Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2013, 22:42
Silvano08
Silvano08 is offline
Steve Jobs-coltruien
Advertentie
Oud 28-04-2013, 10:05
Verwijderd
(Broeken in) neonkleuren die zo nodig in moeten zijn.
Oud 28-04-2013, 10:15
Verwijderd
Oh ja, neon is weer in! Ik moet mijn liefde voor die specifieke wansmaak echt wel heel erg in toom houden! Tot nog toe lukt het, want ik heb enkel een neonroze riem aangeschaft Maar hoe goed dat gaat blijven lukken als alle winkels er mee beginnen?

Edit: en neonlakjes!
Oud 03-05-2013, 16:45
Verwijderd
Ik roep niet snel 'the fuck' bij modeshows, want ja mode enzo. Maar dit kreeg het voor mekaar.

THE FUCK?
Oud 03-05-2013, 17:37
Verwijderd
baseend naamzoek.
Oud 03-05-2013, 18:00
Verwijderd
Het was niet de rok die voor de the fuck zorgde, dat dan weer niet Maar ik dacht ook aan baseend.
Oud 04-05-2013, 00:47
Verwijderd
Het zogenaamde ''color blocking'', en neonkleuren, vreselijk vind ik het!
Oud 04-05-2013, 01:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het doet mij nogal denken aan Lurch van de Addams Family of het monster van Frankenstein die in de kledingkast van oma heeft lopen graaien.
Oud 05-05-2013, 17:45
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
waarom hebben zo'n beetje alle slippers en sandalen ineens zo'n lelijke grote bloem voorop? Dat mijn nichtje van 6 dat draagt snap ik maar ik vind het er echt niet uitzien!
Oud 06-05-2013, 11:51
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik roep niet snel 'the fuck' bij modeshows, want ja mode enzo. Maar dit kreeg het voor mekaar.

[afbeelding]

THE FUCK?
ik dacht dat dit een of andere vrouw was die er niet uitzag maar blijkbaar dus een man
als ik dit op straat zou zien zou ik echt niet meer bij komen
Oud 06-05-2013, 14:22
Verwijderd
Hij kijkt zelf ook wel een beetje ongelukkig ^^ Sign up for modeling, they said. It will be fun, they said!
Oud 06-05-2013, 14:44
huntingyade
huntingyade is offline
maar dat gevoel heb ik eigenlijk bij het grootste deel van die modellen
Oud 06-05-2013, 17:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zag vandaag een meisje die zo'n legging aan had:

En dat is van zichzelf al lelijk, maar het meisje in kwestie was ook nog eens best een fattie, dus je zag alles alle kanten op blubberen
Oud 06-05-2013, 18:20
Elin3
Elin3 is offline
Die legging doet pijn aan mij ogen. Ook zonder chubby meisje erin
Oud 06-05-2013, 18:20
DAH
DAH is offline
Gatsie...
Oud 06-05-2013, 18:21
Verwijderd
Ja, daar kan/ga ik niks over zeggen met mijn liefde voor neonwansmaak Mijn eerste reactie was namelijk 'giev!', al draag ik leggings nooit als broek.
Oud 06-05-2013, 19:52
Vowel
Vowel is offline
Neonkleuren ja? Wat vreselijk.
Oud 06-05-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Neonkleuren ja? Wat vreselijk.
Ja het is vaak ook sterker dan ik. Laatst kon ik me nog net overtuigen een setje sokken terug te leggen omdat ik amper sokken draag (ik heb er nog zoveel liggen dat ik nog 15 jaar vooruit kan ofzo) en de enige reden dat ik ze wou hebben was dat ze neon waren De terugkeer van die trend is een behoorlijk drama voor me.
Oud 06-05-2013, 20:31
O RLY
O RLY is offline
Mint groene broeken en enkelsokjes als iemand een lange broek draagt. Brrrr.
Oud 06-05-2013, 21:37
Verwijderd

Dit kapsel ontgaat me een beetje.

Hier zie je het in actie (ik zag het net voorbij komen op Vitaya en ik was flabbergasted):

Ik snap het concept warrige kapsels en zelfs de netuitbedlook, maar dit?
Oud 07-05-2013, 20:12
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit kapsel ontgaat me een beetje.

Hier zie je het in actie (ik zag het net voorbij komen op Vitaya en ik was flabbergasted):

Ik snap het concept warrige kapsels en zelfs de netuitbedlook, maar dit?
dat is de welbekende "net met mn harses voor een fentilator gehangen'-look... Ik vind t best sexy...
Oud 08-05-2013, 14:59
Verwijderd
WeAreOne, je bericht heeft een eigen topic gekregen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877931

Jinna, jouw reactie verplaats ik nog even.
Oud 08-05-2013, 15:19
Verwijderd
Ik was vandaag in het winkelcentrum, en daar liepen 2 meisje van 8 jaar ongeveer ze hadden allebei een legging met panterprint en een jurkje met panterprint en neonstrepen het zag er niet uit.

en een ander had een kort zwart rokje met roze neon strepen. Ik vind die neon kleren niet mooi.
Oud 09-05-2013, 01:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb niet zoveel tegen neon, ik hou wel van kleurtjes, maar het moet er wel een beetje uitzien. Niet dat het neon is alleen om de neon. [/sensenotmake]

ot:
Ik erger me er kapot aan dat elke keer als ik denk een leuk paar betaalbare veterlaarzen te hebben gevonden, dat er dan een FUCKING RITS INZIT!
Ik kan begrijpen dat er laarzen zijn met ritsen voor de mensen die moeite hebben met hun schoenen aantrekken of voor mensen die geen veters kunnen strikken, maar VETERS EN EEN RITS? WAT IS DAAR HET NUT VAN?!
De laarzen zien er dan ook meteen uit alsof ze voor bejaarden of suffe mutsen zijn gemaakt en het oogt goedkoper, terwijl het juist goedkoper is om te maken als je er geen rits intieft.
IK SNAP HET NIET!!!
Oud 09-05-2013, 06:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet zoveel tegen neon, ik hou wel van kleurtjes, maar het moet er wel een beetje uitzien. Niet dat het neon is alleen om de neon. [/sensenotmake]
Dat is nu wel iets dat ik me voor ogen hou, zoals met die sokken. Het is alleen dat zodra ik neon zie, mijn interesse meteen is gewekt. En dan moet ik mezelf dus gaan bedaren, dat ik het niet nodig heb, dat het verder lelijk is, dat het niks voor mij is, dat ik er uitzie alsof ik terminaal ben met gewoon felgeel dus al helemaal met neongeel...

Citaat:
ot:
Ik erger me er kapot aan dat elke keer als ik denk een leuk paar betaalbare veterlaarzen te hebben gevonden, dat er dan een FUCKING RITS INZIT!
Ik kan begrijpen dat er laarzen zijn met ritsen voor de mensen die moeite hebben met hun schoenen aantrekken of voor mensen die geen veters kunnen strikken, maar VETERS EN EEN RITS? WAT IS DAAR HET NUT VAN?!
De laarzen zien er dan ook meteen uit alsof ze voor bejaarden of suffe mutsen zijn gemaakt en het oogt goedkoper, terwijl het juist goedkoper is om te maken als je er geen rits intieft.
IK SNAP HET NIET!!!
Het is ook iets dat me ontgaat, toch zeker enkellaarsjestoestanden. Ik heb wel dingen met veters en rits omdat ze voor de rest gaaf waren. En ik moet zeggen dat mijn Bronxlaarzen niet zo vaak gedragen zouden worden als ik die helemaal moest rijgen en veters aantrekken en voor uittrekken helemaal ontveteren (ik zie mezelf dan altijd worstelen met dat de veters net niet los genoeg zijn, dat je aan die laars staat te sleuren als een gek en uiteindelijk na rode-hoofden-inspanning die veters toch nog maar weer van boven naar beneden een stukje losser trekt), dus die rits waardeer ik wel.
Oud 09-05-2013, 09:05
Verwijderd
Vanaf mijn 9e tot 12e heb ik ook een paar laarzen met rits en veters gehad. Alleen die veters zaten op de achterkant van de laars. Het zag er wel geinig uit.
Oud 09-05-2013, 15:03
Verwijderd
Ik snap veters plus rits wel. Door de veters kun je de laars op maat maken voor je kuit. Door de rits ben je niet elke keer weer vijf minuten bezig om de laarzen aan te krijgen. Het is gewoon wel praktisch.
Oud 09-05-2013, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag vorige week heel veel meisjes (in alle maten) met deze legging:

Ze kregen er allemaal hele rare benen in. Niet dikker of dunner of langer, maar gewoon vreemd. Het zag er echt niet uit.
Oud 09-05-2013, 17:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap veters plus rits wel. Door de veters kun je de laars op maat maken voor je kuit. Door de rits ben je niet elke keer weer vijf minuten bezig om de laarzen aan te krijgen. Het is gewoon wel praktisch.
Voor hoge laarzen is dat mss handiger, maar voor enkellaarzen hoef je echt geen moeite te doen om de veters iets losser te maken en je poot erin te douwen. Ik heb stugge kisten en die heb ik ook binnen 2 tellen aan, dus ik vind het gewoon alsnog geen excuus om leuke 'leger-achtige' laarzen te vertrutten met een rits. Allemaal ook echt.
Oud 09-05-2013, 18:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ze kregen er allemaal hele rare benen in. Niet dikker of dunner of langer, maar gewoon vreemd. Het zag er echt niet uit.
Ik vind dit er ontzettend creepy uitzien.
Oud 09-05-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Doet me denken aan de HM broek versie. Loopt ook de halve wereld in
Oud 10-05-2013, 00:23
Prospect
Prospect is offline
Weet niet of ie al eerder genoemd is, maar meisjes in van die broeken die heel hoog zitten en een rits aan de achterkant hebben
Oud 10-05-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Ik zag een meisje met x-benen erin, dat viel nogal op.
Oud 10-05-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

een klasgenootje van mij heeft daar een broekversie van. Bij haar staat het wel, maar zij heeft een mooie aparte getinte huidskleur.
Oud 10-05-2013, 20:46
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik zag vandaag een meisje die zo'n legging aan had:

[afbeelding]

En dat is van zichzelf al lelijk, maar het meisje in kwestie was ook nog eens best een fattie, dus je zag alles alle kanten op blubberen
Oh die vind ik best wel erg leuk juist

Ik zag opeens inderdaad aan veel mensen hun voeten van die gele grote schoenen opduiken, vooral bij buitenlands ogende meisjes en extra vaak in de Randstad. Maar dat zijn dus die Timberlands, hoe verzinnen ze het ook ieder seizoen weer om uit een enorm assortiment schoenen toch elke keer één van de uitgesproken lelijkste exemplaren massaal te gaan dragen
Oud 10-05-2013, 20:50
Diamera
Diamera is offline
Citaat:

[afbeelding]

En deze is ook best leuk, ik zag hem ook al een paar keer op straat. Ik vind het wel cool, dat vreemde effect dat ie heeft!
Oud 10-05-2013, 20:51
Verwijderd
Die schoenen hadden al hun opleving toen ik 15 was. Gelukkig zat ik op een uniformschool waar donkere schoenen verplicht waren, dus heel veel zag ik ze niet voorbij komen. Wel zijn er ook donkere modellen, maar die vallen minder op natuurlijk. Het zijn gewoon schoenen om stevige tochten in de wildernis mee te maken, maar ja, mode...

Ik wacht vol ongeduld op de terugkeer van de plateauzool
Oud 10-05-2013, 20:54
Diamera
Diamera is offline
Misschien komt die eraan, creepers zijn toch ook al een tijdje aan het opleven?
Oud 10-05-2013, 21:05
Verwijderd
Meh, de sleehak enzo is ook wel terug en de elegantere plateauzool en de pump met beetje plateauzool ook wel, maar niet de Hexen en de El Dante's en de industrial dingen En de Buffalo's ontbreken ook nog, al heb ik die nooit gehad, die vond ik niet mooi. Ik had wel iets dat er op leek, maar van ander materiaal (suède) en minder sportschoen op zool.

Deze dingen zijn Buffalo's:
Oud 11-05-2013, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wacht vol ongeduld op de terugkeer van de plateauzool
Die zijn al een tijdje weer terug. Ik zal al plaatjes van mensen met oldskool spicegirl plateauzool-gympen.
Oh, en ik heb al meer dan een jaar brogues met een plateauzool, maar jammergenoeg zijn ze te klein.
Oud 12-05-2013, 07:19
Verwijderd
Echt? Waar jij woont dan? Wanneer mag ik dan de landelijke trend verwachten?
Oud 12-05-2013, 07:21
Verwijderd
En ik wil de brogues zien!
Oud 12-05-2013, 16:47
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Citaat:
Misschien komt die eraan, creepers zijn toch ook al een tijdje aan het opleven?
Jaa indd.
Zijn meer emo schoenen ... voor je het weet loopt iedereen in emo kleding ...
Oud 12-05-2013, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Echt? Waar jij woont dan? Wanneer mag ik dan de landelijke trend verwachten?
Nou ja, ik zie het niet veel op straat, maar ik kom dan ook niet veel op straat. De blogs die ik check en de engelse internet winkels staan er wel vol mee. Simpele gympen met spekzolen heb ik al wel hier in de winkels gezien, al weet ik niet meer precies waar.

Srsly, ben ik zo in-the-know over nieuwe trends?

Oh ja, en dit zijn de brogues:

Blijkbaar zijn het Prada rip-offs, maar dat boeit me geen hol. Ze komen uit china en zijn echt gemaakt van karton, maar ze zien er wel tof uit.

Citaat:
Jaa indd.
Zijn meer emo schoenen ... voor je het weet loopt iedereen in emo kleding ...
Creepers zijn rockabilly schoenen.
Maar zoals eerder gezegd is de alternatieve/rocker look dus 'in'.
Oud 13-05-2013, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Ja! Je bent de perfecte fb voor dit onderdeel wat dat betreft ^^ Maar ik lees amper blogs en kijk weinig op internetwinkels, ik heb het geld toch niet

Citaat:

[afbeelding]
<3
Oud 14-05-2013, 19:34
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Citaat:
Nou ja, ik zie het niet veel op straat, maar ik kom dan ook niet veel op straat. De blogs die ik check en de engelse internet winkels staan er wel vol mee. Simpele gympen met spekzolen heb ik al wel hier in de winkels gezien, al weet ik niet meer precies waar.

[afbeelding]

Blijkbaar zijn het Prada rip-offs, maar dat boeit me geen hol. Ze komen uit china en zijn echt gemaakt van karton, maar ze zien er wel tof uit.

Creepers zijn rockabilly schoenen.
Maar zoals eerder gezegd is de alternatieve/rocker look dus 'in'.
Jaa dat bedoel ik... kon niet opnde naam komen xD
Oud 15-05-2013, 11:10
Marcella_K
Marcella_K is offline
Ik vind die creepers net van die orthopedische (zeg ik het goed?) schoenen. Van die schoenen die heel goed en comfortabel zijn voor je voeten en die ouderen vaak dragen. Persoonlijk vind ik van die bootschoenen ook niet zo leuk. Wat ik wel heel leuk vind zijn die van die lekker gekleurde broeken. Klik hier voor een voorbeeld van Wenz. Vooral die van die groene vind ik geweldig.

Laatst gewijzigd op 24-05-2013 om 12:42.
Oud 15-05-2013, 11:46
Verwijderd
Ze hebben gisteren ook hun best gedaan bij Eurovision:

Die linker leek wel zwanger in dat rare ding. Bij Project Runway roepen ze altijd: een vrouw wil nooit dikker gemaakt worden dan ze is. Volgens mij hadden ze dat die ontwerper ook mogen vertellen.

Dan ben je 18, trekken ze je dit aan.

Ze heeft het excuus dat ze zwanger is.

De scalemaliën wil ik wel hebben voor een larp.

Jonge frisse meid in oud-roze.

Het gevolg van geboren worden uit een discobol.

Inclusief interactieve en stijgende rok.

Want dat is natuurlijk wat je wil, het gevoel hebben dat je naakt bedekt met zwart kant voor 10 miljoen kijkers verschijnt.

De enkele mannen mochten niet veel variatie bieden:

Al trokken ze België nog wel een pak aan, maar nog steeds in zwartwit:

Kroatië was binnen de 'verplichte' mannelijke zwartwit kleuren nog het origineelst:

En dan was er dit:

Bizar, maar desondanks wel over 9000 gaaf voor mij. Maar het was ook zo duidelijk te doen om het weird zijn dat ik hier dan minder moeite mee had.

Ik weet dat ik niet de beste smaak heb, maar ik word niet betaald om mensen aan te kleden die voor miljoenen kijkers op tv moeten performen. Ik weet ook dat het Songfestival niet bepaald het toppunt van smaak is, maar tering, ik ben nog nooit zo vaak verbaasd geweest. Er zijn er maar 2 of 3 waarbij ik niet dacht WTF!
Oud 15-05-2013, 12:56
Verwijderd
Dan ben je bijzonder snel verbaasd.
Oud 15-05-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je bijzonder snel verbaasd.
Misschien wel, maar ik kijk toch bijna elk jaar het Songfestival (vorig jaar niet) en over het algemeen kunnen de zangkwaliteiten me meer bezighouden dan de kleding.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten