Advertentie | |
|
![]() |
|
![]()
|
Verwijderd
|
Godsamme, wat zijn er toch mongooltjes op deze wereld. Sta ik met een maat op de trein te wachten, komt-ie er aan, stopt, maar geen enkele deur wilde open. Ook was de trein intercitystylo qua lengte. Dus niet de juiste. Enfin, trein rijdt weer weg en op dat moment gooit een Kansenjongere doodleuk een fiets achter de trein aan, op de rails. Uit frustratie, of zo
![]() Uiteindelijk fietste hij weg en ik dacht nog 'good riddance, retard', maar opeens was hij er weer en stapte met ons in de volgende trein. Ik zei nog tegen mevrouw de pliesie 'Joh, stel nou dat er in Zevenaar een heel bataljon petjes op ons staat te wachten?' Maar daar konden zij ook niets aan doen natuurlijk. En jawel, in Zevenaar stapte drie homies van hem in. We hadden al besproken dat het alle remmen los zou zijn als er wat zou gebeuren, maar ze deden helemaal niets op heel boos naar ons kijken na ![]() Tot zover de wildwoeste avonturen van le Q ![]() |
![]() |
|
Vreselijk ja
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En jankende kinderen die in het Turks jengelen om schoenen met hakjes en moeders die in het Turks terug schreeuwen dat ze dat niet mogen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Noedel, vaak lach je dat soort dingen ook weg, omdat je zélf al weet dat het ten eerste helemaal geen nut heeft om er een probleem van te maken, en ten tweede omdat het (zoals in dit geval jij dat ook doet ![]() Wat had zij er nou mee bereikt om dat eerlijk toe te geven en er op nationale TV een probleem van te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() +, het voorbeeld dat Uice gaf over het stelen van een fiets. |
![]() |
|
Ik probeer me voor te stellen wat er zou gebeuren als het een mannelijke reporter was en die ongewenst werd lastiggevallen door allemaal vrouwen. En dan niet mooie jonge vrouwen, maar ook oudere en onaantrekkelijke vrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |