Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2012, 15:48
Verwijderd
Op die bovenste foto was mijn eerste gedachte dat het wel een strakke move zou zijn als er ineens een ninja van rechts zou komen die je pardoes het water weer in duwt. En op even mysterieuze wijze ook meteen weer van het toneel verdwijnt, iedereen vertwijfeld en verbouwereerd achterlatend. Op de achtergrond hoor je 'm nog curieus hoge toon hinniken van pret.
Advertentie
Oud 17-02-2012, 15:48
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk dat ik uit het ziekenhuis ontslagen ben en thuis alsin Rusland-thuis.
Oud 17-02-2012, 15:50
Verwijderd
Maar hoe kon het nou dat je een hele nacht moest overgeven?
Oud 17-02-2012, 15:51
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik uit het ziekenhuis ontslagen ben en thuis alsin Rusland-thuis.
Welkom terug in Rusland-thuis dan!
Oud 17-02-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer thuuuuuuuuuiiiiiiiiiissssssssssss.
Gelukkig! Is alles weer goed? Wat was er eigenlijk precies waardoor je in het ziekenhuis moest? Was je ervan geschrokken?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Op die bovenste foto was mijn eerste gedachte dat het wel een strakke move zou zijn als er ineens een ninja van rechts zou komen die je pardoes het water weer in duwt. En op even mysterieuze wijze ook meteen weer van het toneel verdwijnt, iedereen vertwijfeld en verbouwereerd achterlatend. Op de achtergrond hoor je 'm nog curieus hoge toon hinniken van pret.
Dat was niet leuk geweest Die duik.. dat was m'n eerste duik en dus in Kroatie. En bij de duikschool spraken ze geen Nederlands, geen Duits en zeeeeeeeeeer beperkt Engels (zeg maar gerust: geen Engels). En mja, ik spreek niet zoveel Kroatisch. Dus dat gaf wat gedoe want ik werd min of meer in het water gedropt en nog voor ik kon aangeven dat m'n loodgordel niet goed zat, waren ze m'n vest al aan het leeg laten lopen (en dan zink je best wel snel dus ). Dus ik ben toen behoorlijk in paniek geraakt... lichaamstaal begrepen ze gelukkig wel Dus uiteindelijk is het wel goedgekomen en zo. Maar ik was nog steeds wel een beetje shaky toen ik het water uitkwam Waarschijnlijk zou ik direct weer in paniek zijn geraakt als ik in het water was gevallen (of geduwd)
Verwijderd
/FB faal
Oud 17-02-2012, 15:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kon het nou dat je een hele nacht moest overgeven?
Geen idee, een virus of bacterie of zo.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
NOS heeft gelijk een Friso docu
Oud 17-02-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
/FB faal
?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
/FB faal
Die komt permanent in de forumgeschiedenisboeken hoor!
Verwijderd
Ik was degene die Lusi als eerste had geband per ongeluk
Oud 17-02-2012, 15:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
NOS heeft gelijk een Friso docu
Doen ze snel, terwijl hij niet eens oud of ziek was! Verdacht hoor...
Verwijderd
Citaat:
Die komt permanent in de forumgeschiedenisboeken hoor!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Doen ze snel, terwijl hij niet eens oud of ziek was! Verdacht hoor...
Ik zie het al, jij bent ook wel in voor een complottheorie *wrijft in handen* Dit wordt smullen jongens
Oud 17-02-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Dat was niet leuk geweest Die duik.. dat was m'n eerste duik en dus in Kroatie. En bij de duikschool spraken ze geen Nederlands, geen Duits en zeeeeeeeeeer beperkt Engels (zeg maar gerust: geen Engels). En mja, ik spreek niet zoveel Kroatisch. Dus dat gaf wat gedoe want ik werd min of meer in het water gedropt en nog voor ik kon aangeven dat m'n loodgordel niet goed zat, waren ze m'n vest al aan het leeg laten lopen (en dan zink je best wel snel dus ). Dus ik ben toen behoorlijk in paniek geraakt... lichaamstaal begrepen ze gelukkig wel Dus uiteindelijk is het wel goedgekomen en zo. Maar ik was nog steeds wel een beetje shaky toen ik het water uitkwam Waarschijnlijk zou ik direct weer in paniek zijn geraakt als ik in het water was gevallen (of geduwd)
Oh, dat lijkt me inderdaad geen prettige ervaring. Eigenlijk weet ik niet of ik überhaupt zoiets zou ondernemen bij 'n school waar communicatie zo'n issue is.. Waaghals
Oud 17-02-2012, 15:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, dat lijkt me inderdaad geen prettige ervaring. Eigenlijk weet ik niet of ik überhaupt zoiets zou ondernemen bij 'n school waar communicatie zo'n issue is.. Waaghals
Nja, t was slechts een introductieduik. Ik zou er nooit lessen hebben gevolgd En Rationeel heeft een brevet en vrijveel ervaring dus die kon me in ieder geval wel de basistips meegeven. Maar juist door die duik merkte ik wel hoe vervelend ik het vond dat ik gewoon echt geen flauw idee had wat er gebeurde of wat ik had moeten doen als ik iets gewild of nodig had. Dus nja, toen heb ik maar een brevet gehaald En omdat het een geweldig gave ervaring was natuurlijk Eenmaal onderwater..
Oud 17-02-2012, 15:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zie het al, jij bent ook wel in voor een complottheorie *wrijft in handen* Dit wordt smullen jongens
Het komt Apate ook wel goed uit, precies nét nu ze zo'n kolossale blunder maakt, letten mensen niet op vanwege het nieuws rond Friso. Beetje té toevallig, als je het mij vraagt.
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, een virus of bacterie of zo.
Ok, niet speciaal iets ernstigs dus. Maar was je dan alleen uitgedroogd nu?
Verwijderd
ik weet nérgens wat van af hoor
Oud 17-02-2012, 15:59
Verwijderd
Oh, shit is goed mis met Friso? Ik dacht dat-ie gewoon ongewild in de sneeuw heeft liggen rollebollen maar inmiddels alweer bij mams aan de koek en zopie zat

Op Twitter wordt beweerd dat Friso "volgens Oostenrijkse media" hersendood zou zijn verklaard. Wij kunnen daar vooralsnog geen enkele bron voor vinden.

Nou ja. Als ik het goed begrijp is-ie buiten de paden getreden waar dat ernstig afgeraden werd in verband met lawinegevaar. Stupid motherfucker is stupid, de care is ver te zoeken.
Oud 17-02-2012, 15:59
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk heel erg wat Friso is overkomen. Maar ik heb ook een onverwacht grote liefde voor de Nederlandse monarchie.
Oud 17-02-2012, 16:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Weer een natuurkundige minder op de wereld dus.
Verwijderd
Citaat:
ik weet nérgens wat van af hoor
Jaja, dat zeggen ze allemaal!
Verwijderd
Citaat:
Nja, t was slechts een introductieduik. Ik zou er nooit lessen hebben gevolgd En Rationeel heeft een brevet en vrijveel ervaring dus die kon me in ieder geval wel de basistips meegeven. Maar juist door die duik merkte ik wel hoe vervelend ik het vond dat ik gewoon echt geen flauw idee had wat er gebeurde of wat ik had moeten doen als ik iets gewild of nodig had. Dus nja, toen heb ik maar een brevet gehaald En omdat het een geweldig gave ervaring was natuurlijk Eenmaal onderwater..
Ik geloof dat ik ook wel eens wil duiken.

Het is me overigens wel eens gebeurd dat ik ergens rustig zat te vissen en er een meter of 20 van me vandaan ineens een duiker uit het water stapte. Dat was een vrij surrealistische ervaring
Verwijderd
Als het goed is, is er zo een persconferentie toch?
Oud 17-02-2012, 16:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, shit is goed mis met Friso? Ik dacht dat-ie gewoon ongewild in de sneeuw heeft liggen rollebollen maar inmiddels alweer bij mams aan de koek en zopie zat

Op Twitter wordt beweerd dat Friso "volgens Oostenrijkse media" hersendood zou zijn verklaard. Wij kunnen daar vooralsnog geen enkele bron voor vinden.

Nou ja. Als ik het goed begrijp is-ie buiten de paden getreden waar dat ernstig afgeraden werd in verband met lawinegevaar. Stupid motherfucker is stupid, de care is ver te zoeken.
Eerst maar eens afwachten wat het echte verhaal is..
Oud 17-02-2012, 16:03
Verwijderd
Nieuwssite OE24 lijkt de Oostenrijkse bron te zijn van het verhaal dat Friso hersendood zou zijn verklaard. De site heeft het echter zelf over een onbevestigd gerucht.Oorzaak zou een zuurstoftekort zijn.

Volgens nu.nl
Oud 17-02-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Eerst maar eens afwachten wat het echte verhaal is..
Oh, het laat me volstrekt koud eigenlijk Had wel verwacht dat zo'n intelligente man intelligent genoeg is om te begrijpen dat pistewaarschuwingen over het algemeen niet voor de kat z'n kut worden gegeven
Oud 17-02-2012, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, het laat me volstrekt koud eigenlijk Had wel verwacht dat zo'n intelligente man intelligent genoeg is om te begrijpen dat pistewaarschuwingen over het algemeen niet voor de kat z'n kut worden gegeven
Hij werd aangespoord door Mabel. "Klaas zou zoiets wel gedurfd hebben!"
Oud 17-02-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het wicht!
Oud 17-02-2012, 16:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mja, maar er zijn ook al geruchten dat er op die piste geen waarschuwing was gegeven. Het zijn allemaal nog geruchten. En volgens mij was hij met een gids? Die had dan toch ook beter moeten weten?
Verwijderd
Lorelei
Lorelei is offline
Nja goed, het kan mij ook niet zo heel veel schelen. Maar ik vind dat mensen te snel conclusies trekken en eerst maar eens moeten afwachten wat het echte verhaal nou is.
Oud 17-02-2012, 16:08
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 17-02-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nja goed, het kan mij ook niet zo heel veel schelen. Maar ik vind dat mensen te snel conclusies trekken en eerst maar eens moeten afwachten wat het echte verhaal nou is.
Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. In Lech was vrijdag een waarschuwing voor lawines van kracht, op het niveau 4 ('groot') op een schaal van 5.
Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. De waarschuwing was afgegeven door de deelstaat Tirol, die repte over een ''hachelijke'' situatie, aldus de Oostenrijkse krant Kurier op haar website.

Ik vind dat je hier best wat conclusies uit mag trekken hoor
Oud 17-02-2012, 16:11
Lorelei
Lorelei is offline
Over een leuker onderwerp gesproken.. kijk nou hoe geil m'n nieuwe schoenen zijn..

Oud 17-02-2012, 16:11
Verwijderd
Omg, do want.
Oud 17-02-2012, 16:12
Verwijderd

Mijn hemel, die onzin begint dus ook weer Altijd leuk, op klaarlichte dag door de straalbezopen volwassenen heen moeten fietsen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Over een leuker onderwerp gesproken.. kijk nou hoe geil m'n nieuwe schoenen zijn..

[afbeelding]
Ik krijg er geen harde plasser van.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omg, do want.
I know right!
Oud 17-02-2012, 16:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[afbeelding]

Mijn hemel, die onzin begint dus ook weer Altijd leuk, op klaarlichte dag door de straalbezopen volwassenen heen moeten fietsen.
Waarom denk je dat ik geëmigreerd ben?
Oud 17-02-2012, 16:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik krijg er geen harde plasser van.
En dat terwijl ik dat zo gehoopt had
Oud 17-02-2012, 16:15
Verwijderd
Ik vind ze ook niet echt mooi. Hoewel dat tweede plaatje wel iets meer pleasing is dan het eerste plaatje.
Oud 17-02-2012, 16:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben weer thuuuuuuuuuiiiiiiiiiissssssssssss.
Huh ben je nu weer in Nederland? Ik dacht dat je eerst naar Ig. ging? Of loop ik weer achter?

Edit: Nevermind, ik zag niet dat er al een volgende pagina was.
Oud 17-02-2012, 16:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik was degene die Lusi als eerste had geband per ongeluk
<3
Oud 17-02-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
En dat terwijl ik dat zo gehoopt had
Dat mannen een harde plasser kregen van schoenen? zou je dat leuk vinden?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten