Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was er vroeger trouwens wel van overtuigd dat Karvan Cevitam lekkere ranja had en Spontin vieze! Maar dat kwam gewoon doordat we thuis KC hadden en mijn ouders 1 deel siroop op 6 delen water deden, en de overbuurvrouw had Spontin en zij deed 1 deel siroop op 20 delen water ofzo. Bah bah bah. Ik dronk altijd alleen water als ik daar was, stukken lekkerder dan vieze slappe ranja
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, wat is ouder. Als hij drie is krijgt hij nog geen cola nee. Chocomel of fristi mag best wel eens, zou nu ook wel af en toe mogen i spose. Ranja krijgt hij ook soms. Maar light frisdranken zoals die crystal clear meuk, wat niets anders is dan chemische smaakstoffen en zoetstoffen, hellz no.
En zooi als wicky en taksi zou ik ook niet gauw geven, ik weet niet, ik heb een aversie tegen die chemische troep die speciaal voor kleine kinderen wordt gedingest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar van die moeders die zo principieel zijn over ALLE dranken, dat vind ik wel een beetje overdreven. Je mag echt niks meer drinken op die manier. Wij zijn ook gezond groot geworden met ranja en chocomel en fristi en taksi. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb uit Frankrijk limonadesiroop meegenomen in de smaken kaneel, anijs en amandel. Daar moet je geen limonade van maken, dat smaakt raar. Maar in de koffie of chocolademelk is het echt geniaal
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |