Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2012, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, dat Jongeren Lagerhuis of hoe het heet vind ik wel komisch. Jongeren die niets weten en argumenten maken die slaan als een tang op dirk, maar wel heel serieus kijken.
Is dat in de volwassen variant niet precies hetzelfde?
Oud 01-02-2012, 20:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is dat in de volwassen variant niet precies hetzelfde?
Ja. Maar jongeren die denken dat ze serieus bezig zijn terwijl ze van toeten noch de klepel weten zijn aandoenlijker.
Oud 01-02-2012, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Is dat niet een gevalletje van 'al doende leert men'?
Oud 01-02-2012, 20:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat lijkt me sterk.
Oud 01-02-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ja. Maar jongeren die denken dat ze serieus bezig zijn terwijl ze van toeten noch de klepel weten zijn aandoenlijker.
Dat is nu toch niet meer op tv?
Oud 01-02-2012, 20:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Geen idee?
Oud 01-02-2012, 20:26
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh, dat Jongeren Lagerhuis of hoe het heet vind ik wel komisch. Jongeren die niets weten en argumenten maken die slaan als een tang op dirk, maar wel heel serieus kijken.
Haha, dat is het ook helemaal hoor
Oud 01-02-2012, 20:30
Verwijderd
Heeft iemand hier een link (in het Nederlands) waarin precies uitgelegd staat waarom mensen denken dat die Timoshenko om politieke redenen vastzit?
Oud 01-02-2012, 20:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heeft iemand hier een link (in het Nederlands) waarin precies uitgelegd staat waarom mensen denken dat die Timoshenko om politieke redenen vastzit?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gezond_verstand
Oud 01-02-2012, 20:41
Verwijderd
Oh ja want als je president bent van een land met meer problemen dan mensen mag je natuurlijk best even voor een paar miljard frauderen, niks mis mee.
Oud 01-02-2012, 20:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh ja want als je president bent van een land met meer problemen dan mensen mag je natuurlijk best even voor een paar miljard frauderen, niks mis mee.
Oh dat zeg ik niet, maar als je de politieke tegenstander bent van de machthebbers in een bananenrepubliek dan is het niet zo gek om te veronderstellen dat zo'n proces (grotendeels) politiek gemotiveerd is.
Oud 01-02-2012, 20:44
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Dus als het land weinig problemen zou hebben keur je het wel goed?
Oud 01-02-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Oh dat zeg ik niet, maar als je de politieke tegenstander bent van de machthebbers in een bananenrepubliek dan is het niet zo gek om te veronderstellen dat zo'n proces (grotendeels) politiek gemotiveerd is.
Ja, ik snap ook best dat mensen dat denken, maar de EU zou toch een iets beter onderbouwd standpunt moeten hebben?

Citaat:
Dus als het land weinig problemen zou hebben keur je het wel goed?
Ja, natuurlijk, geld zat in dat geval.
Oud 01-02-2012, 20:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik snap ook best dat mensen dat denken, maar de EU zou toch een iets beter onderbouwd standpunt moeten hebben?
Wat is het standpunt van de EU precies?
Oud 01-02-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is het standpunt van de EU precies?
Dat kan ik dus niet precies vinden (al kan ik niet heel goed googelen, want mijn zoekresultaten laden heel erg lang), maar op nu.nl stond dit:

Citaat:
Volgens de Europese Unie en de Verenigde Staten, evenals Timosjenko zelf, was het proces tegen haar politiek gemotiveerd.
En ik wilde dus hun onderbouwing weten. Ik was benieuwd of er andere was dan wat jij zei en iets als 'zij steunde ons en is pro-europees dus nu steunen wij haar'.
Oud 01-02-2012, 20:55
mollerator
mollerator is offline
Citaat:

En ik wilde dus hun onderbouwing weten. Ik was benieuwd of er andere was dan wat jij zei en iets als 'zij steunde ons en is pro-europees dus nu steunen wij haar'.
Dat is eenvoudig, zij is niet de enige binnen Oekraine die mogelijk geld heeft verduisterd, maar toch wordt alleen zij en haar medestanders vervolgd.
Oud 01-02-2012, 20:56
Verwijderd
Maar goed, mensen zijn stom, dus waarschijnlijk heeft niemand argumenten maar kloten ze wat aan en daarom zit nu een arm Oekraïens vrouwtje in een cel waar het licht niet uitmag. En nu ga ik slapen. Slaapt zacht.
Oud 01-02-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dat is eenvoudig, zij is niet de enige binnen Oekraine die mogelijk geld heeft verduisterd, maar toch wordt alleen zij en haar medestanders vervolgd.
Ja maar christus, heel de Oekraïne verduistert geld. Überhaupt heel Oost-Europa is constant bezig met het verduisteren van dingen. Dat is geen nieuws. Maar zij was president, onder haar gezag kwam die hele gascrisis. Natuurlijk ga je eerst de president vervolgen en dan pas wat andere figuren.
Oud 01-02-2012, 21:03
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja maar christus, heel de Oekraïne verduistert geld. Überhaupt heel Oost-Europa is constant bezig met het verduisteren van dingen. Dat is geen nieuws. Maar zij was president, onder haar gezag kwam die hele gascrisis. Natuurlijk ga je eerst de president vervolgen en dan pas wat andere figuren.
Noem eens wat andere figureren die vervolgt zijn, bij voorkeur politieke tegenstanders?
Oud 01-02-2012, 21:24
Verwijderd
@mollerator: ik wil eigenlijk alleen zeggen dat mijn neefje helemaal fan is van het mollenpoepboekje
Oud 01-02-2012, 21:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ARGH ik blijf tab enter doen, maar mac is zo kut dat het dat niet kent en me elke keer weer naar het subforum brengt
Oud 01-02-2012, 21:25
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat ben je bezig, schrödinger .
Oud 01-02-2012, 21:34
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Aldan naamzoek. Is niet bepaald bewijs, maar toch.

Citaat:
Het proces tegen Timosjenko heeft inderdaad veel weg van een politiek proces, schrijft onze correspondent Michel Krielaars vanmiddag in NRC Handelsblad:

“De gasprinses is veroordeeld. En daarmee lijkt de Oekraïense president Viktor Janoekovitsj zijn belangrijkste tegenstander voor de parlementsverkiezingen van 2012 en de presidentsverkiezingen van 2015 voorlopig te hebben uitgeschakeld. Dat is volgens vrijwel alle waarnemers de belangrijkste inzet geweest van de strafzaak tegen Joelia Timosjenko, de nog altijd charismatische ex-premier, oppositieleider en voormalig aanvoerster van de Oranje Revolutie van 2004.”
Het voeren van een politiek proces is in Oekraïne makkelijk, aldus Krielaars:

“De rechtbanken zijn er, net als in Rusland, instrumenten van de regering zijn. In het huidige proces valt bijvoorbeeld op dat de jonge rechter net og maar twee jaar in functie is. Zijn aanstelling moet over drie jaar opnieuw worden bekrachtigd door het parlement, dat gedomineerd wordt door partijen die president Janoekovitsj steunen. Door die afhankelijkheid is het zeer onwaarschijnlijk dat de rechter zijn oordeel zelfstandig heeft geveld.”
Oud 01-02-2012, 22:40
Verwijderd
wow ik heb internet op het werk
Oud 02-02-2012, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vergeet je history niet te wissen als je weg gaat
Oud 02-02-2012, 00:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Gewoon incognitomodus.
Oud 02-02-2012, 00:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bah het voelt echt alsof ik met mijn kop in een bankschroef zit.
Oud 02-02-2012, 01:09
Verwijderd
Citaat:
hoe moet dat? misschien wel verstandig met het oog op de sites die ik bezoek
Oud 02-02-2012, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Bah het voelt echt alsof ik met mijn kop in een bankschroef zit.
Dat zit je ook, ik heb die er vanmiddag stiekem opgeschroefd.
Oud 02-02-2012, 01:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoe moet dat? misschien wel verstandig met het oog op de sites die ik bezoek
Ctrl H ---> sites die je wil verwijderen rechtermuisknop ---> deze site vergeten.
Citaat:
Dat zit je ook, ik heb die er vanmiddag stiekem opgeschroefd.
Grappig!
Oud 02-02-2012, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Ctrl H ---> sites die je wil verwijderen rechtermuisknop ---> deze site vergeten.

Grappig!
haha ik dacht even dat je de verbinding bedoelde. maar jij denkt ws dat ik op een werkcomputer zit, ik zit gewoon op mijn eigen lappie.

en ja zo ben ik he, ik kan er niks aan doen
Oud 02-02-2012, 02:06
Verwijderd
Nog 5,5 uur en dan lig ik in bed, mijn verlangen is niet onder woorden te brengen. Maar tegen die tijd heb ik vast geen slaap meer. Zo gaat het nou altijd.
Oud 02-02-2012, 02:15
Verwijderd
Ik ken het
Oud 02-02-2012, 02:18
Verwijderd
*nachtdienstboks*
Oud 02-02-2012, 03:04
Verwijderd
Aye.
Oud 02-02-2012, 04:01
Verwijderd
Er loopt hier beveiliging rond omdat er gister is ingebroken hier. Inbreken bij een failliete organisatie waar hoogstens een paar tientjes in de kassa zitten, als die er uberhaupt al inzitten :') Ik schrok me rot toen die kerel ineens stond te wachten op me voor een kamerdeur
Oud 02-02-2012, 04:09
Verwijderd
Hehehe, ik hoor dat vaker ja, bij een maat is er eens ingebroken, een hele kluis van honderden kilo's weggesleept... Waar 40 euro inzat ofzo.

Succesful burglary is succesful.
Oud 02-02-2012, 04:41
Verwijderd
Mjah, hier gebeurt dat niet, want ik zit hier.

Anders is het Stop right there criminal scum!
Oud 02-02-2012, 05:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, off to work dan maar weer ;(
Oud 02-02-2012, 05:17
Verwijderd
Zeau, vanochtend voor 't eerst dubbele cijfers gezien, in de min, op de temperatuurdisplay Een bijzonder goede morgen, allen te saam.
Oud 02-02-2012, 05:25
Verwijderd
En u, waarde heer.
Oud 02-02-2012, 05:30
Verwijderd
Mijn woord van de dag: ASKANCE. Wat een goed woord
Oud 02-02-2012, 05:33
Verwijderd
HILVERSUM - Ruud de Wild gaat zijn radioprogramma bij Radio 538 op 3 mei vanuit concentratiekamp Auschwitz uitzenden.
"Zodat we nooit vergeten wat daar tijdens de Tweede Wereldoorlog is gebeurd", verklaarde De Wild bij de NOS.

"Oh, look at me! I'm an attentionwhore with a midlifecrisis!"
Oud 02-02-2012, 05:36
Verwijderd
Hoi, ik spijbel met het excuus dat mijn organisme niet tegen deze kou kan. Maar nu is de verwarming thuis kapot, dat is een beetje jammer.
Oud 02-02-2012, 05:44
Verwijderd
Lekker voor je Maar oei, verwarming kapot. Is het daar nog wel een beetje te doen dan? Welke temperaturen krijg jij om je oren als je de deur uit gaat?
Oud 02-02-2012, 05:54
Verwijderd
Citaat:
Noem eens wat andere figureren die vervolgt zijn, bij voorkeur politieke tegenstanders?
Hm. Nee, zulke kan ik niet vinden.

Citaat:
Aldan naamzoek. Is niet bepaald bewijs, maar toch.
Ah! Dat verklaart een en ander ja. Dan snap ik het al beter.

Citaat:
Lekker voor je Maar oei, verwarming kapot. Is het daar nog wel een beetje te doen dan? Welke temperaturen krijg jij om je oren als je de deur uit gaat?
Ja, het is wel te doen, maar het is toch wel fijn als hij zo gaat werken. En buiten is het min vijfentwintig en mijn warme schoenen zijn kapot en krijg ik overal pijn van omdat ze zo kut zijn, dus ach. Ik vind het wel geoorloofd. Nu moet ik wel zometeen van mezelf iets nuttigs gaan doen, maar dat is niet erg.
Oud 02-02-2012, 06:00
Verwijderd
Jij lijkt me inderdaad niet het slackende type, dus een dagje spijbelen vind ik niet onverantwoord Over nuttige dingen doen gesproken; het vierde of misschien zelfs vijfde bakkie warme chocolademelk zit er in, ik ben helemaal up to date met 't nieuws: tijd om lekker aan het werk te gaan

Gisteren nog even mijn nagels geknipt, dus mijn vingers schieten weer als vanouds als een raket over het toetsenbord
Oud 02-02-2012, 07:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
HILVERSUM - Ruud de Wild gaat zijn radioprogramma bij Radio 538 op 3 mei vanuit concentratiekamp Auschwitz uitzenden.
"Zodat we nooit vergeten wat daar tijdens de Tweede Wereldoorlog is gebeurd", verklaarde De Wild bij de NOS.

"Oh, look at me! I'm an attentionwhore with a midlifecrisis!"
Waarom gaat die kerel niet naar Ivoorkust of Tanzania, zodat mensen leren wat daar nu gebeurt, in plaats van dat kitscherige geruk op z'n ''dit nooit meer''-gelul?
Oud 02-02-2012, 07:48
Verwijderd
Omdat mensen liever herinnerd worden aan dingen waar hun volk het slachtoffer van is dan aan dingen waar hun volk de dader van is.

Volgens mij formuleer ik iets niet goed hier, maar ik zou niet weten hoe het anders moet.
Oud 02-02-2012, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat die kerel niet naar Ivoorkust of Tanzania, zodat mensen leren wat daar nu gebeurt, in plaats van dat kitscherige geruk op z'n ''dit nooit meer''-gelul?
Tsja. Een overduidelijk retorische vraag voor iedereen die een beetje ontwikkeling genoten heeft en dat is precies het pijnpunt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten