Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2012, 15:38
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik ga morgen een workshop quadrijden volgen ter voorbereiding op mijn stage . Dat was ik bijna vergeten en ik vind het best wel gaaf.
Oud 11-03-2012, 15:39
Verwijderd

Ik hoop zo dat dit echt is
Oud 11-03-2012, 15:44
Verwijderd
nee sorry, photoshop!
Oud 11-03-2012, 15:45
Verwijderd
Oud 11-03-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
dat pleit ervoor dat het bij jou ook alleen gebeurt na een periode van interactie en wederzijdse interesse!
Ja, dat denk ik dan ook wel

Citaat:
Ik dicteerde mijn pleegbroertje net een dictee en toen ik het nakeek was hij gewoon random letters vergeten. Alsof hij schreef 'de on verwarmde de aare met haar ware stralen'. Hij had geen spelfouten, alleen overgeslagen letters.
Hee, mijn zusje doet dat ook vaker. Ik sla soms ook wel random woorden in een zin over, maar dat is dan meer omdat ik ze wel denk en niet echt oplet op wat ik aan het schrijven ben. Maar als het om het schrijven gaat dan gaat het bij mij wel goed.

Citaat:
Jongens, ik ga morgen een workshop quadrijden volgen ter voorbereiding op mijn stage . Dat was ik bijna vergeten en ik vind het best wel gaaf.
Cool
Oud 11-03-2012, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Omg, ik heb echt bizar lang geslapen
Oud 11-03-2012, 15:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg, ik heb echt bizar lang geslapen
Dat blijkt, als je nu pas wakker bent .
Oud 11-03-2012, 16:00
Verwijderd
Wij kregen vandaag op een proefwerk deze vraag:

Citaat:
Waarom moet een dienstplichtig soldaat in de eerste plaats een patriot zijn?

A) Dat staat in de wet.
B) Alleen een mens die trots is op zijn volk en geschiedenis en oprecht van zijn moederland houdt kan met waardigheid zijn staat verdedigen.
C) Anders wordt hij uit het leger geschupt.
Het goede antwoord was B. Ik kan daar moeilijk aan wennen, geloof ik, dat soort dingen.
Oud 11-03-2012, 16:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan alleen verliefd worden gedurende een heel proces van interactie dus ik kan me sowieso niks voorstellen bij onbeantwoorde liefde. Ja crushes van een paar weken ofzo, maar verder snap ik het sowieso niet
Ik ken de persoon in kwestie ook al meer dan 10 jaar, dus dat proces van interactie is er volop geweest.
Oud 11-03-2012, 16:03
Verwijderd
wat vinden jullie van stoffen maandverband, dat je dus uitwast en hergebruikt?

Ik zou het niet gebruiken want ik gebruik sowieso bijna geen maandverband, maar ik snap het punt. Maar elders op het internet lijkt het erop, dat de enige acceptabele meningen zijn 'omgwtf wat vreselijk vies hoe kun je dat nou ooit dragen stelletje vieze hippies ieuw ieuw ieuwwwww!' en 'wooh herbruikbaar maandverband is da bomb en want anders krijg je afvalbergen en candida infecties en ik zou nooit wat anders meer willen woowoooh!'.
Oud 11-03-2012, 16:03
Verwijderd
De rest van het proefwerk was allemaal van het type 'van welke divisie was blablabla in dat en dat jaar het opperhoofd' en 'welk van onderstaande troepen gaan niet in het verbond luchtmacht-verdedigingstroepen RF' itd.
Oud 11-03-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik hoop zo dat dit echt is

Citaat:
wat vinden jullie van stoffen maandverband, dat je dus uitwast en hergebruikt?

[afbeelding]

Ik zou het niet gebruiken want ik gebruik sowieso bijna geen maandverband, maar ik snap het punt. Maar elders op het internet lijkt het erop, dat de enige acceptabele meningen zijn 'omgwtf wat vreselijk vies hoe kun je dat nou ooit dragen stelletje vieze hippies ieuw ieuw ieuwwwww!' en 'wooh herbruikbaar maandverband is da bomb en want anders krijg je afvalbergen en candida infecties en ik zou nooit wat anders meer willen woowoooh!'.
Ik vind het niet zo'n briljant idee om dat met andere was in de wasmachine te doen, en duizend keer handwassen is smerig en gedoe.
Oud 11-03-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo'n briljant idee om dat met andere was in de wasmachine te doen, en duizend keer handwassen is smerig en gedoe.
nee je zult dan een maandverbandwasje moeten doen, zoals mensen volgens mij ook doen met stoffen luiers.
Oud 11-03-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ken de persoon in kwestie ook al meer dan 10 jaar, dus dat proces van interactie is er volop geweest.
Ik weet nu niet of je het niet snapt en ik het je zal uitleggen of dat je een grapje maakt

Jammer trouwens dat de beste grapjesmakers van het internet niet achter hun computer vandaan komen en enkel photoshop gebruiken, maar nooit eens echt opduiken in een protest
Oud 11-03-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
nee je zult dan een maandverbandwasje moeten doen, zoals mensen volgens mij ook doen met stoffen luiers.
Mnah, misschien, als ik op mezelf woon ofzo.
Oud 11-03-2012, 16:08
Verwijderd
Ik blijf het geniaal vinden dat op large.nl de cursor in een metalhandje verandert als je op een link hovert. Dat is nu al minimaal twaalf jaar zo maar ik gniffel elke keer!
Oud 11-03-2012, 16:13
Verwijderd
Ik ben op zoek naar mooie posters, trouwens. Zo kwam ik op posterkunst.nl, een website die opent met 'PosterKunst maakt kunst toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Het geeft het product Poster een vernieuwend en exclusief karakter.'

ik wil niet eens meer hun posters zien nu
Oud 11-03-2012, 16:13
Verwijderd
Wat heeft Barbra Streisand eigenlijk een verlopen hoofd.
Oud 11-03-2012, 16:15
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik mis Londen, museum waren gratis!!
Oud 11-03-2012, 16:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet nu niet of je het niet snapt en ik het je zal uitleggen of dat je een grapje maakt
Onze definitie van 'interactie' is denk ik anders, dus I make joke.
Oud 11-03-2012, 16:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik blijf het geniaal vinden dat op large.nl de cursor in een metalhandje verandert als je op een link hovert. Dat is nu al minimaal twaalf jaar zo maar ik gniffel elke keer!
Ja, Large heeft een gave cursor, inderdaad .

En ik ben nog steeds van plan om een keer een emobroek te kopen . Want ik vind die dus vet gaaf. Maar ik weet niet of ik het lef ga hebben hem ook echt te kopen. Als ik er geld voor heb. En naar jullie mening ga ik lekker niet luisteren want niemand hier houdt van alto's . Behalve Trimmeh.
Oud 11-03-2012, 16:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik mis Londen, museum waren gratis!!
Ja, dat is tof he? Ik mis de British Library, ik stond daar echt zo *kwijl*
Oud 11-03-2012, 16:25
Verwijderd
haha mijn linker triceps is dat trilflexen aan het doen, wat spiertjes bij je oog doen als ze moe zijn.
Oud 11-03-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, Large heeft een gave cursor, inderdaad .

En ik ben nog steeds van plan om een keer een emobroek te kopen . Want ik vind die dus vet gaaf. Maar ik weet niet of ik het lef ga hebben hem ook echt te kopen. Als ik er geld voor heb. En naar jullie mening ga ik lekker niet luisteren want niemand hier houdt van alto's . Behalve Trimmeh.
wat is een emobroek? Want ik stel me daar gewoon zwarte skinny jeans bij voor en zwarte skinny jeans zijn prima.

Nu heb ik sowieso niets tegen alto's! Op de middelbare school stond 'mijn' vriendengroep altijd op goede voet met de alto-vriendengroep van dezelfde leeftijden! Dus ik beschouw alto's als een soort familie
Oud 11-03-2012, 16:30
Verwijderd
Het is weer begonnen, me kapot zweten als ik buiten kom. Het is 12 GRADEN LICHAAM, 12 GRADEN!!~1

Ik ga er denk ik mee naar de huisarts, want 4 zomers verziekt door-niet-tegen-de-hitte-kunnen vind ik genoeg.

Sarah, denk je dat de huisarts hier uberhaupt iets mee kan? (Ik heb een achterlijke hitte-regeling, ik kan gerust in de vrieskou met het raam open zitten, maar nu is het al bijna weer te warm voor me buiten).
Oud 11-03-2012, 16:32
Verwijderd
Ik heb geen idee of de huisarts daar iets mee kan. Ik ben bang dat hij/zij je alleen zal aanraden om wijde linnen kleding te dragen en koele douches te nemen. Maar je kunt het proberen, je huisarts weet hopelijk meer dan ik (hij/zij heeft immers minimaal twee jaar meer ervaring dan ik )
Oud 11-03-2012, 16:33
Verwijderd
Het komt neer op verandering van je lijf dus idd mee omgaan
Oud 11-03-2012, 16:34
Verwijderd
Maar het is toch apart dat mijn warmte-regeling zo opgeschoven is ten opzichte van normale mensen? Ik heb het niet koud als de rest het koud heeft, en andersom.

