| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow, ik voel me opeens heel erg sociaal vaardig en geniaal.
|
|
|
|
|
|
Wat stom, zeg, CR! *knuffel*
Ik heb vandaag best een goede dag . Joechei ende joepie. En onze docent röntgen (tevens coach) had een vreemde opdracht voor ons verzonnen. Hij had lootjes gemaakt met elk een onderwerp van röntgen erop (bijvoorbeeld kV, mAs, diafragmeren, centreren, overbelichting, etc.) plus uitleg en steekwoorden. We moesten groepjes maken van drie personen, en iedereen moest een lootje trekken. Daarna moesten we per groepje een ander lootje trekken met daarop wat we met dat onderwerp moesten gaan doen (bijvoorbeeld lied, foto, film, dans, verboden woord, gedicht, etc.) En wij hadden centreren plus gedicht, dus hadden we een extreem dramatisch gedicht gemaakt van vier strofes, inclusief dramatisch voordragen en dramatische pianomuziek op de achtergrond . En het was heel komisch. En ze vonden ons de leukste uitvoering hebben van allemaal <3.
|
|
|
|
Oeh, ik had een 10 voor mijn pilotexamen Nederlands
<3. Zonde dat het maar een pilot was. En ik had een 6 voor mijn pilot rekenen, maar daar ben ik nooit goed in geweest . En dat was nog goed, want het gemiddelde lag op een 4.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
volgens mij is het ook geen kung-fu film; maar t schijnt idd wel een van de betere/beste actiefilms van de afgelopen paar jaren te zijn.
Wat is trouwens de link met Kung Fu Hustle?
|
|
||
|
Citaat:
Nouja, lees mijn verhaal hierboven/vorige pagina maar . Dat was zo ongeveer mijn dag. En nu moet ik mijn cavia's schoonmaken en inpakken voor het weekend bij mijn vriendje.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Ik heb namelijk zo goed als altijd een liedje in mijn hoofd. Gelukkig niet altijd heel vervelende liedjes hoor, maar als dat wel zo is helpt het om andere liedjes op te zetten en de songtekst erbij te pakken |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Echt hoor, na een halve dag me steeds zieker voelen. Duss, het kan nog dommer! haha
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar kan soms gebeuren natuurlijk!
|
|
||
Verwijderd