Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 14:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat geldt trouwens ook voor het anticonceptiestaafje, alleen heeft dat een slecht imago doordat het in de beginjaren vaak verkeerd geplaatst is. Het wordt in een hulsje onder de huid gedaan en daarna wordt het hulsje teruggetrokken, zoals een tampon met inbrenghuls. Maar sommige slecht getrainde artsen trokken mét het hulsje, ook het staafje weer mee terug
Spiraaltjes kunnen ook flink fout gaan, kan me een patiënt herinneren waarbij het spiraaltje 'kwijt' was, op de scan bleekt dat het op een of andere manier zo fout was geplaatst dat het in het buikvlies was gaan zwerven Paar collega's schrokken toen wel toen bleek dat het geplaatst was door hun huisarts
Verwijderd
Nu wel zeker

Sorry 'nootje.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar da zijn toch geen negerts, gekke Miekje!
Nee, daarom zei ik dat ook! Maar iemand noemde een bepaalde forumneger die irritant werd, en toen moest ik meteen aan Darkie denken, maar dat is natuurlijk geen neger!
Oud 09-03-2012, 14:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je zo naar de tienerzwangerschapscijfers van de VS kijkt, is je 'totale onthouding'-principe een stuk makkelijker te vergeten dan de pil!
Dat heeft deels ook met de slechte/ontbrekende voorlichting te maken en de zwijgcultuur rondom seks. En dat het heel lastig is om op sommige plekken aan anticonceptie/MAP te komen of een abortus te laten plegen. Triest.
Oud 09-03-2012, 14:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Foto van jullie hamster!

En ik zit hier een hele pot Almhof chocolademousse te nommen . Ongesteld enzo.
Binnenkort! Met kerst zijn er weer wat foto's van de hamster gemaakt. Maar die heb ik niet Rationeel naamzoek

Tot die tijd heb ik wel foto's van een minikonijntje voor je!~

Oud 09-03-2012, 14:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, daarom zei ik dat ook! Maar iemand noemde een bepaalde forumneger die irritant werd, en toen moest ik meteen aan Darkie denken, maar dat is natuurlijk geen neger!
Hebben we eigenlijk nog meer negers dan Soija en Repelsteel?

Ohja, ***aila*** en Evilblue natuurlijk, maar dat is wel erg lang geleden
Verwijderd
Volk?
Verwijderd
Citaat:
Valt wel onder de categorie eigen schuld dikke buik Je kunt gewoon controleren of ie nog goed zit.
WTF, dus niet he. Eigen schuld dikke bult is hier echt niet op z'n plek.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Binnenkort! Met kerst zijn er weer wat foto's van de hamster gemaakt. Maar die heb ik niet Rationeel naamzoek

[afbeelding]

[afbeelding]

*kijkt in vertederde shock toe* <33333333333333333
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ahwwwwww <3. Is die van jou?
Verwijderd
En vroeger ook milkshake.
Oud 09-03-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
WTF, dus niet he. Eigen schuld dikke bult is hier echt niet op z'n plek.
Je kunt zelf controleren of ie nog goed zit, schijnbaar heeft ze dat niet gedaan.
Oud 09-03-2012, 14:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volk?
Is Volk een neger?
Oud 09-03-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Nu wel zeker

Sorry 'nootje.
Hoezo nu wel?
Verwijderd
ja?
Verwijderd
Citaat:
Is Volk een neger?
Nee, een negerin.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*kijkt in vertederde shock toe* <33333333333333333
Ja he? Echt zooooo klein was-ie

