Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2012, 16:11
Verwijderd
Hmm, de telemarketeerina heeft blijkbaar de handdoek in de ring gegooid Maar goed, na 9 telefoontjes waarvan twee beantwoordt..
Advertentie
Oud 01-05-2012, 16:18
Verwijderd
Ik kom weer even klagen hoor. Als jullie het zat zijn moet je maar even niet verder lezen.
Ik heb net een hele preek gekregen van de fysio . Sinds zaterdagavond gaat het ineens weer een heel stuk slechter en zij denkt dat dat komt omdat ik steeds veel te veel wil en dan als een speer vooruit ga en dan meer doe dan ik kan en dan ineens weer instort. Nou klopt het wel dat ik graag hard vooruit ga en liever wat meer doe dan wat minder, maar dat ik daar op deze manier compleet van zou instorten, lijkt mij wat overdreven. Dan zou het toch met een dag rust weer over moeten zijn of in ieder geval beter moeten worden. Maar goed. Ze trapt nu heel hard op de rem. Ik moet nu voortaan altijd minder doen dan ik denk dat ik kan en als ik weer wat erbij ga doen, dan eerst weer stabiliseren en dan pas weer verder vooruit. Kijk, als dat inderdaad voorkomt dat ik weer terugval, dan is dat de moeite waard, maar dat weet je niet zeker en op deze manier gaat alles wel heel lang duren en ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis. Oh en nu klinkt het misschien alsof ze een trut is, maar dat is ze niet. Maar dit vind ik echt niet leuk.
Oud 01-05-2012, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dat vind ik dan weer een beetje te primitief. En het probleem bij AZG is vooral dat er helemaal geen röntgenvoorziening (of uberhaupt elektriciteit) is, en dan kan ik daar niet zo veel in medische zin.
Oja, dat is met jouw beroep misschien weer niet zo handig dan

Citaat:
Ik kom weer even klagen hoor. Als jullie het zat zijn moet je maar even niet verder lezen.
Ik heb net een hele preek gekregen van de fysio . Sinds zaterdagavond gaat het ineens weer een heel stuk slechter en zij denkt dat dat komt omdat ik steeds veel te veel wil en dan als een speer vooruit ga en dan meer doe dan ik kan en dan ineens weer instort. Nou klopt het wel dat ik graag hard vooruit ga en liever wat meer doe dan wat minder, maar dat ik daar op deze manier compleet van zou instorten, lijkt mij wat overdreven. Dan zou het toch met een dag rust weer over moeten zijn of in ieder geval beter moeten worden. Maar goed. Ze trapt nu heel hard op de rem. Ik moet nu voortaan altijd minder doen dan ik denk dat ik kan en als ik weer wat erbij ga doen, dan eerst weer stabiliseren en dan pas weer verder vooruit. Kijk, als dat inderdaad voorkomt dat ik weer terugval, dan is dat de moeite waard, maar dat weet je niet zeker en op deze manier gaat alles wel heel lang duren en ik wil gewoon zo snel mogelijk naar huis. Oh en nu klinkt het misschien alsof ze een trut is, maar dat is ze niet. Maar dit vind ik echt niet leuk.
Ik snap je frustratie heel heel erg goed, omdat ik dus in een vergelijkbaar schuitje zit. Minder moeten doen, zonder garantie dat dat ook echt iets gaat verbeteren. Ik vind dat echt superkut, dus eigenlijk zit ik nog in de fase dat ik nog niet minder doe. Uiteindelijk zal het wel moeten though, en voor jou geldt denk ik hetzelfde
Oud 01-05-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat is met jouw beroep misschien weer niet zo handig dan

Ik snap je frustratie heel heel erg goed, omdat ik dus in een vergelijkbaar schuitje zit. Minder moeten doen, zonder garantie dat dat ook echt iets gaat verbeteren. Ik vind dat echt superkut, dus eigenlijk zit ik nog in de fase dat ik nog niet minder doe. Uiteindelijk zal het wel moeten though, en voor jou geldt denk ik hetzelfde
Ja, ik moest ook aan jouw denken.
Ik verveel me gewoon zo de tering in bed. Dus als ik het idee heb dat het me lukt om aan tafel te eten, of even naar beneden te gaan, dan doe ik dat. En dat lukt dan ook. En als het lukt om in de rolstoel naar buiten te gaan, dan doe ik niets liever, want ik houd gewoon erg van buiten zijn. En dan ineens stort ik in en kan ik weer niets. Lig ik drie dagen in bed. En vandaag wilden mijn ogen ook nog eens op momenten niet meewerken. Ik voelde me bijna locked-in joh. Dat slaat toch nergens op dat dat zou komen omdat ik vorige week wat te veel zou hebben gedaan? Ik ben nu even super gefrustreerd en mehhhh. Het is gewoon echt niet tof om in je hoofd klaarwakker te zijn, maar gewoon niets te kunnen. En dan tik ik hier weer een berichtje en dan kan ik daarna weer gaan rusten. Ik ben echt boos.
Oud 01-05-2012, 16:46
Verwijderd
Nog een laatste klaagpost want ik vind het ook niet tof dat de huisarts direct weer naar het ziekenhuis belt. In het ziekenhuis weten ze het verder ook niet en kunnen ze niets doen verder dus ik hoor ze bij wijze van spreken al zuchten als ze horen dat er weer over mevrouw lentekriebel gebeld wordt. Daar worden ze vast ook niet vriendelijker van tegenover mij.
Oud 01-05-2012, 16:55
Miekje*
Miekje* is offline
Knuffel voor Lentekriebel!
Oud 01-05-2012, 16:56
Verwijderd
Ik ben in elke fokking kledingwinkel in Delft geweest, en ik ben thuisgekomen met 3 matige dingen waarvan ik er misschien 2 nog terug ga brengen.

Wtf @ de mode van nu, echt. Plus dat het ook wel aan mij zal liggen hoor, ik vind weinig leuk en ik heb ook nogal wat eisen.
Ik ga echt een probleem krijgen deze zomer, heb nauwelijks wat in de kast hangen. Ik ben er gewoon zó slecht in, in combineren, in wat ik nog nodig heb, in iets leuks uitzoeken. Bah bah bah.
Oud 01-05-2012, 16:58
Verwijderd
Ik heb er echt hulp bij nodig, alleen kan ik het niet. Mensen met verstand ervan mogen zich aanmelden om me te helpen.
Ik ben wel lastig.
Oud 01-05-2012, 16:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben in elke fokking kledingwinkel in Delft geweest, en ik ben thuisgekomen met 3 matige dingen waarvan ik er misschien 2 nog terug ga brengen.

Wtf @ de mode van nu, echt. Plus dat het ook wel aan mij zal liggen hoor, ik vind weinig leuk en ik heb ook nogal wat eisen.
Ik ga echt een probleem krijgen deze zomer, heb nauwelijks wat in de kast hangen. Ik ben er gewoon zó slecht in, in combineren, in wat ik nog nodig heb, in iets leuks uitzoeken. Bah bah bah.
Hadden ze zelfs niks voor je bij de H&M? Of bij de Vero Moda?
Oud 01-05-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Hadden ze zelfs niks voor je bij de H&M? Of bij de Vero Moda?
Ja de dingen die ik heb gekocht zijn alledrie van de H&M. Hoewel dat ook twijfelgevallen zijn.

Vero Moda, dat vind ik al jaren een rare winkel.
Oud 01-05-2012, 17:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben er al in geen jaren geweest :').
Oud 01-05-2012, 17:06
Verwijderd
Goeiemiddag!

En @ kledingdrama van Stefenootje DK Shopping meet
Oud 01-05-2012, 17:09
Verwijderd
Serieus, je mag me best helpen een keer in DH ofzo hoor Apate, als jij er beter in bent. Hoewel ik het begrijp als je er 0 zin in hebt Ik eigenlijk ook
Oud 01-05-2012, 17:10
Miekje*
Miekje* is offline
Waar woon jij eigenlijk in Delft, Stefenootje?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kleding kopen is ook echt het kutste wat er is. Ik kan ook nooit iets vinden van mijn gading.
Verwijderd
Citaat:
Waar woon jij eigenlijk in Delft, Stefenootje?
Ik woon in Rijswijk (echt heel dicht tegen Den Haag aan), en Delft daar ben ik in 10 minuten met de tram.

Ik woon lekker precies tussen beide steden in

Maar ik kies er meestal voor om naar Delft te gaan, want dat vind ik rustiger winkelen.
Oud 01-05-2012, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga meestal niet winkelen om kleding te kopen, dan loop ik meestal ook vanzelf iets tegen het lijf. Zovan *over markt slenter* 'oh, kijk, dat is leuk!' *past* *koopt* *verder slenter*
Oud 01-05-2012, 17:11
Verwijderd
ik ben toen ik klein was weglopen van mijn ouders en verdwaald in rijswijk. we waren op bezoek bij de zus van mijn tante.
Oud 01-05-2012, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik woon in Rijswijk (echt heel dicht tegen Den Haag aan), en Delft daar ben ik in 10 minuten met de tram.

Ik woon lekker precies tussen beide steden in
Oh, ik dacht altijd dat je in Delft zelf woonde, huhu . Mijn vriend loopt nu stage in Rijswijk.
Oud 01-05-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Serieus, je mag me best helpen een keer in DH ofzo hoor Apate, als jij er beter in bent. Hoewel ik het begrijp als je er 0 zin in hebt Ik eigenlijk ook
omg maar ik ben ook niet verschrikkelijk modieus enzo hoor.
Oud 01-05-2012, 17:14
Verwijderd
Ja, ik kan wel met m'n moeder gaan, maar dat is ook altijd drama.
Oud 01-05-2012, 17:15
Verwijderd
M'n zusje is wel vrij modieus, en die bood het al aan. Maar ik geloof dat ik weinig zin heb om met haar te gaan. Want ze is superslank en ze vindt mij best dik, dus dat wordt dan wat met kleding uitzoeken :'')
Oud 01-05-2012, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ste, waarom ga je niet naar de Bogaard?
Oud 01-05-2012, 17:16
Verwijderd
Wat heb je daar nog voor winkels dan?

In principe ben ik even snel in Den Haag centrum en Delft als in de Bogaart hoor.
Oud 01-05-2012, 17:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van alles, maar minder ver uit elkaar dan Delft/DH en ik vind de H&M daar heel fijn.
Oud 01-05-2012, 17:20
Verwijderd
Maar kijk, gewoon shirtjes kopen lukt me nog wel. Maar ik draag altijd al een broek + shirtje.
Het lukt mij niet om uit te pakken met rokjes en jasjes en jurkjes enzo. Dat vind ik te lastig. Plus dat ik rekening moet houden met al m'n moeilijke body-FEATURES. :')
Oud 01-05-2012, 17:21
Verwijderd
Maar goed, sorry, het is een redelijk firstworldproblem, dat weet ik. Maar m'n lente/zomer worden er wel altijd door verziekt.
Oud 01-05-2012, 17:21
Verwijderd
Rokjes jurkjes
Oud 01-05-2012, 17:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook wel mee. Maar ik ben wel heel eerlijk. En sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen
Oud 01-05-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel mee. Maar ik ben wel heel eerlijk. En sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen
Ik denk dat ik bij 'sommige mensen' hoor
Oud 01-05-2012, 17:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem, ja .
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Denk ik ook ja
Noedelhap
Noedelhap is offline

*twijfelt*
Verwijderd
En echt, wtf is up met dat alle winkels vol hangen met ZALMORANJE.

Srsly, ZALMORANJE.

Gewoon oranje gaat nog wel, qua EK. Maar alles wat oranje was dat had weer een kklelijke pasvorm.
Oud 01-05-2012, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat ik bij 'sommige mensen' hoor
Heb je trouwens ook bij de Bristol gekeken? Of shop je niet in dat soort winkels? (want ik persoonlijk geef er geen kut om of ik nou iets koop bij de H&M of bij Zeeman)
Oud 01-05-2012, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik moest ook aan jouw denken.
Ik verveel me gewoon zo de tering in bed. Dus als ik het idee heb dat het me lukt om aan tafel te eten, of even naar beneden te gaan, dan doe ik dat. En dat lukt dan ook. En als het lukt om in de rolstoel naar buiten te gaan, dan doe ik niets liever, want ik houd gewoon erg van buiten zijn. En dan ineens stort ik in en kan ik weer niets. Lig ik drie dagen in bed. En vandaag wilden mijn ogen ook nog eens op momenten niet meewerken. Ik voelde me bijna locked-in joh. Dat slaat toch nergens op dat dat zou komen omdat ik vorige week wat te veel zou hebben gedaan? Ik ben nu even super gefrustreerd en mehhhh. Het is gewoon echt niet tof om in je hoofd klaarwakker te zijn, maar gewoon niets te kunnen. En dan tik ik hier weer een berichtje en dan kan ik daarna weer gaan rusten. Ik ben echt boos.
Het lijkt me echt heel kut allemaal lentekriebeltje! Maar ik heb ook vaak dat als ik maar doorga en doorga ik best veel kan, maar zodra ik een vrije dag heb echt instort. Ik zou me dus wel kunnen voorstellen dat dat bij jou in ergere mate ook zou kunnen.
En als je me wil pm-en ofzo mag dat hoor

Citaat:
Goeiemiddag!

En @ kledingdrama van Stefenootje DK Shopping meet

Citaat:
Maar kijk, gewoon shirtjes kopen lukt me nog wel. Maar ik draag altijd al een broek + shirtje.
Het lukt mij niet om uit te pakken met rokjes en jasjes en jurkjes enzo. Dat vind ik te lastig. Plus dat ik rekening moet houden met al m'n moeilijke body-FEATURES. :')
Je bent een zeikerd, volgens mij heb je echt een prima figuur! Bij de paar foto's die ik van jou heb gezien vond ik jou heel leuk

Citaat:
Rokjes jurkjes
Jaaaaa Ik hou er zoveel van <3
Oud 01-05-2012, 17:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, zalmroze/pasteloranje . Echt té lelijk. Ik ben blij dat ik niet met de mode mee doe, dan loop ik tenminste niet voor gek.
Oud 01-05-2012, 17:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk liever dat iemand tegen me zegt dat iets me niet staat bij het passen dan dat ik het koop en het dan hoor
Oud 01-05-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Je bent een zeikerd, volgens mij heb je echt een prima figuur! Bij de paar foto's die ik van jou heb gezien vond ik jou heel leuk
dat valt serieus echt mee hoor. Bovendien sta ik met m'n figuur nooit op foto's hier, dus daar kan je niet over oordeluh

Ik heb korte, vrij dikke benen. Dus rokjes en zo staan mij meestal al minder. Daarnaast moet ik rekening houden met mijn... aanwezige boezem. En ik heb dikke armen waardoor ik liever niks mouwloos draag.
Oud 01-05-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Heb je trouwens ook bij de Bristol gekeken? Of shop je niet in dat soort winkels? (want ik persoonlijk geef er geen kut om of ik nou iets koop bij de H&M of bij Zeeman)
Nee heb ik niet gekeken. En inderdaad, mijn standaarden gingen ook drastisch omlaag nadat ik wéér een winkel verliet zonder succes
Oud 01-05-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat valt serieus echt mee hoor. Bovendien sta ik met m'n figuur nooit op foto's hier, dus daar kan je niet over oordeluh

Ik heb korte, vrij dikke benen. Dus rokjes en zo staan mij meestal al minder. Daarnaast moet ik rekening houden met mijn... aanwezige boezem. En ik heb dikke armen waardoor ik liever niks mouwloos draag.
Dat zal allemaal best, maar ik ben ervan overtuigd dat je echt met elk figuur er leuk uit kan zien, dus ook met het jouwe. Iedereen moet rekening houden met zijn of haar figuur, niet alleen als je wat stevig bent, ook als je heel dun bent. Of als je kleine borsten hebt. Een dikke buik, spillebenen, grote borsten. Whatever.

Niet dat ik nou nooit zeik over mijn lichaam (waar ben je anders vrouw voor), maar als het gaat om andermans lichaam kijk ik daar echt nooit zo streng naar (oke behalve als heul dikke dames zich kleden als een worstje, maar dan vragen ze er ook om )
Oud 01-05-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Kleding kopen is ook echt het kutste wat er is. Ik kan ook nooit iets vinden van mijn gading.
Webwinkels <3
Oud 01-05-2012, 17:30
Verwijderd
Maar stel jullie kopen een rokje. Hoe vind je dan iets wat je erboven kan dragen? Ik heb een aantal rokjes in de kast, maar ik weet niet wat ik erbij aan kan doen.

En dan zit ik nog met het probleem dat ik geen blote benen wil, én met het probleem wat voor schoenen te dragen. Want ik kan niet lopen op de meeste open schoenen met hakken.
Oud 01-05-2012, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, fuckje duckje, ik zou eigenlijk al bij een vriendin moeten zijn. Ik ga maar eens, toedels!
Oud 01-05-2012, 17:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Webwinkels <3
Ja, daar ben ik naar uitgeweken Maar ja, noem er eens een paar? Ik ken alleen de standaard "grappig design" shirt/hoodie-websites.
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon echt niet tof om in je hoofd klaarwakker te zijn, maar gewoon niets te kunnen. En dan tik ik hier weer een berichtje en dan kan ik daarna weer gaan rusten.
Heb je er al aan gedacht om audioboeken te gaan luisteren? Daar hoef je fysiek niets voor te doen maar het houdt je mentaal wel bezig.
Verwijderd
En ja, ik weet dat dit zeurposts zijn, maar soms moet het even

*strooit koekjes ter compensatie*
Oud 01-05-2012, 17:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar stel jullie kopen een rokje. Hoe vind je dan iets wat je erboven kan dragen? Ik heb een aantal rokjes in de kast, maar ik weet niet wat ik erbij aan kan doen.

En dan zit ik nog met het probleem dat ik geen blote benen wil, én met het probleem wat voor schoenen te dragen. Want ik kan niet lopen op de meeste open schoenen met hakken.
Kort spijkerrokje + enkellange legging + gympen. Met een blouseje ofzo erboven, of een simpel, strak shirtje met een gilet. Dat staat praktisch iedereen.
Oud 01-05-2012, 17:35
Verwijderd
Ik heb altijd een ratjetoe aan stijlen door elkaar en soms denk ik dat ik dan gewoon 1 lievelingswinkel moet kiezen waar ik dan voortaan mijn kleren zal kopen, maar dat kan ik toch niet. En pas geleden kreeg ik van een vriendin te horen, die erachter kwam dat ze een buur van mijn kent, dat die buur tegen haar had gezegd dat ze vond dat ik zo'n leuke kledingstijl had. Dat snapte ik even niet
Oud 01-05-2012, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

*twijfelt*
Haha, die is gaaf

Regels voor berichten