er niets, waardoor Falciano zich terugtrok uit het gezamenlijke bouwproject.

De burgemeester wil nu op eigen terrein een begraafplaats creëren. Tot die tijd mag er niemand sterven. Dorpsbewoners hebben al stukken grond aangeboden voor de bouw van de begraafplaats.
Oud 14-03-2012, 14:44
Verwijderd
Oud 15-03-2012, 01:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
De PVV zal blijven weigeren openheid te geven over donaties die de partij ontvangt, ook als dat straks wettelijk verplicht is. Desnoods incasseert de partij van Geert Wilders de maximale boete van 25 duizend euro. Dat heeft PVV-Kamerlid Hero Brinkman woensdagavond gezegd.

"Er zitten gelukkig veel mazen in deze wet. Daar gaan we zeker gebruik van maken", zei Brinkman tijdens het debat over de wet die regelt dat politieke partijen de identiteit moeten onthullen van donateurs die 4500 euro of meer schenken. De PVV wil dat niet, volgens Brinkman uit vrees dat geldschieters zullen worden bedreigd.

Brinkman zei dat de PVV bijvoorbeeld kan doen alsof geldbedragen op straat zijn gevonden. "Als je dat netjes aangeeft en de eigenaar zich na een jaar niet heeft gemeld, is het geld van jou." Ook kan de PVV besluiten geen financieel jaarverslag te publiceren, ook al is dat straks verplicht. "Dan krijgen we een boete van 25 duizend euro. Die betalen we, en daarna is er nog altijd geen jaarverslag."

Wat een KINDEREN zijn het toch
Oud 15-03-2012, 08:13
Chevy
Chevy is offline
Triest. :') En trouwens, als je bang bent dat de mensen die jou steunen/geld aan je doneren, bedreigd zullen worden, zeg dat toch ook wel wat.
Oud 15-03-2012, 10:22
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het trouwens ook best wel schandalig dat die informatie vrijgegeven moet worden, hoor. Als ik nou zou zou besluiten om D66 100.000 euro te schenken, dan moet ik dat toch zelf weten en dat gaat niemand iets aan. Dus wat dat betreft ben ik het eens met Wilders.

Het kinderachtige gedoe dat ik hierboven lees vind ik trouwens wel ontzettend zielig.
Oud 15-03-2012, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens ook best wel schandalig dat die informatie vrijgegeven moet worden, hoor. Als ik nou zou zou besluiten om D66 100.000 euro te schenken, dan moet ik dat toch zelf weten en dat gaat niemand iets aan. Dus wat dat betreft ben ik het eens met Wilders.

Het kinderachtige gedoe dat ik hierboven lees vind ik trouwens wel ontzettend zielig.
Eh dat gaat wel degelijk mensen aan, openbaarheid daarvan maakt het allemaal een stukje democratischer.
Oud 15-03-2012, 10:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eh dat gaat wel degelijk mensen aan, openbaarheid daarvan maakt het allemaal een stukje democratischer.
Sommige mensen, ja. Wat ik ervan begrepen heb is dat het volledig openbaar wordt gemaakt en dáár ben ik heel erg tegen. Het gaat mijn buurman niets aan waar ik mijn geld aan schenk en hoeveel.

Dat het "openbaar" wordt gemaakt aan een onderzoekscommissie (of iets dergelijks) om te zien of alles legaal is, dat is een ander verhaal.
Oud 15-03-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen, ja. Wat ik ervan begrepen heb is dat het volledig openbaar wordt gemaakt en dáár ben ik heel erg tegen. Het gaat mijn buurman niets aan waar ik mijn geld aan schenk en hoeveel.

Dat het "openbaar" wordt gemaakt aan een onderzoekscommissie (of iets dergelijks) om te zien of alles legaal is, dat is een ander verhaal.
4500 euro of meer
Oud 15-03-2012, 10:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
4500 euro of meer
Ja, dat snap ik.

Mjah, nee. Volledige openbaarheid vind ik niet zo geweldig. Niet dat het voor mij persoonlijk veel uitmaakt, want ik heb toch niet zo veel geld weg te geven, maar toch.
Oud 15-03-2012, 11:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Het gaat om grote giften, en het doel van de wet is voorkomen dat er belangenverstrengeling of vriendjespolitiek ontstaat. Als jij een ton aan D'66 schenkt zou nog wel eens het beeld kunnen ontstaan dat jij wil dat D'66 daar iets voor terug doet
Oud 15-03-2012, 12:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het gaat om grote giften, en het doel van de wet is voorkomen dat er belangenverstrengeling of vriendjespolitiek ontstaat. Als jij een ton aan D'66 schenkt zou nog wel eens het beeld kunnen ontstaan dat jij wil dat D'66 daar iets voor terug doet
Dat snap ik, en ik vind het ook prima dat dat soort dingen worden onderzocht, maar dat het volledig openbaar wordt gemaakt vind ik niet kunnen. Het gaat mijn buurman of mijn tante geen fuck aan.

Ik denk ook dat het mensen gaat tegenhouden om giften te doen. Persoonlijk zou ik het niet meer doen als het openbaar wordt gemaakt. Niet omdat ik een dubbele agenda heb of er iets voor terug verwacht, maar gewoon omdat ik enige discretie wel zou waarderen.

Nogmaals: mij raakt het niet, want ik heb het geld toch niet, maar je snapt mijn punt.
Oud 15-03-2012, 13:17
Martiño
Martiño is offline
Dat is dan jammer dat je niet wil doneren, maar het maakt de politiek wel opener. Het kan namelijk voorkomen dat de schijn ontstaat (of dat het echt gebeurt) dat mensen belangrijke functies binnen een partij of politieke beweging (PVV is natuurlijk geen partij) afkopen, of een schenking doen om de besluitvorming te beïnvloeden. Dat wil je gewoon niet hebben. Het is ook niet zo dat die schenkingen worden gepubliceerd op de voorpagina van alle kranten, maar ze zijn wel gewoon terug te vinden. Overigens blijven "kleine" giften tot 4500 gewoon anoniem, dus het zal het gros van de mensen niet tegenhouden om te schenken.
Zeker als je overweegt om aan D66 te doneren kan ik me niet voorstellen dat je de openheid van het systeem minder belangrijk vindt dan anoniem doneren.
Oud 15-03-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Huhuhu, André de Reu en Chantal Gansen
Oud 15-03-2012, 16:22
Uice
Uice is offline
Hackers. Dit is hoe ze doen:

Oud 15-03-2012, 19:07
Röps
Röps is offline
Deze bij DWDD
Oud 15-03-2012, 19:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je bent niet te zwaar en het hoort zo dat je in de puberteit vrouwelijke billen en benen krijgt. Dat vinden de meeste jongens juist sexy
Citaat:
lol, ik ben een jongen

Sarah heeft altijd gelijk. Nouja, bijna altijd.
Oud 15-03-2012, 21:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Oud 15-03-2012, 22:52
Uice
Uice is offline
Hiermee werden employees van Wendy's vroeger getraind. Het was een onschuldiger tijd.

Oud 16-03-2012, 18:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hiermee werden employees van Wendy's vroeger getraind. Het was een onschuldiger tijd.

[filmpje]
omg is dit echt
Oud 16-03-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oud 17-03-2012, 14:53
Verwijderd
Oud 17-03-2012, 18:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 19-03-2012, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Rijschoolsultan.nl

(Met spelfouten en al overgenomen)

"Lady's only!

Momenteel geef ik alleen les aan dames. Als dit in de toekomst veranderd, dan wordt dit ook vermeld op de website."

Oud 19-03-2012, 19:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ben jij in het echt ook zo?
Citaat:
Weten je ouders dat?

Oud 19-03-2012, 19:24
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
nee me ouders weten er niks van, ik leef in een tehuis en ben eigenlijk 1 soms 2 weekjes per maand thuis
Oud 20-03-2012, 00:15
Verwijderd
Citaat:
bad neuken is toevallig een van mijn specialiteiten, mijn miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze, zoals jij bad neukt he, ja zo eehhhh neuk ik in bad
Oud 20-03-2012, 14:31
Verwijderd
Nieuwe poll: Welk Hero-liedje heeft u zojuist op een even actuele als hilarische wijze op uw Facebookwall gepost?
a) Hero - Mariah Carey. Omdat ze net dood is, of was dat die andere?
b) Toen ik je zag - Hero. Omdat hij ook ergens uit gestapt is.
c) Hero - Enrique Iglesias. Omdat hij net als Hero uit de kast durft te komen.
d) Hero - Nickelback. Omdat een ironische Nickelback verwijzing me zeker 12 likes gaat opleveren
Oud 20-03-2012, 17:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 21-03-2012, 07:22
Uice
Uice is offline
Oud 21-03-2012, 07:31
Uice
Uice is offline
Oud 21-03-2012, 09:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Black Girl Freaks out after professor doesn't give answer to "Why does evolution kill black people?"

Crazy Black Woman
Oud 21-03-2012, 09:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 21-03-2012, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Vaak hoor ik mannen praten over dat wijf heeft lekkere tieten, wat versta jij onder lekker, val je liever op een vriendin die grote borsten heeft of heb je liever een vriendin met een wat gescheiden inhoud in haar blouse heeft, of maakt je dat weinig uit, of in een hand vol al voldoende ik noem maar zomaar even wat. of ga je voor haar karakter en zijn de grote of inhoud van haar borsten in het de blouse maar een bijzaak,
Oud 21-03-2012, 22:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

funny cause its true
Oud 22-03-2012, 11:50
capibara
capibara is offline
Oud 22-03-2012, 15:01
xfollowme
xfollowme is offline
Citaat:
[afbeelding]

funny cause its true
Oud 22-03-2012, 17:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
De kattenplaatjes in deze topic, ga stuk hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1855790
Oud 22-03-2012, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Oud 26-03-2012, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit kind en dan vooral hoe hij zijn dans afsluit. Echt, wat voor gek kind is dat?

Oud 26-03-2012, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, die ja.

Een vreselijk slecht geacteerd clipje met een Hete Getinte Chick die achter de kassa staat, en een Nonchalante Dude van rond de 20 die blijkbaar zijn dagen vult met kansloze opmerkingen te maken, terwijl hij aan de toonbank hangt van de lokale KFC. Daar spelen zich verschillende flirtscenario's af, waarbij kipfilets van de KFC (die VERS BEREID WORDEN) als analogie worden gebruikt in verschrikkelijke cliché oneliners die de Nonchalante Dude gebruikt in een poging de Hete Getinte Chick te versieren. Zij weet dat weer met een gevat antwoord te pareren, maar zijn seksuele frustraties zorgen er voor dat hij niet opgeeft.
Dan is er ook nog de Sassy Blonde Coworker, de sidekick van de Hete Getinte Chick, die aanwezig is om af en toe een standaar opmerkingen te maken over het geflirt dat zich voor haar ogen afspeelt en het uiterlijk/gedrag van de Nonchalante Dude en betekenisvolle blikken naar haar collega werpt, die duidelijk voortkomen uit haar eigen slechte zelfbeeld en jaloezie richting Hete Getinte Chick, want zij wordt pijnlijk genegeerd door de Nonchalante Dude.
In de laatste reclame weet de HCG de ND te verleiden tot een bezoekje aan de keuken. ND denkt dat er eindelijk wat actie komt, maar dan blijkt - humor! - dat hij een lesje krijgt van een Dikke Kok Met Driedagenbaard over hoe de KIPFILET BIJ KFC VERS WORDT BEREID! Hilariteit alom!
Oud 26-03-2012, 21:51
Verwijderd
Ik kijk duidelijk weinig tv de laatste tijd, want het zegt me NIKS
Oud 26-03-2012, 22:34
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Dit is de reclame van kfc: http://www.youtube.com/watch?v=eNftro8DvQ8
Oud 26-03-2012, 22:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben ook wel heel benieuwd naar het befaamde lekkere-eiwitshake-kontje!
Oud 26-03-2012, 22:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De nieuwe Twilight trailer. Het was zo tergend slecht dat het grappig was.
Oud 26-03-2012, 22:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Da's grappig, staan de vrouwen alweer voor mij in de rij"
"Hij is goed!"

Oud 27-03-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
*Verhaal van Martino*
Omg, hoe prachtig is dat <3
Oud 27-03-2012, 23:48
Uice
Uice is offline
''Of wil je menu?'' Die grap gaat hoort met een oberin in een Chinees restaurant! Hij werkt niet als het meisje accentloos Nederlands spreekt, want dan zou ze gewoon ''wil je het menu?'' zeggen!
Oud 28-03-2012, 00:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
''Of wil je menu?'' Die grap gaat hoort met een oberin in een Chinees restaurant! Hij werkt niet als het meisje accentloos Nederlands spreekt, want dan zou ze gewoon ''wil je het menu?'' zeggen!
Oh dat vond ik ook heel tenenkrommend.

Regels voor berichten