Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 14:40
Verwijderd
gewoon eerst dingetjes opschrijven alsof je een sollicitatiebrief schrijft, zodat je niet met je mond vol tanden staat, maar dan zonder de formele lay-out en kundig geformuleerde zinnen enzo. En schrijf vast wat synoniemen voor 'enthousiast' en 'interessant' op, of ligt het aan mij dat ik geneigd ben om die woorden duizend keer te gebruiken
Advertentie
Oud 04-05-2012, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja, gewoon bellen, niet te snel praten en desnoods even van te voren wat kernwoorden opschrijven op een spiekbriefje wat je wil vertellen. Je bent potverdomme een volwassen persoon
Ja, maar ik ben altijd bang dat ze dingen gaan vragen waar ik niet over na heb gedacht
Citaat:
- Telefoon pakken
- Nummer intoetsen

*wachten tot beltoon voorbij is*

bedrijf: Hallo, bedrijf X, met Ingrid
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag
Ingrid: k, cool story - *le doorverbind*
jij: kthnxbye bro
Derpina: Hallo, met Derpina.
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag, en ik zou daar graag op willen solliciteren
Derpina: Oke, nou blalalalala, wat voor opleiding heb je, welke werkervaring heb je,
jij: nou, dittum, dattum, ik ben gemotiveerd, want, het lijkt me leuk, want, ik heb ervaring, want, ik wil graag mijn motivatie toelichten in een gesprek
Derpina: prima, kom maar langs
<3
Citaat:
gewoon eerst dingetjes opschrijven alsof je een sollicitatiebrief schrijft, zodat je niet met je mond vol tanden staat, maar dan zonder de formele lay-out en kundig geformuleerde zinnen enzo. En schrijf vast wat synoniemen voor 'enthousiast' en 'interessant' op, of ligt het aan mij dat ik geneigd ben om die woorden duizend keer te gebruiken
Goeie
Oud 04-05-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hier wel om lachen!
Ik vind het knap dat jouw posts zo positief blijven Lentekriebel Zijn er nu wel leuke mensen bij jou op de afdeling? (ik lees hier af en toe stiekem mee, dus ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd)
Ja hoor, hele lieve mensen allemaal. Wel jammer dat de mensen die hier slapen allemaal jongens zijn. Maar mijn vriendinnetjes van hier komen nog vaak genoeg gelukkig. En de mensen die hier werken zijn stuk voor stuk heel leuk en lief en sagt. Er is maar 1 iemand waar ik echt wat meer moeite mee heb. Ja en als er invalkrachten werken heb ik daar soms wel moeite mee, tenminste, in het weekend, want dan werkt er maar 1 iemand tegelijkertijd en een invalkracht weet gewoon niet alles en dat levert soms lastige situaties op. Maar dusss, over het algemeen een hele fijne afdeling
Oud 04-05-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, is Klaverhap Gnork Kom ik nu pas achter [afbeelding]
Bwaha ik dacht precies hetzelfde toen het over le behbeh ging
Oud 04-05-2012, 16:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha, ik had gisteren een halve beker melk laten staan en nu wilde ik het weggooien maar was het ineens één dikke klont
Oud 04-05-2012, 16:09
Verwijderd
Je wilde yoghurt maken?
Oud 04-05-2012, 16:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was niet het vooropgezette plan nee
Oud 04-05-2012, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net even snel boodschappen gedaan en ondanks het miezerige weer vond ik het toch wel heel fijn om even buiten te zijn en frisse lucht in te ademen. Nu ik weer thuis ben heb ik het raam maar even goed open gezet
Oud 04-05-2012, 16:18
Verwijderd
Ik wil zo eigenlijk nog even een bak huzarensalade gaan halen, maar zit nu ook even naar de lucht te kijken. Ik heb namelijk weinig zin om met m'n net nieuwe zomerjas (gisteren in Lille gekocht) meteen door de regen te gaan lopen.
Oud 04-05-2012, 16:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben lekker bij mijn mamma thuis. Goedenavond, mensen!
Oud 04-05-2012, 16:57
Verwijderd
Ik ben net niet ziek en net niet gezond genoeg, en nu weet ik niet wat ik moet doen wb mijn afspraak vanavond.
Oud 04-05-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net niet ziek en net niet gezond genoeg, en nu weet ik niet wat ik moet doen wb mijn afspraak vanavond.
Nak een haffel ibuutjes en gas er op
Oud 04-05-2012, 17:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gewoon erheen gaan (tenzij jullie gaan muurbeklimmen ofzo) en dan zeggen dat het niet zo oké gaat, zodat je eventueel weg kunt als je het niet volhoudt!
Oud 04-05-2012, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt gruwelijk irritant dat die voiceover van masterchef Australië het constant heeft over Cullum, terwijl die jongen Callum heet
Oud 04-05-2012, 18:12
Verwijderd

WAT?!
Oud 04-05-2012, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan toch niet?
Oud 04-05-2012, 18:30
Turk February
Turk February is offline
Een marktkoopman die ik vandaag zag, riep: "Vier halen, lekker weinig betalen."
Oud 04-05-2012, 18:53
Verwijderd
Hé, het is zonnig daar in Amsterdam.
Oud 04-05-2012, 18:55
Turk February
Turk February is offline
Valt wel mee bij mij.
Oud 04-05-2012, 19:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ze deden wel moeilijk met die krans. Allemaal bloemen op de grond en dat ding hangt schots en scheef
Oud 04-05-2012, 19:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, ze deden wel moeilijk met die krans. Allemaal bloemen op de grond en dat ding hangt schots en scheef
Ik zat ook even te gniffelen
Oud 04-05-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
tijd voor een nieuwe wallpaper

[afbeelding]
Komt dit uit een clip van Of monsters and men? daar lijkt het op

Citaat:
- Telefoon pakken
- Nummer intoetsen

*wachten tot beltoon voorbij is*

bedrijf: Hallo, bedrijf X, met Ingrid
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag
Ingrid: k, cool story - *le doorverbind*
jij: kthnxbye bro
Derpina: Hallo, met Derpina.
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag, en ik zou daar graag op willen solliciteren
Derpina: Oke, nou blalalalala, wat voor opleiding heb je, welke werkervaring heb je,
jij: nou, dittum, dattum, ik ben gemotiveerd, want, het lijkt me leuk, want, ik heb ervaring, want, ik wil graag mijn motivatie toelichten in een gesprek
Derpina: prima, kom maar langs
wtf Huhu.
Oud 04-05-2012, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie is dat mens naast de Koningin eigenlijk?
Oud 04-05-2012, 19:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wie is dat mens naast de Koningin eigenlijk?
Prinses Margriet, zus van, volgens mij.

Edit: irene, denk ik toch

Edit: oh nee, ook haar niet. Geen idee, dan.
Oud 04-05-2012, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prinses Margriet, zus van, volgens mij.
Oh
Oud 04-05-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
De Koningin vindt de kiddo's wel schattig
Oud 04-05-2012, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Joost Karhof
Oud 04-05-2012, 19:28
Verwijderd
Een hofdame denk ik.
Oud 04-05-2012, 19:31
Verwijderd
Noedel, ik blijf me verbazen over je betrokkenheid met dit soort dingen.. Maartje Dinges (Verwegen? Vanwegens? Verkregen?) van WSZ
Oud 04-05-2012, 19:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel, ik blijf me verbazen over je betrokkenheid met dit soort dingen.. Maartje Dinges (Verwegen? Vanwegens? Verkregen?) van WSZ
Hoezo, ik gokte maar wat En ik had het fout ook. Maar K-dag vind ik wel grappig om te volgen, hetzij niet om dezelfde redenen als Maartje van Weegen
Oud 04-05-2012, 19:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie is het dan? Toch een hofdame?
Oud 04-05-2012, 19:37
Verwijderd
Denk het wel, want ik herkende haar niet. En de koningin heeft volgens mij wel vaker een hofdame bij zich.

/kijkt weleens Blauw Bloed
Oud 04-05-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, ik gokte maar wat En ik had het fout ook. Maar K-dag vind ik wel grappig om te volgen, hetzij niet om dezelfde redenen als Maartje van Weegen
In mijn hoofd ben je een royaltysidekick van Albert Verlinde
Oud 04-05-2012, 20:37
Verwijderd
ik denk dat ik in bed ga lezen!
Oud 04-05-2012, 20:40
Verwijderd
wachten op no escape.
Oud 04-05-2012, 20:41
Verwijderd
ik heb vandaag streetdance 2 in 3D gezien in de bioscoop.
Oud 04-05-2012, 20:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In mijn hoofd ben je een royaltysidekick van Albert Verlinde
Nah, eerder een soort Statler en Waldorf die wel kijken, maar met plezier alles afkraken.
Oud 04-05-2012, 20:43
Verwijderd
Zal ik gaan voor:
Marente de Moor - De Nederlandse maagd (roman over een Nederlandse jonge schermster die op een landgoed in Duitsland op zoek gaat naar wat er is voorgevallen tussen haar vader en haar schermleraar)
Rana Dasgupta - Solo (roman over een Indiase blinde scheikundige die aan het eind van zijn leven een wereldreis maakt om te zien of hij iets achtergelaten heeft aan de wereld voor na zijn dood)
Wieslaw Mysliwski - Over het doppen van bonen (roman, was ik al aan bezig, twijfel of ik verder ga, monoloog van een man die zijn laatste dagen slijt in het dorpje waar hij is opgegroeid, en herinneringen ophaalt aan zijn absurde leven)
Oliver Sacks - Musicophilia (case study essays over wat muziek doet met het onze hersenen en ook wat onze hersenen doen met muziek)
Oud 04-05-2012, 20:45
Verwijderd
en zal ik daarbij eten
- boterham met chocopasta die ik nog over heb omdat ik die niet op mijn werk heb opgegeten omdat het best een flinke portie kibbeling was
- chocola
- karamelpopcorn, met als kanttekening dat ik wel mais, boter en suiker in huis heb, maar nog geen karamelpopcorn
- iets anders
Oud 04-05-2012, 20:48
Verwijderd
ja zeg, als jullie niets zeggen moet ik straks nog zelf m'n eigen beslissingen gaan nemen
Oud 04-05-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Nah, eerder een soort Statler en Waldorf die wel kijken, maar met plezier alles afkraken.
Mhm. Een knorrige royaltysidekick van Albert Verlinde

En Sarah, emg, je lijkt mij wel met je besluiteloosheid en keuzemogelijkheden in het algemeen

edit: Oliver Sacks - Musicophilia + chocola lijkt me dikke win.
Oud 04-05-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
ja zeg, als jullie niets zeggen moet ik straks nog zelf m'n eigen beslissingen gaan nemen
hoeveel honger heb je?
Oud 04-05-2012, 20:51
Verwijderd
luxeprobleem! Als ik honderd jaar geleden had geleefd, had ik gewoon de bijbel moeten lezen en misschien met een boterham met stroop!

En misschien had ik de lamp wel helemaal niet aan mogen steken om te lezen omdat we zuinig moesten doen met de olie!
Oud 04-05-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
hoeveel honger heb je?
Klein beetje, mijn maag laat wel van zich voelen maar ik ga binnen niet al te lang slapen dus ik heb niet veel eten nodig ofzo.
Oud 04-05-2012, 21:05
Verwijderd
chocola gekke vrouw
Oud 04-05-2012, 21:07
Verwijderd
ik ben nu de boterham met pasta aan het eten want die lag naast me.
Oud 04-05-2012, 21:10
Miekje*
Miekje* is offline
Jij doet er wel lang over om een beslissing te nemen, Sarah! Ik moet altijd erg om jou lachen als je zulke verhalen post.
Oud 04-05-2012, 21:11
Verwijderd
Ik zeg ook musicophilia, omdat ik de rest niet ken
Oud 04-05-2012, 21:13
Verwijderd
ik kan ook heel snel beslissingen nemen als dat moet, ik ben stiekem alleen nog aan de laptop gekluisterd!
Oud 04-05-2012, 21:14
Miekje*
Miekje* is offline
God, ik word soms echt knettergek van mijn eigen hoofd.

Regels voor berichten