Citaat:
Ahwwwwww <3. Is die van jou?
Nee. Mijn zusje is een tijdje oppas geweest voor dieren die bij de dierenbescherming een tijdelijk huisje nodig hadden. En dit konijntje was gevonden en had dus een paar weken onderdak nodig. Zo schattig
Oud 09-03-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Hoezo nu wel?
Omdat je nu celibaat leeft en een paar maanden geleden (voor jou hopelijk) niet. Of ja misschien heb je inmiddels toch met mensen aangepapt, ik houd het allemaal niet meer bij
Martiño
Martiño is offline
He kut, nu heb ik weer rammelende eierstokken
Verwijderd
Citaat:
Omdat je nu celibaat leeft en een paar maanden geleden (voor jou hopelijk) niet. Of ja misschien heb je inmiddels toch met mensen aangepapt, ik houd het allemaal niet meer bij
Misschien had ik al eeuwen geen seks meer! Wie zal het zeggen!
Oud 09-03-2012, 14:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Oud 09-03-2012, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, een negerin.
Oh, dat wist ik niet eens .
Citaat:
Nee. Mijn zusje is een tijdje oppas geweest voor dieren die bij de dierenbescherming een tijdelijk huisje nodig hadden. En dit konijntje was gevonden en had dus een paar weken onderdak nodig. Zo schattig
Ah, op die manier. Dat is wel heel cute, ja!
Oud 09-03-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Je kunt zelf controleren of ie nog goed zit, schijnbaar heeft ze dat niet gedaan.
nah, dan mag je mij uitleggen hoe dat moet, want dat weet ik ook niet. Ik moest van de huisarts na een jaar terugkomen. De huisarts had tegen haar ook gezegd dat ze dat niet had kunnen weten.
Verwijderd
Citaat:
Misschien had ik al eeuwen geen seks meer! Wie zal het zeggen!
Oh nee oke
Miekje*
Miekje* is offline
Hij lijkt een beetje op Yoghurt, het albinokonijn van het konijnenasiel waar ik stage heb gelopen . Alleen die had dus rode ogen.
Oud 09-03-2012, 15:01
Martiño
Martiño is offline
De droom van mening man: tussen de tieten van Lorelei gedrukt worden <3 Dat konijntje was daar even in de hemel.
Verwijderd
Citaat:
nah, dan mag je mij uitleggen hoe dat moet, want dat weet ik ook niet. Ik moest van de huisarts na een jaar terugkomen. De huisarts had tegen haar ook gezegd dat ze dat niet had kunnen weten.
Dan heeft de huisarts dat verkeerd gedaan en hebben jullie beiden als patiënt niet de moeite genomen te weten te komen hoe en wat precies er gedaan werd met jullie lijf. Je kunt zelf van binnen voelen, wat makkelijker gaat als je op je hurken zit.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De droom van mening man: tussen de tieten van Lorelei gedrukt worden <3 Dat konijntje was daar even in de hemel.
Oud 09-03-2012, 15:02
Martiño
Martiño is offline
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

aw hij is heel klein <3
Lorelei
Lorelei is offline
Nog meer schattigheid. Een klein geitje dat dacht dat-ie het wel kon winnen van een groot geitje:

Oud 09-03-2012, 15:03
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, ik ben mijn brief vergeten te wegen! Ik heb er iets extra's ingestopt en er maar één postzegel op geplakt, met de intentie 'die moet ik zo nog even wegen voor de zekerheid'. Maar ik heb hem dus zo op de bus gedaan . Maar de vorige keer was ie 26 gram, en toen was de brief een velletje extra en zat het geheel in een a5 envelop, nu in een a6. Dus met een beetje geluk is er nu precies 6 gram af .
Oud 09-03-2012, 15:03
Verwijderd
Omfg geitjes <3
Oud 09-03-2012, 15:05
Martiño
Martiño is offline
Deze topicpagina dreigt uit elkaar te barsten van de epic cuteness hier!
Verwijderd
Citaat:

Dit zijn Martijn en Alwine. Hun baasjes gingen verhuizen en toen mochten ze niet mee dat zou jij nooit doen natuurlijk!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nog meer schattigheid. Een klein geitje dat dacht dat-ie het wel kon winnen van een groot geitje:

[afbeelding]
Hehe, dat doen de dwerggeitenlammeren van de kinderboerderij vaak ook . En de bokjes vaak als ze nog maar een dag oud zijn. Dat gaat nogal snel bij dwerggeiten.
Oud 09-03-2012, 15:06
Verwijderd

Dit zijn Frida & Frodo. Hun baasjes keken niet meer naar ze om Martin zou vast veel beter voor ze zorgen!
Oud 09-03-2012, 15:07
Martiño
Martiño is offline
Oud 09-03-2012, 15:08
Verwijderd

Deze heren heten Murphy en Connor. Hun vrouwtje werd ziek, aww ze kan niet meer voor ze zorgen Martin kan dat wel.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit zijn Martijn en Alwine. Hun baasjes gingen verhuizen en toen mochten ze niet mee dat zou jij nooit doen natuurlijk!
Citaat:
[afbeelding]

Dit zijn Frida & Frodo. Hun baasjes keken niet meer naar ze om Martin zou vast veel beter voor ze zorgen!

