Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb net even snel boodschappen gedaan en ondanks het miezerige weer vond ik het toch wel heel fijn om even buiten te zijn en frisse lucht in te ademen. Nu ik weer thuis ben heb ik het raam maar even goed open gezet
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zal ik gaan voor:
Marente de Moor - De Nederlandse maagd (roman over een Nederlandse jonge schermster die op een landgoed in Duitsland op zoek gaat naar wat er is voorgevallen tussen haar vader en haar schermleraar) Rana Dasgupta - Solo (roman over een Indiase blinde scheikundige die aan het eind van zijn leven een wereldreis maakt om te zien of hij iets achtergelaten heeft aan de wereld voor na zijn dood) Wieslaw Mysliwski - Over het doppen van bonen (roman, was ik al aan bezig, twijfel of ik verder ga, monoloog van een man die zijn laatste dagen slijt in het dorpje waar hij is opgegroeid, en herinneringen ophaalt aan zijn absurde leven) Oliver Sacks - Musicophilia (case study essays over wat muziek doet met het onze hersenen en ook wat onze hersenen doen met muziek) |
![]() |
|
Verwijderd
|
en zal ik daarbij eten
- boterham met chocopasta die ik nog over heb omdat ik die niet op mijn werk heb opgegeten omdat het best een flinke portie kibbeling was - chocola - karamelpopcorn, met als kanttekening dat ik wel mais, boter en suiker in huis heb, maar nog geen karamelpopcorn - iets anders |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Sarah, emg, je lijkt mij wel met je besluiteloosheid en keuzemogelijkheden in het algemeen ![]() ![]() edit: Oliver Sacks - Musicophilia + chocola lijkt me dikke win. |
![]() |
|
|