Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2012, 09:12
Martiño
Martiño is offline
Oud 08-06-2012, 09:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Cruesli met chocoladestukjes en Nesquick door de melk Vroeger heb ik dat zoveel gegeten.
Ik weet het niet, ik vond Nesquick vroeger zo vies maar volgens mij was ik de enige. We hadden wel een Nesquick stripboek dat ik erg leuk vond.
Oud 08-06-2012, 09:14
Qimm
Qimm is offline
ik vind cracottes dus wel echt lekker, ik kijk eigenlijk nooit naar kcal, dus dat speelt niet mee in mijn voorkeur
Oud 08-06-2012, 09:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmm nesquick <333 En dan in héél koude melk, heerlijk
Oud 08-06-2012, 09:34
Lorelei
Lorelei is offline
*#@(*$&(*@#* ik dacht dat het schrijven van de scriptie het grootste probleem zou worden.. maar data verwerken, interpreteren, etc is nog best wel kut
Oud 08-06-2012, 10:03
Martiño
Martiño is offline
Lorelei, Rationeel, .sann, reageer eens op mijn naamzoek
Oud 08-06-2012, 10:05
Lorelei
Lorelei is offline
sup?
Oud 08-06-2012, 10:06
Martiño
Martiño is offline
Hoe laat gaan jullie vanavond naar Tilburg, dan vergezel ik jullie vanaf DB
Oud 08-06-2012, 10:06
Martiño
Martiño is offline
Als jullie dat tenminste gezellig vinden
Oud 08-06-2012, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lorelei, Rationeel, .sann, reageer eens op mijn naamzoek
ik zat niet in de naamzoek!

de forumklok loopt een uurtje achter hier. ligt dat aan de pc/browser/forum/mezelf?
Oud 08-06-2012, 10:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat doet 'ie ook op mijn stageplek, daar komt het door de pc.
Oud 08-06-2012, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
treintje van 19:23 of 19:38 van UC?
Oud 08-06-2012, 10:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe laat gaan jullie vanavond naar Tilburg, dan vergezel ik jullie vanaf DB
Citaat:
Als jullie dat tenminste gezellig vinden
Ik vind het gezellig maar ik weet het antwoord op je vraag niet! Maar we gaan in ieder geval vroeg en ook bijtijds weer naar huis
Oud 08-06-2012, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Koningskaars is een hoge plant die bekend staat om zijn fluwelen bladeren. Hij komt het meest voor op open ongecultiveerd land, langs de weg en in de duinen.
Oud 08-06-2012, 10:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik zat niet in de naamzoek!

de forumklok loopt een uurtje achter hier. ligt dat aan de pc/browser/forum/mezelf?
Jawel, ik had je gequote in de post, dus als het goed is krijg je dan ook een naamzoek
Oud 08-06-2012, 10:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het gezellig maar ik weet het antwoord op je vraag niet! Maar we gaan in ieder geval vroeg en ook bijtijds weer naar huis
Mja, ik moet ook niet te laat weg want ik heb morgen een drukke dag, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Oud 08-06-2012, 10:33
Verwijderd
even naar mijn avatar kijken
Oud 08-06-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
... in ruil voor een relatie?
Neu hoeft niet
Oud 08-06-2012, 10:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
even naar mijn avatar kijken
?
Oud 08-06-2012, 11:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is echt "zet een filmpje aan en blijf nog maar lekker in bed liggen" weer. Ik weet nu niet of ik daar blij mee moet zijn
Oud 08-06-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, ik vond Nesquick vroeger zo vies maar volgens mij was ik de enige. We hadden wel een Nesquick stripboek dat ik erg leuk vond.
Nesquick vind ik juist lekker! Ovomaltine, dát is pas viessss, Patrick!

Citaat:
Mmmmmmmmm nesquick <333 En dan in héél koude melk, heerlijk
Jaaaaa! Het enige lastige is het verkrijgen van een homogeen drankje.. Beetje poeder, beetje melk, goed roeren, scheutje melk en lepeltje poeder, goed roeren, rinse & repeat tot het glas vol is. Als ik namelijk érgens een grafhekel aan heb, is het aan niet goed opgelost poeder in de melk

Laatst gewijzigd op 08-06-2012 om 11:10.
Oud 08-06-2012, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jaaaaa! Het enige lastige is het verkrijgen van een homogeen drankje.. Beetje poeder, beetje melk, goed roeren, scheutje melk en lepeltje poeder, goed roeren, rinse & repeat tot het glas vol is. Als ik namelijk érgens een grafhekel aan heb, is het aan niet goed opgelost poeder in de melk
Dat vind ik helemaal niet erg. Dus alle melk gaat gewoon in één keer bij het poeder

Is echt zo'n nostalgisch drankje, nom nom
Oud 08-06-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
?
ik maakte even een post om mijn ava te kunnen inspecteren op oranjepotentie! Maar helaas is de poes niet met één klik oranje te maken in paint.
Oud 08-06-2012, 11:21
Verwijderd
Nesquick is lekker
Oud 08-06-2012, 11:21
Verwijderd
ik heb ineens heel veel zin in roken
Oud 08-06-2012, 11:23
Verwijderd
Citaat:
ik maakte even een post om mijn ava te kunnen inspecteren op oranjepotentie! Maar helaas is de poes niet met één klik oranje te maken in paint.
Noedelhap naamzoek!
Oud 08-06-2012, 11:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Misschien kun je de oogjes oronje maken? Zou er wel gaaf uitzien.
Oud 08-06-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je de oogjes oronje maken? Zou er wel gaaf uitzien.
Ovon proboron.
Oud 08-06-2012, 11:26
Martiño
Martiño is offline
Bon boniowd (o)
Verwijderd
Citaat:
Ovon proboron.
Verwijderd
Hmm de ogen zijn ook niet egaal wit. Het is ook zo'n iniminikutplaatje van 60x60, dat werkt nogal vervelend. En tineye kan er ook geen grotere versie van vinden.
Verwijderd
Citaat:
Bon boniowd (o)
Oud 08-06-2012, 11:32
Verwijderd
Sup.
Oud 08-06-2012, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Just chillin', you?
Oud 08-06-2012, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik vind dat ik nu wel klaar ben met extra stagewerk. Volgende week weer mee verder. En nu heb ik hongerrrr, want die stomme cracottes vullen natuurlijk voor geen meter.
Oud 08-06-2012, 12:00
Verwijderd
Nu heb ik Pulpo maar helemaal handmatig oranje gekleurd :') de achtergrond is wel saai nu, maar PULPO <3
Oud 08-06-2012, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pulpo..?
Oud 08-06-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb ineens heel veel zin in roken
Lees The Easy Way To Stop Smoking van Allen Carr Daarin wordt geanalyseerd waar de wens om te roken vandaan komt. Het schijnt niet alleen nuttig te zijn voor mensen die willen stoppen en/of die aan het stoppen zijn, maar ook voor mensen die al lang niet meer roken maar er nog steeds (weleens) naar verlangen. De mechaniek achter de wens is hetzelfde, immers, dus het begrijpen en ontkrachten ervan helpt alsnog.
Oud 08-06-2012, 12:18
Verwijderd
Zo heet hij, mijn avataroctopus.
Oud 08-06-2012, 12:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nu heb ik Pulpo maar helemaal handmatig oranje gekleurd :') de achtergrond is wel saai nu, maar PULPO <3
Het lijkt een beetje op een samengesmolten groepje wormen uit Worms
Oud 08-06-2012, 12:20
Martiño
Martiño is offline
Oh jongens, we hebben een uitwisselingsproject tussen s.com en het vivaforum
Oud 08-06-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, we hebben een uitwisselingsproject tussen s.com en het vivaforum
Ik vind het zo grappig allemaal
Oud 08-06-2012, 12:22
Verwijderd
Leuk, die Pulpo.
Oud 08-06-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Lees The Easy Way To Stop Smoking van Allen Carr Daarin wordt geanalyseerd waar de wens om te roken vandaan komt. Het schijnt niet alleen nuttig te zijn voor mensen die willen stoppen en/of die aan het stoppen zijn, maar ook voor mensen die al lang niet meer roken maar er nog steeds (weleens) naar verlangen. De mechaniek achter de wens is hetzelfde, immers, dus het begrijpen en ontkrachten ervan helpt alsnog.
Klinkt best boeiend, maar niet boeiend genoeg om het boek ervoor aan te schaffen ben jij al aan het stoppen geslagen?
Citaat:
Het lijkt een beetje op een samengesmolten groepje wormen uit Worms
Nouhou, verpest het nou niet
Oud 08-06-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Klinkt best boeiend, maar niet boeiend genoeg om het boek ervoor aan te schaffen ben jij al aan het stoppen geslagen?
Ik mag nog niet van het boek!

Citaat:
Provided that you are not a non-smoker or an ex-smoker, it is essential to keep smoking until you have finished the book completely. This may appear to be a contradiction. Later I shall be explaining that cigarettes do absolutely nothing for you at all. In fact, one of the many conundrums about smoking is that when we are actually smoking a cigarette, we look at it and wonder why we are doing it. It is only when we have been deprived that the cigarette becomes precious. However, let us accept that, whether you like it or not, you believe you are hooked. When you believe you are hooked, you can never be completely relaxed or concentrate properly unless you are smoking. So do not attempt to stop smoking before you have finished the whole book. As you read further your desire to smoke will gradually be reduced. Do not go off half-cocked; this could be fatal. Remember, all you have to do is to follow the instructions.
Oud 08-06-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik mag nog niet van het boek!
Hm grappig.
Oud 08-06-2012, 12:39
Verwijderd
Ik vind het ook wel leuk geschreven, trouwens. Tenminste, ik heb nog nooit een dergelijk boek gelezen, maar hij is wel een goeie combinatie van pretentieloos, wild optimistisch, overtuigend en bitter tegelijkertijd, en dat lijkt me niet bijzonder gangbaar binnen 't genre.

Citaat:
"I'm going to cure the world of smoking." I was talking to my wife. She thought that I had flipped. Understandable if you consider that she had watched me fail on numerous attempts to quit. The most recent had been two years previously. I’d actually survived six months of sheer purgatory before I finally succumbed and lit a cigarette. I’m not ashamed to admit that I cried like a baby. I was crying because I knew that I was condemned to be a smoker for life. I’d put so much effort into that attempt and suffered so much misery that I knew I would never have the strength to go through that ordeal again. I’m not a violent man, but if some patronizing non-smoker had been stupid enough at that moment to suggest to me that all smokers can find it easy to quit, immediately and permanently, I would not have been responsible for my actions. However, I’m convinced that any jury in the world, comprised of smokers only, would have pardoned me on the grounds of justifiable homicide.
Uhuhuhu.

Die man heeft ook dertig jaar 100 sigaretten per dag gerookt.
Oud 08-06-2012, 12:39
Verwijderd
Het is echt heerlijk weer Voor mijn was en kinderen om buiten te fladderen dan, zelf blijf ik lekker binnen
Oud 08-06-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook wel leuk geschreven, trouwens. Tenminste, ik heb nog nooit een dergelijk boek gelezen, maar hij is wel een goeie combinatie van pretentieloos, wild optimistisch, overtuigend en bitter tegelijkertijd, en dat lijkt me niet bijzonder gangbaar binnen 't genre.

Uhuhuhu.

Die man heeft ook dertig jaar 100 sigaretten per dag gerookt.
Is nu toch ook dood door longkanker?
Oud 08-06-2012, 12:41
Verwijderd
spoiler much!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten