Citaat:
Dat klinkt behoorlijk lastig Fizzle! Heb je dan ook dat het in stressvolle periodes erger is?
|
Ja! Eerst dacht ik van niet, maar als ik op het podium sta te zingen, of bij mijn vriendje ben en niks hoef, dan heb ik helemaal geen tics. Dan ben ik soms uren- tot dagenlang helemaal vrij van tics
Citaat:
Duidelijk ja  Wel handig hoor dat je iedereen zo lang kent, hoef je je daar ook niet druk om te maken!
|
Best wel ja!
En verder gaat het eigenlijk vanzelf. Ik vind het niet zo moeilijk om het te vertellen als mensen verder ook open en aardig doen.
Citaat:
Ik had vroeger ook heel erg veel tics. Dat was helemaal niet leuk.  Wel een ander soort tics dan wat fizzle heeft.
|
Iedereen heeft in principe wel tics. Het heet Gilles de la Tourette als je ten minste drie bewegingstics en twee vocale tics hebt die minstens twee jaar aanhouden zonder (erg) te veranderen.
Citaat:
Wauw, indrukwekkend! En vreselijk onpraktisch ook, lijkt me  Ik moest her en der wel een beetje lachen, eerlijk gezegd, maar niet op een vervelende manier 
|
Dat mag wel hoor

jullie vertrouw ik er wel mee, anders zou ik het ook niet zo openhartig beschrijven!