Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 16:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik kap ermee voor vandaag. De dag begon best kut, maar uiteindelijk heb ik wel 2000 woorden geschreven, dus hoezee. Moet er nog zo'n 5000. Wel nog behoorlijk wat zoekwerk voor facts and figures over de bezuinigingen hier en in Engeland, maar theoretisch gezien zou ik toch vrijdag wel een werkstuk in moeten kunnen leveren. PFOEI
Oud 25-06-2012, 16:53
Verwijderd
Goed bezig
Oud 25-06-2012, 16:53
Verwijderd
Ik ben echt al een kwartier kapot aan het gaan om deze foto

Gelieve niet te quoten, ik haal 'm zo weer weg.

Dit was tegen het einde van Nederland-Duitsland trouwens, zie ook de zeer sippe mensen op de achtergrond
Oud 25-06-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik merk nu pas dat jouw avatar op jou lijkt.
Citaat:
Of nou ja, ik bedoel niet dat jij eruitziet alsof je getekend bent, maar die expressie op het gezicht. Of zo.

@Kat dus.
Eh, bedankt? :')

Ik leek ook een beetje op een avatar die ik rond Nieuwjaar had. Best veel forumers dachten ook dat ik dat was.
Oud 25-06-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goed bezig
Vind ik ook. En nu nog wel fingers crossed dat het inhoudelijk oke wordt, want als ik een 6 krijg ga ik janken na al dit werk
Oud 25-06-2012, 17:03
Verwijderd
Op deze dus:

Maar dat valt eigenlijk heel erg mee, vooral als je hem in het groot ziet.
Oud 25-06-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Gmoereligheid en de drang om neerbuigend over andere mensen te doen.

Ik zie bij mezelf trouwens precies hetzelfde hoor, dus voel je niet aangevallen, ik begrijp je heel goed. Sowieso ben ik de laatste tijd echt KUT - waarschijnlijk haal ik je zelfs in qua gmoereligheid.

Apate is dan weer niet zo gmoerelig, lijkt me.
en ik.
Oud 25-06-2012, 17:24
Martiño
Martiño is offline
Ik zag zojuist een programma over Egypte met Joanna Lumley, zo mooi. <3 echt dat luxe Agatha Christie cruise/treinreisidee (zonder moorden )

En daarna zag ik een spotje met de man van snoopy!! Morgen om 21.40 op Nederland 2.
Oud 25-06-2012, 17:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En daarna zag ik een spotje met de man van snoopy!! Morgen om 21.40 op Nederland 2.
Spotje over wat?
Oud 25-06-2012, 17:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geswifferd ipv gestofzuigd. Het ziet er hetzelfde uit en kostte me maar de helft van de tijd winning. Nu hoef ik alleen nog de keuken op te ruimen (maar dat kan zo wel, als ik eten sta te maken) en nog wat dingetjes wegstouwen in laatjes en dan zijn mijn ouders weer blij met me
Oud 25-06-2012, 17:50
freezer
freezer is offline
heeeuy, morgen efteling terroren met school. En natuurlijk fish and Chips eten .
Oud 25-06-2012, 17:51
Verwijderd
ik verveel me een beetje, dus ik ga angry birds spelen.
Oud 25-06-2012, 17:52
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
En bedankt hè?

Edit: ik weet niet of het een belediging was.
Het zijn types die ook 'allememachies' zeggen, maar dan for real. En als ze zich vergissen gaan ze tegen hun hoofd slaan en noemen ze zichzelf een oelewapper en moeten ze hard om zichzelf lachen. Zo hard dat het ongemakkelijk wordt.
Oud 25-06-2012, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oelewapper
Oud 25-06-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie de uitspraak "zo oud als Sinterklaas z'n achterwerk" weleens gehoord?
Zeer zeker. Weliswaar alleen gebezigd door 60-plussers Zelf zeg ik het eigenlijk nooit. Wel jammer, misschien moest ik eens wat meer aandacht aan Sinterklaas z'n achterwerk spenderen.
Oud 25-06-2012, 18:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeer zeker. Weliswaar alleen gebezigd door 60-plussers Zelf zeg ik het eigenlijk nooit. Wel jammer, misschien moest ik eens wat meer aandacht aan Sinterklaas z'n achterwerk spenderen.
Ik zeg het regelmatig, en Elmer zat zo te kijken van "ehh what?"
Ik wist niet dat het zo "vreemd" was, want mijn moeder zegt het heel vaak. De rest van de familie ook. En in mijn omgeving sowieso. Misschien is het iets Oosters? Hoewel mijn moeder uit Amsterdam komt, dus dat zou nergens op slaan.
Oud 25-06-2012, 18:24
Uice
Uice is offline
Het klinkt wel als iets dat klassieke Amsterdammers zouden zeggen.
Oud 25-06-2012, 18:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het klinkt wel als iets dat klassieke Amsterdammers zouden zeggen.
Ja, maar ik heb mijn hele leven in Deventer gewoond en daar werd het ook vaak genoeg gezegd. Dus misschien is het gewoon iets dat heel normaal is en zijn mensen die er nooit van hebben gehoord een beetje wereldvreemd.
Oud 25-06-2012, 18:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Alsof ik wereldvreemd ben.
Oud 25-06-2012, 18:59
Verwijderd
Beetje late reactie, maar ik had er ook nog nooit van gehoord, geloof ik.
Oud 25-06-2012, 19:13
Verwijderd
Vandaag is zo'n leeeege dag. Al mijn vrienden zijn weg of zijn ziek en ik kan nergens heen en ik verveel mee.
Oud 25-06-2012, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaah niesaanval
Oud 25-06-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk The Hours en wat is Nicole Kidman daar toch... on-Kidmanesk in.
Oud 25-06-2012, 19:20
Verwijderd
The Hours <3
Oud 25-06-2012, 19:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kijk The Hours en wat is Nicole Kidman daar toch... on-Kidmanesk in.
Ja, komt door die botoxbehandelingen van d'r

Oh wacht, The Hours is van 2002 Hm, ze heeft wel een andere neus daar, goeie makeup dus!
Oud 25-06-2012, 19:41
Verwijderd
Nicole Kidman in Days of Thunder, rawr
Oud 25-06-2012, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Oh wacht, The Hours is van 2002 Hm, ze heeft wel een andere neus daar, goeie makeup dus!
Ja, ze heeft een ander hoofd Ofzo.
Oud 25-06-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:

Ze draagt in die film een neusprothese, een pruik etc.
Oud 25-06-2012, 19:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze draagt in die film een neusprothese, een pruik etc.
Ja, zag het. Goed gedaan wel.
Oud 25-06-2012, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben heel goed bezig met mijn huiswerk. Ik ben namelijk aan het doen wat ik al heel lang van plan was; mijn aantekeningen van mijn lessen röntgen uittypen. En aangezien het een goede manier is om te leren, sla ik twee vliegen in één klap . En ik vind het nog leuk ook, want duisentinteressant.
Oud 25-06-2012, 20:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Beeh, seizoen 9 van Scrubs is echt heel erg kut en alles daarna vast ook
Oud 25-06-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, zag het. Goed gedaan wel.
Oud 25-06-2012, 20:06
Verwijderd
Laatst heb ik Coriolanus gezien. Verrassende film, ik was erg in mijn nopjes over de performance van Ralph Fiennes (Voldemort) en Vanessa Redgrave! De mix van Shakespeariaans in hedendaagse setting beviel me wel.
Oud 25-06-2012, 20:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik hou zoveel van Rome. Ik snap het allemaal zo goed, de teksten, de opbouw <3333
Oud 25-06-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Beeh, seizoen 9 van Scrubs is echt heel erg kut en alles daarna vast ook
Het 9e seizoen is het laatste.
Als je het ziet als een totaal nieuwe serie die niets met Scrubs te maken heeft, is het wel prima
Oud 25-06-2012, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het 9e seizoen is het laatste.
Als je het ziet als een totaal nieuwe serie die niets met Scrubs te maken heeft, is het wel prima
Ja, voor mij is gewoon seizoen 8 het laatste.
Ik geef het denk ik nog 1 kansje, maar het zal het niet halen bij de echte scrubs. Ik mis mijn doktervriendjes
Oud 25-06-2012, 20:15
Carn
Carn is offline
Hooch is CRAZY.
Oud 25-06-2012, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik hou zoveel van Rome. Ik snap het allemaal zo goed, de teksten, de opbouw <3333
Hey zus, Anneke van Giersbergen komt op Schollenpop, even fyi
Oud 25-06-2012, 20:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Laatst heb ik Coriolanus gezien. Verrassende film, ik was erg in mijn nopjes over de performance van Ralph Fiennes (Voldemort) en Vanessa Redgrave! De mix van Shakespeariaans in hedendaagse setting beviel me wel.
Spider ooit gekeken? Prima Cronenberg met een puike rol van Fiennes ook.
Oud 25-06-2012, 20:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hooch is CRAZY.
well he IS!
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het ook heel erg waarderen
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hey zus, Anneke van Giersbergen komt op Schollenpop, even fyi

Wanneer is dat? Toch altijd 1e weekend van juli? Ik denk dat E. ook graag mee wil.
Oud 25-06-2012, 20:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Wanneer is dat? Toch altijd 1e weekend van juli? Ik denk dat E. ook graag mee wil.
4 augustus!
Oud 25-06-2012, 20:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
thanks, moet lukken
Oud 25-06-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Spider ooit gekeken? Prima Cronenberg met een puike rol van Fiennes ook.
Die heb ik nog op m'n HDD-recorder staan; volgens mij is deze jaren geleden op de publieke omroep uitgezonden Ik zag trouwens dat Lynn Redgrave daar in meespeelt; de zus van Vanessa Redgrave (uit Corolianus dus)
Oud 25-06-2012, 20:38
Verwijderd
douches tijd.
Oud 25-06-2012, 20:41
Verwijderd
Hmpf. Ik wil graag een film zien zoals Juno, Gigantic of The kids are alright, maar alle ''people who liked this movie also liked x and y", en "mensen die deze dvd kochten kochten ook"-dingen al afgestruind, maar ik vind niks dat me aanstaat en ik nog niet heb gezien. En hmpf. Halp.

Laatst gewijzigd op 25-06-2012 om 21:04.
Oud 25-06-2012, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, dat was een fijne film
Oud 25-06-2012, 21:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmpf. Ik wil graag een film zien zoals Juno, Gigantic of The kids are alright, maar alle ''people who liked this movie also liked x and y", en "mensen die deze dvd kochten kochten ook"-dingen al afgestruind, maar ik vind niks dat me aanstaat en ik nog niet heb gezien. En hmpf. Halp.
Garden State? Die is wel wat klef. Easy A is ook wel leuk. Misschien heb je hier wat aan.
Oud 25-06-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Garden State? Die is wel wat klef. Easy A is ook wel leuk. Misschien heb je hier wat aan.
Al gezien; dat lijkt me erg melig maar dat is misschien wel prima voor nu; dank, ziet er handig uit!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten