Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Cracked heeft een leuk artikel over vrouwelijke superhelden en hun kleren: The 5 most impractical aspects of superhero costumes.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, ik had gehoopt dat Nolan voor Catwoman dezelfde aanpak zou doen als voor Batman: een enigszins functioneel pak. Dit is gewoon onhandige fanboy-onzin.
||
Citaat:
En natuurlijk zijn de Batmanfilms dat niet, maar dan moeten dingen nog wel werken binnen de context van het verhaal. Ik had het in LOTR ook ongeloofwaardig gevonden als Frodo opeens over Mordor heen kon springen; ondanks het feit dat de hele film onrealistisch is.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vanmiddag verveelde ik me zo erg (omdat ik ziek was en niet zoveel kan) dat ik origami-dingetjes ging vouwen. En eigenlijk was het nog veeeeel moeilijker dan ik dacht, en dat terwijl ik al dacht dat het moeilijk was. Misschien dat ik morgen een paar mislukte-origami-beestjesfoto's post. Als het lukt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat origamide je vroeger zoal? Ik heb nu een paar 'makkelijk' dingen geprobeerd, en dat waren vooral diertjes en dierenhoofdjes, maar misschien moet ik daar nog even aan dooroefenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|