Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 17:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat klinkt behoorlijk lastig Fizzle! Heb je dan ook dat het in stressvolle periodes erger is?
Advertentie
Oud 14-08-2012, 17:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eh, mijn vriendje en meerdere vriendinnen ken ik al sinds voor eeuwig, die hebben het waarschijnlijk van mijn of hun ouders gehoord toen die het ook wisten.
Op de basisschool heb ik gewoon een spreekbeurt erover gehouden, zodat de kinderen klassikaal hun vragen konden stellen en er niet gepest hoefde te worden. Toen ben ik ook nooit gepest daarmee, op school.
Meestal als ik met iemand vriendschappelijk omga, vragen ze het op een gegeven moment gewoon en dan ben ik ook bereid alles te vertellen wat ze willen weten. Als iemand kut gaat doen ('haha wat doe je nou raar' 'loop eens niet zo dom te piepen') zonder verder geinteresseerd te zijn in wat er aan de hand is, dan zit er meestal meer mis in de communicatie dus dan is het ook met de vriendschap gauw over. Ik vind het best belangrijk dat iemand er mee kan omgaan.
Duidelijk ja Wel handig hoor dat je iedereen zo lang kent, hoef je je daar ook niet druk om te maken!
Oud 14-08-2012, 17:19
Verwijderd
Ik had vroeger ook heel erg veel tics. Dat was helemaal niet leuk. Wel een ander soort tics dan wat fizzle heeft.
Oud 14-08-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Tja.
Iemand vroeg hoe mijn tourette zich uit
Wauw, indrukwekkend! En vreselijk onpraktisch ook, lijkt me Ik moest her en der wel een beetje lachen, eerlijk gezegd, maar niet op een vervelende manier
Oud 14-08-2012, 17:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb wel een paar coole tics. Zo knijp ik mijn neusvleugels een beetje samen wanneer ik uit de hoogte doe.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat klinkt behoorlijk lastig Fizzle! Heb je dan ook dat het in stressvolle periodes erger is?
Ja! Eerst dacht ik van niet, maar als ik op het podium sta te zingen, of bij mijn vriendje ben en niks hoef, dan heb ik helemaal geen tics. Dan ben ik soms uren- tot dagenlang helemaal vrij van tics
Citaat:
Duidelijk ja Wel handig hoor dat je iedereen zo lang kent, hoef je je daar ook niet druk om te maken!
Best wel ja!
En verder gaat het eigenlijk vanzelf. Ik vind het niet zo moeilijk om het te vertellen als mensen verder ook open en aardig doen.

Citaat:
Ik had vroeger ook heel erg veel tics. Dat was helemaal niet leuk. Wel een ander soort tics dan wat fizzle heeft.
Iedereen heeft in principe wel tics. Het heet Gilles de la Tourette als je ten minste drie bewegingstics en twee vocale tics hebt die minstens twee jaar aanhouden zonder (erg) te veranderen.
Citaat:
Wauw, indrukwekkend! En vreselijk onpraktisch ook, lijkt me Ik moest her en der wel een beetje lachen, eerlijk gezegd, maar niet op een vervelende manier
Dat mag wel hoor jullie vertrouw ik er wel mee, anders zou ik het ook niet zo openhartig beschrijven!
Verwijderd
Ik heb een hele tijd gehad dat ik per dag precies tien mensen aan moest raken. Dat was heel, heel onhandig. :')
Oud 14-08-2012, 17:25
Verwijderd
Maar Kat, wat dan als je 11 mensen had aangeraakt? Want je kunt niet iemand ont-aanraken. En er zal maar net iemand tegen je aan botsen ofzo
Oud 14-08-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Maar Kat, wat dan als je 11 mensen had aangeraakt? Want je kunt niet iemand ont-aanraken. En er zal maar net iemand tegen je aan botsen ofzo
Dat mocht niet, dan had ik verloren en had ik straf.
Oud 14-08-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Dat mag wel hoor jullie vertrouw ik er wel mee, anders zou ik het ook niet zo openhartig beschrijven!
Fijn clubje mensen, dit.
Oud 14-08-2012, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fijn clubje mensen, dit.
Heel fijn ja

En soms moet ik ook wel even stiekempjes lachen om alle zieke/zwakke/misselijke mensen hier, alsof iedereen wel IETS heeft.
Oud 14-08-2012, 17:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fijn clubje mensen, dit.
Ja <3
Daarom moeten we gauw een cocktailmeet doen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heel fijn ja

En soms moet ik ook wel even stiekempjes lachen om alle zieke/zwakke/misselijke mensen hier, alsof iedereen wel IETS heeft.
Maar ik ben niet ziek zwak en misselijk!
Ik ben geestelijk gehandicapt
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik ben niet ziek zwak en misselijk!
Ik ben geestelijk gehandicapt
Oke, geestelijk gehandicapt mag ook
Oud 14-08-2012, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 14-08-2012, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ziek, zwak, misselijk en geestelijk gehandicapt
Oud 14-08-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ja <3
Daarom moeten we gauw een cocktailmeet doen!
Goed plan! /topic binnenvalt
Verwijderd
Citaat:
Heel fijn ja

Tsja, kom ik aankakken met m'n duimnagel. Chronische underachiever
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tsja, kom ik aankakken met m'n duimnagel. Chronische underachiever
Aaaaw, kusje erop hoor!
Oud 14-08-2012, 17:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha arme quitiano
Oud 14-08-2012, 17:35
Verwijderd
Ik heb ook niks.
Oud 14-08-2012, 17:36
Verwijderd
Hihi we hebben allemaal bijna wel iets ja
Oud 14-08-2012, 17:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hihi we hebben allemaal bijna wel iets ja
Stelletje kneusjes bij elkaar zijn we
Oud 14-08-2012, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb ook niks.
Jij hebt in RUSLAND GEWOOND
Oud 14-08-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-08-2012, 17:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me altijd wel wat minder kneus als ik met medekneuzen ben
Verwijderd
Raar genoeg ja.
Oud 14-08-2012, 17:41
Verwijderd
Ik ken volgens mij maar weinig mensen die helemaal geen aandoening of kwaaltje(s) hebben.
Oud 14-08-2012, 17:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Verschillende pogingen om de mens een genetisch perfect ras te maken zijn jammerlijk mislukt
Oud 14-08-2012, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verschillende pogingen om de mens een genetisch perfect ras te maken zijn jammerlijk mislukt
Duidelijk ja
Oud 14-08-2012, 17:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
En juist HIER is de plek waar allerlei zwakke/zieke/mismaakte mensen zich met elkaar MENGEN. BOK voor je, Hitler!
Oud 14-08-2012, 17:47
Verwijderd
Oud 14-08-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
En juist HIER is de plek waar allerlei zwakke/zieke/mismaakte mensen zich met elkaar MENGEN. BOK voor je, Hitler!
Vet uitgebokt inderdaad
Oud 14-08-2012, 17:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bok bok sik sik
Spoiler
Oud 14-08-2012, 17:55
Verwijderd
Ik ben helemaal naar een AH verderop gegaan voor die limited edition Lays, dus it better be good!
Oud 14-08-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
alsof iedereen wel IETS heeft.
Iedereen heeft ook iets. Iedereen ter wereld.
Oud 14-08-2012, 17:58
Verwijderd
Wtf, volgens de website van die fietsenzaak hier in de buurt moet je 7 dagen vantevoren een afspraak maken en wat niet al :')

Ik dacht, ik stiefel gewoon even langs met m'n fiets. Of leef ik dan teveel in een Pietje Bell-boek als ik denk dat dat kan?
Oud 14-08-2012, 17:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Iedereen heeft ook iets. Iedereen ter wereld.
Ja nee maar ik bedoel ECHT iets
Oud 14-08-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
BOK voor je
Verwijderd
Citaat:
Ja nee maar ik bedoel ECHT iets
Wat is echt en wat niet?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wtf, volgens de website van die fietsenzaak hier in de buurt moet je 7 dagen vantevoren een afspraak maken en wat niet al :')

Ik dacht, ik stiefel gewoon even langs met m'n fiets. Of leef ik dan teveel in een Pietje Bell-boek als ik denk dat dat kan?
Hier kan dat gewoon
Oud 14-08-2012, 18:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat is echt en wat niet?
Joh doe niet zo moeilijk
Oud 14-08-2012, 18:01
Verwijderd
Hier ook wat is er met je fiets dan?
Oud 14-08-2012, 18:02
Verwijderd
Psychisch telt ook mee toch, met iets hebben?

Dan heeft al helemaal iedereen die ik ken iets. Behalve een bepaalde vriendin van me, maar goed, het kan best dat zij allemaal kwaaltjes heeft waar ik niks vanaf weet. Iets met de anus ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Hier ook wat is er met je fiets dan?
Ketting ligt eraf.
Verwijderd
Wauw. Ik heb nog steeds een best wel chill rooster.

Citaat:
Ketting ligt eraf.
Oh, dat doen ze vast wel even zonder afspraak! Gewoon er langs gaan en een beetje zielig kijken.
Oud 14-08-2012, 18:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Psychisch telt ook mee toch, met iets hebben?

Dan heeft al helemaal iedereen die ik ken iets. Behalve een bepaalde vriendin van me, maar goed, het kan best dat zij allemaal kwaaltjes heeft waar ik niks vanaf weet. Iets met de anus ofzo.
Ja dat telt ook. En iew
Oud 14-08-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Iets met de anus ofzo.
Oud 14-08-2012, 18:05
Verwijderd
Maar CR, srsly, wat is dan echt en wat niet?

Als het echt een ziekte/afwijking/handicap/syndroom is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten