Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Wij kregen vandaag op een proefwerk deze vraag:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
wat vinden jullie van stoffen maandverband, dat je dus uitwast en hergebruikt?
![]() Ik zou het niet gebruiken want ik gebruik sowieso bijna geen maandverband, maar ik snap het punt. Maar elders op het internet lijkt het erop, dat de enige acceptabele meningen zijn 'omgwtf wat vreselijk vies hoe kun je dat nou ooit dragen stelletje vieze hippies ieuw ieuw ieuwwwww!' en 'wooh herbruikbaar maandverband is da bomb en want anders krijg je afvalbergen en candida infecties en ik zou nooit wat anders meer willen woowoooh!'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer trouwens dat de beste grapjesmakers van het internet niet achter hun computer vandaan komen en enkel photoshop gebruiken, maar nooit eens echt opduiken in een protest ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op zoek naar mooie posters, trouwens. Zo kwam ik op posterkunst.nl, een website die opent met 'PosterKunst maakt kunst toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Het geeft het product Poster een vernieuwend en exclusief karakter.'
ik wil niet eens meer hun posters zien nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben nog steeds van plan om een keer een emobroek te kopen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu heb ik sowieso niets tegen alto's! Op de middelbare school stond 'mijn' vriendengroep altijd op goede voet met de alto-vriendengroep van dezelfde leeftijden! Dus ik beschouw alto's als een soort familie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is weer begonnen, me kapot zweten als ik buiten kom. Het is 12 GRADEN LICHAAM, 12 GRADEN!!~1
Ik ga er denk ik mee naar de huisarts, want 4 zomers verziekt door-niet-tegen-de-hitte-kunnen vind ik genoeg. Sarah, denk je dat de huisarts hier uberhaupt iets mee kan? (Ik heb een achterlijke hitte-regeling, ik kan gerust in de vrieskou met het raam open zitten, maar nu is het al bijna weer te warm voor me buiten). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee of de huisarts daar iets mee kan. Ik ben bang dat hij/zij je alleen zal aanraden om wijde linnen kleding te dragen en koele douches te nemen. Maar je kunt het proberen, je huisarts weet hopelijk meer dan ik (hij/zij heeft immers minimaal twee jaar meer ervaring dan ik
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar het is toch apart dat mijn warmte-regeling zo opgeschoven is ten opzichte van normale mensen? Ik heb het niet koud als de rest het koud heeft, en andersom.
Kan het iets hormonaals zijn? Elders zeggen mensen dat het misschien iets met de schildklier is, maar dat vind ik weer een beetje overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, eigenlijk is het een punkbroek. Maar je snapt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik word af en toe echt een beetje kriegelig van mijn moeder. Elke keer als ik een mandarijn eet, zeurt ze dat ik er zo lang over doe. Dus nu eet ik mijn mandarijnen voortaan maar boven op.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|