Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankje
Oud 27-04-2012, 15:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik nog netjes gebleven en gezegd dat ik dat nou niet echt de bedoeling vond en toch liever naar dat restaurant wilde. Meneer draait auto om, rijdt naar het restauarant en we hebben nog gelunched. Hij at wel heel snel door en was ineens een stuk kribbiger geworden dan op de chat. Ik uiteindelijk de rekening betaald en gevraagd of hij me weer kon afzetten op werk, zitten we in de auto zegt ie; "We hebben best nog wel even tijd hoor, ik kom heel snel klaar".

Dat ze uberhaupt nog met 'm ging lunchen
En ze heeft nog zijn rekening betaald ook!1!
Oud 27-04-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik nog netjes gebleven en gezegd dat ik dat nou niet echt de bedoeling vond en toch liever naar dat restaurant wilde. Meneer draait auto om, rijdt naar het restauarant en we hebben nog gelunched. Hij at wel heel snel door en was ineens een stuk kribbiger geworden dan op de chat. Ik uiteindelijk de rekening betaald en gevraagd of hij me weer kon afzetten op werk, zitten we in de auto zegt ie; "We hebben best nog wel even tijd hoor, ik kom heel snel klaar".

Dat ze uberhaupt nog met 'm ging lunchen
wow, ik voel me opeens heel erg sociaal vaardig en geniaal.
Oud 27-04-2012, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Wat stom, zeg, CR! *knuffel*

Ik heb vandaag best een goede dag . Joechei ende joepie. En onze docent röntgen (tevens coach) had een vreemde opdracht voor ons verzonnen. Hij had lootjes gemaakt met elk een onderwerp van röntgen erop (bijvoorbeeld kV, mAs, diafragmeren, centreren, overbelichting, etc.) plus uitleg en steekwoorden. We moesten groepjes maken van drie personen, en iedereen moest een lootje trekken. Daarna moesten we per groepje een ander lootje trekken met daarop wat we met dat onderwerp moesten gaan doen (bijvoorbeeld lied, foto, film, dans, verboden woord, gedicht, etc.) En wij hadden centreren plus gedicht, dus hadden we een extreem dramatisch gedicht gemaakt van vier strofes, inclusief dramatisch voordragen en dramatische pianomuziek op de achtergrond . En het was heel komisch. En ze vonden ons de leukste uitvoering hebben van allemaal <3.
Oud 27-04-2012, 15:33
Miekje*
Miekje* is offline
Oeh, ik had een 10 voor mijn pilotexamen Nederlands <3. Zonde dat het maar een pilot was. En ik had een 6 voor mijn pilot rekenen, maar daar ben ik nooit goed in geweest . En dat was nog goed, want het gemiddelde lag op een 4.
Oud 27-04-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
wow, ik voel me opeens heel erg sociaal vaardig en geniaal.
En assertief!
Oud 27-04-2012, 15:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat stom, zeg, CR! *knuffel*

Ik heb vandaag best een goede dag . Joechei ende joepie. En onze docent röntgen (tevens coach) had een vreemde opdracht voor ons verzonnen. Hij had lootjes gemaakt met elk een onderwerp van röntgen erop (bijvoorbeeld kV, mAs, diafragmeren, centreren, overbelichting, etc.) plus uitleg en steekwoorden. We moesten groepjes maken van drie personen, en iedereen moest een lootje trekken. Daarna moesten we per groepje een ander lootje trekken met daarop wat we met dat onderwerp moesten gaan doen (bijvoorbeeld lied, foto, film, dans, verboden woord, gedicht, etc.) En wij hadden centreren plus gedicht, dus hadden we een extreem dramatisch gedicht gemaakt van vier strofes, inclusief dramatisch voordragen en dramatische pianomuziek op de achtergrond . En het was heel komisch. En ze vonden ons de leukste uitvoering hebben van allemaal <3.
Hm. Wij hadden daar gewoon een boek voor.
Oud 27-04-2012, 16:10
Uice
Uice is offline
Hier is een achter-de-schermen-foto van Pan's Labyrinth. Niet op de button klikken.

Spoiler
Oud 27-04-2012, 16:13
Verwijderd
Oud 27-04-2012, 16:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm. Wij hadden daar gewoon een boek voor.
Voor de informatie over röntgendingen bedoel je? Ja, wij ook, hoor! Maar de docent wilde ons niet gelijk strict ende streng in de schoolbanken zetten na ons Wales-avontuur en een paar dagen vrij, dus verzon hij iets anders!
Oud 27-04-2012, 16:37
Verwijderd
Potver CR, ik hoop dat het goed komt! Ik vind het UWV maar een rare organisatie.
Oud 27-04-2012, 17:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hebben mensen hier The Raid: Redemption al gezien? Lijkt me wel wat

Ik ben niet zo van de kung fu films, maar dit is van de makers van Kung Fu Hustle en dat was geweldig.

