Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2012 om 12:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb wel vaker van vriendinnen gehoord dat Miranda een kruising is tussen mij en een andere vriendin van mij ongeveer 1,95 is. Maar, als dat zo is...Waar is dan mijn Gary?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lentekriebel naamzoek, heb je de spits van vandaag toevallig tot je beschikking? Moet je de strips eens bekijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, ik weet het al, Ames-kamer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OEI nu gaat het WEER over saaie dingen (het snijden van brood) en daar werkte ik zelf aan mee. Nu moet ik iets controversieels zeggen. Wat zijn homo's toch kut! En klimaatverandering is echt een goed ding.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kak! Ik haf afgesproken om met collega's naar de nieuwe bux in Amsterdam te gaan, maar op weg naar het station lazerde de ketting van m'n fiets en moest ik lopen. Dit is al het 3e mankement aan de fiets in evenveel fietstochtjes.
Meh, nu zit ik onder 't smeer en stink ik naar zweet en ben ik te laat en dat is stom. ![]() Wrs is dit om te compenseren voor gisteren, want toen heb ik een waanzinnig toffe dag gehad.
|
Mijn docent geluid heeft altijd van die mooie absolute statements die elkaar heel vaak uitsluiten:
-De beste films zijn allemaal gemaakt tussen de jaren '10 en '30. Geen een film uit die periode is slecht. -Alle goede films komen uit de jaren '50, '60 en '70. -Alle komedies waarin personages lachen zijn slecht. -1984 was het laatste jaar waarin goede films gemaakt werden. -Een van de weinige constanten in de filmgeschiedenis is dat iedere film met Jeff Bridges een hoogtepunt uit de filmgeschiedenis is. Over die laatste wil ie een boek schrijven. ![]()
|
|