Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, shit is goed mis met Friso? Ik dacht dat-ie gewoon ongewild in de sneeuw heeft liggen rollebollen maar inmiddels alweer bij mams aan de koek en zopie zat
![]() Op Twitter wordt beweerd dat Friso "volgens Oostenrijkse media" hersendood zou zijn verklaard. Wij kunnen daar vooralsnog geen enkele bron voor vinden. Nou ja. Als ik het goed begrijp is-ie buiten de paden getreden waar dat ernstig afgeraden werd in verband met lawinegevaar. Stupid motherfucker is stupid, de care is ver te zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is me overigens wel eens gebeurd dat ik ergens rustig zat te vissen en er een meter of 20 van me vandaan ineens een duiker uit het water stapte. Dat was een vrij surrealistische ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. De waarschuwing was afgegeven door de deelstaat Tirol, die repte over een ''hachelijke'' situatie, aldus de Oostenrijkse krant Kurier op haar website. Ik vind dat je hier best wat conclusies uit mag trekken hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|