Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Fizzle: Heeft jouw leidinggevende niet een baas waar je het kunt melden? Ik ken het wel hoor, mijn baas deed dat ook altijd. Het was niet nodig om daarvoor naar iemand anders te stappen en ik heb hem zelf duideiljk gemaakt dat ik er neit van gediend was. Succes ermee in ieder geval!
ot: Hij is 't weekend naar Limburg en ik ben hier gebleven. Het is fijn om even alleen thuis te zijn, maar ik ben blij als hij vanavond laat weer terug is! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat hij zoveel te jong is en een vriendin heeft, anders zou ik best verliefd kunnen/willen worden. Maar ach, als goeie vriend is hij ook tof. Helaas kan dat niet tot uiting komen door elkaar eens thuis te bezoeken, want zijn ouders doen nogal moeilijk wat dat betreft (je hebt een vriendin blablabla). En ook helaas heeft hij nog te luisteren
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Ik heb er niet heel erg duideiljk iets van gezegd, maar een harde sneer zijn kant op en een dagje arrogant doen werkte prima
![]() ![]() Iig, sterkte ermee! |
![]() |
|
Mijn zus is in Denemarken en ik mis 'r heel erg.
![]()
|
Goed
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Huh, Secret Agent weg?
![]() OT: Zaterdag heb ik eindelijk bijna alles wat me dwars zat eruit gegooid. Dat leidde wel tot een kutgesprek, maar het luchtte wel op. We moeten het weer leuk gaan hebben, en hij moet vooral niet zo ontzettend negatief zijn. Alleen weet ik nog steeds niet of het goed komt, en dat voelt rot ![]() |
![]() |
|
Pff, ik laat mijn vader zo gigantisch over me heenlopen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Argh, ik vind mijn vriendje echt heel lief, maar als-ie ziek is... Ik geloof echt wel dat hij ziek is zónder dat hij een zacht stemmetje opzet en ingewikkeld doet over uit bed komen enzo. Hij maakt het zoveel erger en ik erger me er verschrikkelijk aan. Maargoed, ik zal dan zelf ook maar niet klagen. Verder alles prima hier
![]()
|
Gisteren hadden we een beetje ruzie/liepen we een beetje stom te doen omdat ik me eraan ergerde dat hij zo weinig doet in huis (en als ie wat doet dat ie het altijd maar half doet of er iets bij kapot maakt). Op een gegeven moment weet ik dan gewoon niet meer hoe ik hem iets moet vragen, denk dat het dan alleen maar meer irriteert. Nu is hij aan het werk en het voelt gewoon niet fijn dat hij nu weg is zonder dat we het uitgepraat hebben oid. Vanmiddag/vanavond naar z'n ouders om de verjaardag van z'n vader te vieren, hoop dat het dan weer beter gaat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, nou ik bedoelde eigenlijk meer dat jij (voor zover ik weet) aardig lang single bent geweest en bij iemand zoals jij duidt dat op "voorzichtige" selectie, om het zo maar te noemen. Dus ik had verwacht dat het echt 100% goed zat.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: gaat goed! Hij is weer beter, dus dat is fijn en hij ging me vanochtend heel lief wakker maken. Gister lekker bij vriendinnetje op de thee geweest en dat was weer ouderwets gezellig ![]()
|
Ik schiet altijd in 'zorg-modus' als Lief ziek is. En hij verbaasd zich er elke keer weer over, zegtie "dat je dat allemaal voor me wil doen". Maar hij is het dan ook niet gewend dat iemand dat voor hem doet.
![]() Afgesproken dat we weer meer dingen echt samen moeten doen. We zijn tegenwoordig veel samen thuis en dan schiet dat er echt wel eens bij in. Vanavond maar eens lekker uitgebreid voor hem koken en een goede fles rode wijn opentrekken. ![]()
||
Citaat:
Ot: het is zó leuk! ![]()
|
Hoi, ik lees al een tijdje mee, maar wilde mijn twijfels nog niet openbaar maken. Vorige week heb ik het na ruim 4 maanden uitgemaakt. Ik werd echt enorm moe van hem en de kleinste dingetjes irriteerden me mateloos. Dus ja, als het niet werkt, werkt het niet.
Al zei hij volgens mij dat hij het niet erg zou vinden als ik zou doen alsof ![]() Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jou ging Balance (en je vriendje natuurlijk)! Ben blij dat het goed gaat tussen jullie ![]()
|
![]() |
|
|