Oud 27-04-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hebben mensen hier The Raid: Redemption al gezien? Lijkt me wel wat

Ik ben niet zo van de kung fu films, maar dit is van de makers van Kung Fu Hustle en dat was geweldig.

[filmpje]
Heb hem op Imagine gezien, ik vond hem GEWELDIG, prima uitgevoerde lekker snelle actie
Oud 27-04-2012, 18:00
Carn
Carn is offline
volgens mij is het ook geen kung-fu film; maar t schijnt idd wel een van de betere/beste actiefilms van de afgelopen paar jaren te zijn.

Wat is trouwens de link met Kung Fu Hustle?
Oud 27-04-2012, 18:31
Carn
Carn is offline
zozo, er zit best wat shit in zo'n olifant

http://io9.com/5905767/this-is-what-...ant-looks-like
Oud 27-04-2012, 18:52
Verwijderd
Nee, kung-fu was het duidelijk niet
Oud 27-04-2012, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Wat is het hier saai zeg, 's avonds, de laatste tijd!
Oud 27-04-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is het hier saai zeg, 's avonds, de laatste tijd!
Mee eens.
Oud 27-04-2012, 20:14
Miekje*
Miekje* is offline
Vertel eens, Panopticon. Heb jij nog iets boeiends meegemaakt vandaag?
Oud 27-04-2012, 20:17
Verwijderd
Dit vraag je toevallig wel op de verkeerde dag Ik ben ziek thuis gebleven omdat ik extreem moe was. Jij?
Oud 27-04-2012, 20:19
Verwijderd
Ha ik sleep mijn moeder sowieso mee naar de keukenhof!
Oud 27-04-2012, 20:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was aan het helpen bij de organisatie van een concert! Ik haat organiseren. Toen ik dacht dat het afgelopen was kwam ik netjes met de bloemen aanzetten en opeens begon iedereen weer te spelen en toen stond ik daar en het hele publiek grinnikte
Oud 27-04-2012, 20:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit vraag je toevallig wel op de verkeerde dag Ik ben ziek thuis gebleven omdat ik extreem moe was. Jij?
Oei! Nouja, lees mijn verhaal hierboven/vorige pagina maar . Dat was zo ongeveer mijn dag. En nu moet ik mijn cavia's schoonmaken en inpakken voor het weekend bij mijn vriendje.
Oud 27-04-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
En assertief!
Precies!
Citaat:
Oei! Nouja, lees mijn verhaal hierboven/vorige pagina maar . Dat was zo ongeveer mijn dag. En nu moet ik mijn cavia's schoonmaken en inpakken voor het weekend bij mijn vriendje.
Oud 27-04-2012, 20:43
Verwijderd
Oei ik heb een liedje in mijn hoofd
Oud 27-04-2012, 20:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uitzingen helpt.
Oud 27-04-2012, 20:52
Verwijderd
Al een paar keer gedaan
Oud 27-04-2012, 20:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Keihard aanzetten en meebleren?
Oud 27-04-2012, 20:54
Verwijderd
Ben ik nu aan het doen
Oud 27-04-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Potver CR, ik hoop dat het goed komt! Ik vind het UWV maar een rare organisatie.
Ik ook! Heb jij eigenlijk ook een uitkering?

Citaat:
Je cavia's... inpakken...?
Oud 27-04-2012, 20:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En als dat niet werkt, It's a small world en/of carnaval festival luisteren
Oud 27-04-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
ik ben een beetje jaloers dat dat voor jou blijkbaar een uitzondering is . Ik heb namelijk zo goed als altijd een liedje in mijn hoofd. Gelukkig niet altijd heel vervelende liedjes hoor, maar als dat wel zo is helpt het om andere liedjes op te zetten en de songtekst erbij te pakken . Of iets doen waar je heel geconcentreerd voor moet zijn, maar wat niet heel moeilijk is. Van die spelletjes ofzo.
Verwijderd
Pheebs, heb je zo tijd voor 1 spelletje AoE?
Verwijderd
Oh hihi, dat was nog voor ik jouw post had gelezen Kriebel!
Oud 27-04-2012, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh duh, daarom heb ik al de hele tijd zo'n branderig gevoel in m'n keel, ik ben vergeten m'n medicijnen vier uur geleden in te nemen. Dom.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word trouwens altijd wel heel blij van de mooie beelden bij Top Gear, altijd mooi gefilmd
Verwijderd
Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei . Verwarrende zinsbouw enzo.
Oud 27-04-2012, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei . Verwarrende zinsbouw enzo.
O jezus, nu ik het teruglees zie ik pas dat je het ook anders kan lezen Ik ben zeker een beetje moe ofzo
Oud 27-04-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Heb jij eigenlijk ook een uitkering?