Ik kan overigens prima voor konijnen zorgen maar ik heb er op het moment niet echt de ruimte voor
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wij kregen tijdens mijn stage bij het konijnenasiel een keer 15 Duitse hangoren tegelijk binnen. Ongecastreerde rammen en voedsters door elkaar. Ze hadden dagenlang zonder eten en drinken in een achtertuin gezeten van een man die dus daar in huis dood lag te zijn. En alle rammen hadden elkaar toegetakeld en hadden de meest vreselijke wonden in hun oren, omdat ze elkaar allemaal hadden aangevallen. Gelukkig is er niks van gaan ontsteken en zijn ze allemaal herplaatst, het waren echt superleuke beesten, stuk voor stuk. Lief ende aaibaar enzo. Het enige resterende van het hele drama waren de genezen scheuren en gaten in de oren van de rammen, maar dat maakte ze wel aandoenlijk .
Martiño
Martiño is offline
Sarah stop het doet pijnnnn
Oud 09-03-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft de huisarts dat verkeerd gedaan en hebben jullie beiden als patiënt niet de moeite genomen te weten te komen hoe en wat precies er gedaan werd met jullie lijf. Je kunt zelf van binnen voelen, wat makkelijker gaat als je op je hurken zit.
Ja sorry, maar je beschuldigd mij (en die vriendin) nu van dingen die ik niet terecht vind. Ik ben echt geen domme koe die alles maar klakkeloos aanneemt en laat doen. Ik heb alle opties uitgebreid bekeken vóórdat ik aan mirena begon en ik lees altijd alle bijsluiters ed. En ja, je kunt iets van een touwtje voelen oid, maar blijkbaar hoeft ie dan nog niet per se goed op de plek te zitten.

van de site van mirena zelf:

Citaat:
Nadat Mirena is ingebracht, zal uw arts u vragen na de eerstvolgende menstruatie terug te komen voor controle. Daarna is geen verdere controle nodig, tenzij er zich problemen voordoen. Als u klachten hebt kunt u altijd contact opnemen met uw arts.
Oud 09-03-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Wij kregen tijdens mijn stage bij het konijnenasiel een keer 15 Duitse hangoren tegelijk binnen. Ongecastreerde rammen en voedsters door elkaar. Ze hadden dagenlang zonder eten en drinken in een achtertuin gezeten van een man die dus daar in huis dood lag te zijn. En alle rammen hadden elkaar toegetakeld en hadden de meest vreselijke wonden in hun oren, omdat ze elkaar allemaal hadden aangevallen. Gelukkig is er niks van gaan ontsteken en zijn ze allemaal herplaatst, het waren echt superleuke beesten, stuk voor stuk. Lief ende aaibaar enzo.
ja, soms lees ik echt verhalen op de website van het konijnenasiel
Oud 09-03-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah stop het doet pijnnnn
aww hihi

ik moet zelf ook niet daarnaar kijken eigenlijk want ik ben dan zo van 'adopt ALL the bunnies!' en dat kan niet
Oud 09-03-2012, 15:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ik kan overigens prima voor konijnen zorgen maar ik heb er op het moment niet echt de ruimte voor
Je wilde toch een schildpad!

Oud 09-03-2012, 15:12
Lorelei
Lorelei is offline

Dat is een gek fogeltjuh
Oud 09-03-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ja sorry, maar je beschuldigd mij (en die vriendin) nu van dingen die ik niet terecht vind. Ik ben echt geen domme koe die alles maar klakkeloos aanneemt en laat doen. Ik heb alle opties uitgebreid bekeken vóórdat ik aan mirena begon en ik lees altijd alle bijsluiters ed. En ja, je kunt iets van een touwtje voelen oid, maar blijkbaar hoeft ie dan nog niet per se goed op de plek te zitten.

van de site van mirena zelf:
De touwtjes voelen staat ook in de bijsluiter. Je kunt ze voelen en daarmee vrij makkelijk uitvinden of het nog goed zit. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, feit blijft dat het én niet is gecontroleerd én de bijsluiter niet goed is gelezen. Ik heb je geen domme koe die alles maar klakkeloos aanneemt en laat doen genoemd. Ik wijs je wel op een tekortkoming waar je moeilijk de techniek de schuld van kan geven.
Oud 09-03-2012, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dat is een gek fogeltjuh
Ahwwwwww, snowshoe kittens <3.
Oud 09-03-2012, 15:17
Verwijderd
Soms wil ik lekker stoppen met studeren en alles en gewoon een asiel beginnen ofzo. Een opvanghuis dan iig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten