Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 13:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis mijn vriendje en iedereen thuis zo! Het is ook weer niet zo dat ik vre-se-lijk heimwee heb, maar toch. Als ik morgen naar huis kon, zou ik het zo doen. Bluh.
Oud 28-03-2012, 16:08
Lorelei
Lorelei is offline
't Gaat goed maar we zien elkaar veel te weinig vind ik. Nja, we wonen samen dus we zien elkaar dagelijks maar we hebben te weinig quality time Hij is natuurlijk de hele dag aan het werk en we hebben per week in ieder geval 3 avonden dat een van beiden weg is. En alles wat we verder nog met vrienden afspreken komt daar nog bovenop. Daarnaast was hij de afgelopen twee weekenden niet thuis en had ik vrij veel deadlines voor de studie waardoor ik s avonds ook nog vaak bezig was. Dan gaat het nogal snel natuurlijk. Bij mij wordt het de komende tijd weer wat rustiger met de studie (nja, met de deadlines in ieder geval) dus dan is er weer wat ruimte. Dit weekend maar eens even wat gezelligs gaan doen.
Oud 28-03-2012, 21:00
indigo
indigo is offline
Niet zo heel relationeel, maar toch. Ik mis mijn hondje, terwijl ik hem normaal ook nooit doordeweeks zou zien. We kregen vandaag een kaartje van het dierencrematorium dat hij gecremeerd is. Overdag gaat het allemaal wel, maar 's avonds heb ik steeds huilbuien. Gelukkig is mijn vriendje heel lief en ondersteunt hij me waar hij kan <3.
Oud 29-03-2012, 15:17
tuttebel
tuttebel is offline
2 van mn beste vriendinnetjes zijn op wereldreis (niet samen), en ik merk dat mn sociale leven nogal veel rondom hen draaide ik mis ze best erg, maar ik denk dat het ook wel goed is voor me, nu kan ik mn sociale leven wat uitbreiden. oudere vrienden weer meer zien, en misschien nieuwe vrienden maken.

met mn vriend gaat alles goed. heerlijk samen (met mn ouders en hun vrienden) op wintersport geweest, we waren de enige jongeren daar, maar het ging eigenlijk heel erg goed, niet teveel flauwe grapjes of moeilijkheden met de taalbarriere.
Oud 29-03-2012, 18:01
Volk
Volk is offline
Oma gaat verhuizen naar de andere kant van de wereld... Ik wist dat ze na haar pensioen zou verhuizen, maar het plan was 5 jaar na haar pensioen als ze 70 zou zijn of zo. Maar nu is ze niet eens een jaar met pensioen en door omstandigheden gaat ze over 4 maanden al. Opeens is het heel dichtbij. Ik ga haar heel erg missen, ze vormde samen met mijn moeder de groep "m'n ouders".

Enige voordeel is dat opa straks ook aan de andere kant van de aarde zit
Oud 30-03-2012, 13:49
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@Volk: waar gaat je oma heen verhuizen?

ot: Wij hadden gisteravond een crisis in huis meneer was zijn paspoort kwijt en vandaag moest ie vliegen. DRAMA dus. Alles overhoop gehaald, zelfs de papierkliko helemaal leeg gehad maar nergens was dat pokkeding te vinden. Vandaag zou ie dus snel een noodpaspoort gaan aanvragen, maar het is maar de vraag of je dat allemaal op tijd rondkrijgt. Vanochtend ging ie nog 1xtje goed zoeken en ja hoor, daar lag zijn paspoort ergens verweg tussen de bank in. Godzijdank
Nu zien we elkaar dus eventjes 1,5 week niet ivm vakanties, echt ongelovelijk lang voor ons .
Oud 30-03-2012, 17:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf. Mijn baas maakt vaak NET teveel seksuele opmerkingen/grapjes. De meiden en ik worden er een beetje ongemakkelijk van soms. Mja.
Oud 30-03-2012, 22:44
Volk
Volk is offline
@ Atelier Madame: Naar Curaçao, dus eigenlijk niet echt helemaal de andere kant van de wereld. Ik begin nu meer pluspunten te zien. Als ik haar opzoek zit ik meteen op een prachtig tropisch eiland, en ik hoef geen hotel te regelen Maar ik ga haar toch missen. Morgen ga ik bij haar langs om haar te leren skypen, want ik ben een ramp met terugmailen.
Oud 31-03-2012, 10:59
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
@ Atelier Madame: Naar Curaçao, dus eigenlijk niet echt helemaal de andere kant van de wereld. Ik begin nu meer pluspunten te zien. Als ik haar opzoek zit ik meteen op een prachtig tropisch eiland, en ik hoef geen hotel te regelen Maar ik ga haar toch missen. Morgen ga ik bij haar langs om haar te leren skypen, want ik ben een ramp met terugmailen.
Heb je idd gelijk een heerlijk vakantieadres Maar kan het me heel goed voorstellen dat het moeilijk is. Als je iemand zo graag ziet.
Oud 01-04-2012, 14:54
Verwijderd
@Fizzle: Heeft jouw leidinggevende niet een baas waar je het kunt melden? Ik ken het wel hoor, mijn baas deed dat ook altijd. Het was niet nodig om daarvoor naar iemand anders te stappen en ik heb hem zelf duideiljk gemaakt dat ik er neit van gediend was. Succes ermee in ieder geval!

ot: Hij is 't weekend naar Limburg en ik ben hier gebleven. Het is fijn om even alleen thuis te zijn, maar ik ben blij als hij vanavond laat weer terug is!
Oud 01-04-2012, 18:00
Verwijderd
Jammer dat hij zoveel te jong is en een vriendin heeft, anders zou ik best verliefd kunnen/willen worden. Maar ach, als goeie vriend is hij ook tof. Helaas kan dat niet tot uiting komen door elkaar eens thuis te bezoeken, want zijn ouders doen nogal moeilijk wat dat betreft (je hebt een vriendin blablabla). En ook helaas heeft hij nog te luisteren .
Oud 01-04-2012, 18:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Fizzle: Heeft jouw leidinggevende niet een baas waar je het kunt melden? Ik ken het wel hoor, mijn baas deed dat ook altijd. Het was niet nodig om daarvoor naar iemand anders te stappen en ik heb hem zelf duideiljk gemaakt dat ik er neit van gediend was. Succes ermee in ieder geval!

ot: Hij is 't weekend naar Limburg en ik ben hier gebleven. Het is fijn om even alleen thuis te zijn, maar ik ben blij als hij vanavond laat weer terug is!
Dat helaas niet, het bedrijf is van hem en hij is de enige van wie het is. Maar als hij nog een keer zo doet dan denk ik dat ik er maar wat van moet zeggen inderdaad.
Oud 01-04-2012, 18:46
Verwijderd
^Ik heb er niet heel erg duideiljk iets van gezegd, maar een harde sneer zijn kant op en een dagje arrogant doen werkte prima Al moet je daar natuurlijk wel de baas voor hebben, die van mij begreep de hint heel goed, maar dat kan ook niet bij iedereen
Iig, sterkte ermee!
Oud 01-04-2012, 21:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pff, ik ben echt zo belachelijk slecht in van me af bijten Thanks iig
Oud 01-04-2012, 22:00
Roosje
Roosje is offline
Mijn zus is in Denemarken en ik mis 'r heel erg. Zo jammer dat we niet éven kunnen gaan lunchen, éven ontbijten, éven kletsen over hoe het met ons gaat. Nu kan ik bovendien de bestuursperikelen niet bij iemand kwijt die buiten mijn vereniging staat maar toch snapt hoe het werkt. Gelukkig ga ik er over een maand heen maar dat is wel nog lang..
Oud 01-04-2012, 22:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goed Gisteravond heel gezellig gehad, ik wilde hem overtuigen om te blijven slapen maar hij was vastbesloten naar huis te gaan. Ergens frustrerend dat hij zo koppig kan zijn, maar ik begrijp z'n redenen dan wel en ik ben blij dat hij dan eerlijk is en gewoon standvastig blijft en me niet steeds m'n zin geeft. Dat heb ik soms ook nodig. Vandaag moest ik leren voor een tentamen maar ik moest steeds aan hem denken en kon geen genoeg krijgen van naar z'n gezicht kijken, dus ik heb 'm nagetekend. Hij heeft zo'n fijn hoofd, echt, z'n wenkbrauwen alleen al verdienen een fanclub.
Oud 01-04-2012, 23:29
Verwijderd
^Wie, je allerlaatste recente ex? Ik weet het niet meer, geloof ik En! Visualisaties: Wenkbrauwen met een fanclub!
Oud 01-04-2012, 23:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat was nog geen week uit toen het weer aanging, sindsdien gaat het eigenlijk stukken beter. Ik snap je verwarring.
Oud 01-04-2012, 23:42
Verwijderd
Oh, sorry Dat heb ik gemist dan! FIjn dat het beter gaat, geniet ervan!
Oud 02-04-2012, 14:18
ST*R
ST*R is offline
Afgelopen tijd veel samen geweest en dat was super leuk, het is zo fijn om veel bij hem te zijn. Ik ben echt zo verliefd op hem!
Oud 03-04-2012, 21:25
Verwijderd
Huh, Secret Agent weg?

OT: Zaterdag heb ik eindelijk bijna alles wat me dwars zat eruit gegooid. Dat leidde wel tot een kutgesprek, maar het luchtte wel op. We moeten het weer leuk gaan hebben, en hij moet vooral niet zo ontzettend negatief zijn. Alleen weet ik nog steeds niet of het goed komt, en dat voelt rot
Oud 03-04-2012, 22:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pff, ik laat mijn vader zo gigantisch over me heenlopen Ik denk dat ik bang ben dat ik zijn liefde moet 'verdienen' en als ik zijn zaken niet meer regel, dat hij dan niet meer om me geeft, of me in elk geval minder waardeert. En ik vind het ook helemaal niet erg om af en toe te helpen, maar ik ben nu echt zijn personal life manager zo ongeveer. En ik zeg weleens op de softe fizzlemanier dat ik vind dat hij me erg veel verantwoordelijkheid geeft en dat ik het fijn zou vinden als hij iemand anders vond om het voor hem te doen, maar ik heb ook weer niet de ballen om te zeggen dat zijn problemen zijn problemen zijn en dat hij ze zelf maar oplost omdat ik de mijne heb. Want dan belt hij vast nooit meer enzo.
Oud 03-04-2012, 23:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Huh, Secret Agent weg?
Ja. En Freyja ook!
Oud 06-04-2012, 11:02
Neko*
Neko* is offline
We zijn zo leuk samen.
Oud 07-04-2012, 22:48
mohdoh
mohdoh is offline
fixend. ^^
Oud 08-04-2012, 11:24
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ja. En Freyja ook!
Oud 09-04-2012, 11:20
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ja. En Freyja ook!
Jammer!

OT: Hij is zo leuk en ik ben zo blij met hem!
Oud 10-04-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dat helaas niet, het bedrijf is van hem en hij is de enige van wie het is. Maar als hij nog een keer zo doet dan denk ik dat ik er maar wat van moet zeggen inderdaad.
Zo lang niemand er wat van zegt, is je baas er zich waarschijnlijk niet van bewust dat dit storend is voor jullie.
Oud 14-04-2012, 22:41
indigo
indigo is offline
Argh, ik vind mijn vriendje echt heel lief, maar als-ie ziek is... Ik geloof echt wel dat hij ziek is zónder dat hij een zacht stemmetje opzet en ingewikkeld doet over uit bed komen enzo. Hij maakt het zoveel erger en ik erger me er verschrikkelijk aan. Maargoed, ik zal dan zelf ook maar niet klagen. Verder alles prima hier .
Oud 15-04-2012, 14:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren hadden we een beetje ruzie/liepen we een beetje stom te doen omdat ik me eraan ergerde dat hij zo weinig doet in huis (en als ie wat doet dat ie het altijd maar half doet of er iets bij kapot maakt). Op een gegeven moment weet ik dan gewoon niet meer hoe ik hem iets moet vragen, denk dat het dan alleen maar meer irriteert. Nu is hij aan het werk en het voelt gewoon niet fijn dat hij nu weg is zonder dat we het uitgepraat hebben oid. Vanmiddag/vanavond naar z'n ouders om de verjaardag van z'n vader te vieren, hoop dat het dan weer beter gaat.
Oud 15-04-2012, 17:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
Argh, ik vind mijn vriendje echt heel lief, maar als-ie ziek is... Ik geloof echt wel dat hij ziek is zónder dat hij een zacht stemmetje opzet en ingewikkeld doet over uit bed komen enzo. Hij maakt het zoveel erger en ik erger me er verschrikkelijk aan. Maargoed, ik zal dan zelf ook maar niet klagen. Verder alles prima hier .
Volgens mij veranderen alle mannen in peuters als ze ziek zijn
Oud 15-04-2012, 18:08
Verwijderd
Toch maar weer een vrijgezelle Reverend dus als er nog hete forumbitches met een goede bil aanwezig zijn houd ik me aanbevolen.
Oud 15-04-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Toch maar weer een vrijgezelle Reverend dus als er nog hete forumbitches met een goede bil aanwezig zijn houd ik me aanbevolen.

(vind dit gewoon grappig, ben geen hete forumbitch met een goede bil, en bovendien niet beschikbaar)
Oud 16-04-2012, 11:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Niet dat ik je goed ken, of zo, maar ik had toch verwacht dat dit wel een tijdje zou duren.
Oud 16-04-2012, 11:43
Verwijderd
Dat verwacht je altijd als je aan iets dergelijks begint, maar soms gaat het nou eenmaal niet zo.

En volgens mij heb jij een prima bil Absinthe!
Oud 16-04-2012, 12:30
Vowel
Vowel is offline
Hmm, nou ik bedoelde eigenlijk meer dat jij (voor zover ik weet) aardig lang single bent geweest en bij iemand zoals jij duidt dat op "voorzichtige" selectie, om het zo maar te noemen. Dus ik had verwacht dat het echt 100% goed zat. Maar je hebt gelijk, je stapt er niet in met het idee dat het snel weer over is. Jammer.
Oud 16-04-2012, 12:50
Verwijderd
Ze was ook belachelijk lekker dus mijn selectieprocedure zal destijds wel iets versimpeld zijn geweest.
Oud 17-04-2012, 17:44
Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, ik ga zaterdag alweer lekker naar huis! Terug naar mijn vriendje, wat kijk ik daarnaar uit <3.
Oud 17-04-2012, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yes! Allemaal oude vriendinnen waarmee ik weer samenkom <3 echt fijn! en helaas zie ik mijn vriend niet zoveel de laatste tijd, maar ik heb er geen moeite mee. Het is fijn om samen te zijn maar ook prima om dat niet te zijn.
Oud 17-04-2012, 21:29
indigo
indigo is offline
Citaat:
Iig de mijne wel, veel meer ervaring heb ik niet. Maar de grote vraag is: hoe komt het? Zijn hun moeders zo lief voor ze of is er iets anders aan de hand? Ik kan geen andere verklaring bedenken...
Oud 18-04-2012, 00:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Iig de mijne wel, veel meer ervaring heb ik niet. Maar de grote vraag is: hoe komt het? Zijn hun moeders zo lief voor ze of is er iets anders aan de hand? Ik kan geen andere verklaring bedenken...
Volgens mijn moeder is het omdat vrouwen gewend zijn om pijn en ongemak te voelen en mannen niet. Dus als ze zich een keer slecht voelen, voelen ze zich ook echt heel beroerd en zielig.
Oud 18-04-2012, 10:09
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wat een seksisme hier zeg, de kolere.
Oud 18-04-2012, 10:53
indigo
indigo is offline
Citaat:
Volgens mijn moeder is het omdat vrouwen gewend zijn om pijn en ongemak te voelen en mannen niet. Dus als ze zich een keer slecht voelen, voelen ze zich ook echt heel beroerd en zielig.
Ja, daar zit ook wat in. Menstruatiepijn, hoofdpijn, zwangerschappen enzovoort... M'n vriend heeft idd verder zelden wat, dus dat zou het best kunnen zijn.

OT: gaat goed! Hij is weer beter, dus dat is fijn en hij ging me vanochtend heel lief wakker maken. Gister lekker bij vriendinnetje op de thee geweest en dat was weer ouderwets gezellig .
Oud 18-04-2012, 11:02
Lente
Lente is offline
ik ben blij dat ik nooit zo'n zeikerd getroffen heb zeg
Oud 18-04-2012, 11:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik ben blij dat ik nooit zo'n zeikerd getroffen heb zeg
Al mijn vriendjes waren zeikerds als het om ziek zijn of pijn hebben ging. Maar gelukkig wisten ze zelf ook dat ze zaten te miepen, dus was het eerder grappig dan irritant.
Oud 18-04-2012, 11:40
Neko*
Neko* is offline
Ik schiet altijd in 'zorg-modus' als Lief ziek is. En hij verbaasd zich er elke keer weer over, zegtie "dat je dat allemaal voor me wil doen". Maar hij is het dan ook niet gewend dat iemand dat voor hem doet.

Afgesproken dat we weer meer dingen echt samen moeten doen. We zijn tegenwoordig veel samen thuis en dan schiet dat er echt wel eens bij in. Vanavond maar eens lekker uitgebreid voor hem koken en een goede fles rode wijn opentrekken.
Oud 18-04-2012, 12:49
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Wat een seksisme hier zeg, de kolere.
Inderdaad, typisch vrouwengedrag weer. Ik schaam me er bijna voor
Oud 18-04-2012, 15:42
Qimm
Qimm is offline
de ervaring leert dat mannen gemiddeld genomen nou eenmaal pieperiger zijn dan vrouwen, i should know, ik doe beroepsmatig de hele dag mensen pijn
Oud 18-04-2012, 18:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mijne moet echt niks weten van ziek zijn en gaat 5 minuten na het kotsen en beroerd zijn weer gewoon door met waar hij mee bezig was. Ik moet bekennen dat ik hem dat echt niet na doe.

Ot: het is zó leuk!
Oud 18-04-2012, 21:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi, ik lees al een tijdje mee, maar wilde mijn twijfels nog niet openbaar maken. Vorige week heb ik het na ruim 4 maanden uitgemaakt. Ik werd echt enorm moe van hem en de kleinste dingetjes irriteerden me mateloos. Dus ja, als het niet werkt, werkt het niet.
Al zei hij volgens mij dat hij het niet erg zou vinden als ik zou doen alsof

Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jou ging Balance (en je vriendje natuurlijk)! Ben blij dat het goed gaat tussen jullie

Regels voor berichten