ja ik heb een wajong. Gaat verder prima gelukkig, maar vorig jaar vond ik het UWV toch wel raar hoor. Ik wilde een gesprek met iemand van het UWV om te kijken wat de mogelijkheden zouden zijn mbt een speciaal opleidingstraject. Ik wilde weten wat criteria zouden zijn enz. Kreeg ik de reactie wat ik wel niet dacht, dat ze daar echt geen tijd voor hadden en ik maar een voorstel in moest sturen en dan zouden zij het goedkeuren of afkeuren. Maar als ik zou weten waar ze naar zouden gaan kijken om het eventueel goed te keuren, zou dat toch heel wat meer mogelijkheden geven om een goed voorstel te doen. Ik dacht dat ze mensen graag aan het werk wilden hebben (met dit traject zou ik sowieso een half jaar gaan werken). Uiteindelijk kwam er iets anders op mijn pad en heb ik dit laten zitten, maar ik vond het maar een rare bedoening hoor.
Oud 27-04-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja ik heb een wajong. Gaat verder prima gelukkig, maar vorig jaar vond ik het UWV toch wel raar hoor. Ik wilde een gesprek met iemand van het UWV om te kijken wat de mogelijkheden zouden zijn mbt een speciaal opleidingstraject. Ik wilde weten wat criteria zouden zijn enz. Kreeg ik de reactie wat ik wel niet dacht, dat ze daar echt geen tijd voor hadden en ik maar een voorstel in moest sturen en dan zouden zij het goedkeuren of afkeuren. Maar als ik zou weten waar ze naar zouden gaan kijken om het eventueel goed te keuren, zou dat toch heel wat meer mogelijkheden geven om een goed voorstel te doen. Ik dacht dat ze mensen graag aan het werk wilden hebben (met dit traject zou ik sowieso een half jaar gaan werken). Uiteindelijk kwam er iets anders op mijn pad en heb ik dit laten zitten, maar ik vond het maar een rare bedoening hoor.
Mja, dat klinkt niet heel klantvriendelijk. En ik vind inderdaad dat er weinig transparantie bestaat wat betreft procedures en op basis waarvan je eventueel afgekeurd zou worden.
Oud 27-04-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh duh, daarom heb ik al de hele tijd zo'n branderig gevoel in m'n keel, ik ben vergeten m'n medicijnen vier uur geleden in te nemen. Dom.
Ik lag afgelopen dinsdagavond al compleet ziek op bed te rillen en kon mijn ogen niet meer open houden omdat er zo'n drukkend gevoel op mijn ogen zat. Verpleegkundige ging al bloeddruk en temperatuur opnemen ed. Kwamen we er toen achter dat ik die ochtend mijn medicijnen was vergeten . Echt hoor, na een halve dag me steeds zieker voelen. Duss, het kan nog dommer! haha
Oud 27-04-2012, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik lag afgelopen dinsdagavond al compleet ziek op bed te rillen en kon mijn ogen niet meer open houden omdat er zo'n drukkend gevoel op mijn ogen zat. Verpleegkundige ging al bloeddruk en temperatuur opnemen ed. Kwamen we er toen achter dat ik die ochtend mijn medicijnen was vergeten . Echt hoor, na een halve dag me steeds zieker voelen. Duss, het kan nog dommer! haha
Ja, dat las ik toen Maar kan soms gebeuren natuurlijk!
Oud 27-04-2012, 21:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pheebs, heb je zo tijd voor 1 spelletje AoE?
Ehh jawel, na HGT dus dat is half 11 ofzo?
Oud 27-04-2012, 21:12
Verwijderd
Oh pfff. Eigenlijk moet ik morgen vroeg op maar dat zien we dan met 20 minuten wel weer.
Oud 27-04-2012, 21:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja bla nog 10 minuutjes maar.
Oud 27-04-2012, 21:24
Verwijderd
Dan ga ik wel op zoek naar de cd.
Oud 27-04-2012, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zoek toch m'n bed maar op. Slaap lekker allen!
Oud 27-04-2012, 21:25
Verwijderd
Weltrusten!
Oud 27-04-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ik was aan het helpen bij de organisatie van een concert! Ik haat organiseren. Toen ik dacht dat het afgelopen was kwam ik netjes met de bloemen aanzetten en opeens begon iedereen weer te spelen en toen stond ik daar en het hele publiek grinnikte
Wat voor concert was dat?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten