Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
oh, bij CZ kom ik op 68 (andere polis) of 72 euro (huidige polis) uit; dat is mij de moeite van het overstappen niet waard gezien ik daar nog onder een collectieve verzekering val (ook al werk ik er al lang niet meer, ahem).
||
Citaat:
![]() Oh wacht, jij hebt een enorm eigen risico he?
|
ja, maximaal. Heb toch nooit wat, alles wat wel enigszins vergoed gaat worden is toch om te huilen en als ik wat heb zal het vast toch wel dusdanig zijn dat ik over het eigen risico heen ga en dan is geld niet echt mijn voornaamste zorg
![]()
|
Ik kreeg vandaag trouwens een mailtje van Man Bijt Hond! Ze wilden mijn toneelvereniging interviewen; blijkbaar was er ophef rondom het sinterklaasjournaal (sinterklaas komt dit jaar aan in Roermond), dat had een paar acteurs ingehuurd die een vreselijk accent nabootsten dat nog het meest op Brabants leek, en ze claimden dat ze in heel Limburg geen acteurs konden vinden...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, maar de grap is dat ze dus geen lokale acteurs hebben gezocht, maar (niet professionele) acteurs van weet-ik-veel-waar en die in een tenenkrommend accent laten spreken, terwijl er lokaal genoeg acteurs te vinden zijn om te figureren in een sinterklaasjournaalfilmpje.
Daarnaast zit er een toneelschool in Maastricht, haal ze dan daar vandaan.
|
|