Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een glitterplaatje voor jou! ![]()
|
De overbuurvrouw kon niet bij haar eigen parkeerplek, omdat de onderburen hun bezoek enorm asociaal hadden laten parkeren (maar oh wee als iemand anders dat doet!). Ipv dat ze uitstapt, gaat ze 10 minuten toeteren
![]() Ik gebaarde vanaf het balkon dat ze beneden aan moest bellen en toen pas kwam ze in actie. Vreemd hoor. Ik heb daar al zo vaak aangebeld, die mensen hebben NL op hun rug en zetten de auto net zo makkelijk bij de voordeur maar dus ook voor de deur van de berging. Maar oh wee als iemand anders het doet ![]() ![]() En nu moet ik weg, kusjes
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik heb vandaag meteen gevraagd of ik daar mijn eindexamenstage mag komen lopen, en dat vinden ze goed ![]() En alsnog gefeliciteerd, Zepje! ![]()
|
Ik heb niets meer gehoord van de woningbouw en dat beschouw ik maar als een goed teken dat er iig over gesproken wordt. Het is natuurlijk ook in hun belang dat die woning zsm wordt bewoond en het zou raar zijn als de woning een half jaar geleden wél voor onze vereniging zou worden en nu ineens niet, terwijl het om exact dezelfde woning gaat.
Die woning is overigens pas ontruimd omdat er een wietplantage in bleek te zitten.
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: En ook een paar minuten later is de research done: 15 - No side has previously scored two goals before the 15th minute at Euros finals (NED vs GER in 1992). Canter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|