Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2012, 16:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik geloof dat ik een avatar heb kunnen kiezen waar ik tevreden mee ben
Advertentie
Oud 16-06-2012, 17:02
Verwijderd
Zo maar eens boodschappen doen. Nog nooit heb ik zó weinig in huis gehad als nu
Oud 16-06-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, wat was het druk. En wat maken mensen een teringzooi
Oud 16-06-2012, 18:39
Katertje
Katertje is offline
Waar?

Ik heb leuk oude auto's gekeken op een terras in Haarzuilens Met een Duvel en uitsmijter als ontbijt
Oud 16-06-2012, 18:41
Verwijderd
ik heb wat gevonden voor vanderdag
Oud 16-06-2012, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar?

Ik heb leuk oude auto's gekeken op een terras in Haarzuilens Met een Duvel en uitsmijter als ontbijt
Op mijn werk. Schoenenwinkel maar mensen (vooral vrouwen zijn erg) passen schoenen en laten het gewoon liggen of proppen het ergens tussen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar bij de heren/kinderen gestaan, op donderdagavond na, maar ik loop echt alleen maar op te ruimen je fikst een wand, je loopt weg om een doos ergens goed te zetten en als je terug komt is de hele wand die je net hebt gedaan weer ontploft!
Oud 16-06-2012, 19:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
ik ken dat gevoel, ik werkte ooit bij de Hema op tijdstippen dat er niks te doen was behalve handdoeken netjes opvouwen. Echt, draai je twee minuten om en kijken wat er nog over is van je werk.
Oud 16-06-2012, 19:47
Verwijderd
Godsamme, wat zijn er toch mongooltjes op deze wereld. Sta ik met een maat op de trein te wachten, komt-ie er aan, stopt, maar geen enkele deur wilde open. Ook was de trein intercitystylo qua lengte. Dus niet de juiste. Enfin, trein rijdt weer weg en op dat moment gooit een Kansenjongere doodleuk een fiets achter de trein aan, op de rails. Uit frustratie, of zo Hij liep meteen weg en ik houd 'm staande en verzoek hem die fiets van de rails te halen. Nou valt er met dat soort jochies niet echt te praten, maar ik bleef het toch proberen. Ondertussen had mijn maat de fiets al opgepikt met hulp van een omstander. Nou, het bakkeleien bleef een beetje doorgaan omdat jochie van geen ophouden meer wist. Maat vond het wel welletjes en gaf 'm tien tellen om te maken dat-ie weg zou komen. Uiteraard bleef hij staan waarop hij in no taim op de grond lag. Ik help mijn maat en zeg tegen een omstander dat hij de pliesie moest bellen. Zo gezegd zo gedaan en de pliesie heeft hem een boete gegeven. Met meer getuigen hadden ze hem meegenomen naar het bureau, maar die mensen waren ondertussen al weg.

Uiteindelijk fietste hij weg en ik dacht nog 'good riddance, retard', maar opeens was hij er weer en stapte met ons in de volgende trein. Ik zei nog tegen mevrouw de pliesie 'Joh, stel nou dat er in Zevenaar een heel bataljon petjes op ons staat te wachten?' Maar daar konden zij ook niets aan doen natuurlijk. En jawel, in Zevenaar stapte drie homies van hem in. We hadden al besproken dat het alle remmen los zou zijn als er wat zou gebeuren, maar ze deden helemaal niets op heel boos naar ons kijken na

Tot zover de wildwoeste avonturen van le Q
Oud 16-06-2012, 19:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vreselijk ja en het was ook nog megadruk, ik werk er net en iedereen stelt allerlei ingewikkelde vragen aan me! Dan moet ik dat ook weer vragen (en dus laten liggen waar ik mee bezig was) of het opzoeken in de computer en dan kom ik terug en is alles weer een puinhoop
Oud 16-06-2012, 19:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Q: Wel stoer dat je hem aansprak, ik (en velen met mij) zouden dat niet durven

Overigens moet ik naar een feestje (twee zelfs), maar heb ik zo GEEN zin om überhaupt op te staan
Oud 16-06-2012, 19:50
Verwijderd
Maar het is nog wel leuk Phoebe?
Oud 16-06-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
heul lang verhaal
Wel goed dat je hem aansprak Zou ik zelf niet zo snel doen.
Oud 16-06-2012, 19:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar het is nog wel leuk Phoebe?
Jawel het helpt dat ik leuke collega's heb. Ik werd vandaag wel een beetje moedeloos van de zooi, maar het was ook zo druk dat er vrijwel geen tijd was om goed op te ruimen.

En jankende kinderen die in het Turks jengelen om schoenen met hakjes en moeders die in het Turks terug schreeuwen dat ze dat niet mogen (tenminste, dat begreep ik uit de gebaren en het kind dat de hakschoen niet los wilde laten). Ik ben een paar keer uit de kinderafdeling weggelopen, omdat ik er anders eentje had gemept. Gelukkig ook leuke mensen gehad vandaag, maar he
Oud 16-06-2012, 19:54
Verwijderd
Ja, die zal je denk ik wel veel krijgen ja
Oud 16-06-2012, 20:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, die zal je denk ik wel veel krijgen ja
Turken of jankende kinderen?
Oud 16-06-2012, 20:03
Verwijderd
Allebei
Oud 16-06-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Jawel het helpt dat ik leuke collega's heb. Ik werd vandaag wel een beetje moedeloos van de zooi, maar het was ook zo druk dat er vrijwel geen tijd was om goed op te ruimen.

En jankende kinderen die in het Turks jengelen om schoenen met hakjes en moeders die in het Turks terug schreeuwen dat ze dat niet mogen (tenminste, dat begreep ik uit de gebaren en het kind dat de hakschoen niet los wilde laten). Ik ben een paar keer uit de kinderafdeling weggelopen, omdat ik er anders eentje had gemept. Gelukkig ook leuke mensen gehad vandaag, maar he
met van die kinderen krijg je wel vaker te maken. gewoon negeren, een beetje fatsoendelijke ouder laat ze zwijgen.
Oud 16-06-2012, 20:05
Verwijderd
gevulde paprika´s
Oud 16-06-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Wel goed dat je hem aansprak Zou ik zelf niet zo snel doen.
Nja, er naar staan kijken geeft mij het gevoel dat dat soort 'wint'. Liever eventueel een paar blauwe plekken oplopen dan bij mezelf denken, achteraf, "Had ik dit en dat maar gedaan!" Of zo.
Oud 16-06-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nja, er naar staan kijken geeft mij het gevoel dat dat soort 'wint'. Liever eventueel een paar blauwe plekken oplopen dan bij mezelf denken, achteraf, "Had ik dit en dat maar gedaan!" Of zo.
Snap ik Maar veel mensen zouden gewoon blijven staan.
Oud 16-06-2012, 20:42
Verwijderd
Steeds als ik in Whimsyshire (Diablo III) zit moet ik aan Martińo denken..

Spoiler
Oud 16-06-2012, 21:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Allebei
Ja
Citaat:
met van die kinderen krijg je wel vaker te maken. gewoon negeren, een beetje fatsoendelijke ouder laat ze zwijgen.
Die heb je weinig tegenwoordig!
Oud 16-06-2012, 21:03
Verwijderd
Pheebs, heb je zin om straks nog even een potje AoE te doen>
Oud 16-06-2012, 21:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pheebs, heb je zin om straks nog even een potje AoE te doen>
Jawel, maar ik moet naar feestjes
Oud 16-06-2012, 21:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net een uur over mijn make up gedaan trouwens wat ben ik toch een wijf. En eigenlijk ben ik er niet zo lyrisch over, maar ik heb geen zin meer.
Oud 16-06-2012, 21:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
neem je telefoon eens op
Oud 16-06-2012, 21:15
Verwijderd
Oh, ik ga een film kijken No problem.
Oud 16-06-2012, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
neem je telefoon eens op
Die ligt in de huiskamer, was aan het make uppen dus. Bel nog eens, ik ben mijn tas aan het pakken.

Dag allemaal!
Oud 16-06-2012, 21:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Spoiler
Wtf, wat is dat voor Diablo goes Marioland-verschijnsel?
Oud 17-06-2012, 00:23
Martińo
Martińo is offline
Citaat:

Spoiler
Oud 17-06-2012, 04:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was toch wel leuk nu slapen!
Oud 17-06-2012, 07:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Alles. Uit haar antwoorden blijkt dat ze het helemaal niet zo erg vond als sommigen hier denken.
Als mijn fiets gestolen wordt en ik vind het niet zo erg, maakt dat de dief niet onschuldig.
Oud 17-06-2012, 08:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als mijn fiets gestolen wordt en ik vind het niet zo erg, maakt dat de dief niet onschuldig.
Dit.

En Noedel, vaak lach je dat soort dingen ook weg, omdat je zélf al weet dat het ten eerste helemaal geen nut heeft om er een probleem van te maken, en ten tweede omdat het (zoals in dit geval jij dat ook doet ) toch wordt gebagatelliseerd door mensen die niet begrijpen hoe irritant en bedreigend zoiets kan voelen en jij dan uiteindelijk te kijk wordt gezet als het zeikwijf.

Wat had zij er nou mee bereikt om dat eerlijk toe te geven en er op nationale TV een probleem van te maken?
Oud 17-06-2012, 09:10
Verwijderd
Pfrt. Degene die straks de tweede beoordelaar van mij scriptie is, is de hele maand aug weg. Dus zelfs als ik het nog op tijd af zou hebben moet ik sept er nog bijpakken. Dat wordt een dure maand met het langstudeertarief 'n all
Oud 17-06-2012, 09:13
Verwijderd
Ik wil per se vandaag hoofdstuk 1 af hebben en dan nog twee hoofstukken, een inleiding en een conclusie. Voor 1 sept pls. Da's nog 2,5 maand. Dat klinkt zo lang maar er zit ook een boel wacht-op-reactie-van-begeleider- en herschrijftijd bij.
Oud 17-06-2012, 09:14
Verwijderd
Ik ben een beetje in mezelf aan het mummelen.
Oud 17-06-2012, 09:14
Verwijderd
Hoi forum
Oud 17-06-2012, 09:15
Verwijderd
Hoi
Oud 17-06-2012, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Wtf, wat is dat voor Diablo goes Marioland-verschijnsel?
Dude! Dat is het nieuwe cowlevel En het is meer My Little Pony dan wat anders Zoek voor de grap eens op Google Images naar "Whimsyshire"
Oud 17-06-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Dit.

En Noedel, vaak lach je dat soort dingen ook weg, omdat je zélf al weet dat het ten eerste helemaal geen nut heeft om er een probleem van te maken, en ten tweede omdat het (zoals in dit geval jij dat ook doet ) toch wordt gebagatelliseerd door mensen die niet begrijpen hoe irritant en bedreigend zoiets kan voelen en jij dan uiteindelijk te kijk wordt gezet als het zeikwijf.

Wat had zij er nou mee bereikt om dat eerlijk toe te geven en er op nationale TV een probleem van te maken?
Is het echt ondenkbaar dat ze niet gewoon de waarheid sprak daar?
Oud 17-06-2012, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Is het echt ondenkbaar dat ze niet gewoon de waarheid sprak daar?
Then again, maakt dat het gedrag nog niet OK. Als dit niet afgekeurd wordt, doen die supporters het volgende keer bij bijvoorbeeld mij. Nou, dank je beleefd.
+, het voorbeeld dat Uice gaf over het stelen van een fiets.
Oud 17-06-2012, 10:57
Verwijderd
:kusjeopquisplakt:
Oud 17-06-2012, 10:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik probeer me voor te stellen wat er zou gebeuren als het een mannelijke reporter was en die ongewenst werd lastiggevallen door allemaal vrouwen. En dan niet mooie jonge vrouwen, maar ook oudere en onaantrekkelijke vrouwen.
Oud 17-06-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer me voor te stellen wat er zou gebeuren als het een mannelijke reporter was en die ongewenst werd lastiggevallen door allemaal vrouwen. En dan niet mooie jonge vrouwen, maar ook oudere en onaantrekkelijke vrouwen.
Ik denk dat mensen het dan alleen meer hadden gebagatelliseerd, over het algemeen worden mannen minder serieus genomen in klachten over ongewenste intimiteiten dan vrouwen.
Oud 17-06-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Then again, maakt dat het gedrag nog niet OK. Als dit niet afgekeurd wordt, doen die supporters het volgende keer bij bijvoorbeeld mij. Nou, dank je beleefd.
+, het voorbeeld dat Uice gaf over het stelen van een fiets.
Maar ik zeg toch ook niet dat ik het gedrag goedkeur?
Oud 17-06-2012, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pfrt. Degene die straks de tweede beoordelaar van mij scriptie is, is de hele maand aug weg. Dus zelfs als ik het nog op tijd af zou hebben moet ik sept er nog bijpakken. Dat wordt een dure maand met het langstudeertarief 'n all
Die boete geldt als verhoogd collegegeld. Dat betekent ook dat als je niet een volledig jaar studeert je maar een deel van de boete krijgt. Dus dat scheelt al iets
Oud 17-06-2012, 11:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik een avatar heb kunnen kiezen waar ik tevreden mee ben
Een stronk broccoli?

Oud 17-06-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Een stronk broccoli?

.. En daar ging Snebbeltje terug naar de tekentafel
Oud 17-06-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Een stronk broccoli?

het is een hersenboom
Oud 17-06-2012, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sarah, mag ik je even een doktersvraag stellen?

Regels voor berichten