Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 08:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!
Oud 06-02-2012, 08:38
Verwijderd
wajoo het is zo glad buiten he . Ik heb overal spierpijn omdat ik als een soort verkrampte mongool buiten loop, omdat ik bang ben om te vallen
Oud 06-02-2012, 08:42
Verwijderd
Hier is het helemaal niet glad!
Oud 06-02-2012, 09:04
Verwijderd
Tijdens geschiedenis zei mijn lerares (die tamelijk kut is, trouwens): "ZEDENLOOSHEID! Weten jullie wat dat is?"
"Nee mevrouw, wat is het?"
"Een probleem! Dat is bijvoorbeeld prostitutie! drugsgebruik! homoseksualiteit!"
Klasgenoot (verstandige, bedachtzame jongen die alles zegt alsof het poëzie is): "Homoseksualiteit?"
"Ja! Dat is als een man en een man of een vrouw en een vrouw dingen met elkaar doen!"
"Ja, dat weet ik, maar dat is geen probleem."
"Jawel! Dat is zedenloos, zo horen mensen niet te doen!"
Klasgenote (andere): "Die mensen zijn gewoon als iedereen."
Lerares: "Niet waar! Heb je soms die film niet gezien eergisteravond? Die homoman sloeg zijn vrouw in elkaar!"
"Niet omdat hij homo was."
Ik: "Zulke mensen heb je overal en in alle soorten, dat heeft niks te maken met of hij homo is."
Klas sputtert massaal tegen de lerares.
"GOED EN NU STIL EN AAN HET WERK! SCHRIJVEN JULLIE!"

Meisje naast me kijkt me even aan en vraagt: "Bij jullie zijn zulke huwelijken toch toegestaan?"
Ik: "Ja."
Ze kneep haar ogen halfdicht, dacht na en zuchtte diep. "Geweldig."

Oud 06-02-2012, 09:11
Verwijderd
Oh en vandaag sloeg de hond voor het eerst sinds ik hier woon niet aan toen ik naar huis liep. <3 Het is best wel fijn om ergens te wonen.
Oud 06-02-2012, 09:13
Verwijderd
In Nederland zou die lerares geschorst worden!

Behalve als ze op een strenggelovige school lesgaf want dan heet het ineens godsdienstvrijheid in plaats van discriminatie.
Oud 06-02-2012, 09:16
Verwijderd
Maar dat die lerares een tandjeskut heeft wist ik al, ik was meer erg tevreden met de reactie van mijn klasgenoten.
Oud 06-02-2012, 09:24
Verwijderd
Ja
Oud 06-02-2012, 10:33
Verwijderd
Ik was net uit mijn doen door een frustrerend telefoontje met poli MDL, maar nu word ik strijdlustig.
Nee, zo evil ben ik niet, maar ik laat niet zo over me heen lopen. Moet nog even bedenken hoe ik dit ga aanpakken, maar ik laat het er niet bij zitten.
Oud 06-02-2012, 10:34
Verwijderd
Hebben jullie dat ook wel eens, van die koude voeten die wel erg zweten?
Oud 06-02-2012, 10:36
Carn
Carn is offline

Oud 06-02-2012, 10:39
Vowel
Vowel is offline
Pffft. Net de kou getrotseerd, op de fiets naar de stad. Kom ik daar, blijken alle winkels dicht te zijn! Ja, slim hoor Vowel. Het is Deventer, niet Rotterdam!

Nu kan ik om 13:00 nog een keer door de kou!
/zeur
Oud 06-02-2012, 10:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maandag zijn alle winkels later open, óók in Rotterdam.
Oud 06-02-2012, 10:58
Vowel
Vowel is offline
Oh. Nou, dan is het minder erg!

Nee, het is ook gewoon stom. Ik was helemaal vergeten dat het maandag is.
Oud 06-02-2012, 11:23
Pierrot
Pierrot is offline
De kou, de kou.
Oud 06-02-2012, 11:27
Vowel
Vowel is offline
Godsamme, ik zag net een stukje van DWDD. Een interview met Alexander Pechtold over dat boek over de achterban van de PVV. Anyway, wat is die Matthijs van Nieuwkerk toch een ontiegelijk irritant mannetje. Pfft. Als je een vraag stelt, laat de ander dan ook uitpraten, jij stomme $^&@%^&$%&!

Seriously. Zijn er net drie woorden gezegd, moet 'ie er weer tussendoor met zijn stomme gezeur.
Oud 06-02-2012, 11:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Godsamme, ik zag net een stukje van DWDD. Een interview met Alexander Pechtold over dat boek over de achterban van de PVV. Anyway, wat is die Matthijs van Nieuwkerk toch een ontiegelijk irritant mannetje. Pfft. Als je een vraag stelt, laat de ander dan ook uitpraten, jij stomme $^&@%^&$%&!

Seriously. Zijn er net drie woorden gezegd, moet 'ie er weer tussendoor met zijn stomme gezeur.
Dat is echt waar ik altijd iedereen over hoor klagen . Het is ook een irritant mannetje, though.

Tijd voor een zelfstandige les Engels. Eindelijk iets leren .
Oud 06-02-2012, 11:34
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:

Dat hele programma is natuurlijk één bak ellende. De weinige keren dat het echt over iets interessants gaat, moet het worden afgekapt omdat het programma wel 'lekker vlot' moet blijven.
Oud 06-02-2012, 11:39
Verwijderd
Ik heb south park met nl ondertiteling gedownload voor mijn zoon. sommige afleveringen kunnen best
Oud 06-02-2012, 11:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is echt waar ik altijd iedereen over hoor klagen . Het is ook een irritant mannetje, though.

Tijd voor een zelfstandige les Engels. Eindelijk iets leren .
Citaat:
Dat hele programma is natuurlijk één bak ellende. De weinige keren dat het echt over iets interessants gaat, moet het worden afgekapt omdat het programma wel 'lekker vlot' moet blijven.
Nou goed, ik kijk het dan ook nooit, want ik weet dat het een kutprogramma is en ik wéét dat Matthijs van Nieuwkerk irritant is. Maar ik was beneden koffie aan het halen en de televisie stond toevallig op die zender. Maar pfft, ik weet nu ook meteen weer waarom ik het nooit kijk. Als ik Pechtold was geweest, had ik dat ook gewoon gezegd hoor. Als je het antwoord niet wilt horen, waarom stel je dan een vraag? Die gast hoort zichzelf gewoon te graag praten.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik snapte ook geen reet van die naamvallen nee, terwijl je bij sommige toetsen er zelfs een schema bij mocht houden
Zelfs de meeste Duitsers hebben GEEN IDEE waarom en hoe het werkt enzo.
Citaat:
Fashion Icone heet ze dan hier.

Godverdomme
:')
Miekje*
Miekje* is offline
South Park .
Oud 06-02-2012, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh my ik voel me echt intens gelukkig, ik heb net mijn toets Italiaans gemaakt en volgensmij best wel goed (ik snapte het geloof ik allemaal) EN ik heb mijn reflectieverslag op tijd ingeleverd. *zucht van verlichting* *achterover chilt met sigaar in muil en berg cocaine op tafel*
hhhhmmmmmm
Oud 06-02-2012, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Zelfs de meeste Duitsers hebben GEEN IDEE waarom en hoe het werkt enzo.
Duitse naamvallen zijn heel makkelijk, het enige is dat ze allemaal zo op elkaar lijken.
Oud 06-02-2012, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Duitse naamvallen zijn heel makkelijk, het enige is dat ze allemaal zo op elkaar lijken.
De meeste zijn heel makkelijk. Maar ik kan er echt niet tegen dat het zowel 'auf dem Dach' als 'auf den Dach' kan zijn en dat soort NARE dingen. En wat je ook altijd automatisch fout doet is dus 'wegen dem Auto'. Het is 'wegen des Autos'. ARGH, teringingewikkeld.
Oud 06-02-2012, 11:48
Verwijderd
Hoi waarom heet een duckface duckface? Eenden hebben helemaal geen lippen.
Oud 06-02-2012, 11:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar wel een brede, vooruitstekende MUIL.
Oud 06-02-2012, 11:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoi waarom heet een duckface duckface? Eenden hebben helemaal geen lippen.
Ik moest het googelen .
Verwijderd
Hm.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Oud 06-02-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jij spreekt Russisch en dat heeft 8 miljarT naamvallen.
Oud 06-02-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
De meeste zijn heel makkelijk. Maar ik kan er echt niet tegen dat het zowel 'auf dem Dach' als 'auf den Dach' kan zijn en dat soort NARE dingen. En wat je ook altijd automatisch fout doet is dus 'wegen dem Auto'. Het is 'wegen des Autos'. ARGH, teringingewikkeld.
Dat valt toch wel mee.
Oud 06-02-2012, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duits <3

Ik snap geen kut van die naamvallen, maar /care, dan hadden ze me dat op school moeten leren en niet het schema bij het examen moeten doen
Oud 06-02-2012, 12:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar wel een brede, vooruitstekende MUIL.
Oud 06-02-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:

Hallo, beetje respect voor de breed ontwikkelde gymnast Matthijs, eah. Dat jij gewoon niet zo'n fijnzinnig gevoel hebt voor interessante vragen én heerlijk vlotte timing in combinatie met oprechte interesse voor de persoon die je aan het interviewen bent is natuurlijk niet het probleem van koning Matthijs.
Oud 06-02-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb south park met nl ondertiteling gedownload voor mijn zoon. sommige afleveringen kunnen best
De eerste twee seizoenen zijn sowieso vaak wat milder daarvan kan vrijwel elke aflevering wel denk ik.
Oud 06-02-2012, 12:36
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik snap niet dat mensen Van Nieuwkerk zo'n vakman vinden. Als je een interview kijkt door Jonathan Ross of David Letterman of Johnny Carson, dan voelt dat gewoon als een natuurlijk gesprek. Terwijl die mensen natuurlijk ook gewoon werken om bepaalde dingen uit hun gasten te krijgen en bepaalde dingen snel af te ronden. Maar zij verbergen die arbeid: bij Van Nieuwkerk zie je dat echt.
Oud 06-02-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Duits <3

Ik snap geen kut van die naamvallen, maar /care, dan hadden ze me dat op school moeten leren en niet het schema bij het examen moeten doen
Je kunt er ook gewoon zelf even een (fatsoenlijk) grammaticaboek bij pakken.
Oud 06-02-2012, 12:40
Carn
Carn is offline
Nou ja, ik denk dat niet alle blaam bij Van Nieuwkerk ligt, het format van DWDD is natuurlijk ook niet geschikt en niet gemaakt voor diepte-interviews. Bij een Letterman kan een "interview" nog best 5 minuten duren, volgens mij haal je bij DWDD de 2 minuten nog niet eens voordat er weer een debiel filmpje tussendoor moet komen.
Oud 06-02-2012, 12:41
Verwijderd
naziknop ftw!
Oud 06-02-2012, 12:42
Verwijderd
Wat is dit voor spamgolf?
Oud 06-02-2012, 12:43
Verwijderd
Een beetje overal een tekst lopen spammen die de zinsnede "geen spam helemaal niks!" bevat
Oud 06-02-2012, 12:44
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar ik denk een gele.
Verwijderd
Is er eigenlijk een interview met Bin Laden? Daar staat me iets van bij, maar ik kan het niet terugvinden.
Verwijderd
En zich ook totaal niet aan de opzet van de topics houden.
Verwijderd
Citaat:
Is er eigenlijk een interview met Bin Laden? Daar staat me iets van bij, maar ik kan het niet terugvinden.
Ja, dat is er/die zijn er.
Oud 06-02-2012, 12:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
spam!
val dood

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 22:11.
Oud 06-02-2012, 12:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou ja, ik denk dat niet alle blaam bij Van Nieuwkerk ligt, het format van DWDD is natuurlijk ook niet geschikt en niet gemaakt voor diepte-interviews. Bij een Letterman kan een "interview" nog best 5 minuten duren, volgens mij haal je bij DWDD de 2 minuten nog niet eens voordat er weer een debiel filmpje tussendoor moet komen.
Interviews duren bij DWDD gewoon tien minuten, hoor. Af en toe wordt het onderbroken door een filmpje, maar dat vind ik geen probleem.
Oud 06-02-2012, 12:53
Carn
Carn is offline
Nou, voor mijn gevoel niet, hoor. Maar dat komt dan omdat die Matthijs er om de 15 seconden met zn muil ertussendoor komt, hoor.
Oud 06-02-2012, 12:53
Verwijderd
Ja en soms zijn de vaste tafelgasten ook een aanzienlijk deel van de tijd aan het woord.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten