Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2012, 11:44
Verwijderd
Zijn er hiervoor niet van die plastic handschoenen?
Advertentie
Oud 24-01-2012, 11:50
Miekje*
Miekje* is offline
Die korte verlies je, en met die lange kun je (tenminste ik) niet goed voelen, want die zijn altijd op de maat van de boer = dus veel te groot voor mijn kleinemeisjeshandjes.
Oud 24-01-2012, 13:02
Verwijderd
De enige zorg die mij vandaag nog teistert is de immer complexe vraag of ik een afbakstokbrood in de oven plemp of toch 'normaal' waldkornbrood ga eten bij m'n eieren-met-speque. Voor de rest: fuggedaboutit!
Oud 24-01-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Lussiiiiiiiii jammer dat ik je niet even gezien heb vanavond
Kom je langs wanneer Koen en Jesse ook komen? We moeten nog een datum prikken maar de bedoeling was érgens in februari.
Oud 24-01-2012, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo ontbijten met een tompouce nom
Oud 24-01-2012, 13:21
Verwijderd
Ik heb best veel bloemenzaken/tuincentra gebeld om te vragen of ze Pioenrozen hadden. maar helaas, volgende maand pas weer. Ik ga haar vanavond in de tuin hierachter begraven, vind ik veel prettiger dan helemaal eenzaam en ver weg in een bos. Mijn lieve buren zijn akkoord gelukkig!

en goedemorgen! volgens mij heb ik mijn slaapgebrek bijgeslapen nu
Oud 24-01-2012, 13:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe is het met Schrödinger? Is ie onrustig of gestressed of valt dat allemaal wel mee?
Oud 24-01-2012, 13:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb gister gereageerd op een bijbaanvacature en heb morgen een intakegesprek. 16 uur per week en avondwerk, hoe ideaal. Nu maar hopen dat het werk leuk is, het goed betaalt en een beetje consistent is zonder rare afbel-fratsen.
Oud 24-01-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het met Schrödinger? Is ie onrustig of gestressed of valt dat allemaal wel mee?
Hij is veel stiller en aanhankelijker dan normaal. Maar verder gaat het denk ik wel oke met hem.
Oud 24-01-2012, 14:00
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja doe maar. Ik heb net met sam allemaal dingetjes gekocht voor in haar doosje/kistje.

Niet klikken als je niet tegen dode dieren kan. het is niet schokkend.
Spoiler
Wat kut dat Pioen overleden is Sterkte ermee!
Oud 24-01-2012, 15:52
Verwijderd
Wat een prachtig kistje <3
Oud 24-01-2012, 15:52
Verwijderd
Arme pip. Ik vond het al zo raar dat je zo hard moest huilen om een dooie muis

Veel knuffels lieverd!
Oud 24-01-2012, 15:56
Verwijderd
aw Pip sterkte!
Oud 24-01-2012, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeau. Stagecontract getekend Nu alleen nog een verklaring van goed gedrag regelen bij de gemeente. Jaja.
Oud 24-01-2012, 16:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Gefeli . Wat voor stage ga je doen?
Oud 24-01-2012, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Thanks! Ik ga vanaf volgende week stage lopen bij het Groninger Museum op de afdeling educatie: teksten schrijven voor het informatiesysteem.
Oud 24-01-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb poffertjes gekocht twee grote zakken
Oud 24-01-2012, 16:48
Verwijderd
Ik ga vanavond naar Ronald Goedemondt
Oud 24-01-2012, 16:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
2e gratis bij de AH deze week . Veel plezier daar iig . De volgende keer in Groningen met z'n allen even langs .
Oud 24-01-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Zeau. Stagecontract getekend Nu alleen nog een verklaring van goed gedrag regelen bij de gemeente. Jaja.
Gaat dat een probleem worden?
Oud 24-01-2012, 16:53
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb poffertjes gekocht twee grote zakken
Oeh, lekker. De laatste keer dat ik een paar dagen alleen thuis was had ik zo'n zak helemaal alleen opgegeten. <3 Wel in twee dagen trouwens, want het waren 50 poffertjes ofzo. En toen appelmoes met een lepel uit het potje gegeten. Lekker slecht, met nadruk op lekker enzo. Omnomnom.
Oud 24-01-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Arme pip. Ik vond het al zo raar dat je zo hard moest huilen om een dooie muis

Veel knuffels lieverd!
Citaat:
aw Pip sterkte!
Dank.
Ik vind het zo moeilijk om haar zometeen los te laten
er loopt allemaal bloed uit haar neusje
Oud 24-01-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
2e gratis bij de AH deze week . Veel plezier daar iig . De volgende keer in Groningen met z'n allen even langs .
Doe dat Hoewel je mij dan vast niet ziet aangezien ik meestal gewoon op kantoor zal zitten. Maar je kan wel mijn teksten lezen

Citaat:
Gaat dat een probleem worden?
Neuh Ik ben de braafheid zelve!

Citaat:
Oeh, lekker. De laatste keer dat ik een paar dagen alleen thuis was had ik zo'n zak helemaal alleen opgegeten. <3 Wel in twee dagen trouwens, want het waren 50 poffertjes ofzo. En toen appelmoes met een lepel uit het potje gegeten. Lekker slecht, met nadruk op lekker enzo. Omnomnom.
Mmmmmm <33
Oud 24-01-2012, 16:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dank.
Aww.
Oud 24-01-2012, 16:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dank.
Ach wat naar Het is ook gewoon heel vreselijk om je huisdier dood te zien. Ik vond het ook heel moeilijk om mijn hond zo te zien liggen. En dat je dan het gevoel hebt dat 'ie elk moment gewoon weer op kan staan. Wat mij betreft kon ik er beter mee omgaan toen mijn ouders hem hadden weggebracht!

En goed dat je haar in je tuin begraaft
Oud 24-01-2012, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja dat vind ik ook wel mooi. Beter dan het bos.
Oud 24-01-2012, 17:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Thanks! Ik ga vanaf volgende week stage lopen bij het Groninger Museum op de afdeling educatie: teksten schrijven voor het informatiesysteem.
"Dit is een oud ding"

"Dit is ook een oud ding"

"Leuke weetjes: wist u dat dit een oud ding is?"

Oud 24-01-2012, 17:14
Verwijderd
Dat klinkt me bekend in de oren
Oud 24-01-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
"Dit is een oud ding"

"Dit is ook een oud ding"

"Leuke weetjes: wist u dat dit een oud ding is?"

Zo ga ik het precies doen ja
Oud 24-01-2012, 17:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens is het Groninger Museum vooral een museum voor moderne kunst. Veel is dus niet zó oud
Oud 24-01-2012, 17:19
Vowel
Vowel is offline
"Dit is een modern ding."

"Dit is iets moderner."

Oud 24-01-2012, 17:23
Carn
Carn is offline
Citaat:

"Dit is iets moderner."

"Dit is iets moderner, desalniettemin ook een ding."
Oud 24-01-2012, 17:25
Verwijderd
Eigenlijk, nu ik erover nadenk, heb ik op een van mijn tentamens een keertje een soort van zo'n antwoord gegeven . We moesten afbeeldingen identificeren, of hoe je het ook maar noemt, en er was een afbeelding van een oude boot. En ik zat daar en ik dacht: Tsja. Het is een boot. Toen heb ik dat ook maar zo opgeschreven
Oud 24-01-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

"Dit is iets moderner."

Oud 24-01-2012, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, ik was helemaal blij om te zien dat er weer Masterchef Australia op was, blijkt het gewoon de serie te zijn die 3 maanden geleden er ook al op was
Oud 24-01-2012, 18:39
Martiño
Martiño is offline
Ik vond die gezichten al zo bekend voorkomen ja
Oud 24-01-2012, 18:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat boek van Nico Dijkshoorn over zijn lul van een vader Dat wil ik lezen!
Oud 24-01-2012, 19:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Alexander Klöpping: "Matthijs, wat kijk je nu ingewikkeld!"
Matthijs: "Neem maar van mij aan, als ik ingewikkeld kijk, kijkt de helft van Nederland ook ingewikkeld!"

;d;d;;;
Oud 24-01-2012, 19:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hè, dat mannetje is zo vervelend, kan die niet even wat hartklöppingen krijgen of zo?
Oud 24-01-2012, 19:37
mollerator
mollerator is offline
Ah ik heb net mijn nieuwe loonstrookje gekregen en zie dat ik de magische (PvdA) grens gepasseerd ben.
Oud 24-01-2012, 20:49
Verwijderd
hai
Oud 24-01-2012, 20:50
Verwijderd
Ik ben een beetje blij en een beetje bedroefd tegelijk, want mijn 'opleiding' is afgelopen..
Oud 24-01-2012, 20:51
Verwijderd
Hoi Lentekriebel! Ik vraag me altijd af hoe ik hoi moet zeggen, aangezien het woordje hoi zo standaard saai is. En toch gebruik ik het elke keer weer.
Oud 24-01-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje blij en een beetje bedroefd tegelijk, want mijn 'opleiding' is afgelopen..
'Opleiding'?
Oud 24-01-2012, 20:53
Verwijderd
ik deed een minor, dus geen volledige opleiding. Maar voor mij was het wel iets groots. En nu vandaag hadden we met de klas een symposium georganiseerd en nu is het af... Dat wil zeggen, ik moet nog wel wat dingen inleveren enzo, maar mijn klas zie ik niet meer
Oud 24-01-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
ik deed een minor, dus geen volledige opleiding. Maar voor mij was het wel iets groots. En nu vandaag hadden we met de klas een symposium georganiseerd en nu is het af... Dat wil zeggen, ik moet nog wel wat dingen inleveren enzo, maar mijn klas zie ik niet meer
Dan is het wel jammer dat het afgelopen is, inderdaad. Waar ging het over? En sommige mensen uit je klas kun je toch wel blijven zien?
Oud 24-01-2012, 21:00
Verwijderd
over psychiatrie. Hmm ja, ik kan ze blijven zien, maar ik denk niet dat dat snel zal gebeuren.
Oud 24-01-2012, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Alexander Klöpping: "Matthijs, wat kijk je nu ingewikkeld!"
Matthijs: "Neem maar van mij aan, als ik ingewikkeld kijk, kijkt de helft van Nederland ook ingewikkeld!"

;d;d;;;
Ja, en dat is nu precies de fout van het programma. Matthijs denkt dat zijn kijkers mongooltjes zijn, en daardoor wordt het een dom geheel.
Oud 24-01-2012, 21:30
Verwijderd
Maar ANYWAY, Ronald was weer geweldig

Heel de zaal ging stuk.
Oud 25-01-2012, 00:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar ANYWAY, Ronald was weer geweldig [afbeelding]
[afbeelding]

Heel de zaal ging stuk.
Ronald is een baas.