Kan het iets hormonaals zijn? Elders zeggen mensen dat het misschien iets met de schildklier is, maar dat vind ik weer een beetje overdreven.
Oud 11-03-2012, 16:36
Verwijderd
ik ken wel heel veel mensen die het héél snel warm hebben door hun hormonen ja!
Oud 11-03-2012, 16:37
Verwijderd
Het zou hormonaal kunnen zijn, maar dan vooral door een te veel aan schildklierhormoon, dus je spreekt jezelf tegen

of vervroegde overgang, maar het is onwaarschijnlijk dat je dan ook klachten zou hebben als je de pil gebruikt, en dan zou het meer aanvalsgewijs komen.
Verwijderd
Ik ben pas gestopt met de pil, dus misschien dat dat nog enige verandering teweeg brengt. Hopelijk. Het is toen ook zo'n beetje begonnen, toen ik begon met de pil.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat is een emobroek? Want ik stel me daar gewoon zwarte skinny jeans bij voor en zwarte skinny jeans zijn prima.

Nu heb ik sowieso niets tegen alto's! Op de middelbare school stond 'mijn' vriendengroep altijd op goede voet met de alto-vriendengroep van dezelfde leeftijden! Dus ik beschouw alto's als een soort familie
Oh, dan is het goed . En met emobroek bedoel ik dit:

Nouja, eigenlijk is het een punkbroek. Maar je snapt me.
Oud 11-03-2012, 16:38
Verwijderd
Het is gewoon klote, ik ga het liefst niet naar buiten in de zomer/lente, zo erg is het.
Oud 11-03-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan is het goed . En met emobroek bedoel ik dit:
[afbeelding]

Nouja, eigenlijk is het een punkbroek. Maar je snapt me.
Oh, ik hou dan weer niet zo van voorgenaaide patches. Alsin dat je ze niet zelf hebt uitgezocht en verzameld.
Oud 11-03-2012, 16:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, ik hou dan weer niet zo van voorgenaaide patches.
Ik ook niet zo heel erg, maar ik vind deze wel salty.

En ik word af en toe echt een beetje kriegelig van mijn moeder. Elke keer als ik een mandarijn eet, zeurt ze dat ik er zo lang over doe. Dus nu eet ik mijn mandarijnen voortaan maar boven op.
Oud 11-03-2012, 17:21
Miekje*
Miekje* is offline
Wat is het hier saai, zeg!
Oud 11-03-2012, 17:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent zelf saai! En wat is een salty broek? Ik kan het plaatje niet zien.
Oud 11-03-2012, 17:29
Verwijderd
iemand iets leuks / interessants op uitzending gemist? voor bij het tekenen?
Oud 11-03-2012, 17:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
iemand iets leuks / interessants op uitzending gemist? voor bij het tekenen?
Nova College Tour met Sting?
Oud 11-03-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Nova College Tour met Sting?
leuk en interessant noedelhap, leuk en interessant.
Oud 11-03-2012, 17:42
Verwijderd
Het laatste wat ik op uitzendinggemist keek was je zal het maar hebben. Ik formuleer het op deze manier omdat ik niet weet of je dat leuk/interessant vindt
Oud 11-03-2012, 17:45
Verwijderd
Oud 11-03-2012, 17:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Luister comedy radioprogramma's op de bbc iplayer. Of The Peter Serafinowicz Show op Bbc 6 music. Muziek en lolz.
Oud 11-03-2012, 17:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je bent zelf saai! En wat is een salty broek? Ik kan het plaatje niet zien.
Nouja, soms is iets niet per defenitie erg leuk, maar wel geschikt . Dat is dan salty. Corsief gedrukt, dat is namelijk erg belangrijk bij het woord salty . En je moet kwooten en link plakken, want Large.
Oud 11-03-2012, 17:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het laatste wat ik op uitzendinggemist keek was je zal het maar hebben. Ik formuleer het op deze manier omdat ik niet weet of je dat leuk/interessant vindt
Goed idee, dat ga ik maar eens kijken.
Oud 11-03-2012, 17:59
Neko*
Neko* is offline
Wij eten vandaag lekker slecht patatjes uit de frituurpan. Omnomnomnomnom.
Oud 11-03-2012, 18:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Omg so true
Oud 11-03-2012, 18:06
Verwijderd
wat ziet Emma er ontzettend moe uit.
Verwijderd
Verwijderd
Citaat: