Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 19:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maarja, het erge is, tijdens zo'n film is het eng, maar dat is tot daar aan toe. Als je nu vannacht naar de badkamer gaat, of in een spiegel kijkt ofzo, dan ben je teringbang! Daarom ben ik ook gekapt met enge films, ik dacht eraan op momenten dat je er niet aan wil denken.
Ik heb dat pas één keer heel erg gehad. Of nou ja, meerdere keren, maar vooral bij de originele versie van The Ring. En bij the Grudge. En bij Dark Water. Omg. Die Japanners zijn zo ziek.
Advertentie
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die poster van The Unborn smaakt wel naar meer
Volgens mij is het nogal een crappy b-film.
Verwijderd
Als ik het raam open heb staan, en ik lig in bed, in de zomer ofzo, dan ben ik altijd bang voor dat enge langharige kind van The Ring, dat ze naar binnen komt kruipen
Oud 07-02-2012, 19:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb dat pas één keer heel erg gehad. Of nou ja, meerdere keren, maar vooral bij de originele versie van The Ring. En bij the Grudge. En bij Dark Water. Omg. Die Japanners zijn zo ziek.
<3 Die films. Vooral Dark Water.
Oud 07-02-2012, 19:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als in het raam open heb staan, en ik lig in bed, in de zomer ofzo, dan ben ik altijd bang voor dat enge langharige kind van The Ring, dat ze naar binnen komt kruipen
Ik heb al heel lang geen TV meer op mijn slaapkamer. Niet om die reden, maar het is een fijne bijkomstigheid.
Oud 07-02-2012, 19:21
Verwijderd
Ik vond Unstoppable heel erg eng, maar niet griezelig-eng. Verder heb ik geloof ik niet zo heel veel nachtmerries van films gehad.
Oud 07-02-2012, 19:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
<3 Die films. Vooral Dark Water.
Ja. Ze zijn ook goed. Heel goed. Maar zo eng. En ik moest en zou ze zien. Ik heb ze ook meerdere malen gezien, omdat ze zo goed zijn. Maar iedere keer weer kan ik niet meer normaal slapen, en ik krijg er letterlijk kippenvel en kriebels van. Dat is wel een teken van hoe goed ze zijn, maar god god.
Oud 07-02-2012, 19:22
Verwijderd
Horrorfilms de laatste die ik gezien heb was Devil, en toen durfde ik echt een maand lang niet meer in de lift
Oud 07-02-2012, 19:23
Verwijderd
Nachtmerries krijg ik sowieso niet, maar ik denk wel altijd van KAK, nu moet ik nog naar de badkamer/keuken/trap af, en straks staat er een meisje met haar haar voor haar gezicht.

Brr, genoeg! Nu iets leuks.

Oud 07-02-2012, 19:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja. Ze zijn ook goed. Heel goed. Maar zo eng. En ik moest en zou ze zien. Ik heb ze ook meerdere malen gezien, omdat ze zo goed zijn. Maar iedere keer weer kan ik niet meer normaal slapen, en ik krijg er letterlijk kippenvel en kriebels van. Dat is wel een teken van hoe goed ze zijn, maar god god.
The Grudge vind ik volgens mij niet zo, maar Ringu en vooral Honogurai mizu no soko kara zijn echt meesterwerkjes idd. Zo mooi ook allemaal, naast eng.
Oud 07-02-2012, 19:25
Verwijderd
Oei, het uitdrijven van de geest gaat beginnen.
Oud 07-02-2012, 19:25
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
huh, mijn adresbalk is ineens weg, en nu kan ik geen websites meer intypen?
Oud 07-02-2012, 19:27
Verwijderd
F11?
Oud 07-02-2012, 19:27
Verwijderd
Okee, het is toch wel een heel onsamenhangende en niet-gedoseerde rotfilm.
Oud 07-02-2012, 19:28
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
F11?
Nee, dan gaat de browser gewoon volledig scherm. Echt alleen mijn adresbalk is weg.

Weird
Oud 07-02-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Nee, dan gaat de browser gewoon volledig scherm. Echt alleen mijn adresbalk is weg.

Weird
Wat doet F6? Die selecteert de adresbalk normaal gesproken.
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Nachtmerries krijg ik sowieso niet, maar ik denk wel altijd van KAK, nu moet ik nog naar de badkamer/keuken/trap af, en straks staat er een meisje met haar haar voor haar gezicht.

Brr, genoeg! Nu iets leuks.

[afbeelding]
Verwijderd
En welke browser is het? Waarschijnlijk moet je onder beeld(view) de adresbalk weer aanzetten.
Oud 07-02-2012, 19:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
The Grudge vind ik volgens mij niet zo, maar Ringu en vooral Honogurai mizu no soko kara zijn echt meesterwerkjes idd. Zo mooi ook allemaal, naast eng.
Spoiler
Oud 07-02-2012, 19:31
Verwijderd
Ze hebben er zoveel dingen ingedaan dat er voor iedereen wel iets engs inzit. Geesten, zwangerschapsdingen, insecten, geliefden die naar worden, misvormde mensen, honden, spiegels, echt ALLES. En dat komt dan met zoveel tegelijk op de hoofdpersonen af. Ik kan het vanaf nu niet meer serieus nemen.
Oud 07-02-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Konijn in een tas. Heb je 'de geur van sterfelijkheid' gelezen? Daar is een seriemoordenaar die zijn doden van tevoren waarschuwt door dode dieren bij ze achter te laten. Dat is zó eng. De ontknoping is alleen wel bizar.
Oud 07-02-2012, 19:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Spoiler
Spoilers!
Oud 07-02-2012, 19:33
Vowel
Vowel is offline
Oh crap. Ja, spoilers. Ik vergeet het altijd. Aldan. Verwijder die quote even!
Oud 07-02-2012, 19:34
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat doet F6? Die selecteert de adresbalk normaal gesproken.
Hmm. Firefox crashte, nu doet die het weer :')

Ben blij als donderdag nieuwe laptop binnenkomt. Ding van m'n vriendin doet op een of andere manier nooit wat ik wil.
Oud 07-02-2012, 19:34
Verwijderd
Ik heb de quote ook gespoilerd!

En de film is voorbij, jullie hoeven hem niet te kijken, of gewoon alleen de eerste vijf minuten.
Oud 07-02-2012, 19:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb de quote ook gespoilerd!

En de film is voorbij, jullie hoeven hem niet te kijken, of gewoon alleen de eerste vijf minuten.
Alleen de eerste 5 minuten zijn eng, ja? Maar dat kan ik niet, want als ik eraan begin wil ik het ook helemaal zien.
Oud 07-02-2012, 19:36
Uice
Uice is offline
Over enge films gesproken, heb net eXistenZ gezien. Eng op een andere manier enzo.
Oud 07-02-2012, 19:37
Vowel
Vowel is offline
Ik vind vooral de titel eng (lees: lelijk).
Oud 07-02-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Alleen de eerste 5 minuten zijn eng, ja? Maar dat kan ik niet, want als ik eraan begin wil ik het ook helemaal zien.
Mwnah, de rest is wel eng, maar niet echt de moeite waard om te kijken. In het begin zijn de enge dingen nog een beetje gedoseerd en samenhangend, daarna is het meer alsof iemand gewoon al zijn vrienden bij elkaar heeft geroepen, hun angsten genoteerd en geprobeerd die allemaal in de film te stoppen. Dat is soms wel eng vanwege schrikmomenten en dingen, maar niet echt boeiend om naar te kijken en niet een leuk soort spanning.
Oud 07-02-2012, 19:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind vooral de titel eng (lees: lelijk).
Ja, die is een beetje gedateerd.
Oud 07-02-2012, 19:39
Vowel
Vowel is offline
Oh, dat is van de regisseur van Scanners!
Oud 07-02-2012, 19:40
Verwijderd
Wow, kaartjes voor het concert van Madonna volgend jaar in Nederland kosten tot 185 euro
Vowel
Vowel is offline
Ja ja, en Dead Ringers en The Fly en Fast Company en en. Ik had alleen nog nooit van eXistenZ gehoord..
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wow, kaartjes voor het concert van Madonna volgend jaar in Nederland kosten tot 185 euro
Pfft. In geen 185 jaar.
Oud 07-02-2012, 19:42
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Jemig. Kan je top festival van betalen
Oud 07-02-2012, 19:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had alleen nog nooit van eXistenZ gehoord..

wat
Oud 07-02-2012, 19:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
wat
Ja. /snij
Oud 07-02-2012, 19:44
Verwijderd
Hoi, ik ben er weer. Mijn presentatie is af.
Oud 07-02-2012, 19:45
Verwijderd
De film die ik nu kijk is best leuk, maar de nasynchronisatie ZO. SLECHT. Dat is wel zonde.
Oud 07-02-2012, 19:46
Vowel
Vowel is offline
Sowieso, nasynchronisatie.
Oud 07-02-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, nasynchronisatie.
Dit is niet eens nasynchronisatie, het is overprating. Met één stem die zonder enige emotie alle tekst voorleest. Je ziet mensen rennen en schreeuwen en dan een stem die volledig toonloos leest: 'ho. ho. blijf staan. slet. kom hier. ik schiet je dood.' Met een dienstplichtigenaccent. En hij klinkt alsof hij het per moment vertaalt, compleet met 'ehhh' ertussendoor.
Oud 07-02-2012, 19:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit is niet eens nasynchronisatie, het is overprating. Met één stem die zonder enige emotie alle tekst voorleest. Je ziet mensen rennen en schreeuwen en dan een stem die volledig toonloos leest: 'ho. ho. blijf staan. slet. kom hier. ik schiet je dood.' Met een dienstplichtigenaccent. En hij klinkt alsof hij het per moment vertaalt, compleet met 'ehhh' ertussendoor.
Ach, dan heb je wel een goede comedy.
Oud 07-02-2012, 19:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Of, waar ik best wel trots op ben is deze:

Spoiler

Wat ik echt de best gelukte taart tot nu toe vind, en het is een chocolade guiness (ja, het bier ja) taart met witte chocolade glazuur die vind je vast wel lekker
Lijkt me goddelijk
Oud 07-02-2012, 19:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
eXistenZ (:') @ titel) is best een kutfilm, wat ik me ervan kan herinneren.
Oud 07-02-2012, 19:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij is het nogal een crappy b-film.
Ja, maar ik refereerde naar de kont.
Verwijderd
Citaat:
Ach, dan heb je wel een goede comedy.
Nee, na duizend keer is het niet grappig meer.

Het is deze film trouwens. Wat ze precies doen is niet echt superinteressant, maar de sfeer, omg. <3
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat had ik ook niet door.
Oud 07-02-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
O. Die zie je niet zoveel.
Verwijderd
YAR ik heb Sanne ingehaald.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, na duizend keer is het niet grappig meer.

Het is deze film trouwens. Wat ze precies doen is niet echt superinteressant, maar de sfeer, omg. <3
Hmm. Ook nog nooit van gehoord. Ik dacht eerst: "13? Wtf? Hoeveel delen kun je maken van een film?"

Maar hij heet gewoon zo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten