Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2012, 15:44
Carn
Carn is offline
Bane ziet er ook, op zn masker na, niet uit als 'Bane uit de comics'.
Oud 17-04-2012, 15:54
Martiño
Martiño is offline
Ik vind de catwoman foto's die ik tot nu toe heb gezien genoeg catwoman-achtig. Ze lijkt meer op de comicversie (die overigens door de jaren meerdere keren totaal is veranderd) dan the Joker of Scarecrow.

En dat het niet functioneel is, tja. Het is een film. We willen graag een sexy mevrouw in een strak pakje zien.
Oud 17-04-2012, 15:59
Carn
Carn is offline
och, zal me niet verbazen als ze opeens messen of naalden uit die stilleto's kan schieten ;P Nolan kennende is het nog wel enigszins 'praktisch', hehe.
Oud 17-04-2012, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Ik vond die klauwtjes van Michelle Pfeiffer altijd wel gaaf

Maar ik laat me gewoon verrassen
Oud 17-04-2012, 16:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
IK BEN TOEGELATEN, IK BEN TOEGELATEN, IK BEN TOEGELATEN FEEEEEEEST
Wat goed van je gefeliciteerd!
Oud 17-04-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom iemand met een 'katachtig' gezicht? Ik weet niet hoe Nolan het gaat doen qua backstory maar volgens mij is het gewoon een high-tech dievegge die toevallig 'catwoman' genoemd gaat worden door dr katteoortjes.
Omdat het leuk is? Het past binnen de context en heeft geen enkel nadeel, alleen voordelen. Als we zo praktisch gaan nadenken als 'eigenlijk heeft ze niet zoveel met katten, op de oren en de naam na' dan kunnen we ons ook gaan afvragen hoe ze kan rennen op die schoenen.

Verder meen ik me iets te herinneren over dat Catwoman weldegelijk iets met katten heeft. Liet ze haar auto niet weleens bewaakt worden door katten, bijvoorbeeld? Maar daar kan ik niet heel stellig over zijn, Uice weet er meer van.
Oud 17-04-2012, 16:27
Lorelei
Lorelei is offline
Bedankt voor alle felicitaties! En ja, in Nijmegen Commendatore.
Oud 17-04-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Omdat het leuk is? Het past binnen de context en heeft geen enkel nadeel, alleen voordelen. Als we zo praktisch gaan nadenken als 'eigenlijk heeft ze niet zoveel met katten, op de oren en de naam na' dan kunnen we ons ook gaan afvragen hoe ze kan rennen op die schoenen..
en klimmen en springen. Moet ze niet kunnen klimmen en springen? Als ik catwoman zou zijn, zou ik mijn haar ook anders doen - in een knotje, of kort. Maar het is al heel wat dat ze haar huid beschermt, de meeste vrouwelijke superhelden zouden in no time onder de schrammen zitten. Een catsuit is soweiso wel gepast voor catwoman natuurlijk.
Oud 17-04-2012, 16:38
Martiño
Martiño is offline

Hier ziet ze er ook weer anders uit
Oud 17-04-2012, 16:39
Verwijderd
moeilijk te zeggen, er zit een motor voor.
Oud 17-04-2012, 16:40
Verwijderd
Cracked heeft een leuk artikel over vrouwelijke superhelden en hun kleren: The 5 most impractical aspects of superhero costumes.
Oud 17-04-2012, 16:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat is er mis mee?
Hoge hakken, laarzen tot aan haar kont, totaal geen bescherming en haar gezicht is nauwelijks bedekt. Welke juwelendief kleedt zich zo?
Oud 17-04-2012, 16:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Hier ziet ze er ook weer anders uit
oortjes down --> visor.

Citaat:
Omdat het leuk is? Het past binnen de context en heeft geen enkel nadeel, alleen voordelen. Als we zo praktisch gaan nadenken als 'eigenlijk heeft ze niet zoveel met katten, op de oren en de naam na' dan kunnen we ons ook gaan afvragen hoe ze kan rennen op die schoenen.

Verder meen ik me iets te herinneren over dat Catwoman weldegelijk iets met katten heeft. Liet ze haar auto niet weleens bewaakt worden door katten, bijvoorbeeld? Maar daar kan ik niet heel stellig over zijn, Uice weet er meer van.
Tja, dat verschilt per backstory; er zijn nogal wat iteraties van alle karakters; het staat nergens vast in de DC universe (of binnen Marvel) dat een bepaalde comicreeks "het enige echte achtergrondverhaal" is; om de zoveel jaren krijgen die dingen toch weer een reboot.
Oud 17-04-2012, 16:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoge hakken, laarzen tot aan haar kont, totaal geen bescherming en haar gezicht is nauwelijks bedekt. Welke juwelendief kleedt zich zo?
Ik geloof niet dat realiteit een issue is als je Batman films maakt.
Oud 17-04-2012, 16:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe realistisch is het verhaal van catwoman uberhaupt?
Oud 17-04-2012, 16:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Verder meen ik me iets te herinneren over dat Catwoman weldegelijk iets met katten heeft. Liet ze haar auto niet weleens bewaakt worden door katten, bijvoorbeeld?
In bepaalde strips, ja. Van oorsprong heet ze gewoon zo omdat ze sluw en snel is, later kreeg ze wat meer een connectie met katten. Soms vindt ze ze gewoon leuk, soms kan ze ze allemaal klusjes laten opknappen.

Maar goed, ik had gehoopt dat Nolan voor Catwoman dezelfde aanpak zou doen als voor Batman: een enigszins functioneel pak. Dit is gewoon onhandige fanboy-onzin.
Oud 17-04-2012, 16:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe realistisch is het verhaal van catwoman uberhaupt?
Het enige wat vaststaat over Catwoman is dat ze een vrouw is en goed is in diamanten stelen. Dus dat kan behoorlijk realistisch.

En natuurlijk zijn de Batmanfilms dat niet, maar dan moeten dingen nog wel werken binnen de context van het verhaal. Ik had het in LOTR ook ongeloofwaardig gevonden als Frodo opeens over Mordor heen kon springen; ondanks het feit dat de hele film onrealistisch is.
Oud 17-04-2012, 17:16
Martiño
Martiño is offline
Batman heeft een cape.

Case closed
Oud 17-04-2012, 17:19
Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, ik hoop dat er morgen iemand is die me nog even naar het dorp kan brengen . Anders kan ik helemaal geen cadeautjes meer kopen voor de menschen thuis.
Oud 17-04-2012, 17:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Batman heeft een cape.

[filmpje]

Case closed
Oud 17-04-2012, 17:25
Miekje*
Miekje* is offline
Trimmeh Trimm Trabb naamzoek, versta jij iets van Liverputlian? Er was laatst iets op tv hier over Liverpool, maar ik kon echt niet verstaan wat die mensen zeiden :').
Oud 17-04-2012, 17:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Batman heeft een cape.

[filmpje]

Case closed
Maar dat is een kwestie van imago. Hij vindt het er dreigend uitzien. Goed, beetje raar, maar toch: Batman met een cape kan ik nog wel accepteren, omdat dat gewoon iconisch is. Catwoman met hoge hakken is, in een film zo serieus als Nolan pretendeert maken, onacceptabel. ONACCEPTABEL!
Oud 17-04-2012, 17:31
Carn
Carn is offline
In Batman: Arkham City kan ie met zn cape tegenstanders 'stunnen'.
Oud 17-04-2012, 17:31
Uice
Uice is offline
En hij verstopt zich er ook weleens achter.
Oud 17-04-2012, 17:32
Carn
Carn is offline
En heeft de cape niet wat dragende eigenschappen met betrekking tot de vele zweefvluchten waar de heer Wayne van gediend is?
Oud 17-04-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vond die klauwtjes van Michelle Pfeiffer altijd wel gaaf

Maar ik laat me gewoon verrassen
Me-ow!
Oud 17-04-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
En hij verstopt zich er ook weleens achter.
De echte kracht van z'n cape openbaart zich natuurlijk pas wanneer de TP voor z'n bunghole op is. Robin schijnt zich wel eens te vergalloperen in de keuken.
Oud 17-04-2012, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Oud 17-04-2012, 17:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De echte kracht van z'n cape openbaart zich natuurlijk pas wanneer de TP voor z'n bunghole op is. Robin schijnt zich wel eens te vergalloperen in de keuken.
Oke, ik snap niks van deze zin.
Oud 17-04-2012, 17:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oke, ik snap niks van deze zin.
Het gaat over poepen.
Oud 17-04-2012, 17:50
Martiño
Martiño is offline
ohja, nu zie ik het.

Grappig hoor Quintiano!
Oud 17-04-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ohja, nu zie ik het.

Grappig hoor Quintiano!
Oud 17-04-2012, 18:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een gemiep over Catwoman. Het wordt toch, net als The Dark Knight, een kutfilm.
Oud 17-04-2012, 18:34
Carn
Carn is offline
overigens lijkt een cape me wel lastig bij het kakken. Beetje het badjas-effect, je moet m echt goed aan de kant houden anders valt ie in de pot.
Oud 17-04-2012, 18:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
overigens lijkt een cape me wel lastig bij het kakken. Beetje het badjas-effect, je moet m echt goed aan de kant houden anders valt ie in de pot.
superhelden kakken niet!
Oud 17-04-2012, 18:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Batman is gay.

Nieuw onderwerp!
Oud 17-04-2012, 19:02
Uice
Uice is offline
De echte Batman is niet gay.

Oud 17-04-2012, 19:08
Verwijderd
avond!

ik ben vergeten naar koor tegaan. ik heb net geslapen van half5 tot half 7
Oud 17-04-2012, 19:17
Verwijderd
Hoi! computerstoring is voorbij dus ik kom jullie weer lastig vallen!
Oud 17-04-2012, 19:19
Verwijderd
Vanmiddag verveelde ik me zo erg (omdat ik ziek was en niet zoveel kan) dat ik origami-dingetjes ging vouwen. En eigenlijk was het nog veeeeel moeilijker dan ik dacht, en dat terwijl ik al dacht dat het moeilijk was. Misschien dat ik morgen een paar mislukte-origami-beestjesfoto's post. Als het lukt.
Oud 17-04-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Hoi! computerstoring is voorbij dus ik kom jullie weer lastig vallen!
Hoi Kriebel! Hoe is het? Ben je weer uit het ziekenhuis, of nog niet? Was het een lange computerstoring?
Oud 17-04-2012, 19:21
Verwijderd
Wat vervelend dat je nog steeds ziek bent Uomi. *fruitmand geeft*
Oud 17-04-2012, 19:22
Verwijderd
nee nog niet uit het ziekenhuis, ik schat dat ik een paar daagjes moet blijven. ze willen misschien toch nog meer testen. de storing duurde zowat de hele dag . Saaaaai
Oud 17-04-2012, 19:23
Verwijderd
gaat het wel al iets beter uomi? of nog steeds niet? Origami is cool . Dat heb ik veel gedaan vroegah
Oud 17-04-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend dat je nog steeds ziek bent Uomi. *fruitmand geeft*
Awh <3, dankjewel Stefenootje. En het is inderdaad wel vervelend, ook omdat ik allemaal SE's mis op school die ik voor de meivakantie moet maken, anders kan ik het eerste tijdvak geen examen doen, maar ook omdat thuiszijn zo saai en anti-sociaal is.
Oud 17-04-2012, 19:24
Verwijderd
En jij ook beterschap uiteraard Lentekriebel! *ook fruitmand geeft*
Oud 17-04-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
En jij ook beterschap uiteraard Lentekriebel! *ook fruitmand geeft*
thanks
Oud 17-04-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
nee nog niet uit het ziekenhuis, ik schat dat ik een paar daagjes moet blijven. ze willen misschien toch nog meer testen. de storing duurde zowat de hele dag . Saaaaai
Lijkt me inderdaad heel saai. Ik hoop dat je snel weer het ziekenhuis uit mag, en dat het beter gaat

Citaat:
gaat het wel al iets beter uomi? of nog steeds niet? Origami is cool . Dat heb ik veel gedaan vroegah
Het gaat wel ietsje beter, want ik heb iets minder pijn, nu. En dat is al heel fijn. Maar ik hoest heel veel (waardoor ik mezelf elke keer wakker hoest als ik wil slapen) en ik ben vooral heel moe en futloos. Origami vouwen is eigenlijk het enige van de afgelopen dagen dat ik echt gedaan heb. Voor de rest is het bankhangen / even tv of computer / in bed liggen.

Wat origamide je vroeger zoal? Ik heb nu een paar 'makkelijk' dingen geprobeerd, en dat waren vooral diertjes en dierenhoofdjes, maar misschien moet ik daar nog even aan dooroefenen
Oud 17-04-2012, 19:28
Verwijderd
allebei veel beterschap.

donderdag krijg ik de uitslag welk virus ik heb. dat me al een half jaar kilt.
Oud 17-04-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
allebei veel beterschap.

donderdag krijg ik de uitslag welk virus ik heb. dat me al een half jaar kilt.
Ik neem aan dat je over het krijgen van de uitslag gaat, en niet over het virus. Maar, heb je er dan ook iets aan als je de uitslag krijgt? Ik bedoel, met een virus kun je meestal toch niet zoveel?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten