Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 12:23
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Leuk! welke wijk? en waarom ga je verhuizen?
Op de grens tussen valkenboskwartier en regentessekwartier. Ik wilde een mooiere woning en dichter bij m'n werk, het centrum, het strand
Oud 25-03-2012, 12:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
He zussie, gister was er een draaiorgel het lied van Gaston (waaaaaaaat een man die gaston etc.) aan het spelen en toen deed ik speciaal mijn oordopjes uit voor dat
Wat cool!
Oud 25-03-2012, 12:25
mollerator
mollerator is offline
Verdomme, heb ik weer verhuisdozen te kort. Ik kan dat zo slecht inschatten, vooral omdat ik overal weer rommel vandaan haal. Geen echte rommel natuurlijk, want ik heb ook al minstens 10 verhuisdozen aan dingen weggegooid.
Oud 25-03-2012, 12:25
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Op de grens tussen valkenboskwartier en regentessekwartier. Ik wilde een mooiere woning en dichter bij m'n werk, het centrum, het strand
Oh dat klinkt goed ga je daar alleen wonen? Oud huis?
Oud 25-03-2012, 12:26
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Verdomme, heb ik weer verhuisdozen te kort. Ik kan dat zo slecht inschatten, vooral omdat ik overal weer rommel vandaan haal. Geen echte rommel natuurlijk, want ik heb ook al minstens 10 verhuisdozen aan dingen weggegooid.
less is more
Oud 25-03-2012, 12:27
Verwijderd
@Zeppelin (met dank aan Lisa):
Oud 25-03-2012, 12:28
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Oh dat klinkt goed ga je daar alleen wonen? Oud huis?
Ja ik ga er alleen wonen. Het is de 2e verdieping van een huis uit 1910.
Oud 25-03-2012, 12:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@Zeppelin (met dank aan Lisa):
[filmpje]
zo jezus
Oud 25-03-2012, 12:30
Verwijderd
Als ik die kikker was, had ik trouwens precies hetzelfde gedaan.
Oud 25-03-2012, 12:33
Verwijderd
Een draaiorgel hier in de stad doet heel vaak Earth Song en dan wil ik stiekem blijven rondhangen terwijl draaiorgels eigenlijk maar suf en kut zijn
Oud 25-03-2012, 12:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien (en doodeng, maar dat terzijde). De reden dat ik nu steeds niet ga is omdat het te vermoeiend voor me is om 's avonds naar een andere stad te reizen en alles Sowieso beperk ik m'n avondactiviteiten behoorlijk, ga al niet vaak uit eten/naar de bioscoop, en al helemaal niet 'uit uit'. Oja en ik drink ook niet, dus vind het ook niet altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar veel wordt gedronken. Maar wie weet gaat het wel binnenkort beter met me en kan ik wel een keertje komen
Been there, dus dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat een terrasmeet binnenkort daar wel uitkomst in kan bieden. En wat mij betreft kunnen we best een keer wat verder naar het noorden reizen. We zijn een tijdje geleden ook in Den Haag geweest. Het probleem met meets buiten Utrecht is dat er altijd wel een groep mensen is die gaat zeuren omdat ze het te ver vinden (en ook wel logisch, want vanuit bijv Groningen is Den Haag meteen toch nog een stuk verder dan Utrecht en vice versa).
Oud 25-03-2012, 12:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Draaiorgels zijn ook kut.

Tenzij ze Gaston spelen
Oud 25-03-2012, 12:38
Verwijderd
Ik wil best een keertje naar Groningen. Plak ik er direct een tijdje bij mijn ouders achteraan!
Oud 25-03-2012, 12:38
Lorelei
Lorelei is offline
Draaiorgels zijn leuk
Oud 25-03-2012, 12:40
Verwijderd
Groningen is leuk
Oud 25-03-2012, 12:42
Verwijderd
Koennn, ga je in Groningen studeren? Omdat je het daar leuk vind ?
Oud 25-03-2012, 12:43
Verwijderd
Groningen heeft een mooi station.
Verwijderd
Citaat:
Koennn, ga je in Groningen studeren? Omdat je het daar leuk vind ?
Dat weet ik nog niet! Ik ga 17 april in Nijmegen kijken en ook nog een keertje in Leiden en ondertussen zo door zodat ik m'n propedeuse haal
Verwijderd
Misschien beter hier vragen, kun je witte was en donkere was wel samen in de droger doen eigenlijk ?
Oud 25-03-2012, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misschien beter hier vragen, kun je witte was en donkere was wel samen in de droger doen eigenlijk ?
Dat schijnt wel te kunnen (ik doe het nooit met kleding waarbij ik het vervelend zou vinden als het verkleurt). Wel zorgen dat je bonte was niet meer afgeeft. Als je nieuwe items in je bonte was hebt zitten of handdoeken of zo die nog steeds afgeven, kun je het beter scheiden.
Oud 25-03-2012, 12:51
Verwijderd
Oke. Is niet echt het geval, maar er zitten wel 2 heule mooie witte werk-blousjes bij. Die mogen niet verkleuren, dan haal ik die er tussenuit. Verder is het eigenlijk allemaal zwart en wit enzo en heb ik het al heel erg lang dus dan kan het vast wel
Oud 25-03-2012, 12:52
Verwijderd
Doen jullie nieuwe zwarte shirts eigenlijk gewoon bij de (donker)bonte was in, of wassen jullie ze eerst een keer apart?
Oud 25-03-2012, 12:53
Verwijderd
Bij de donkere was. Want daar zit verder niet echt iets bij wat echt extreem kan verkleuren ofzo. Of ik vind het niet erg als het verkleurd, want dan is het meestal ondergoed ofzo.
Zeppelin
Zeppelin is offline
volgens mijn moeder was het vroeger een groot drama voor mij als het draaiorgel de straat weer uitreed.
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik flikker alles door elkaar in de was.
Oud 25-03-2012, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Doen jullie nieuwe zwarte shirts eigenlijk gewoon bij de (donker)bonte was in, of wassen jullie ze eerst een keer apart?
Meteen bij de bonte was, maar ik let dan wel een beetje op dat ik het vooral met donkere kledingstukken mee was. Ik scheid m'n was eigenlijk in 6 categorieen:
-Wit (30/40 graden)
-Licht bont (30/40 graden)
-Donker bont (30/40 graden)
-60 graden was (ondergoed, sokken, handdoeken, beddegoed, vaatdoekjes, etc. Gooi alle kleuren bij elkaar)
-Wolwas
-Handwas

Lichte en donkere bonte was scheid ik alleen als het nodig is omdat er iets tussen zit dat zou kunnen afgeven of omdat er iets tussen zit dat makkelijk kan verkleuren (bijv omdat er ook wit in zit).

Dus. Boeiend he.
Oud 25-03-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Meteen bij de bonte was, maar ik let dan wel een beetje op dat ik het vooral met donkere kledingstukken mee was. Ik scheid m'n was eigenlijk in 6 categorieen:
-Wit (30/40 graden)
-Licht bont (30/40 graden)
-Donker bont (30/40 graden)
-60 graden was (ondergoed, sokken, handdoeken, beddegoed, vaatdoekjes, etc. Gooi alle kleuren bij elkaar)
-Wolwas
-Handwas

Lichte en donkere bonte was scheid ik alleen als het nodig is omdat er iets tussen zit dat zou kunnen afgeven of omdat er iets tussen zit dat makkelijk kan verkleuren (bijv omdat er ook wit in zit).

Dus. Boeiend he.
*noteert*
Oud 25-03-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Been there, dus dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat een terrasmeet binnenkort daar wel uitkomst in kan bieden. En wat mij betreft kunnen we best een keer wat verder naar het noorden reizen. We zijn een tijdje geleden ook in Den Haag geweest. Het probleem met meets buiten Utrecht is dat er altijd wel een groep mensen is die gaat zeuren omdat ze het te ver vinden (en ook wel logisch, want vanuit bijv Groningen is Den Haag meteen toch nog een stuk verder dan Utrecht en vice versa).
Inderdaad begrijpelijk, maar dus ook begrijpelijk dat ik ga zeuren als het in Den Haag ofzo is Jammer dat de noorderlingen in de minderheid zijn, anders dwongen we gewoon elke meet af in Zwolle/Groningen

Citaat:
Ik wil best een keertje naar Groningen. Plak ik er direct een tijdje bij mijn ouders achteraan!
Nou kijk, een 'zuiderling' die best naar het noorden wil komen!

Citaat:
Groningen is leuk
Heel leuk.
Oud 25-03-2012, 13:02
Verwijderd
Ik heb 30-gradenwas en 40-gradenwas
Verwijderd
Ik heb echt, 3 soorten was. Wit, donker en roze/rood. En die roze/rood eigenlijk alleen omdat ik handdoeken enzo in het roze heb, samen met wat sokken enzo. Dat past dan net niet meer bij donkere was meestal
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Inderdaad begrijpelijk, maar dus ook begrijpelijk dat ik ga zeuren als het in Den Haag ofzo is Jammer dat de noorderlingen in de minderheid zijn, anders dwongen we gewoon elke meet af in Zwolle/Groningen
Volgens mij zijn er best veel mensen uit Zwolle, Groningen, Enschede hoor Ik weet het eigenlijk niet precies
Oud 25-03-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik scheid m'n was in wit/licht bont (meestal roze/rood)/donker/handdoeken etc/evt gebreid spul.
Oud 25-03-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij zijn er best veel mensen uit Zwolle, Groningen, Enschede hoor Ik weet het eigenlijk niet precies
Ja? Ik ook niet eigenlijk
Oud 25-03-2012, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben ook niet zo'n fan van handwas hoor, maar mijn bh's mogen niet in de wasmachine En wolwas geldt natuurlijk alleen in de winter.
Oud 25-03-2012, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bh's mogen inderdaad officieel niet in de wasmachine, maar daar heb ik echt lak aan. Alles gaat zo, hup, mee met de witte of donkere was, niet zeuren! Bovendien blijven die dingen prima als je ze in zo'n zakje doet en niet te heet wast. Nooit problemen mee gehad.
Oud 25-03-2012, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja? Ik ook niet eigenlijk
Nja, er zijn wel meer mensen uit Utrecht en uit Zuid-Holland, maar die moeten dan maar niet zeuren of niet komen
Oud 25-03-2012, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nja, er zijn wel meer mensen uit Utrecht en uit Zuid-Holland, maar die moeten dan maar niet zeuren of niet komen
Klare taal!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bh's mogen inderdaad officieel niet in de wasmachine, maar daar heb ik echt lak aan. Alles gaat zo, hup, mee met de witte of donkere was, niet zeuren! Bovendien blijven die dingen prima als je ze in zo'n zakje doet en niet te heet wast. Nooit problemen mee gehad.
Mja, maar mijn beha's zijn 40-70 euro per stuk. Dat vind ik te duur om het risico te nemen
Zeppelin
Zeppelin is offline
Oh, dingen als vieze keukendoeken en beddengoed was ik meestal op 90 graden (celsius, voor de lolbroeken)en dat doe ik niet met de rest.
Oud 25-03-2012, 13:07
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik flikker ook alles in de droger. Behalve één vestje want die is van wol.
Oud 25-03-2012, 13:07
Verwijderd
Oh en soms was die bijzonder warm moet
Oud 25-03-2012, 13:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, dingen als vieze keukendoeken en beddengoed was ik meestal op 90 graden (celsius, voor de lolbroeken)en dat doe ik niet met de rest.
90? Jeetje

Ik gooi overigens alleen de 60 graden was (van het bovenstaande lijstje) in de droger. De rest hang ik uit.
Oud 25-03-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar mijn beha's zijn 40-70 euro per stuk. Dat vind ik te duur om het risico te nemen
Ik was al mijn bh's. En die zijn duurder . Maar ik doe ze in zo'n wasbal met daaromheen nog een zakje en ze blijven er prima mooi in . Ik denk dat ik de oudste nu zo'n 3 jaar (heel missen 4, maar ik denk 3 ) heb, en die is nog altijd net zo prima als in het begin en die is al heul vaak gewassen.
Oud 25-03-2012, 13:23
Carn
Carn is offline
ik gooi alleen ondergoed en handdoeken etc in de droger; drogers zijn funest voor je kleren.
Oud 25-03-2012, 13:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik gooi ook alles in de droger, behalve bh's en bloesjes.
Oud 25-03-2012, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben te lui + heb te weinig ruimte om alles te drogen te hangen. Dus gooi 90% van alle was in de droger. Vesten van wol enzo natuurlijk niet. En bh's ook niet trouwens.

Zo. Ik heb de was opgevouwen, de keuken semi-schoongemaakt, afgewassen, opgeruimd, alle oppervlaktes nat afgenomen. Nu alleen nog de vloeren. Oja en de wc.
Oud 25-03-2012, 13:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik was al mijn bh's. En die zijn duurder . Maar ik doe ze in zo'n wasbal met daaromheen nog een zakje en ze blijven er prima mooi in . Ik denk dat ik de oudste nu zo'n 3 jaar (heel missen 4, maar ik denk 3 ) heb, en die is nog altijd net zo prima als in het begin en die is al heul vaak gewassen.
Waarom zijn die van jou dan zo duur?
Oud 25-03-2012, 13:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
Als ik dure bh's zou hebben zou ik ze denk ik ook niet in de droger gooien. en blousjes zijn juist heel handig om in de droger te doen, eruit halen en ophangen als ze nog warm zijn dan kreukt het amper. Maar iew, blousjes, rotstof tegen je lichaam
Oud 25-03-2012, 13:40
Verwijderd
Omdat hunkemöller en livera vaak geen leuke bh's in mijn maat hebben (alhoewel het de laatste tijd steeds meer voorkomt dat ze hem wel hebben) maar ik ze nu ook niet meer lekker vind zitten. Ik loop nu een winkel in met een verkoopster die gewoon weet waar ze het over heeft, 1 blik op je werpt en dan met 20 bh's aan komt lopen die allemaal in 1 keer fantastisch zitten hoef je alleen maar de leukste uit te kiezen.

Maar goed, het was ooit deels omdat ik dus geen goed zittende bh's kon krijgen, en nu een beetje van dat en een beetje dat ik een luxepopje ben in dat opzicht. Maar eerlijk is eerlijk, ze gaan duisentlang mee, dus echt klagen is ook weer niet nodig
Oud 25-03-2012, 13:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Apaat, mijn beste vriendin had ook altijd problemen met een goede bh vinden en die heeft nu Garden of Eden (ofzo). Ikzelf zweer bij Sapph, zit ook heel fijn. Ik zou er gewoon naar vragen

Regels voor berichten