Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verveel me gewoon zo de tering in bed. Dus als ik het idee heb dat het me lukt om aan tafel te eten, of even naar beneden te gaan, dan doe ik dat. En dat lukt dan ook. En als het lukt om in de rolstoel naar buiten te gaan, dan doe ik niets liever, want ik houd gewoon erg van buiten zijn. En dan ineens stort ik in en kan ik weer niets. Lig ik drie dagen in bed. En vandaag wilden mijn ogen ook nog eens op momenten niet meewerken. Ik voelde me bijna locked-in joh. Dat slaat toch nergens op dat dat zou komen omdat ik vorige week wat te veel zou hebben gedaan? Ik ben nu even super gefrustreerd en mehhhh. Het is gewoon echt niet tof om in je hoofd klaarwakker te zijn, maar gewoon niets te kunnen. En dan tik ik hier weer een berichtje en dan kan ik daarna weer gaan rusten. Ik ben echt boos. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog een laatste klaagpost want ik vind het ook niet tof dat de huisarts direct weer naar het ziekenhuis belt. In het ziekenhuis weten ze het verder ook niet en kunnen ze niets doen verder dus ik hoor ze bij wijze van spreken al zuchten als ze horen dat er weer over mevrouw lentekriebel gebeld wordt. Daar worden ze vast ook niet vriendelijker van tegenover mij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben in elke fokking kledingwinkel in Delft geweest, en ik ben thuisgekomen met 3 matige dingen waarvan ik er misschien 2 nog terug ga brengen.
Wtf @ de mode van nu, echt. ![]() Ik ga echt een probleem krijgen deze zomer, heb nauwelijks wat in de kast hangen. Ik ben er gewoon zó slecht in, in combineren, in wat ik nog nodig heb, in iets leuks uitzoeken. Bah bah bah. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon lekker precies tussen beide steden in ![]() Maar ik kies er meestal voor om naar Delft te gaan, want dat vind ik rustiger winkelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||||
Citaat:
En als je me wil pm-en ofzo mag dat hoor ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb korte, vrij dikke benen. Dus rokjes en zo staan mij meestal al minder. Daarnaast moet ik rekening houden met mijn... aanwezige boezem. En ik heb dikke armen waardoor ik liever niks mouwloos draag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik nou nooit zeik over mijn lichaam (waar ben je anders vrouw voor), maar als het gaat om andermans lichaam kijk ik daar echt nooit zo streng naar (oke behalve als heul dikke dames zich kleden als een worstje, maar dan vragen ze er ook om ![]()
|
Verwijderd
|
Maar stel jullie kopen een rokje. Hoe vind je dan iets wat je erboven kan dragen? Ik heb een aantal rokjes in de kast, maar ik weet niet wat ik erbij aan kan doen.
En dan zit ik nog met het probleem dat ik geen blote benen wil, én met het probleem wat voor schoenen te dragen. Want ik kan niet lopen op de meeste open schoenen met hakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd een ratjetoe aan stijlen door elkaar en soms denk ik dat ik dan gewoon 1 lievelingswinkel moet kiezen waar ik dan voortaan mijn kleren zal kopen, maar dat kan ik toch niet. En pas geleden kreeg ik van een vriendin te horen, die erachter kwam dat ze een buur van mijn kent, dat die buur tegen haar had gezegd dat ze vond dat ik zo'n leuke kledingstijl had. Dat snapte ik even niet
![]() |
![]() |
|
|