Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat voor een gewrichtspijn heb je Apate? Ik heb al jaren vage gewrichtspijn waar artsen ook niet echt iets mee kunnen. En ik twijfel nu al een tijdje of ik niet moet aandringen op doorverwijzingen etc.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eten en cocktails bij fizzle
![]() En ja, het is bizar dat ik nog functioneer he ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik heb nu al sinds maandag last van mijn elleboog, en de pijn wil niet weg ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() De keer ervoor aten we trouwens mexicaanse wraps, wie was er toen? Citaat:
![]() Ja, jeetje! Is er uitzicht dat het weer helemaal overgaat? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De huisarts legde toen een link met keelpijn (wat ik inderdaad daarvoor had gehad) en een streptokokken?bacterie. Ook kreeg ik daarna, en ook nu nog weleens, last van opgezette vingers als ik ze overbelast had (dus bijvoorbeeld een zware koffer dragen, vaak een deur openen met een sleutel die lastig opengaat) Ik ben er een aantal keer voor naar een reumatoloog geweest, bloed geprikt ook, maar er kwam nooit iets eenduidigs uit. Waarschijnlijk ook instabiele/overstrekte gewrichten. Moet zeggen dat ik van dat knie- en elleboog- en schoudergedoe nooit meer last heb. Voeten en enkels en vingers nog wel soms. Erg vreemd is het. |
![]() |
|
Nou was ik zó van plan om vroeg op bed te gaan vanavond (want moeeee en afgelopen nacht heb ik ruim 12 uur geslapen, blijkbaar heb ik het nodig), maar nu zit ik hier nog steeds. Stom hoor.
||
Citaat:
Ik ga na deze week school eerst anderhalve week naar engeland, maar in de anderhalve week tussen dat ik terugkom en mijn studie weer begint heb ik behoorlijk veel tijd! Bijvoorbeeld het weekend van 1 en 2 september! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Af en toe als LP en Zep en Trimm afspreken dan denk ik ook, hm, ik woon ook in de buurt, maar ik denk dan, nah. Zij zitten niet op me te wachten joh. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en die gewrichten gaan niet echt over. Veel sporten
![]() Ik heb kwa gewrichten meestal "alleen" maar last van enkels, knieën, heel af en toe mijn heupen, die willen nog wel eens vast zitten en dat is best pijnlijk. Dan moet je ze knakken. Uhm, mijn ellebogen, schouders ook in mindere mate, beetje hetzelfde als mijn heupen en mijn kaak vreemd genoeg. Die gaat af en toe uit de kom. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde Ils kijken en Slender gaan spelen, maar daar komt ook geen zak van zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Oke, ik maak gebruik van deze meet-discussie die mij minder interesseert om snel weg te gaan. Nog even niet over iets boeiends beginnen plz, dan heb ik de kans om mijn bed te bereiken zonder terugval.
Tabee ende adios!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
We gaan wel weer praten over staartdelingen! |
Advertentie |
|
![]() |